PSV wordt Kampioen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook hier: wordt PSV kampioen en waarom?
Spurs haalt veel te veel spelers. El Hamdaoui gaat daar echt niet uitblinken, het niveau is gewoon te hoog.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga je er nog steeds om lachen als ie uitblinkt bij de Spurs eigenlijk?
JA, omdat we de meeste punten hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Op dit moment zeg ik gewoon:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV wordt kampioen omdat:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja, omdat we volgens cultheld geen punten meer kunnen verspelen, behalve tegen AZquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een zeurpiet zeg. Dat dat contract dan maar meteen ontbonden wordt. Leandro werd gehaald als groot talent, verdient een hoop geld en heeft nog niets laten zien. In elk geval niet in Nederland. Nu is hij al maanden afwezig en dan vindt hij het raar dat hij geen salaris meer krijgt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
PSV'er Leandro stapt naar de FIFA
24/1/2005 22:27
EXCLUSIEF - Leandro do Bomfin is naar de arbitragecommissie van de FIFA gestapt om de geldigheid van zijn contract aan te vechten.
Volgens zijn zaakwaarnemer André Cury heeft Leandro al voor zijn achttiende een contract tot 2007 getekend. Volgens de FIFA-regels, die op die leeftijd geen langere contractduur dan drie jaar toestaan, is dat verboden. PSV bestrijdt die lezing en houdt de Braziliaan aan zijn verbintenis.
Overigens is Leandro al sinds november niet meer in Eindhoven gezien. Om die reden heeft de landskampioen de betaling aan de speler per december stopgezet.
Vi.nl
idd. Ik zou zeggen: aan zijn contract houden en iedere week op de tribune zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet zeg. Dat dat contract dan maar meteen ontbonden wordt. Leandro werd gehaald als groot talent, verdient een hoop geld en heeft nog niets laten zien. In elk geval niet in Nederland. Nu is hij al maanden afwezig en dan vindt hij het raar dat hij geen salaris meer krijgt.
Als ik op m'n werk tijdenlang niets presteer en dan gewoon maar 3 maanden wegblijf dan wordt mijn salaris ook niet door betaald.
Dure stoel wordt dat dan. Pakweg.... 5,5 miljoen dollarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
idd. Ik zou zeggen: aan zijn contract houden en iedere week op de tribune zetten.
meeste goals voor en minste tegenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
dat is 4.2321 miljoen euro klinkt iets minder duurquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dure stoel wordt dat dan. Pakweg.... 5,5 miljoen dollar![]()
Het liefst zou ik zien dat ie verkocht wordt. Of wellicht dat Gomes en Alex kunnen 'mediaten' en hem a la Trabelsi te laten terugkeren in het PSV shirt.
Wat dus ook de eindstand is. Ik kom net terug uit het stadion. Had misschien meer ingezeten, maar ja 4-0 is wel een terechte uitslag, vind ik.quote:
Van Bommel nog 2x gescoord zag ik. Was hij dan ook de beste op het veld?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dus ook de eindstand is. Ik kom net terug uit het stadion. Had misschien meer ingezeten, maar ja 4-0 is wel een terechte uitslag, vind ik.
Hij speelde geen slechte wedstrijd vond ik. Maar of hij het beste van het veld was durf ik niet te zeggen. Ik let nooit echt op 1 speler, meer op het gehele spel. 1 doelpunt was overigens vanaf 11 meter.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Bommel nog 2x gescoord zag ik. Was hij dan ook de beste op het veld?
Als je hem gratis weggeeft aan een Braziliaanse club dan kost je dat ook 5,5 mio dollar.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dure stoel wordt dat dan. Pakweg.... 5,5 miljoen dollar![]()
Het liefst zou ik zien dat ie verkocht wordt. Of wellicht dat Gomes en Alex kunnen 'mediaten' en hem a la Trabelsi te laten terugkeren in het PSV shirt.
Dat is wel waar, maar een paar weken geleden kwam de directie van PSV met het nieuws naar buiten dat Leandro óf verkocht zou worden óf verhuurd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je hem gratis weggeeft aan een Braziliaanse club dan kost je dat ook 5,5 mio dollar.
yep... dat is dus niet echt realistisch meer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof iemand geld uit gaat geven voor een labiel figuur als Leandro, omringd door schimmige figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |