abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 januari 2005 @ 13:57:16 #101
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24723396
Een hoopje dode n00bs

No mercy...for the strong...

Mensen op de uitkijk


hier zijn we geinfiltreert bij het orc gebied


Hier zijn we de ziekte van pfeifer opgelopen



Pimpen bij een tauren

Iemand die veel sterker dan jou is in de fik steken is cool


Raids waar ik bij ben geweest







Mijn eigen crematie


Schijt aan die high levels


Give me your soul noob!

Rennen door de barrens

Een coole minion : de succubus

Wassup?

ff vissen


Bel de kinderbescherming!

Zonsondergang


en dat waren ze dan...wachten op de EU retail voor meer screens
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24723688
Vette screens

Denk dat ik een Warlock of een Hunter word.
Ben me nu een beetje aan het inlezen op de WoW site, eens aan het kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn.

Nog een vraag: Is het mogelijk om te switchen tussen PvE en PvP servers? Dus bv je speelt eerst 2 weken PvE om te wennen en gaat dan naar PvP?
En krijg je in PvP ook experience points? Wanneer je met z'n allen op een raid gaat bv naar die draak, hoe gaat het dan met het verdelen van de buit?

[ Bericht 38% gewijzigd door Slomy op 24-01-2005 15:07:39 ]
......
pi_24726009
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:38 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Volgens WoWFanboy wel, maar ik wil eerst de bron ervan zien . Op de officiële Europese WoW website staat nog niks, dus ik vraag me af hoe het 'officieel' kan zijn dan
Heb ik me wijs laten maken, die goser zei dat het uitgelekt was wanneer alles precies kwam etc.
Ik ben ook nog aan het wachten, maargoed de dag is nog niet voorbij, en bij Blizzard is het nu zo net middag. blijf hopen mensen.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24726469
Blizzard Europe is het nu ongeveer zelfde tijd, omdat het in Frankrijk gevestigd is
pi_24726665
Oh zit die handel in Frankrijk, vandaar dat ze zo traag zijn.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  maandag 24 januari 2005 @ 18:26:47 #106
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24727231
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
Nog een vraag: Is het mogelijk om te switchen tussen PvE en PvP servers? Dus bv je speelt eerst 2 weken PvE om te wennen en gaat dan naar PvP?
Nope. Je blijft in principe op de server waar je je character begint.
quote:
En krijg je in PvP ook experience points?
Ja, maar niet voor Player kills.
quote:
Wanneer je met z'n allen op een raid gaat bv naar die draak, hoe gaat het dan met het verdelen van de buit?
Op een mass raid weet ik het niet zeker, in kleinere groepen werkt het netjes met een dobbelsteen-systeem, ik verwacht dat het voor raids niet veel anders zal liggen.

Als iemand een item pakt van een lijk wat boven de door de groepsleider ingestelde limiet ligt (normal, rare, unique, epic, etc), krijgt iedereen een klein venstertje waar ze kunnen kiezen een dobbelsteen te gooien voor een getal tussen 1 en 100, of om niet te gooien voor dat item. Degene die het hoogste gooit, krijgt het item.
pi_24727555
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:26 schreef Leshy het volgende:

[..]

Nope. Je blijft in principe op de server waar je je character begint.
[..]

Ja, maar niet voor Player kills.
[..]

Op een mass raid weet ik het niet zeker, in kleinere groepen werkt het netjes met een dobbelsteen-systeem, ik verwacht dat het voor raids niet veel anders zal liggen.

Als iemand een item pakt van een lijk wat boven de door de groepsleider ingestelde limiet ligt (normal, rare, unique, epic, etc), krijgt iedereen een klein venstertje waar ze kunnen kiezen een dobbelsteen te gooien voor een getal tussen 1 en 100, of om niet te gooien voor dat item. Degene die het hoogste gooit, krijgt het item.
Bedankt voor je antwoorden.
Wat me nu juist zo aantrekt van PvP is dat je met z'n allen gebieden kan gaan innemen die in handen zijn van b.v. the horde. Heeft PvE ook zoiets (en zijn er uberhaupt wel raids in PvE?)
......
  maandag 24 januari 2005 @ 19:03:39 #108
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24727846
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:46 schreef Slomy het volgende:
Wat me nu juist zo aantrekt van PvP is dat je met z'n allen gebieden kan gaan innemen die in handen zijn van b.v. the horde.
Valt op zich mee, je kunt in principe alle NPC's in een stad uitmoorden, maar omdat ze toch steeds respawnen, en de andere factie waarschijnlijk toch de tegenaanval inzet, is er nooit echt sprake van een soort permanente gebiedsovername.
quote:
Heeft PvE ook zoiets (en zijn er uberhaupt wel raids in PvE?)
Er zijn wel degelijk raids in PvE. Ook daar voelen spelers regelmatig de behoefte een partijtje met elkaar te knokken, dus helemaal zonder zit je niet.

