Is het ook bewonderenswaardig als ik net zo lang bij hetzelfde bedrijf werk?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer dat hij nog steeds geen genoeg van AC Milan heeft, na zoveel jaar vind ik dat bewonderenswaardig.
Mijn zusje kwam hem met ingetapete knie tegen in een bar in Antwerpen, daar stond ie vrouwen van 40 te versieren..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik denk niet dat iemand die mening met mij deelt en ik ben eigenlijk helemaal geen fan van Italiaans voetbal, maar mijn favoriet is Filippo 'Pipo' Inzaghi. Waarom? Tja mischien omdat ik me zelf er wel in kan vinden. Heel de wedstrijd zie je hem niet. En dan opeens slaat hij toe, zo'n soort speler ben ik zelf ook. Hij scoorde veel doelpunten voor bijna al de 7 clubs waar hij voor speelde. Waaronder Juventus en AC Milan, waar hij nog steeds speelt. Helaas scoorde hij vorige seizoen niet echt heel veel. Zijn laatste goal was tegen Celtic. In de 89ste minuut....
[afbeelding]
Voor een paar jaar terug wouden Real, Chelsea en nog een club hem hebben.... ik denk dat hij daar wel wat meer had kunnen krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Over Maldini. Het is makkelijker bij een club te blijven als je 3 miloen per jaar verdient.
Hij heeft al genoeg johquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Voor een paar jaar terug wouden Real, Chelsea en nog een club hem hebben.... ik denk dat hij daar wel wat meer had kunnen krijgen
Ja, daar heeft hij echt slapeloze nachten van gehad, een keuze tussen 2 jaar 5 miljoen verdienen of 2 jaar 3,5 bij de club waar je al 18 zit en al 80 miljoen echt verdiend..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Voor een paar jaar terug wouden Real, Chelsea en nog een club hem hebben.... ik denk dat hij daar wel wat meer had kunnen krijgen
Ik vind het korte lontje van Zidane toch wel een beetje afbreuk doen aan zijn reputatie. Hij heeft ook vaak genoeg zijn ploeg benadeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben helemaal gek van Zidane..en zal verder niet zo heel veel meer schrijven. Ben het helemaal eens met MM z'n stukje over Zidane! Hij viel me nog niet echt veel op bij Bordeaux maar ik ben dan ook niet zo'n giga fan van de Franse competitie. Herriner me wel nog goed hoe die in die finale in 98 gewoon echt de man was. Als spelbepaler 2 beslissende goals maken in een finale in je eigenland is gewoon super.
Voor mij hoort ie zeker bij die 5 beste allertijden. Vooral om het feit dat ie als leider van elk elftal waarin die heeft gespeeld z'n teams naar alle prijzen heeft geleid die er te winnen zijn. Het feit dat ie ongelooflijk natuurlijk speelt en prachtig is om naar te kijken met de bal maken hem mijn favoriet!
Ik weet nog goed dat ik enkele jaren geleden altijd dacht.. "Waarom neemt Zidane altijd de inworpen voor z'n rekening, laat dat zo'n prutser doen die in z'n team zit" en ik dacht "Zidane is de enige sterspeler die ik ken die zich niet groot genoeg voelt om een bal in te gooien"
Toen hoorde ik op een avond het Orakel Cruijff een analyse doen van een wedstrijd waarin die vertelde dat iemand hem ooit vroeg "Waarom gooide jij altijd de bal in" Toen vertelde die dat hij dat deed omdat "iedereen van zijn team die in het veld zou staan gedekt zou zijn (omdat de tegenstander op het moment van ingooien 1 man meer in het veld zouden hebben) en hij als enige gelijk vrij zou zijn op het veld" Er ging toen een wereld voor me open! Omdat ik er ook gelijk achter kwam over hoe weinig voetballogica ik beschik.... of de echte grote jongens gewoon over een natuurlijk gave.
Zidane dus.. ik hoop dat deze topper in z'n laatste jaar bij Real nog CL en titel kan pakken en dat ie volgend jaar op het WK znog mooie dingen voor z'n land kan doen.![]()
Owja.. bedankt voor iedereen met z'n mooie verhalen..eerste keer dat ik in dit topic kijk en heb er van genoten. Vooral van die ene van Hasselbaink in het begin van het topic.![]()
Hij geeft stoere kopstootjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind het korte lontje van Zidane toch wel een beetje afbreuk doen aan zijn reputatie. Hij heeft ook vaak genoeg zijn ploeg benadeeld.
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is maar wat je stoer vindt. (facial hair sowieso!)
Niemand is perfect. Verder valt het wel mee hoe vaak die rood heeft gehad en hoevaak die z'n team ermee benadeeld heeft. Maar misschien laat ie zich te snel opnaaien.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind het korte lontje van Zidane toch wel een beetje afbreuk doen aan zijn reputatie. Hij heeft ook vaak genoeg zijn ploeg benadeeld.
Wie zijn wij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pascal Nouma
![]()
[afbeelding]
Zijn "private moment of joy"
Pascal Nouma (born 6 January 1972) is a French footballer. He is particularly famous for his eccentric behaviour both on and off the pitch.
Met hem was een wedstrijd nooit saai, of hij scoorde een hattrick en we wonne 4-0 of we verloren 3-0 en dan kreeg ie wel rood om vage redenen. Spugen etc.
Een hele goede voetballer dus met veel techniek, die als hij niet ziek in zn hoofd was wel bij een grote club was beland.
Dan mag ie eerst wel eens vertrekken bij dat gekke Chelsea met dat Roulatie systeem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:59 schreef Fonzarelli het volgende:
De beste allertijde is me toch iets te lastig maar op dit moment blijf ik toch een grote fan van Edgar Davids. Zoals hij binnen 30 seconden Ray Parlour onderuit trapte, das gewoon heel vet. Verder denk ik (en wie niet) dat Robben echt een hele grote gaat worden.
Kan ik ook onwijs van genieten.. die wedstrijd in Manchester is een van z'n beste wedstrijden die ik in m'n leven heb gezien... die 3 kansen.. en hij knalde ze er alle drie in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
De mooiste doelpunten ooit. Mar het heeft zo kort geduurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
Idd. Maradona, Romario , Van Basten , Bergkamp en natuurlijk Zidane.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 04:01 schreef cultheld het volgende:
Maradona natuurlijk; Er is geen betere speler geweest.
Ja, nog steeds. Er is tenslotte geen club die hem dat gigantische salaris wil betalen (zo'n 6 a 7 miljoen euro) voor de prestaties die hij leverd. Maar ja, stel je eens voor dat hij het op z'n heupen krijgt komend seizoen. Dan gaat Inter een serieuze gooi doen nar de titel. Want wie stopt Recoba in vorm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:51 schreef jojomen4 het volgende:
Waar speelt Recoba op dit moment? Heb al zo'n 2 jaar niks van hem gehoord.Toch niet meer bij Inter mag ik hopen..
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Nee Maradona is een elegante verschijning van 1 meter 90. Die kan zo de catwalk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |