abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29552349
Het is meer dat hij nog steeds geen genoeg van AC Milan heeft, na zoveel jaar vind ik dat bewonderenswaardig.
That's all folks!
pi_29553076
Ik denk niet dat iemand die mening met mij deelt en ik ben eigenlijk helemaal geen fan van Italiaans voetbal, maar mijn favoriet is Filippo 'Pipo' Inzaghi. Waarom? Tja mischien omdat ik me zelf er wel in kan vinden. Heel de wedstrijd zie je hem niet. En dan opeens slaat hij toe, zo'n soort speler ben ik zelf ook. Hij scoorde veel doelpunten voor bijna al de 7 clubs waar hij voor speelde. Waaronder Juventus en AC Milan, waar hij nog steeds speelt. Helaas scoorde hij vorige seizoen niet echt heel veel. Zijn laatste goal was tegen Celtic. In de 89ste minuut....

pi_29558428
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer dat hij nog steeds geen genoeg van AC Milan heeft, na zoveel jaar vind ik dat bewonderenswaardig.
Is het ook bewonderenswaardig als ik net zo lang bij hetzelfde bedrijf werk?

Maldini heeft 20 jaar lang niets te wensen gehad, ik vind het vooral knap dat hij nog steeds professioneel is en op topniveau mee kan, duidelijk geen domme jongen.
Yeah baby Yeah!
pi_29558473
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 04:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik denk niet dat iemand die mening met mij deelt en ik ben eigenlijk helemaal geen fan van Italiaans voetbal, maar mijn favoriet is Filippo 'Pipo' Inzaghi. Waarom? Tja mischien omdat ik me zelf er wel in kan vinden. Heel de wedstrijd zie je hem niet. En dan opeens slaat hij toe, zo'n soort speler ben ik zelf ook. Hij scoorde veel doelpunten voor bijna al de 7 clubs waar hij voor speelde. Waaronder Juventus en AC Milan, waar hij nog steeds speelt. Helaas scoorde hij vorige seizoen niet echt heel veel. Zijn laatste goal was tegen Celtic. In de 89ste minuut....

[afbeelding]
Mijn zusje kwam hem met ingetapete knie tegen in een bar in Antwerpen, daar stond ie vrouwen van 40 te versieren..

Maar het blijft een ongrijpbare spits en dat vind ik knap.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:32:09 #205
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_29727797
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Over Maldini. Het is makkelijker bij een club te blijven als je 3 miloen per jaar verdient.

Voor een paar jaar terug wouden Real, Chelsea en nog een club hem hebben.... ik denk dat hij daar wel wat meer had kunnen krijgen
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  Trouwste user 2022 donderdag 18 augustus 2005 @ 20:08:21 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_29761154
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Voor een paar jaar terug wouden Real, Chelsea en nog een club hem hebben.... ik denk dat hij daar wel wat meer had kunnen krijgen
Hij heeft al genoeg joh

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:08:16 #207
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29765179
Ik ben helemaal gek van Zidane..en zal verder niet zo heel veel meer schrijven. Ben het helemaal eens met MM z'n stukje over Zidane! Hij viel me nog niet echt veel op bij Bordeaux maar ik ben dan ook niet zo'n giga fan van de Franse competitie. Herriner me wel nog goed hoe die in die finale in 98 gewoon echt de man was. Als spelbepaler 2 beslissende goals maken in een finale in je eigenland is gewoon super.

Voor mij hoort ie zeker bij die 5 beste allertijden. Vooral om het feit dat ie als leider van elk elftal waarin die heeft gespeeld z'n teams naar alle prijzen heeft geleid die er te winnen zijn. Het feit dat ie ongelooflijk natuurlijk speelt en prachtig is om naar te kijken met de bal maken hem mijn favoriet!

Ik weet nog goed dat ik enkele jaren geleden altijd dacht.. "Waarom neemt Zidane altijd de inworpen voor z'n rekening, laat dat zo'n prutser doen die in z'n team zit" en ik dacht "Zidane is de enige sterspeler die ik ken die zich niet groot genoeg voelt om een bal in te gooien"

Toen hoorde ik op een avond het Orakel Cruijff een analyse doen van een wedstrijd waarin die vertelde dat iemand hem ooit vroeg "Waarom gooide jij altijd de bal in" Toen vertelde die dat hij dat deed omdat "iedereen van zijn team die in het veld zou staan gedekt zou zijn (omdat de tegenstander op het moment van ingooien 1 man meer in het veld zouden hebben) en hij als enige gelijk vrij zou zijn op het veld" Er ging toen een wereld voor me open! Omdat ik er ook gelijk achter kwam over hoe weinig voetballogica ik beschik.... of de echte grote jongens gewoon over een natuurlijk gave.

Zidane dus.. ik hoop dat deze topper in z'n laatste jaar bij Real nog CL en titel kan pakken en dat ie volgend jaar op het WK znog mooie dingen voor z'n land kan doen.

Owja.. bedankt voor iedereen met z'n mooie verhalen..eerste keer dat ik in dit topic kijk en heb er van genoten. Vooral van die ene van Hasselbaink in het begin van het topic.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_29765184
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Ja, daar heeft hij echt slapeloze nachten van gehad, een keuze tussen 2 jaar 5 miljoen verdienen of 2 jaar 3,5 bij de club waar je al 18 zit en al 80 miljoen echt verdiend..

Het heeft meerdere redenen waarom Maldini bij Milan bleef, echt niet omdat hij voor zijn gevoel alleen voor Milan had kunnen spelen, was Milan failliet gegaan en naar de serie C geplaatst?
Dan had ik het wel willen zien.
Yeah baby Yeah!
pi_29766458
Voor mij een speler die natuurlijk ook al vaak genoemd is:

Marco van Basten.

Ik heb de beste man nooit zien spelen, maar ben vanaf het begin onder de indruk geraakt van zijn carriere. Waar spelers als Cruijff en Maradona nog verder weg waren, is Marco wat meer van mijn tijd, en heb ik meer beelden van gezien. Het waarom is lastig aan te geven. Het is een beetje de mythe die eromheen hangt. Wat als hij die blessure niet had gehad? Dat houdt het een beetje mysterieus.

Ik heb veel over hem gelezen, waaronder het boek 'Het mysterie Marco'. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik baal nog steeds dat ik, toen hij nog Jong Ajax trainde, gewoon langs de kant stond te wachten tot het eerste kwam. Tot het tweede weg was, en me opeens te binnen schoot dat hij natuurlijk daar stond. Wat had ik graag hem toen even 'echt' gezien.

Het leek voorbestemd dat hij ooit trainer van Ajax zou worden. Ik ging daar ook van uit. Maar kapot was ik, toen ik las dat hij en Schip kandidaat waren om trainer van Oranje te worden. En dat allemaal vanwege een meningsverschil over het nieuwe contract. De meningen over hem als Oranjecoach verschillen. Feit is dat hij ongeslagen is en er weer een hechter team en meer lol lijkt te ontstaan, na het ontdoen van Seedorf, Kluivert en Davids. Ook vind ik het te prijzen dat hij het wel aandurft, terwijl Cruijff in principe maar op zijn stoel bij de NOS blijft zitten. Op het WK een gigantische nederlaag tegen Malta, Denemarken en Duitsland, en zijn faam is weer aardig omlaag. Ik waardeer het dat hij het als rookie aandurft.
pi_29768950
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben helemaal gek van Zidane..en zal verder niet zo heel veel meer schrijven. Ben het helemaal eens met MM z'n stukje over Zidane! Hij viel me nog niet echt veel op bij Bordeaux maar ik ben dan ook niet zo'n giga fan van de Franse competitie. Herriner me wel nog goed hoe die in die finale in 98 gewoon echt de man was. Als spelbepaler 2 beslissende goals maken in een finale in je eigenland is gewoon super.

Voor mij hoort ie zeker bij die 5 beste allertijden. Vooral om het feit dat ie als leider van elk elftal waarin die heeft gespeeld z'n teams naar alle prijzen heeft geleid die er te winnen zijn. Het feit dat ie ongelooflijk natuurlijk speelt en prachtig is om naar te kijken met de bal maken hem mijn favoriet!

Ik weet nog goed dat ik enkele jaren geleden altijd dacht.. "Waarom neemt Zidane altijd de inworpen voor z'n rekening, laat dat zo'n prutser doen die in z'n team zit" en ik dacht "Zidane is de enige sterspeler die ik ken die zich niet groot genoeg voelt om een bal in te gooien"

Toen hoorde ik op een avond het Orakel Cruijff een analyse doen van een wedstrijd waarin die vertelde dat iemand hem ooit vroeg "Waarom gooide jij altijd de bal in" Toen vertelde die dat hij dat deed omdat "iedereen van zijn team die in het veld zou staan gedekt zou zijn (omdat de tegenstander op het moment van ingooien 1 man meer in het veld zouden hebben) en hij als enige gelijk vrij zou zijn op het veld" Er ging toen een wereld voor me open! Omdat ik er ook gelijk achter kwam over hoe weinig voetballogica ik beschik.... of de echte grote jongens gewoon over een natuurlijk gave.

Zidane dus.. ik hoop dat deze topper in z'n laatste jaar bij Real nog CL en titel kan pakken en dat ie volgend jaar op het WK znog mooie dingen voor z'n land kan doen.

Owja.. bedankt voor iedereen met z'n mooie verhalen..eerste keer dat ik in dit topic kijk en heb er van genoten. Vooral van die ene van Hasselbaink in het begin van het topic.
Ik vind het korte lontje van Zidane toch wel een beetje afbreuk doen aan zijn reputatie. Hij heeft ook vaak genoeg zijn ploeg benadeeld.
pi_29770214
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik vind het korte lontje van Zidane toch wel een beetje afbreuk doen aan zijn reputatie. Hij heeft ook vaak genoeg zijn ploeg benadeeld.
Hij geeft stoere kopstootjes.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:35:20 #212
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29770272
Het is maar wat je stoer vindt. (facial hair sowieso!)
pi_29770624
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is maar wat je stoer vindt. (facial hair sowieso!)
Bedankt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:58:14 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:45:45 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29771640
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Niemand is perfect. Verder valt het wel mee hoe vaak die rood heeft gehad en hoevaak die z'n team ermee benadeeld heeft. Maar misschien laat ie zich te snel opnaaien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:03:24 #216
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29771891
Pascal Nouma

Zijn "private moment of joy"

Pascal Nouma (born 6 January 1972) is a French footballer. He is particularly famous for his eccentric behaviour both on and off the pitch.

He started his career in the Paris SG youth team before moving around other teams in France. He played for Lille and Caen before moving back to Paris for two seasons in 1994. In 1996 he left for Strasbourg, spending two seasons there before he left for Lens. After two seasons there he moved to Turkish outfit Besiktas. He played for them for one season, moving to play for Marseille the next year. He returned for a short spell at Besiktas the next season, but his contract was cancelled by the board following a bizarre incident in which he celebrated a goal by putting his hands down his shorts, a gesture he described as 'a private moment of joy'. Since this incident he has played in Qatar and tried his luck out by turning out for trials in countries like the U.S.A. and Scotland.

Met hem was een wedstrijd nooit saai, of hij scoorde een hattrick en we wonne 4-0 of we verloren 3-0 en dan kreeg ie wel rood om vage redenen. Spugen etc.

Een hele goede voetballer dus met veel techniek, die als hij niet ziek in zn hoofd was wel bij een grote club was beland.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 03:31:25 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29772528
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pascal Nouma
[afbeelding]
Zijn "private moment of joy"

Pascal Nouma (born 6 January 1972) is a French footballer. He is particularly famous for his eccentric behaviour both on and off the pitch.

Met hem was een wedstrijd nooit saai, of hij scoorde een hattrick en we wonne 4-0 of we verloren 3-0 en dan kreeg ie wel rood om vage redenen. Spugen etc.

Een hele goede voetballer dus met veel techniek, die als hij niet ziek in zn hoofd was wel bij een grote club was beland.
Wie zijn wij?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 05:40:06 #218
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29772916
Besiktas (turkije)
pi_29835283
Michel Platini. Nu misschien een Über-Bobo, maar vroeger een magistrale spelverdeler. Absoluut één van de beste voetballers uit de geschiedenis.
Castel di Sangro per sempre!
  Trouwste user 2022 zondag 21 augustus 2005 @ 14:16:55 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_29838218
Drievoudig europees voetballer van het jaar. En de enige die dat drie jaar achter elkaar werd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29876321
Alvaro Recoba. Presteerd absoluut niet constand, maar als hij dan een keer zijn dag heeft, dan is het genieten geblazen. Hij is snel, wendbaar en kan alles met de bal. Van de subtiele lob tot de keiharde streep. Met 3 assits tegen Australie leidde hij Uruguay naar het WK 2002. Jammer dat hij zich niet vaker laat zien.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dirman op 23-08-2005 02:17:12 ]
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:51:17 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29876898
Waar speelt Recoba op dit moment? Heb al zo'n 2 jaar niks van hem gehoord. Toch niet meer bij Inter mag ik hopen..
pi_29876973
De beste allertijde is me toch iets te lastig maar op dit moment blijf ik toch een grote fan van Edgar Davids. Zoals hij binnen 30 seconden Ray Parlour onderuit trapte, das gewoon heel vet. Verder denk ik (en wie niet) dat Robben echt een hele grote gaat worden.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 03:25:57 #224
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29877198
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:59 schreef Fonzarelli het volgende:
De beste allertijde is me toch iets te lastig maar op dit moment blijf ik toch een grote fan van Edgar Davids. Zoals hij binnen 30 seconden Ray Parlour onderuit trapte, das gewoon heel vet. Verder denk ik (en wie niet) dat Robben echt een hele grote gaat worden.
Dan mag ie eerst wel eens vertrekken bij dat gekke Chelsea met dat Roulatie systeem.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29877367

Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
Can't be stopped
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 04:59:54 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29877529
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]

Kan ik ook onwijs van genieten.. die wedstrijd in Manchester is een van z'n beste wedstrijden die ik in m'n leven heb gezien... die 3 kansen.. en hij knalde ze er alle drie in.
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 05:08:53 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_29877538
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]

De mooiste doelpunten ooit. Mar het heeft zo kort geduurd

pi_29877769
Diego Maradona natuurlijk, in z'n Napoli tijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29880455
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 04:01 schreef cultheld het volgende:
Maradona natuurlijk; Er is geen betere speler geweest.
Idd. Maradona, Romario , Van Basten , Bergkamp en natuurlijk Zidane.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:56:57 #230
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29880620
Zinedine Zidane

Een beangstigend flexibele techniek, geweldig inzicht, scorend vermogen, sierlijkheid en die prachtige kalende kop. Ik kan er niets aan doen, maar soms lijkt het simpelse tikje dat hij geeft nog een herhaling waard. Zoals hij de bal beroerd, heb ik het nog nooit iemand zien doen. Misschien ligt het aan mij, maar de non-chalance in zijn akties geven me altijd kippenvel. Ik heb spelers als Cruijff, Pelé en Maradona niet kunnen volgen, aangezien ze voor mijn tijd speelden. En ik ga ze ook niet beoordelen aan de hand van oude beelden. Laat staan dat ik ze ga vergelijken met Zizou. Maar ik kan me eigenlijk geen betere voetballer voorstellen. Naast z'n uitzonderlijke voetballende kwaliteiten heeft hij ook nog eens alles gewonnen wat er te winnen valt. En zelfs als hij een slecht toernooi speelt zoals tijdens Euro 2004, kan hij nog beslissend zijn. Doodzonde dat hij binnenkort zal stoppen met voetbal. Ik denk niet dat er snel nog zo'n speler zal opstaan, misschien dat we van Kaka nog het een en ander kunnen verwachten.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_29881585
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:51 schreef jojomen4 het volgende:
Waar speelt Recoba op dit moment? Heb al zo'n 2 jaar niks van hem gehoord. Toch niet meer bij Inter mag ik hopen..
Ja, nog steeds. Er is tenslotte geen club die hem dat gigantische salaris wil betalen (zo'n 6 a 7 miljoen euro) voor de prestaties die hij leverd. Maar ja, stel je eens voor dat hij het op z'n heupen krijgt komend seizoen. Dan gaat Inter een serieuze gooi doen nar de titel. Want wie stopt Recoba in vorm?

Ik wil eigenlijk nog wel een speler noemen. Vinicius Bacaro (zie usericon). Italiaans international en speler van AS Roma. Geen dribbelkoning zoals bijv. Foglia, maar wel in het bezit van een fantastisch (vrije) trap in z'n linker.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dirman op 23-08-2005 11:51:35 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:21:28 #232
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090747
Recoba is een geweldige speler, maar hij hoort natuurlijk niet in dit topic thuis.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:21:55 #233
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090759
Oh wacht, hij hoort hier wel thuis. Ik bedenk me net wie ik zelf op een voetstuk heb geplaatst.
pi_30550197
Robinho mag hier ook niet ontbreken. Op het einde van het topic moeten we meer richting de toekomst denken.
pi_30579674
Ah, denk je dat die het gaat maken dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30579947
Robinho gaat het zeker maken, als je ziet hoe makkelijk hij iemand voorbij gaat.

Aan alle Zidane fans, hebben jullie die ene dvd van hem gezien? weet niet meer hoe het heet maar er zat o.a. een 15 minuten durende compilatie van Zidane's acties en goals met slow-motion e.d., ziet er echt fantastisch uit. heb het filmpje nog wel ergens op mn computer, als er interesse voor is dan zal ik het posten.
pi_30592577
Robinho wordt heel groot ja. Kaka is ook niet verkeerd trouwens.

Maakt het eigenlijk uit of een speler mooi is? Di Stefano, Ronaldo, Platini en Zidane zijn uitgesproken lelijk, terwijl Kaka een mooie man is. Het moet toch ook leuk zijn om naar te kijken.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2005 @ 18:20:08 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_30609343
Nee Maradona is een elegante verschijning van 1 meter 90. Die kan zo de catwalk op.

pi_30721779
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Nee Maradona is een elegante verschijning van 1 meter 90. Die kan zo de catwalk op.

!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')