abonnement Unibet Coolblue
pi_24677315
De criminele allochtonen zijn de grootste "bedreiging" voor allochtoonse gemeenschap.
Elk incident wordt groot uitgemeten in de pers.
Doordat veel autochtonen dat vaak weer projecteren op de hele gemeenschap.
Daarom zouden allochtonen zichzelf het beste helpen door die kleine groep binnen hun gemeenschap hard aan te pakken.
En niet voor de camera`s gaan staan roepen dat het zulke aardige lieve jongeren zijn die zelf eigenlijk het slachtoffer zijn.
Daarmee roepen ze nog meer onheil over hun eigen gemeenschap af.
Binnen hun groep weten ze over het algemeen donders goed wie de "rotte appels" zijn.
Mede door al die goedpraterij helpen ze de gemiddelde autochtoon te gaan denken dat ze het nog goedkeuren ook, en daardoor wordt het belang van henzelf het meest beschadigt.


Deze week:
tasjesroof met alles eromheen(marokkaan)
heisa in Hoog Catarijne (marokkanen)
groep jongeren verkrachten meisje half jaar lang.(diverse allochtonen)
en dit zijn er dan nog maar drie, de krant staat er vol mee.

[ Bericht 13% gewijzigd door gtotep op 21-01-2005 21:58:13 ]
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:10:10 #2
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24677723
100% mee eens.

Een paar jaar geleden was er een onderzoek gedaan naar geweld in de samenleving, over de loop van de jaren daarvoor was het geweld in aantal afgenomen, maar door de media leek het juist steeds erger te worden.

In dit geval wordt alles inderdaad geprojecteerd op een complete gemeenschap terwijl het grootste deel van die bevolking gewoon normale fatsoenlijke mensen zijn.
Die gemeenschap heeft hier zelf ook nu deels schuld aan door geen acties te voeren om hun reputatie te beschermen, veel van die mensen laten het nu gewoon over zich heen komen.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24677805
en natuurlijk gewoon weer PvdA stemmen ...
pi_24677829
uh ja PVDA stemmen ja... Wil ook weleens een keer geld overhouden
pi_24677850
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef Grimli het volgende:
uh ja PVDA stemmen ja... Wil ook weleens een keer geld overhouden
Tja hoe zou het komen dat je dat nu geen geld over kan houden ? Puinruimen misschien

Verder vind ik de stelling een beetje een open deur.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24677875
Juist ja puinruimen van de rechtse uitbuiters daar in Holland
pi_24677942
Maar volgens mij is vooral het voor de camera "goedkeuren/bachataliseren" van de criminaliteit wat het meeste kwaad bloed zet bij de autochtonen.
pi_24678054
Nederlanders zijn niet rechts, ze zijn het zat!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:28:04 #9
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_24678178
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Tja hoe zou het komen dat je dat nu geen geld over kan houden ? Puinruimen misschien

Verder vind ik de stelling een beetje een open deur.
Lul niet man.

Naast PvdA was er ook VVD, D66 & CDA.

Dus niet alles op de PvdA schuiven.

(en nee, ik ben geen aanhanger daarvan. Maar enig realiteit is in die opmerking ver weg.)
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:28:45 #10
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24678202
Nederlanders moeten eens een keer wat minder zeiken

Voorbeeld: Als de politie achter grote organisaties aangaat, dan roept de nederlander "Boo hoo, ik wil dat men niet zo snel door mijn straat rijdt"
Voert de politie controles uit en deelt dan ook bonnen uit, dan wordt er weer geschreeuwd "Ga boeven vangen"

Ik heb respect voor die gasten, zeker als ze elk moment door zo'n doorgedraaide nederlander weer (verbaal) wordt aangevallen en dan toch gewoon de volgende dag weer gaan werken.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24678286
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:16 schreef Grimli het volgende:
Juist ja puinruimen van de rechtse uitbuiters daar in Holland
Lol met 8 jaar Paars = Links maar we gaan off-topic

De allochtoon denkt nog teveel vanuit de slachtoffer rol zodat men de daden van personen uit de groep liever wil verdedigen. Ze staan immers als groep tegenover de autochtoon.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24678287
Het beleid van Geert Wilders is sociaal tegenover de goedwillende uit de allochtone gemeenschap. Zet die criminele flikkers gewoon het land uit, zodat zij de goedwillende allochtonen niet meer kunnen zwart maken.
pi_24678308
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:28 schreef Killjoy het volgende:
Nederlanders moeten eens een keer wat minder zeiken

Voorbeeld: Als de politie achter grote organisaties aangaat, dan roept de nederlander "Boo hoo, ik wil dat men niet zo snel door mijn straat rijdt"
Voert de politie controles uit en deelt dan ook bonnen uit, dan wordt er weer geschreeuwd "Ga boeven vangen"

Ik heb respect voor die gasten, zeker als ze elk moment door zo'n doorgedraaide nederlander weer (verbaal) wordt aangevallen en dan toch gewoon de volgende dag weer gaan werken.
Wat een gelul zeg! Volgens mij hebben vooral de allochtonen de meeste babbeltjes tegen de politie
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:35:29 #14
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24678345
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Lol met 8 jaar Paars = Links maar we gaan off-topic

De allochtoon denkt nog teveel vanuit de slachtoffer rol zodat men de daden van personen uit de groep liever wil verdedigen. Ze staan immers als groep tegenover de autochtoon.
Weet je, het kan me geen flikker schelen wat iemand zijn/haar achtergrond is of huidskleur of geloofsovertuiging. Al was het een fucking marsmannetje. Als iemand rottigheid uithaalt dan moet die gestraft worden.
Ben je het niet eens met de strafmaat, dan ga je klagen bij de politieke partij waar je op stemt/gestemd heb.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:37:29 #15
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24678391
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:33 schreef Farfalina het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg! Volgens mij hebben vooral de allochtonen de meeste babbeltjes tegen de politie
Dat betwijfel ik, maar de reden omdat je dat denkt is omdat de media nu zo veel bezig is met het brengen van reportages/docu's/etc over "de kwade buitenlander"

Als je een beetje nadenkt, dan snap je dat
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24678413
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:32 schreef pberends het volgende:
Het beleid van Geert Wilders is sociaal tegenover de goedwillende uit de allochtone gemeenschap. Zet die criminele flikkers gewoon het land uit, zodat zij de goedwillende allochtonen niet meer kunnen zwart maken.
Zo zie ik het ook.
Een stem op Wilders is steun voor de goedwillende allochtoon.
pi_24678483
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:38 schreef gtotep het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Een stem op Wilders is steun voor de goedwillende allochtoon.
Het is jammer dat de allochtoon dat niet inziet. Die stemt liever op partijen die de allochtoon zwak willen houden: PvdA, SP en GroenLinks.
pi_24678537
Omschrijf: "Allochtoonse gemeenschap"
pi_24678583
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:37 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik, maar de reden omdat je dat denkt is omdat de media nu zo veel bezig is met het brengen van reportages/docu's/etc over "de kwade buitenlander"

Als je een beetje nadenkt, dan snap je dat
Ik denk het niet, ik maak het mee..... ik word kotsmisselijk van vooral Marokaanse jongeren die om te beginnen een veel te grote mond hebben. Niet alleen tegen argeloze burgers maar ook tegen de politie.
Tis alleen maar provoceren bij die gasten, ga je erop in wordt je in elkaar geslagen of erger doodgeslagen.
pi_24678654
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:43 schreef P-Style het volgende:
Omschrijf: "Allochtoonse gemeenschap"
Gewoon alle allochtonen. Je weet wel; de niet-autochtonen.
pi_24678727
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
Gewoon alle allochtonen. Je weet wel; de niet-autochtonen.
En die vormen met z'n allen een gemeenschap?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:51:39 #22
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24678736
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:45 schreef Farfalina het volgende:

[..]

Ik denk het niet, ik maak het mee..... ik word kotsmisselijk van vooral Marokaanse jongeren die om te beginnen een veel te grote mond hebben. Niet alleen tegen argeloze burgers maar ook tegen de politie.
Tis alleen maar provoceren bij die gasten, ga je erop in wordt je in elkaar geslagen of erger doodgeslagen.
Vrind, ik werk op een MBO in Rotterdam, als dat op zich niet genoeg zegt?
Ik zie hier genoeg "allochtonen" etc. Soms halen ze teringgeintjes uit, maar als ik of een collega van mij daar op afstap en eventjes zo'n knul tot de orde roept is er op zich weinig aan de hand, de meesten luisteren wel.
Ik zie in de buurt rond mijn school weinig autochtone (lees blanke) kinderen/pubers/etc omdat die in die buurt niet veel wonen.
Als ik lesgeef heb ik vaker last van de autochtone leerling dan van de allochtone leerling.

Het punt is, omdat de media zo ongelofelijk veel aandacht geef aan hun huidige paradepaardje "de crimi-allochtoon" gaan inderdaad erg veel mensen in deze samenleving de hele groep er op aankijken.
Mij lijkt de beste oplossing het stoppen met het maken van onderscheid tussen allochtoon en autochtoon in dat soort zaken.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24678785
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:51 schreef Killjoy het volgende:
Mij lijkt de beste oplossing het stoppen met het maken van onderscheid tussen allochtoon en autochtoon in dat soort zaken.
Gelukkig zijn er nog mensen die kunnen nadenken.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:54:19 #24
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_24678797
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:53 schreef gtotep het volgende:
De criminele allochtonen zijn de grootste "bedreiging" voor allochtoonse gemeenschap.
Elk incident wordt groot uitgemeten in de pers.
Doordat veel autochtonen dat vaak weer projecteren op de hele gemeenschap.
Daarom zouden allochtonen zichzelf het beste helpen door die kleine groep binnen hun gemeenschap hard aan te pakken.
En niet voor de camera`s gaan staan roepen dat het zulke aardige lieve jongeren zijn die zelf eigenlijk het slachtoffer zijn.
Daarmee roepen ze nog meer onheil over hun eigen gemeenschap af.
Binnen hun groep weten ze over het algemeen donders goed wie de "rotte appels" zijn.
Mede door al die goedpraterij helpen ze de gemiddelde autochtoon te gaan denken dat ze het nog goedkeuren ook, en daardoor wordt het belang van henzelf het meest beschadigt.


Deze week:
tasjesroof met alles eromheen(marokkaan)
heisa in Hoog Catarijne (marokkanen)
groep jongeren verkrachten meisje half jaar lang.(diverse allochtonen)
en dit zijn er dan nog maar drie, de krant staat er vol mee.
Wat natuurlijk ook niet helpt is dat in de gevangenis meer dan 75% eerste of tweede (soms al derde) generatie niet Nederlander is. Als je dit afzet tegen de verhouding waarin deze bevolkingsgroep in ons land is vertegenwoordigd dan weet je ook dat het niets te maken heeft met de berichtgeving in de media maar dat het alles te maken heeft met de realiteit. En dat is iets waar helaas veel mensen en zelfs media nog wel eens de ogen voor wensen te sluiten.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_24678802
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

En die vormen met z'n allen een gemeenschap?
Man, je moet niet alles letterlijk nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')