Bovendien zitten er op beide typen servers Battlegrounds aan te komen.


Oh, en voor degenen die de Alliance zitten op te hemelen, mag ik vragen waarom er vanmiddag op EU Beta 9 een level 27 Paladin in de Valley of Trials gewoon lvl 1-5 Orcs en Trolls stond te campen? Blijkbaar had hij PvP aangezet, en hadden een paar van die newbies inderdaad op hem geklikt of iets dergelijks, waarna hij ze had afgeslacht en bij hun lijken aan het campen was tot ze zouden respawnen, om ze weer te slachten.

Na wat intimiderende blikken van mijn lvl 28 Troll Warrior gebruikte hij echter haastig zijn hearthstone om weg te komen

Nee, echt eervol die Alliance Paladins
pi_24728057
Is er hier iemand die niet meer speelt of iets? en zn account/key kwijt wil, mail em dan ff naar sj0nny_v0z1989@hotmail.com. bitte.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24728164
quote:
Op maandag 24 januari 2005 19:03 schreef Leshy het volgende:

[..]

Valt op zich mee, je kunt in principe alle NPC's in een stad uitmoorden, maar omdat ze toch steeds respawnen, en de andere factie waarschijnlijk toch de tegenaanval inzet, is er nooit echt sprake van een soort permanente gebiedsovername.
[..]

Er zijn wel degelijk raids in PvE. Ook daar voelen spelers regelmatig de behoefte een partijtje met elkaar te knokken, dus helemaal zonder zit je niet.

Bovendien zitten er op beide typen servers Battlegrounds aan te komen.


Oh, en voor degenen die de Alliance zitten op te hemelen, mag ik vragen waarom er vanmiddag op EU Beta 9 een level 27 Paladin in de Valley of Trials gewoon lvl 1-5 Orcs en Trolls stond te campen? Blijkbaar had hij PvP aangezet, en hadden een paar van die newbies inderdaad op hem geklikt of iets dergelijks, waarna hij ze had afgeslacht en bij hun lijken aan het campen was tot ze zouden respawnen, om ze weer te slachten.

Na wat intimiderende blikken van mijn lvl 28 Troll Warrior gebruikte hij echter haastig zijn hearthstone om weg te komen

Nee, echt eervol die Alliance Paladins
Hmm nou weet ik helemaal niet meer wat ik ga doen, PvE of PvP . Zal, als newbie tot het MMORPG genre, misschien wel verstandiger zijn om PvE te gaan doen.
Het battlegrounds verhaal had ik al gelezen, maar voor zover ik begreep kon je daar alleen maar aan deelnemen wanneer je op het hoogst mogelijke level zat (al zeiden ze ergens ook dat er misschien battlegrounds zouden komen voor de lagere levels).
Hoop dat die Open Beta nog gaat komen en ik nog een kans heb om het allebei even uit te proberen voor de launch.
......
pi_24728239
Inderdaad.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24730237
Ik ben aan het denken of ik het spel zal kopen. Ik zit namelijk wel een beetje in voor de maandelijkse kosten, als je een keer gewoon zin hebt om te spelen kan je niet gewoon het spel herinstaleren en weer spelen, maar moet je betalen enzo, dat is een stuk minder handig als diablo 2 ofzo, maar daarbij krijg je er wel veel voor
pi_24730356
Je kan hem gewoon deinstalleren, subscription opzeggen, en over een jaar weer verder spelen als je dat wilt.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24735330
quote:
Op maandag 24 januari 2005 19:03 schreef Leshy het volgende:

[..]

Valt op zich mee, je kunt in principe alle NPC's in een stad uitmoorden, maar omdat ze toch steeds respawnen, en de andere factie waarschijnlijk toch de tegenaanval inzet, is er nooit echt sprake van een soort permanente gebiedsovername.
[..]

Er zijn wel degelijk raids in PvE. Ook daar voelen spelers regelmatig de behoefte een partijtje met elkaar te knokken, dus helemaal zonder zit je niet.

Bovendien zitten er op beide typen servers Battlegrounds aan te komen.


Oh, en voor degenen die de Alliance zitten op te hemelen, mag ik vragen waarom er vanmiddag op EU Beta 9 een level 27 Paladin in de Valley of Trials gewoon lvl 1-5 Orcs en Trolls stond te campen? Blijkbaar had hij PvP aangezet, en hadden een paar van die newbies inderdaad op hem geklikt of iets dergelijks, waarna hij ze had afgeslacht en bij hun lijken aan het campen was tot ze zouden respawnen, om ze weer te slachten.

Na wat intimiderende blikken van mijn lvl 28 Troll Warrior gebruikte hij echter haastig zijn hearthstone om weg te komen

Nee, echt eervol die Alliance Paladins
Tja, That's the Alliance way
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 04:55:49 #115
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24736124
Laat ik ook een duit in het zakje doen. Ik speel op de engelse servers, dus geen koreaans voor mij.

Ik speel zelf Night Elf Druid, ik ben nu level 31.


De poorten van de Burning Steppes. Voor de leken: het sterkste gebied wat er is. Level 55 beesten zijn meer regel dan uitzondering.




Synchroon dansen. Zag er cool uit.




Godverdefuckingkutkankersterfnoues, ben ik er nou nog niet?




"Nou? Wat doen we?"




Legertje katten.




Size soooooo doesn't matter!




Landschapsfoto. Console uitgezet, en kijken. Kreeg helaas de giraffe, tijger en het andere beest er niet allemaal op.




Horde helpen met z'n quest.




Dansmiddagje. Er stonden er uiteindelijk een stuk of 20. Allemaal horde, en wij tweeën. We werden uiteindelijk wel geslacht, maar het was het waard. Helaas geen screenshot van die grote groep dansende mensen.




Guards van Razor Hill uitmoorden...




...en de rest van het dorp ook maar. Nou ja, die heeft z'n lesje wel geleerd.




Dooie NPC. M'n maat sloeg hem dood terwijl een troll z'n quest probeerde op te halen. Ik kwam niet meer bij. We hebben deze NPC uiteindelijk 7 of 8 keer doodgeslagen. Hij blééf maar spawnen.




Spel is ook niet altijd spannend.




Horde Fisherman doodgeslagen. Was ook een NPC. Was, voordat ik hem doodde.




Ik zei nog size doesn't matter!




Een gestoorde druid midden tussen de beren...WTF?




Einde horde level 38. Had er de hulp van een level 35 guard bij nodig.




Ikke ietsjes eerder op de avond, met m'n halve kokosnoot op m'n hoofd, en m'n wagenwiel op m'n rug. Gemaakt vlak voor ik stopte vanavond.

Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 07:55:17 #116
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24736389
Toffe screens, behoorlijk veel levels omhoog, of niet?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24738927
Onyxia op 22 % ...

screenshotje ervan : http://www.conquest.teamgbu.com/ony25.jpg
pi_24739196
quote:
Op maandag 24 januari 2005 19:03 schreef Leshy het volgende:

[..]

Valt op zich mee, je kunt in principe alle NPC's in een stad uitmoorden, maar omdat ze toch steeds respawnen, en de andere factie waarschijnlijk toch de tegenaanval inzet, is er nooit echt sprake van een soort permanente gebiedsovername.
[..]

Er zijn wel degelijk raids in PvE. Ook daar voelen spelers regelmatig de behoefte een partijtje met elkaar te knokken, dus helemaal zonder zit je niet.

Bovendien zitten er op beide typen servers Battlegrounds aan te komen.


Oh, en voor degenen die de Alliance zitten op te hemelen, mag ik vragen waarom er vanmiddag op EU Beta 9 een level 27 Paladin in de Valley of Trials gewoon lvl 1-5 Orcs en Trolls stond te campen? Blijkbaar had hij PvP aangezet, en hadden een paar van die newbies inderdaad op hem geklikt of iets dergelijks, waarna hij ze had afgeslacht en bij hun lijken aan het campen was tot ze zouden respawnen, om ze weer te slachten.

Na wat intimiderende blikken van mijn lvl 28 Troll Warrior gebruikte hij echter haastig zijn hearthstone om weg te komen

Nee, echt eervol die Alliance Paladins
Niet echt eervol nee... het had wel gemogen bij de Undead natuurlijk!

Btw, vette Quest for Glory 1 VGA avatar!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:47:34 #119
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24739860
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 04:55 schreef DeX090 het volgende:
Guards van Razor Hill uitmoorden...
Alweer een bijna level 30 Alliance figuur die de Horde newbie area's begint te campen. De Paladin class had veel beter bij de Horde kunnen zitten
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:59 schreef =HellFire= het volgende:
Btw, vette Quest for Glory 1 VGA avatar!
Dank je
pi_24740455
QfG is een van m'n favoriete games ooit, naast een van de beste Sierra adventures.

Maar euh, om weer ontopic te geraken enzo , heb even de FB bij vriendin gespeeld, heb daar een Troll Shaman gemaakt. Wel lache, en wat is het ontzettend rustig in die omgeving zeg. Lekker levelen zo.

Klopt het dat de Paladin t meest overpowerd is trouwens? Daarna Shaman, en daarna Priest als ik bep. polls mag geloven.
pi_24741099
toch twijfel ik nog steeds....... de screens zien er niet bijzonder hoogstaand uit en ik kan er geen actie in ontdekken?? vooral een beetje lompig....... maar als ik de reacties lees MOET het wel fantastisch zijn??

Lastig als 2 zintuigen elkaar tegenspreken..... me ogen zeggen van: hoe kan je hier nu uren achterzitten? Als ik dan de verhalen hoor heb ik weer een mooi beeld voor me maar dan zie ik de screens er weer bij en dan gebeurt er geen fuck?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24741156
Deze zag ik net op het forum van gamers.nl, vond hem er grappig uitzien en erg geschikt hier vanwege de topicnaam :
......
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:03:24 #123
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24741177
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 12:47 schreef Leshy het volgende:

[..]

Alweer een bijna level 30 Alliance figuur die de Horde newbie area's begint te campen. De Paladin class had veel beter bij de Horde kunnen zitten
[..]

Dank je
Wij campten niet, en vielen niet aan als wij niet aangevallen werden. Het was ons voornamelijk te doen om het uitroeien van NPCs.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:03:35 #124
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24741179
Persoonlijk kijk ik na een paar minuten wel voorbij de grafische pracht en praal en gaat het me vooral om de gameplay. Zou je ook eens moeten komen...
pi_24741184
Het is zeg maar Warcraft III maar dan loop je *in* de wereld. Klaar. Als je dat geweldig lijkt is de game sowieso al geschikt. Verder... De gameplay is intuitief, interface erg makkelijk, het is leuk voor pro's én noobs, de quests zijn vaak interessanter dan menig ander MMORPG.

Verkijk je niet op de screens hierboven, die zijn echt van mindere kwaliteit trouwens!
pi_24741249
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:03 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Wij campten niet, en vielen niet aan als wij niet aangevallen werden. Het was ons voornamelijk te doen om het uitroeien van NPCs.
Alliance pussies dus, altijd hetgene aanvallen dat ze kunnen makkelijk winnen....Oftewel de low level grounds....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24741464
Ik kwam op penny-arcade een interessante Q&A tegen:
quote:
I mentioned last week that we sent a fairly terse set of questions over to Blizzard. They're a lot more direct than developers are used to receiving. The crazy thing is, the answers we got back were a lot more direct than the interviews out there usually receive. Funny, that.

Without further ado:

1. You say that you sold six hundred thousand units. Is the game not capable of supporting this many users?

The short answer is "The game is capable of supporting this many players," but it would probably be helpful to provide some background information. Based on our market analysis, we made some initial calculations about the size of the massively multiplayer online games market in the United States. We then accounted for new customers to the genre based on our previous games. Looking over this data, we did believe that there was the potential for an extremely sizable interest in a Blizzard MMOG. According to our research, other successful MMOGs in the U.S. had achieved roughly 300,000 subscribers after 12 months of operation. What ended up happening with World of Warcraft is that we achieved double these numbers in approximately the first six weeks of launch. We absolutely can support the number of copies we put on shelves, but we believed it would take us longer to get to this number in terms of players purchasing the game and logging on.

We had not anticipated this amount of growth in such a short time; however, we did have a backup plan that was deployed rapidly. In the first week of launch, we more than doubled our number of game servers and server infrastructure to accommodate the demand. The fact that we had planned to grow the service over the first 12 months of operation was evident, as we had server hardware waiting to be deployed. We just anticipated that this server rollout would be gradual. Copies of the game were being purchased at a much faster rate than anticipated, so we had to abandon our slower-paced plan and go into rapid deployment to accommodate these additional customers. This meant we also had to advance our timetable for additional server purchases.

With such a rapid growth of the network, we started to see several bottlenecks in the infrastructure that exposed themselves very quickly when the expanded hardware immediately took on massive load. These bottlenecks were solvable, but they required additional upgrades to the backend systems to accommodate the load—which, again, we hadn’t planned to see, even with the extreme estimates, until later in the year. Regardless, server stability has remained our number-one priority, and so we acquired and deployed even more equipment as part of the process of addressing these issues. All of this new hardware also required additional software and operating system upgrades on the backend. The problems that some players on the 20 or so most populated servers (out of the current total of 88 servers) have been experiencing are related to some of the upgrades not functioning as desired. We are working diligently with our vendors and internal technical staff to get as quick of a resolution to the problems as possible, and we believe there should be noticeable improvements soon. When our community team commented that people are working 24/7, they weren't exaggerating.

2. If it's true that the server problems are related to the overwhelming number of players, why was no effort made to better distribute players evenly across realms, or allow players and guilds to transfer to less populated servers?

We actually did have a number of checks in place at launch to distribute players as evenly as possible across realms. When a new account logged in, the game would ask what realm rule set and time zone the player preferred, and then it would suggest the realm with the lowest population that matched the selected preferences. That said, we're definitely working on resolving the overpopulation problems that ended up occurring on some realms despite our preventative measures. A realm-transfer option that would allow players to move from their high-population realm to one with a low population is one of the things we’re investigating. We’re exploring this option fully and hope to be able to communicate more detailed information about it to our customers in the coming weeks.

3. Currently, large scale player raids involving large groups of players experience a huge amount of latency. How do you plan to compensate for this in your upcoming PvP Battlegrounds feature?

The player raids often have hundreds of people per side in one area; that area is on a server that is also running the rest of the continent, and that can result in the latency you describe—depending, as well, on the total population of that server. We’re continuing to look into the issues surrounding this dip in performance. Battlegrounds, on the other hand, will run on the instance server, so there should be no such issues. Additionally, players will be unable to "zerg" in Battlegrounds; there will be a limit to the number of players per side.

4. What accounts for the frequent "emergency" maintenance downtime? What issues are you attempting to resolve?

The emergency maintenance periods are to restore stability while we continue to narrow down the cause of the problems. Some of them are also to deploy temporary fixes to various in-game systems while we continue to develop a longer term, more stable solution. World of Warcraft delivers many complex features that are unique to MMOGs. Features such as the in-game mail system, auction houses, player inventories, flight paths, quest states, etc. use a lot of server bandwidth, which makes pinpointing problems on the server infrastructure much more complicated.

Recently, the extended emergency downtime for a certain number of realms was needed in order to better accommodate our growing player base. Some of the upgrades that we planned for all of the realms were made to these realms first, as they are among the most populated and thus most in need of aid. We set the realms up on the latest top-of-the-line hardware and made the software upgrades accordingly, but some unforeseen issues cropped up with the database that resulted in the problems players currently see. This is no fun for our player base, of course, and we don't want to keep the realms running in a condition that frustrates our customers when we can attempt to fix things . So, these downtimes have been used to change hardware and apply fixes that will hopefully alleviate the issues. We have not yet resolved the problems, but we're working on this around the clock.

5. What issues are you experiencing with your login/authentication servers? It is often the case for myself and the people I play with that we cannot access realms our friends are already logged into.

These types of issues stem from the problems described above. Conflicts occur between some of the internal applications running in the background, and the end result can take the form of temporary login issues. We're working to resolve these conflicts so that they are no longer a factor.

6. When do you expect to have the worst of these problems resolved?

We’ll be constantly working on these issues each day moving forward until they’re resolved, but we don't currently have a set date for when that will be. We're doing all we can to make sure these problems no longer occur -- it's our top priority, and we hope to have the issues fixed as soon as possible. We’ll continue to provide players with regular updates on our progress.

7. Will the European launch utilize the same realms, or will these players be hosted on all new equipment? If they are hosted on new servers, what have you done to ensure that the launch will be free of the problems mentioned above?

They will be on their own set of hardware, as with our Korean release. Our teams are learning from the experience of our North American launch and are applying that knowledge to the servers in Europe. We hope to provide them with a smooth launch.

8. What would you have done differently?

It would be easy to speculate about what we could have done differently, but that wouldn’t turn back the clock. Right now we’re extremely focused on the issues at hand, and this focus is helping us methodically chase down the problems that are causing frustration for some of our players. The foundation of our company is based on providing a top-notch game experience and an equally top-notch level of customer satisfaction; we won’t be happy until we feel we’re consistently meeting those standards.
pi_24741940
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:03 schreef Fliepke het volgende:
Persoonlijk kijk ik na een paar minuten wel voorbij de grafische pracht en praal en gaat het me vooral om de gameplay. Zou je ook eens moeten komen...
jawel........ ik verwacht ook helemaal geen wonderschone screens van een mmporg...... alleen..... ik zie allemaal screens voorbij komen...... met de meeste fantastische teksten erboven..... maar als ik dan het plaatje bekijk zie ik 2 mannetjes gewoon stil tegenover elkaar staan??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:00:29 #129
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24742114
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef Tim_G het volgende:
maar als ik dan het plaatje bekijk zie ik 2 mannetjes gewoon stil tegenover elkaar staan??
Het spel maakt geen animated GIF screenshots
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:03 schreef DeX090 het volgende:
Wij campten niet
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 04:55 schreef DeX090 het volgende:
We hebben deze NPC uiteindelijk 7 of 8 keer doodgeslagen. Hij blééf maar spawnen.
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:03 schreef =HellFire= het volgende:
Het is zeg maar Warcraft III maar dan loop je *in* de wereld. Klaar.
Mwoah, het is niet voor niets de Wereld van Warcraft, maar qua gameplay lijkt het natuurlijk niet in de verste verte op Warcraft I, II of III. Je komt uiteraard een flink aantal figuren uit het meest recente deel wel tegen

[ Bericht 34% gewijzigd door Leshy op 25-01-2005 15:10:30 ]
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:09:19 #130
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24742246
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Alliance pussies dus, altijd hetgene aanvallen dat ze kunnen makkelijk winnen....Oftewel de low level grounds....
Ik wil niet heel lullig doen, maar de Horde doet dat net zo hard. Wij worden regelmatig aangevallen in Darkshore en Ashenvale. Gisteravond nog werd ik gesloopt door 3 lvl37 hordes.

Het is dus een beetje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet". Hoort gewoon bij het spel, als je dat niet wil moet je naar een PvE server gaan.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:16:48 #131
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24742354
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:09 schreef DeX090 het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen, maar de Horde doet dat net zo hard. Wij worden regelmatig aangevallen in Darkshore en Ashenvale. Gisteravond nog werd ik gesloopt door 3 lvl37 hordes.
Ashenvale is level 20-30+ contested gebied, raids naar Darkshore en the Barrens vinden dan ook regelmatig plaats.

Durotar is level 1-10 gebied, hoe vaak zie jij level 30+ Hordes op Teldrassil verschijnen?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:23:12 #132
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24742456
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het spel maakt geen animated GIF screenshots
[..]


[..]


[..]

Mwoah, het is niet voor niets de Wereld van Warcraft, maar qua gameplay lijkt het natuurlijk niet in de verste verte op Warcraft I, II of III. Je komt uiteraard een flink aantal figuren uit het meest recente deel wel tegen
Even een stukje toepassing der geometrische kennis. Een stad is over het algemeen zo gebouwd dat je er helemaal omheen kunt lopen. Als je ergens helemaal omheen loopt, kom je op hetzelfde punt terug. Nou ja, je begrijpt het nu waarschijnlijk zelf al.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24742529
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef Leshy het volgende:

Het spel maakt geen animated GIF screenshots
ja duh........ je kan mij ook niet willen begrijpen he!!

Ik bedoel gewoon dat de mannetjes in de meeste screenshots hierboven gewoon met de armpjes langs hun lichaam hangen en gewoon staan. Niet in een aanvals houding of weet ik veel wat...... op zijn dooie gemakje staat hij daar maar..... terwijl er een vijand tegenover hem staat.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:27:31 #134
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24742548
Ashenvale lvl30, hehe. Ashenvale is contested ja, maar om daar nu als lvl42 horde lowbies te gaan slachten...? Bijna alle NEs die in Ashenvale zijn voor quests zijn level 16 ongeveer. De Horde komt niet in Teldrassil omdat je dan via de haven moet, en daarna naar Rut'theran. En laat daar nou een aantal 55 guards staan. Wij hebben regelmatig ook aanvallen op Stormwind, en Goldshire. Goldshire is als questgebied lvl10 max.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:41:13 #135
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24742732
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:23 schreef DeX090 het volgende:
Even een stukje toepassing der geometrische kennis. Een stad is over het algemeen zo gebouwd dat je er helemaal omheen kunt lopen. Als je ergens helemaal omheen loopt, kom je op hetzelfde punt terug. Nou ja, je begrijpt het nu waarschijnlijk zelf al.
Als je lang genoeg in een lowbie stad blijft hangen om een NPC 7 of 8 keer te laten respawnen, ben je aan het campen. Punt.
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef DeX090 het volgende:
Ashenvale lvl30, hehe. Ashenvale is contested ja, maar om daar nu als lvl42 horde lowbies te gaan slachten...?
Ook niet goed, maar Ashenvale is een gevaarlijk gebied, omdat zowel de Horde als de Alliance er quests hebben. Je weet dat als je Ashenvale binnengaat, dat je gevaar loopt. Bovendien hangen daar vaak spelers van mid levels van beide kanten. Dat geldt all twee niet voor Durotar.

Hopelijk implementeert Blizzard snel het Honour systeem, zodat je tenminste een penalty hebt voor nogal lame gedrag zoals dat.
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:26 schreef Tim_G het volgende:
ja duh........ je kan mij ook niet willen begrijpen he!!
Ik begrijp je wel, heb alleen even tijd nodig terwijl ik wat screenshots verzamel

Ruzie over de prijs van een vlucht loopt uit de hand


Sommige gnomes zijn best lief


Een elemental in Ragefire Chasm


Hij heeft vast ook grote tanden


En dan nog een paar gewoon omdat ze wel mooi zijn:

Ragefire Chasm


De arena in Orgrimmar
Je kunt overigens niet in het midden van deze arena komen. Het is de vraag wat Blizzard hier mee gaat doen, mogelijk dat er events gehouden gaan worden, of iets dergelijks.


One Night in Tirisfal


Lordaeron Throne Room
Welbekend, of misschien beter, berucht bij hen die Warcraft III hebben gespeeld.
pi_24742737
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef DeX090 het volgende:
Ashenvale lvl30, hehe. Ashenvale is contested ja, maar om daar nu als lvl42 horde lowbies te gaan slachten...? Bijna alle NEs die in Ashenvale zijn voor quests zijn level 16 ongeveer. De Horde komt niet in Teldrassil omdat je dan via de haven moet, en daarna naar Rut'theran. En laat daar nou een aantal 55 guards staan. Wij hebben regelmatig ook aanvallen op Stormwind, en Goldshire. Goldshire is als questgebied lvl10 max.
Als < lvl20 heb je er ook niets te zoeken, je kan dan amper de npcs aan. Maar waar de alliance dat soort dingen 1:3 doen (dus 1 speler vd 3), speelt er bij de Horde 1:8 lam. Behoorlijk groot verschil toch...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24742797
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:41 schreef Leshy het volgende:

Ik begrijp je wel, heb alleen even tijd nodig terwijl ik wat screenshots verzamel

Ruzie over de prijs van een vlucht loopt uit de hand
[afbeelding]

Sommige gnomes zijn best lief
[afbeelding]

Een elemental in Ragefire Chasm
[afbeelding]

Hij heeft vast ook grote tanden
[afbeelding]

En dan nog een paar gewoon omdat ze wel mooi zijn:

Ragefire Chasm
[afbeelding]

De arena in Orgrimmar
Je kunt overigens niet in het midden van deze arena komen. Het is de vraag wat Blizzard hier mee gaat doen, mogelijk dat er events gehouden gaan worden, of iets dergelijks.
[afbeelding]

One Night in Tirisfal
[afbeelding]

Lordaeron Throne Room
Welbekend, of misschien beter, berucht bij hen die Warcraft III hebben gespeeld.
[afbeelding]
allemaal x-jes ??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:51:11 #138
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24742857
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:46 schreef Tim_G het volgende:
allemaal x-jes ??
Hier doen ze het netjes, en ook in verschillende browsers. Ze staan dus niet in de cache oid.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:52:27 #139
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24742884
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:41 schreef existenz het volgende:

[..]

Als < lvl20 heb je er ook niets te zoeken, je kan dan amper de npcs aan. Maar waar de alliance dat soort dingen 1:3 doen (dus 1 speler vd 3), speelt er bij de Horde 1:8 lam. Behoorlijk groot verschil toch...
Waar de fuck baseer je dat nou weer op? Heel leuk dat je je kan identificeren met een groep, maar zie jij de Alliance members die niet 'lam' spelen? Nee, omdat die niet naar de Horde Territories gaan. Ik neem gewoon aan dat het aan beide kanten even veel gebeurt. Bij de Horde ietsjes minder, omdat Alliance gewoon populairder is (www.wowcensus.com), maar relatief even vaak.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24742906
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:51 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hier doen ze het netjes, en ook in verschillende browsers. Ze staan dus niet in de cache oid.
http://www.leshy.net/images/wow/fok/wowfok21.jpg

dit is de link van 1 van de plaatjes........ als ik die gewoon plak in een adresbalk vind hij ook niks nakkes noppes??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:58:06 #141
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24742960
Mogelijk een probleem met je DNS-server, oid. Ze staan daar echt, ik kan ze gewoon opvragen. Als je die link volgt, krijg je dan een standaard browser-foutmelding, of een 404-pagina van mijn site?
pi_24743028
Hallo daar allemaal,

Ik zit er nu al een tijdje tegen aan te hikken, al die screenshots, verhalen.. et klinkt echt geweldig.. maarre ik heb in principe niet altijd veel tijd.. tjah dagelijks een uurtje.. soms dagje niet.. soms 2 / 3 uur.. is dit dan wel wat voor mij? Zijn er zat quests voor 1 persoon of die niet veel tijd in nemen.. hoe zit dat?
Ik heb een poos EQ gespeeld.. maar op een gegeven moment vond ik niet meer leuk.. denk door te weinig quest en alleen maar het monster meppen.. maarja.. is dit dan wel wat voor mij?

En wat waren de prijzen ook al weer??
pi_24743029
Net ff met een groepje lvl11 lui de Dead Mines ingegaan, we kwamen niet echt ver
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:06:46 #144
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24743054
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:41 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als je lang genoeg in een lowbie stad blijft hangen om een NPC 7 of 8 keer te laten respawnen, ben je aan het campen. Punt.
[..]

Ook niet goed, maar Ashenvale is een gevaarlijk gebied, omdat zowel de Horde als de Alliance er quests hebben. Je weet dat als je Ashenvale binnengaat, dat je gevaar loopt. Bovendien hangen daar vaak spelers van mid levels van beide kanten. Dat geldt all twee niet voor Durotar.

