Vind het een beetje raar klinken allemaal, dat ie hem verkoopt omdat er kosten aan zitten te komen okee. Dat ie hem niet gewassen heeft geeft ook niet maar dat ie niet reeel is en ook nog eens over die 25KW zit te mekkeren dat gaat er bij mij niet in.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ok, maar lars zei het al vaker...mensen verkopen vaak hun motor als er wat onderhoud aan zit te komen. het hoeft op zich te betekenen, maar goed als de verkoper niet eens de moeite neemt om hem te wassen
Ja, ontbreekt stukje van het spatbord.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zal je hem hebben
Er ontbreekt een stuk van het spatbord![]()
Of is het gewoon een aparte sticker
Nope was gratisquote:
lijkt me ook niet slim als ie niet 25Kw is (verzekering)...en dan blaaaast ie welquote:Op zondag 23 januari 2005 17:51 schreef Youssef het volgende:
Zelf niet gereden, durfde ik ook niet echtMaar ik wil nog wel een zx6r
![]()
Waar nu weer heenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:57 schreef Youssef het volgende:
Ja, ontbreekt stukje van het spatbord.En nu ben ik echt weg
Ja, ik zei zoiets van, mag ik ook een rondje maken? Toen hun allebei volgens mij zo van "huh?" jij bent even van lotje getiktquote:Op zondag 23 januari 2005 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt me ook niet slim als ie niet 25Kw is...dan blaaaast ie wel namelijk![]()
ZX6R
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:51 schreef Youssef het volgende:
- Nog nooit op een sport gezeten, dus dat vond ik een beetje eng.![]()
Waarom .. zoveel angstzweet gehad?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:01 schreef Youssef het volgende:
En ik ga alleen even wat eten en me reinigen. Nu ja![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, ik heb mezelf eens opgegeven voor een voorlichting bij de LuchtmachtHeb je ECHT veel mogelijkheden, o.a. ICT
Wel vet allemaal.
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL
Het tweede antwoord
[afbeelding]
Echt goed Nederlands lukt ze niet echt bij de Luchtmacht geloof ik
[afbeelding]
Staan echt toffe antwoorden bij, check dat 3e antwoord
[afbeelding]
Altijd leuk als mensen interesse tonenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgende week ga ik naar de open dag van ROC Airport opleiding in Hoofddorp
http://www.rocva.nl/airport
Misschien ff langs Plo
Heb je de kans om te rijden laat je hem liggen..quote:
Niksquote:Op zondag 23 januari 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, die ligt er nog...
Biecht op, wat heb je erin gestopt?Je wilt TÉ graag dat ik hem opeet
...en die kwam ineens tot het besef dat economischer was om de motor te verkopen dan om hem op te eten?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt op een eigenaar die honger had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |