Laat ons nou maar lekker ouwehoerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
hou toch op met die discussies, het is onmogelijk om te zeggen wie beter is en bovendien gaat het hier om persoonlijke voorkeuren.
Nee, ik volg pas 3 jaar intensief voetbal. Daarvoor keek ik af en toe naar voetbal, maar jij hebt Pelé ook niet live zien voetballen; Archiefmateriaal is ook anno 2005 te bekijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Cultheld man, als je nou niks weet van Cruijff, ga er dan niet op in, in plaats van belachelijke uitspraken te doen. Je zegt zelf dat je pas 3 jaar voetbal kijkt, nou, dan weet je vast niks over Johan.
Aangezien Pele, Cruijff en Maradona in een andere tijd speelden is het lastig om ze te vergelijken en te zeggen wie nu het beste was. De prijzen die ze gewonnen hebben vind ik dan ook een goede graadmeter. Pele steekt er wat dat betreft bovenuit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik volg pas 3 jaar intensief voetbal. Daarvoor keek ik af en toe naar voetbal, maar jij hebt Pelé ook niet live zien voetballen; Archiefmateriaal is ook anno 2005 te bekijken
Hij zet Willy vd Kerkhof nog boven Cruijff denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Je doet uitermate denigrerend over Cruijff...
Willy spreekt wel een mooier dialect dan Johan haha..quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zet Willy vd Kerkhof nog boven Cruijff denk ik.
ook een cultheld inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef macondo het volgende:
Ik vind dat Johan en Diego een beetje magertjes afsteken bij de grootste speler:
Mario Been!
Grappig dat die Been met ieder jeugd WK weer uit de archiefkast wordt getrokken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef macondo het volgende:
Ik vind dat Johan en Diego een beetje magertjes afsteken bij de grootste speler:
Mario Been!
Helaas lukte dat nietquote:Op maandag 9 mei 2005 20:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tot nu toe is dit topic zuiver en van een hoge kwaliteit. Zou mooi zijn als we dat nog een paginaatje of twee zouden kunnen volhouden.
Ik vind het echt een lul, die doodgeschopt moet worden, maar ja, je hebt wel zo'n gek in je elftal nodig.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:10 schreef Keano het volgende:
Mijn favoriete voetballer is..
Roy Keane
[afbeelding]
Birth Date: August 10 1971
Birth Place: Cork
Birth Nation: Ireland
Height: 180cm
Weight: 77Kg
Nationality: Irish
Position: Midfielder
Toen ik een jaar of twaalf was speelde hij al bij de club waarvan ik binnen de kortste keren fan zou worden. De leider op het veld en de schakel tussen de verdediging en de aanval. Hij knapte het vuile werk op en zorgde ervoor dat mannen als Beckham, Giggs hun acties konden maken.
Keane die tijdens de wedstrijden nooit zal opvallen door hakjes of acties waarbij hij 4 man passeert offert zich altijd op voor het team en daarom is hij voor mij de beste.
Stiekum hoop ik dat hij zijn carriere af zal sluiten bij mijn andere favoriete club: Celtic. Zelf heeft hij ook eens te kennen gegeven dat hij dat zou willen dus ik wacht maar rustig af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |