Ja okay, maar omdat het voor jullie zo'n grote opluchting is dat de 2e ronde een keer gehaald is, dan zou je toch verwachten dat de kaarten als warme broodjes de deur uitgaan...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niet als je de duurste prijzen van Nederland vraagt voor kaartjes.
36 Euro voor west/oost (achter de doelen)quote:Op maandag 24 januari 2005 19:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja okay, maar omdat het voor jullie zo'n grote opluchting is dat de 2e ronde een keer gehaald is, dan zou je toch verwachten dat de kaarten als warme broodjes de deur uitgaan...
Wat moeten jullie betalen dan, voor een beetje normale plekken?
Die zaak wint hij.quote:En verder gaat Leandro naar de arbitragecommissie van de FIFA, hij gaat nooit meer voor PSV spelen en gaat nu een vrije transfer forceren.
Ik zou niet weten waarom hij zou winnen. Voor het veelvuldig in Brazilie zitten?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die zaak wint hij.
Hij komt wel niet meer aan de bak bij een fatsoenlijke ploeg in Europa maar hij wint wel
En dan het liefst om zijn nek en strak aantrekkenquote:Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
Leandro touw er om heen en weg ermee, daar heb je niks aan
Ga je er nog steeds om lachen als ie uitblinkt bij de Spurs eigenlijk?quote:
Huntelaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste 10 jaar heb je Yildrim, Kalou en Buffel gehad die rechtstreeks uit de GGD-divisie kwamen en van waarde voor PSV kunnen zijn
Lijkt me een beetje matig om daar op te gokken.
beetje jammer ja, maar we hebben Farfan gekocht op de positie van Yildirim, dus da's niet echt erg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
Idd, ik snap nog niet waarom Huntelaar geen echte kans kreeg. Van het geld voor Sibon en Fehér had PSV Yildirim en El Hamdaoui kunnen halen
El Hamdaoui heeft waarschijnlijk gewoon een tijd nodig op zich aan te passen aan PSV, al was t alleen maar dat het tempo en de trainingen veel zwaarder isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:34 schreef cultheld het volgende:
Als jij Robinho en Tevéz kunt krijgen, maar Robinho heeft op een gegeven moment getekend, zeg jij dan nee tegen Tevez? Ik heb liever Farfán én Yildirim bij de selectie zitten. Yildirim hadden we dan rustig kunnen brengen en dan waren we sterker in de breedte geweest. El Hamdaoui zou zich al snel in de basis spelen, want hij is beter dan VOH.
Huntelaar had er al een seizoen in de eredivisie opzitten voordat hij naar de eerste divisie gingquote:Huntelaar had ook zn waarde kunnen hebben inmiddels
PSV wordt Kampioen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook hier: wordt PSV kampioen en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |