abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2005 @ 19:06:14 #101
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24727881
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:50 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Niet als je de duurste prijzen van Nederland vraagt voor kaartjes.
Ja okay, maar omdat het voor jullie zo'n grote opluchting is dat de 2e ronde een keer gehaald is, dan zou je toch verwachten dat de kaarten als warme broodjes de deur uitgaan...

Wat moeten jullie betalen dan, voor een beetje normale plekken?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24728012
quote:
Op maandag 24 januari 2005 19:06 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Ja okay, maar omdat het voor jullie zo'n grote opluchting is dat de 2e ronde een keer gehaald is, dan zou je toch verwachten dat de kaarten als warme broodjes de deur uitgaan...

Wat moeten jullie betalen dan, voor een beetje normale plekken?
36 Euro voor west/oost (achter de doelen)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_24729251
Prijzen vallen best mee(voor de goedkopere plaatsen) en mensen op de duurdere plaatsen kunnen gewoon op de eerste ring gaan zitten, als ze de prijs te hoog vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 januari 2005 @ 20:50:18 #104
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24729671
Derksen weet te melden dat PSV achter die Granqvist aanzat, maar dat wisten wij natuurlijk al lang

En verder gaat Leandro naar de arbitragecommissie van de FIFA, hij gaat nooit meer voor PSV spelen en gaat nu een vrije transfer forceren. Mooi, opgeflikkerd staat netjes. Ik word er onderhand spuugzat van, van die Leandro. Zakken vullen en verder geen ene flikker uitvoeren maar lekker aan de Braziliaanse stranden zitten. Als we nou ook nog die miljoenen die we allemaal aan hem verspilt hebben terug kunnen verhalen zou helemaal mooi zijn. Desnoods koopt hij zijn eigen contract af voor enkele miljoenen.

Waardeloze mentaliteit

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24729833
quote:
En verder gaat Leandro naar de arbitragecommissie van de FIFA, hij gaat nooit meer voor PSV spelen en gaat nu een vrije transfer forceren.
Die zaak wint hij.

Hij komt wel niet meer aan de bak bij een fatsoenlijke ploeg in Europa maar hij wint wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24729879
Leandro touw er om heen en weg ermee, daar heb je niks aan
  maandag 24 januari 2005 @ 21:02:19 #107
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24729922
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die zaak wint hij.

Hij komt wel niet meer aan de bak bij een fatsoenlijke ploeg in Europa maar hij wint wel
Ik zou niet weten waarom hij zou winnen. Voor het veelvuldig in Brazilie zitten?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24729959
Let maar op, PSV moet zijn contract af kopen en hij is transfervrij en tekent bij een middenmotor in Brazilie
  maandag 24 januari 2005 @ 21:05:49 #109
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24729988
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
Leandro touw er om heen en weg ermee, daar heb je niks aan
En dan het liefst om zijn nek en strak aantrekken
pi_24733692
quote:
Op maandag 24 januari 2005 17:09 schreef Djekko het volgende:

[..]

El Hamdaoui, alsjeblieft cult
Ga je er nog steeds om lachen als ie uitblinkt bij de Spurs eigenlijk?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24733943
De laatste 10 jaar heb je Yildrim, Kalou en Buffel gehad die rechtstreeks uit de GGD-divisie kwamen en van waarde voor PSV kunnen zijn

Lijkt me een beetje matig om daar op te gokken.
pi_24734054
Ik kijk veel naar GGD-voetbal. El Hamdaoui is een supertalent. Ik loop veel te dollen in VBL dat geef ik toe, maar ik werd in de zomer van 2004 uitgelachen om Alex, Farfán en om Yildirim (niet in VBL maar door klasgenoten enz.). En we zien wat voor spelers zij zijn El Hamdaoui is echt een superspeler en niet voor niets gewild door Blackburn en de Spurs (waar hij helaas naar toe gaat)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 00:16:06 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734091
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste 10 jaar heb je Yildrim, Kalou en Buffel gehad die rechtstreeks uit de GGD-divisie kwamen en van waarde voor PSV kunnen zijn

Lijkt me een beetje matig om daar op te gokken.
Huntelaar had ook zn waarde kunnen hebben inmiddels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24734300
Idd, ik snap nog niet waarom Huntelaar geen echte kans kreeg. Van het geld voor Sibon en Fehér had PSV Yildirim en El Hamdaoui kunnen halen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 00:29:34 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734360
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
Idd, ik snap nog niet waarom Huntelaar geen echte kans kreeg. Van het geld voor Sibon en Fehér had PSV Yildirim en El Hamdaoui kunnen halen
beetje jammer ja, maar we hebben Farfan gekocht op de positie van Yildirim, dus da's niet echt erg.

En PSV heeft ook niet echt een geschiedenis met spelers uit de Eerste divisie kopen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24734438
Als jij Robinho en Tevéz kunt krijgen, maar Robinho heeft op een gegeven moment getekend, zeg jij dan nee tegen Tevez? Ik heb liever Farfán én Yildirim bij de selectie zitten. Yildirim hadden we dan rustig kunnen brengen en dan waren we sterker in de breedte geweest. El Hamdaoui zou zich al snel in de basis spelen, want hij is beter dan VOH.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 00:39:33 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734523
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:34 schreef cultheld het volgende:
Als jij Robinho en Tevéz kunt krijgen, maar Robinho heeft op een gegeven moment getekend, zeg jij dan nee tegen Tevez? Ik heb liever Farfán én Yildirim bij de selectie zitten. Yildirim hadden we dan rustig kunnen brengen en dan waren we sterker in de breedte geweest. El Hamdaoui zou zich al snel in de basis spelen, want hij is beter dan VOH.
El Hamdaoui heeft waarschijnlijk gewoon een tijd nodig op zich aan te passen aan PSV, al was t alleen maar dat het tempo en de trainingen veel zwaarder is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24734553
Het doet me denken aan Van Nistelrooij, die was toen ook niet goed genoeg en ging naar Heerenveen. We weten hoe het is afgelopen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24734606
Hij speelt ook met gemak met jong Oranje mee. Yildirim heeft zich ook feilloos aangepast, Kalou ook. Dat het tempo veel hoger zou liggen, dat geldt alleen voor spelers die écht laat worden ontdekt. Als je 18/19 bent en geldt als groot talent, dan pas je je snel aan Podolski speelt ook niet in de Bundesliga, maar hij zou in Nederland een betere spits dan Babel en Kuyt zijn
pi_24736069
quote:
Huntelaar had ook zn waarde kunnen hebben inmiddels
Huntelaar had er al een seizoen in de eredivisie opzitten voordat hij naar de eerste divisie ging

Als PSV Al-Hamdaoui of bijvoorbeeld Ruud, Yildrim, Huntelaar koopt(c.q. haalt) uit de GGD divisie is het niet zeker dat ze het maken.

Bij PSV is de concurrentie nog wel een stukje groter en wordt er meer gevraagd dan bij Heerenveen.

Als je Al-Hamdaoui koopt kun je hem per definitie beter een jaar verhuren aan een club zoals Utrecht, NAC, Twente, Roda of Heerenveen(bij voorkeur een club die Europees speelt, want als zo'n club de eerste ronde door komt spelen die 6 wedstrijden op Europees niveau)
pi_24736717
PSV'er Leandro stapt naar de FIFA

24/1/2005 22:27

EXCLUSIEF - Leandro do Bomfin is naar de arbitragecommissie van de FIFA gestapt om de geldigheid van zijn contract aan te vechten.
Volgens zijn zaakwaarnemer André Cury heeft Leandro al voor zijn achttiende een contract tot 2007 getekend. Volgens de FIFA-regels, die op die leeftijd geen langere contractduur dan drie jaar toestaan, is dat verboden. PSV bestrijdt die lezing en houdt de Braziliaan aan zijn verbintenis.

Overigens is Leandro al sinds november niet meer in Eindhoven gezien. Om die reden heeft de landskampioen de betaling aan de speler per december stopgezet.

Vi.nl
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:32:48 #122
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24737128
De bedoelen aanstaande landskampioen. Experts zijn het.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24737886
Ook hier: wordt PSV kampioen en waarom?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:51:26 #124
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24738214
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook hier: wordt PSV kampioen en waarom?
PSV wordt Kampioen.

De concurrentie -

AZ zal een terugslag krijgen verwacht ik en is daarmee tegen NEC begonnen. Aanleiding is het vertrek van Adriaanse en de komst van Van Gaal. Ajax zal de grootste concurrent van PSV worden, de directe confrontatie wordt cruciaal.

PSV -

Staat gewoon te goed om veel punten weg te geven. Ik verwacht weer een lange reeks zonder tegendoelpunten in de HCE. De verdediging en het middenveld geven zo weinig toe dat de aanval niet goed hoeft te spelen om wedstrijden te winnen. Vennegoor zal denk ik op een positieve manier van zich laten zien, Park is stabiel als altijd en Farfán is de joker. Als hij het op z'n heupen krijgt gaan we nog veel leuke PSV overwinningen zien.

PSV wordt kampioen met 3 punten afstand op Ajax en 6 punten op AZ.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:33:38 #125
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24739641
Die schaal staat in mei in Eindhoven. PSV heeft de meeste stabiliteit van alle clubs en vormt een heel goed collectief. AZ haakt af door het veel te vroeg bekend gemaakte vertrek van Adriaanse. Als hij nou een paar maanden had gewacht, was het beter geweest. Feyenoord hoef ik het niet eens over te hebben. Alleen Ajax zou misschien nog een bedreiging kunnen vormen, als ze zo door blijven gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')