Hopelijk implementeert Blizzard snel het Honour systeem, zodat je tenminste een penalty hebt voor nogal lame gedrag zoals dat.
[..]
Die Quest NPC respawnde in minder dan een minuut. Terecht, omdat je anders niet verder kan met je quest.

Waarom loop je de Horde zo te verheerlijken, en de Alliance zo af te maken? Ik ga zelf Horde spelen in de retail, het gaat mij erop of er een rode naam boven staat. Als dat het geval is ga ik erop af, tenzij ze meer dan 3 levels hoger zijn. Het gebeurt aan beide kanten, niet lopen zeuren dat het "Alliance-mentaliteit" is. Jij ziet alleen niet steeds op je schermpje dingen als "Maestra's Post is under attack". Voornamelijk omdat je er nooit komt, maar ook omdat alleen de Alliance dat ziet. Wij werden overigens uit Razor Hill gejaagd door een lvl40 warlock en een lvl35 rogue. Einde theorie.

Ik hoop ook dat dat honour system snel geintroduceerd wordt, ik zou graag een keer beloond worden voor het verdedigen van Ashenvale.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:15:06 #145
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24743184
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:04 schreef Absinth het volgende:
Net ff met een groepje lvl11 lui de Dead Mines ingegaan, we kwamen niet echt ver
Hehe, Deadmines is echt minimaal lvl25...ik ging met een hele groep allemaal lvl25, en we werden nog 2x allemaal afgemaakt.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24743188
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef wc-eend het volgende:
Hallo daar allemaal,

Ik zit er nu al een tijdje tegen aan te hikken, al die screenshots, verhalen.. et klinkt echt geweldig.. maarre ik heb in principe niet altijd veel tijd.. tjah dagelijks een uurtje.. soms dagje niet.. soms 2 / 3 uur.. is dit dan wel wat voor mij? Zijn er zat quests voor 1 persoon of die niet veel tijd in nemen.. hoe zit dat?
Ik heb een poos EQ gespeeld.. maar op een gegeven moment vond ik niet meer leuk.. denk door te weinig quest en alleen maar het monster meppen.. maarja.. is dit dan wel wat voor mij?

En wat waren de prijzen ook al weer??
Dit spel is perfect om solo te spelen, je kan zelfs solo spelen tot lvl60 als je wilt
Moet je eens bij DAoC proberen
Sommige questen heb je wel een grp voor nodig(de Elite questen), en ook voor de Instances heb je wel een groep nodig, maar die kun je ook overslaan als je wilt, mist dan wel de drops en de fun(goeie stuff kun je ook wel in Action House kopen)
Questen zijn er meer dan genoeg, ettelijke duizenden
Prijs per maand is geloof ik rond de 11 euro
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:15:34 #147
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24743193
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:06 schreef DeX090 het volgende:
Waarom loop je de Horde zo te verheerlijken, en de Alliance zo af te maken?
Omdat ik al meerdere keren hogere levels Alliance-spelers in de Horde newbie areas aan heb getroffen, en dezelfde verhalen op verschillende forums gelezen heb?

De meeste PvP'ers die ik ken weigeren überhaupt dingen aan te vallen die qua level al grijs zijn. Bovendien hoort de Alliance juist de eervolle en goede kant te vertegenwoordigen, en dat is newbie-bashen dus niet
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er zat quests voor 1 persoon of die niet veel tijd in nemen.. oe zit dat?
Daar zijn er in principe voldoende van - als je echter weinig tijd hebt, kun je de instances maar beter niet doen, daar heb je wel iets langer voor nodig.
quote:
Ik heb een poos EQ gespeeld.. maar op een gegeven moment vond ik niet meer leuk.. denk door te weinig quest en alleen maar het monster meppen.. maarja.. is dit dan wel wat voor mij?
World of Warcraft heeft juist heel veel quests waardoor het willekeurig monsters meppen overbodig is.
quote:
En wat waren de prijzen ook al weer??
Geen idee wat de officiële prijzen waren, maar reken op zo'n 11-13 euro in de maand, afhankelijk van hoeveel maanden je tegelijk betaalt.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:18:49 #148
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24743239
WC-eend, wat ik eruit begrijp en wat al meerdere malen is gezegd is dat Blizz juist een spel heeft ontwikkeld dat ook interessant blijft als je niet zo vaak speelt. En de kosten waren ongeveer 11 euro, ligt aan hoeveel maanden je neemt.
pi_24743291
De meeste exp krijg je ook door te questen, en niet zinloos 2uur lang dezelfde mobs te doden
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:49:42 #150
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24743667
Leshy dat ligt vooral aan de spelers op jou server en niet zo zeer aan 1 kant ofzo...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')