Die warming-up zit er wel bij in; Maar in totaal duurt ie ruim 10 minuten; Echt genieten. Ik heb 'm trouwens vorige week woensdag geupload, dus ik denk dat je 'm alleen vandaag nog kunt downloaden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
andere soort speler, maar zijn touch en genialiteit sprak me aan.
Zaken waar je over droomde voerde hij uit in het veld als het erom ging..
Bovendien heb ik altijd een zwak voor unieke mensen, Maradona behoort daar ongetwijfeld toe.
Die link van jou is dat die warming-up?
Wat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:00 schreef cultheld het volgende:
Hoe kan iemand Maradona nou niet de beste speler vinden. Wat hij kon, dat heeft Cruijff bijvoorbeeld nooit gekund.
5 mensen in 1 keer passeren tijdens een WK-wedstrijd waarna Maradona die rush bekroont met een schitterende goal. Doelpunten maken vanuit de meest vreemde hoeken en standen. Onhaalbare ballen met z'n chocoladebeen voorgeven achter z'n standbeen langs. Do I need to say more?quote:
Omdat ie met rechts niks kon. Cruijff was perfect tweebenig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef cultheld het volgende:
Onhaalbare ballen met z'n chocoladebeen voorgeven achter z'n standbeen langs. Do I need to say more?
Dat is een ander verhaal; Cruijff kon er ook aardig wat van, maar hoe Maradona soms doelpunten maakte, dat heeft geen speler hem ooit voor of na gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Cruijff maakte nooit doelpunten uit de meest vreemde hoeken en standen inderdaad. Kees Weimar wordt nog zwetend wakker man, net als Ton Thie.
Al Owairan WK 1994... Weah namens Milan ergens in 1997 ofzo...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal; Cruijff kon er ook aardig wat van, maar hoe Maradona soms doelpunten maakte, dat heeft geen speler hem ooit voor of na gedaan.
Maradona scoorde erg veel vanaf de achterlijn. Hij had zelfs de brille in zich om links achter een goal te staan, de bal diagonaal voor het doel te trappen, waarna deze bal het doel in rolde vanwege het effect.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Jean Marie pfaaf zalzijn debuut in het nationale elftalook nooit meer vergeten. Vanaf de achterlijn lobde Cruijff de bal in de verste kruising.
Werd afgekeurd zeker ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maradona scoorde erg veel vanaf de achterlijn. Hij had zelfs de brille in zich om links achter een goal te staan, de bal diagonaal voor het doel te trappen, waarna deze bal het doel in rolde vanwege het effect.
Dat was op de training. Staat ook in het filmpje dat ik heb gepost.quote:
Nilis heeft sowieso vaker gescoord op eindtoernooien.quote:
Ja leuk maar dat telt dus niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij had zelfs de brille in zich om links achter een goal te staan, de bal diagonaal voor het doel te trappen, waarna deze bal het doel in rolde vanwege het effect.
Zidane dus gewoon.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nilis heeft sowieso vaker gescoord op eindtoernooien.
Maar is het de bedoeling van dit topic discussies te krijgen welke speler nu beter was? Ik bedoel: Maradona, Cruijff of Pele? Daar komen we dus nooit uit.
Nee maar is wellekker om over te filosieferen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nilis heeft sowieso vaker gescoord op eindtoernooien.
Maar is het de bedoeling van dit topic discussies te krijgen welke speler nu beter was? Ik bedoel: Maradona, Cruijff of Pele? Daar komen we dus nooit uit.
Wereldsolo's methodmich!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al Owairan WK 1994... Weah namens Milan ergens in 1997 ofzo...
Ja dat was zo'n klein doeltje van een halve meter hoogquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was op de training. Staat ook in het filmpje dat ik heb gepost.
Ja die van Weah was matig liep maar 80 meter met de bal en passeerde maar 5 spelers.quote:
Ik ken niemand die het kan. En ik ken veel voetballers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n klein doeltje van een halve meter hoog
Dat kan iedereen met een beetje balgevoel!
Hoezo? Volgens mij stond hij achter zo'n klein doeltje, stifte de bal erover heen met een hoop tegeneffect waardoor hij terug rolde het doel in... Zo moeilijk is dat nu ook weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken niemand die het kan. En ik ken veel voetballers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |