quote:Op maandag 24 januari 2005 17:29 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
![]()
ik ben al een jaar op Fok!
![]()
quote:1ste Post: Here's a dilemma for you...what would you do?
2de Post: SETI vraagje.. Tevens mijn 1ste WFL post![]()
4 per dag maar ?quote:Nou verder de stats:
Aantal posts: 1356 (gemiddeld 4 per dag)
steeds meer Senseo-medestanders...eh...drinkers.quote:zo en nu weer koffieen nee dit keer helaas geen Senseo...
die staat in Nijmegen
Pro: Marvin, het_fokschaap, ondergetekendequote:Op maandag 24 januari 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
steeds meer Senseo-medestanders...eh...drinkers.
3 vs. 2quote:Op maandag 24 januari 2005 19:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
Pro: Marvin, het_fokschaap, ondergetekende
Anti: Alicey, Doffy
En dan ben ik nog klein en zij zijn groot! Het is niet eerlijk.quote:
quote:alleen ben ik de enige senseo-drinker op de WFL meet
Vrees niet. Ik, als thee-drinker, zal je steunen in zware tijden.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:43 schreef het_fokschaap het volgende:
alleen ben ik de enige senseo-drinker op de WFL meet
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Vrees niet. Ik, als thee-drinker, zal je steunen in zware tijden.
Voel me de hele dag al niet heppie. Maar nu blijkt het nog bewezen ook.quote:'24 januari meest depressieve dag van het jaar'
Als vanochtend je haar niet goed wilde gaan zitten, als het brood op bleek te zijn, de krant te laat kwam en je auto niet meer wilde starten, dan kan dat geen toeval zijn, want 24 januari is namelijk de meest sippe dag van het jaar. Dat is althans wat de Britse onderzoeker Cliff Arnal van de universiteit van Cardiff beweert.
Arnal kwam tot zijn conclusie door een ingewikkelde formule met verscheidene factoren. Hierin betrok hij het weer, schulden die opgelopen zijn rond Kerstmis, de tijd die verlopen is sinds de feestdagen, voornemens die mislukt zijn, de motivatie om te werken en de behoefte om iets te hebben om naar uit te kijken.
Ook vinden er in januari veel meer ongelukken in het verkeer plaats dan normaal. In Groot-Brittannië gebeuren er in januari zo'n twee miljoen ongelukken in het verkeer. Een werkbemiddelingsbureau adviseert werkgevers zelfs extra aardig te zijn voor hun werknemers, omdat 24 januari, toevallig ook de sterfdag van de beroemde Engelse staatsman Winston Churchill, werknemers anders depressief zou maken.
The Guardian wist niettemin een aantal redenen te verzinnen waarom 24 januari wél een goede dag is: zo duurt het nog 334 dagen tot Kerstmis (en 315 dagen tot Sinterklaas), waardoor mensen nog volop de tijd hebben cadeau's in te kopen, de dagen worden alweer langer, het is precies zeventig jaar geleden dat bier in blik in de verkoop ging en een weekje weg naar Lanzarote kost slechts 159 pond (240 euro).
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:32 schreef het_fokschaap het volgende:
het lijkt wel een monsterverbond tussen de joden en de moslims om zo de christenen een loer te draaien
Heb ook zoiets, al heb ik de indruk dat het geinduceerd is.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Voel me de hele dag al niet heppie. Maar nu blijkt het nog bewezen ook.
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vraagt zich af of er nog Irish Coffee drinkers zijn
Hebben we ook een logo/vlag?quote:
Ik zit 6 februari een jaar op FOK. Jubileum!!!!!!!! Yeuh.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:29 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
![]()
ik ben al een jaar op Fok!
![]()
1ste Post: Here's a dilemma for you...what would you do?
2de Post: SETI vraagje.. Tevens mijn 1ste WFL post![]()
Nou verder de stats:
Aantal posts: 1356 (gemiddeld 4 per dag)
zo en nu weer koffieen nee dit keer helaas geen Senseo...
die staat in Nijmegen
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:27 schreef pfaf het volgende:
Koffie, sneeuw en dynamica. Ook een erg geile combi.Overmorgen nog Analyse en mijn tentamenmaand zit er eindelijk op.
-edit: Laat ook maar.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jij combineert Geil&natuurkunde ook? Ben ik niet de enige.
quote:
Nee. Maar ik blijf proberen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen iedereen (Verlaat.)
Zo eerst maar wat koffie pakken.
Werken goede voornemens genoeg bij jou Haus?
Bah, dat ziet er smerig uit.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:35 schreef Haushofer het volgende:
Ik zit 6 februari een jaar op FOK. Jubileum!!!!!!!! Yeuh.![]()
En je moet toch es wat vaker posten, met die 4 gemiddeld. Kan je posts&topics altijd erg waarderen.
Expositie het Kwaad. Zal even linkje zoeken.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:56 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
*Jeuh* Wel het was een leuk vol jaar op naar de volgende.
tja gisteren was fok traag en vervolgens klapte i-net (de aanbieder dan) eruit...grrr zo kom ik idd aan 4 posts gemiddeld
, maar in het weekend posts ik -zo-goed-als-nooit- dus ziedaar.
Maar het is weer ochtend![]()
op naar de \_/7
![]()
Oh PS aan de anderen: WFL meet ?!? WFL meet?!? je bedoelt diegene die op komen dagen in Grun bij de slinger??? of mis ik iets...
Tssskkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:52 schreef Bensel het volgende:
Bah, dat ziet er smerig uit.
Schijnt de zon daar ook? Ik vind het wel de goede kant opgaan met het weerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:13 schreef ReCreative het volgende:
Hee morgen iedereen. 't Is hier mooi weer, maar de sneeuw op straat is bijna allemaal al weer weg
.
Fundamentalist.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:45 schreef Doffy het volgende:
Irish coffee...Zonde van de koffie en van de whisk(e)y...
![]()
Nu welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
Schijnt de zon daar ook? Ik vind het wel de goede kant opgaan met het weer
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nu wel. Ik hou wel van koud zonnig weer
. Lekker lopen dampen buiten en dan met een kop chocolademelk bij de open haard
.
Nee, fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten wil dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:15 schreef Yosomite het volgende:
Groningen Friesland en Drente willen zelfstandig verder.
We hebben het er vorige week nog over gehad (polarisaties, deDondergauges etc....) snap er nog geen kloot van, maar dat moet volgende week beter zijn. Tentamens&zo...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:33 schreef livEliveD het volgende:
Vers van de pers: Op zoek naar zwaartekrachtgolfjes Klik
Wanneer wordt het hek opgeleverd?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:15 schreef Yosomite het volgende:
Met pijn in ons hart zullen we afscheid moeten nemen van onze noordelijke broeders en zuster want:
Groningen Friesland en Drente willen zelfstandig verder. Dat kost veel koffie om over de schok heen te komen.
Laten we maar beginnen met twee Koffie.
het wordt een muurtje...quote:
Echt verwonderlijk vind ik het niet.. Je lichaam werkt op energie, dus is het niet zo gek dat dat te meten is.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:13 schreef livEliveD het volgende:
Wat vindt de rest van het volgende stukje (de quote): Jomanda is Nep
Ik vind het wel cool dat je een hart op 4 meter afstand kunt meten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |