Alhoewel dat bij sommige quests wel de opdracht isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:23 schreef Absinth het volgende:
De meeste exp krijg je ook door te questen, en niet zinloos 2uur lang dezelfde mobs te doden
Het probleem is dat ik en Leshy op verschillende servers spelen, het verhaal van tig verschillende servers komt etc... Maar je hebt wel deels gelijk dat doordat er zoveel mensen alliance spelen je ook relatief meer van die lamballen hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:49 schreef Max_Dark het volgende:
Leshy dat ligt vooral aan de spelers op jou server en niet zo zeer aan 1 kant ofzo...
He, ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:21 schreef DeX090 het volgende:
Ik heb nog een Tauren Hunter op EN1. Hoe toevallig.
Kwam toevallig een Tauren tegen op de moonglade vandaag. Level 16. 1 starfire en een moonfire en het was gebeurd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:21 schreef Migwi het volgende:
n00bs bashen.
Joh, dat is toch leuk?(behalve als je zelf de n00b bent
Ik bedoel, als ik vrolijk als Alliance lvl 30 ergens rondhuppel en ik kom een Horde lvl 10 tegen bash ik 'm ook ff. 't is niet voor niks Horde vs Alliance.
Maar om expres ergens te gaan campen om n00bs te bashen, nee, dat is lame.
Okay, misschien als ik daar toevallig zou zijn, zou ik ze wel ff te grazen nemen, beetje showen
Maar om echt te campen, no way. Dat is gewoonweg not done.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:10 schreef Medivh het volgende:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=296
MUST SEE
Nog maar even...:Dquote:The Second Phase is Getting Close!
Ryann, 25/01/2005
We are finalizing the preparations for the second phase of the Final Beta and will soon update the Account Creation pages. A large, limited number of players will be added into the game on a first come, first served basis when the second phase starts. To register an account, you will need a generic authentication key, which we will supply on this page, so stay tuned for updates during this week.
To support even more players, we are pleased to announce a new data centre in Frankfurt which will be ready for the start of the second phase. This new centre, together with the existing centre near Paris, will be dedicated to World of Warcraft and will enable us to provide additional Realms for the European Community.
Idem, ik heb die dag een toets, zul je zien dat het net dan gepost wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:26 schreef Max_Dark het volgende:
Mochten die dingen nou op een onmogelijk tijdstip worden gepost, zouden de Fokkers die dan wel een account kunnen aanmaken het dan erg vinden er een paar extra voor de minder fortuinlijken aan te maken? Zou ik uitermate op prijs stellen
Ik denk dat dat zeker niet het geval is. Je zult je character niet mee kunnen nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga me ook inschrijven maar ik wil wel eerst zeker weten dat ik me character kan meenemen naar de retail, anders word het de 2de keer dat ik al me tijd in een ventje stop voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |