abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:41:39 #151
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27342625
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wereldsolo's methodmich!

Al Owairan heeft daarna ook letterlijk alle slagen van de zweep ervaren.. Typische bijnaam had ie ook, dat zegt toch iets.
Giggs tegen Arsenal. Van Nistelrooy tegen Fulham (?).
pi_27342641
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee maar is wellekker om over te filosieferen.

Ik ben te jong om fatsoenlijk over Pele en Cruijff te oordelen, Cruijff heb ik nog net live meegemaakt, maar dat waren niet zijn hoogtij dagen, laat staan Pele die weer het nadeel heeft dat de televisie destijds in de kinderschoenen stond.

Wat voor een chaos zou je krijgen als alle drie van dezelfde genenatie waren en in 1 elftal speelden?
Yeah baby Yeah!
pi_27342645
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee nee, alsjeblieft. Die heeft zo vaak niet thuis gegeven.
Je moet ook niet aanbellen als hij slaapt.

Maar de man was de beste op het EK van 2000, prima in 1998 en 04. Ster van een decennium.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 25 mei 2005 @ 15:42:41 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_27342679
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ben te jong om fatsoenlijk over Pele en Cruijff te oordelen, Cruijff heb ik nog net live meegemaakt, maar dat waren niet zijn hoogtij dagen, laat staan Pele die weer het nadeel heeft dat de televisie destijds in de kinderschoenen stond.

Wat voor een chaos zou je krijgen als alle drie van dezelfde genenatie waren en in 1 elftal speelden?
Cruijff die pele en Maradona aanwijzingen geeft

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27342680
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hoezo? Volgens mij stond hij achter zo'n klein doeltje, stifte de bal erover heen met een hoop tegeneffect waardoor hij terug rolde het doel in... Zo moeilijk is dat nu ook weer niet.
Niet er overheen maar er langs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:43:10 #156
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27342701
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

hehe, idd.
pi_27342819
Johan Cruijff heeft het voetbal van een complete natie veranderd en zijn denkbeelden zijn nu nog steeds uitgangspunten voor vele trainers. Diego niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_27342859
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Johan Cruijff heeft het voetbal van een complete natie veranderd en zijn denkbeelden zijn nu nog steeds uitgangspunten voor vele trainers. Diego niet.
Dat heeft meer met tactiek te maken dan met de voetballende klasse van een individuele speler. Laat ik het zo zeggen: Wanneer Maradona en Cruijff tijdgenoten waren geweest en 1 tegen 1 zouden voetballen, dan zou Maradona Cruijff met 10-0 op rollen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27342901
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Giggs tegen Arsenal. Van Nistelrooy tegen Fulham (?).
Maar op een WK halve finale tegen het grote Engeland is toch iets anders, zeker de beginactie en het slot van de solo waren fenomenaal van Diego.
Yeah baby Yeah!
pi_27342925
Weet bijna zeker dat dit nooit het geval geweest zou zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_27342972
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beiden hadden zo'n intuitie dat ze immer aanspeelbaar waren en goed gepositioneerd in het veld stonden, ik verwacht iedere keer twee schreeuwenden omdat ze alledrie de bal willen hebben.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:50:41 #162
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27343003
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat heeft meer met tactiek te maken dan met de voetballende klasse van een individuele speler. Laat ik het zo zeggen: Wanneer Maradona en Cruijff tijdgenoten waren geweest en 1 tegen 1 zouden voetballen, dan zou Maradona Cruijff met 10-0 op rollen.
10-0? Nou wees daar maar niet zo zeker van....
pi_27343062
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
Johan was een tacticus Diego niet.

Hij speelde het spel zoals je dat droomt, Cruijff wilde het spel an sich veranderen, Diego maakte gebruik van de toen aanwezige mogelijkheden.

Maar Nederland stelde qua voetbalnatie ook niet zoveel voor vóór de 70-er jaren en ook Maradona heeft wat teweeg gebracht in Argentinie hoor.

Alledrie halen ze in ieder geval de geschiedenisboeken van het voetbal en ieder verdiend een apart hoofdstuk.
Yeah baby Yeah!
pi_27343099
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Weet bijna zeker dat dit nooit het geval geweest zou zijn.
Is ook een nietszeggende vergelijking denk ik.

We zullen het in elk geval nooit weten...
Yeah baby Yeah!
pi_27343182
Als Johan Cruijff echt zo belangrijk was: Waarom heeft Nederland dan zonder haar verlosser de finale van '78 gehaald? Terwijl Cruijff lintjes aan het knippen was voor de schoenenzaak van z'n vrouw.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 mei 2005 @ 15:57:42 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_27343251
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
Als Johan Cruijff echt zo belangrijk was: Waarom heeft Nederland dan zonder haar verlosser de finale van '78 gehaald? Terwijl Cruijff lintjes aan het knippen was voor de schoenenzaak van z'n vrouw.
Waarom mocht Maradona niet meedoen op het WK-78 waarna Argentinië wereldkampioen werd ?

Waarom won Napoli maar 1 landskampioenschap met Maradona ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27343287
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
zwak deelnemersveld?

Hij was ontegenzeggelijk erg belangrijk in '74, gezien zijn invloed ook eeuwig zonde dat die finale verloren werd.
Yeah baby Yeah!
pi_27343344
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom mocht Maradona niet meedoen op het WK-78 waarna Argentinië wereldkampioen werd ?
Omdat Argentinië Kempes had en Maradona pas 17 was.
Waarom won Napoli maar 1 landskampioenschap met Maradona ?
Waar was Napoli vóór Maradona?
  Trouwste user 2022 woensdag 25 mei 2005 @ 16:01:33 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_27343383
Maradona speelde al twee jaar op het hoogste niveau maar was in tegenstelling tot Cruijff pas laat instaat tussen de echte mannen mee te doen.

pi_27343429
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef tong80 het volgende:
Maradona speelde al twee jaar op het hoogste niveau maar was in tegenstelling tot Cruijff pas laat instaat tussen de echte mannen mee te doen.

Cruijff had mindere concurrentie?
Yeah baby Yeah!
pi_27343438
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

zwak deelnemersveld?

Hij was ontegenzeggelijk erg belangrijk in '74, gezien zijn invloed ook eeuwig zonde dat die finale verloren werd.
Zwak deelnemersveld

Als Cruijff echt zo'n held was en zo belangrijk was voor Nederland, waarom heeft hij dan een WK laten schieten om voor lintjesknipper te spelen?
pi_27343505
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zwak deelnemersveld

Als Cruijff echt zo'n held was en zo belangrijk was voor Nederland, waarom heeft hij dan een WK laten schieten om voor lintjesknipper te spelen?
Cruijff weigert immer in de pas mee te lopen, zijn sterkte maar tevens zijn zwakte.
Yeah baby Yeah!
pi_27343604
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Cruijff weigert immer in de pas mee te lopen, zijn sterkte maar tevens zijn zwakte.
Misschien wel het allergrootste verschil: Cruijff ging liever schoenen bekijken met Danny in plaats van zijn land, waar hij alle rijkdom aan te danken heeft, te vertegenwoordigen op een WK, terwijl Maradona een bod van 100 miljoen dollar heeft geweigerd om voor de V.S. te gaan spelen, omdat hij zich Argentijn voelde en nooit voor Amerika uit zou willen komen.
pi_27343679
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien wel het allergrootste verschil: Cruijff ging liever schoenen bekijken met Danny in plaats van zijn land, waar hij alle rijkdom aan te danken heeft, te vertegenwoordigen op een WK, terwijl Maradona een bod van 100 miljoen dollar heeft geweigerd om voor de V.S. te gaan spelen, omdat hij zich Argentijn voelde en nooit voor Amerika uit zou willen komen.
Alle duels die je voor Oranje kúnt spelen zou ik spelen als voetballer, de eer om je land te vertegenwoordigen is me hoger dan evt principes.
Laat staan met een nationaal elftal een WK spelen.
Yeah baby Yeah!
  Trouwste user 2022 woensdag 25 mei 2005 @ 16:11:13 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_27343697
Ach Cruijff steekt z'n geld in de Johan Cruijff foundation daar waar Maradona z'n neus bepoederde

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')