abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 04:59:54 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29877529
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]

Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
Kan ik ook onwijs van genieten.. die wedstrijd in Manchester is een van z'n beste wedstrijden die ik in m'n leven heb gezien... die 3 kansen.. en hij knalde ze er alle drie in.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 05:08:53 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_29877538
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]

Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
De mooiste doelpunten ooit. Mar het heeft zo kort geduurd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29877769
Diego Maradona natuurlijk, in z'n Napoli tijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29880455
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 04:01 schreef cultheld het volgende:
Maradona natuurlijk; Er is geen betere speler geweest.
Idd. Maradona, Romario , Van Basten , Bergkamp en natuurlijk Zidane.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:56:57 #230
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_29880620
Zinedine Zidane

Een beangstigend flexibele techniek, geweldig inzicht, scorend vermogen, sierlijkheid en die prachtige kalende kop. Ik kan er niets aan doen, maar soms lijkt het simpelse tikje dat hij geeft nog een herhaling waard. Zoals hij de bal beroerd, heb ik het nog nooit iemand zien doen. Misschien ligt het aan mij, maar de non-chalance in zijn akties geven me altijd kippenvel. Ik heb spelers als Cruijff, Pelé en Maradona niet kunnen volgen, aangezien ze voor mijn tijd speelden. En ik ga ze ook niet beoordelen aan de hand van oude beelden. Laat staan dat ik ze ga vergelijken met Zizou. Maar ik kan me eigenlijk geen betere voetballer voorstellen. Naast z'n uitzonderlijke voetballende kwaliteiten heeft hij ook nog eens alles gewonnen wat er te winnen valt. En zelfs als hij een slecht toernooi speelt zoals tijdens Euro 2004, kan hij nog beslissend zijn. Doodzonde dat hij binnenkort zal stoppen met voetbal. Ik denk niet dat er snel nog zo'n speler zal opstaan, misschien dat we van Kaka nog het een en ander kunnen verwachten.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_29881585
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:51 schreef jojomen4 het volgende:
Waar speelt Recoba op dit moment? Heb al zo'n 2 jaar niks van hem gehoord. Toch niet meer bij Inter mag ik hopen..
Ja, nog steeds. Er is tenslotte geen club die hem dat gigantische salaris wil betalen (zo'n 6 a 7 miljoen euro) voor de prestaties die hij leverd. Maar ja, stel je eens voor dat hij het op z'n heupen krijgt komend seizoen. Dan gaat Inter een serieuze gooi doen nar de titel. Want wie stopt Recoba in vorm?

Ik wil eigenlijk nog wel een speler noemen. Vinicius Bacaro (zie usericon). Italiaans international en speler van AS Roma. Geen dribbelkoning zoals bijv. Foglia, maar wel in het bezit van een fantastisch (vrije) trap in z'n linker.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dirman op 23-08-2005 11:51:35 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:21:28 #232
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090747
Recoba is een geweldige speler, maar hij hoort natuurlijk niet in dit topic thuis.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:21:55 #233
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30090759
Oh wacht, hij hoort hier wel thuis. Ik bedenk me net wie ik zelf op een voetstuk heb geplaatst.
pi_30550197
Robinho mag hier ook niet ontbreken. Op het einde van het topic moeten we meer richting de toekomst denken.
pi_30579674
Ah, denk je dat die het gaat maken dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30579947
Robinho gaat het zeker maken, als je ziet hoe makkelijk hij iemand voorbij gaat.

Aan alle Zidane fans, hebben jullie die ene dvd van hem gezien? weet niet meer hoe het heet maar er zat o.a. een 15 minuten durende compilatie van Zidane's acties en goals met slow-motion e.d., ziet er echt fantastisch uit. heb het filmpje nog wel ergens op mn computer, als er interesse voor is dan zal ik het posten.
pi_30592577
Robinho wordt heel groot ja. Kaka is ook niet verkeerd trouwens.

Maakt het eigenlijk uit of een speler mooi is? Di Stefano, Ronaldo, Platini en Zidane zijn uitgesproken lelijk, terwijl Kaka een mooie man is. Het moet toch ook leuk zijn om naar te kijken.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2005 @ 18:20:08 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_30609343
Nee Maradona is een elegante verschijning van 1 meter 90. Die kan zo de catwalk op.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30721779
quote:
Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Nee Maradona is een elegante verschijning van 1 meter 90. Die kan zo de catwalk op.

!
  maandag 19 september 2005 @ 18:18:17 #241
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30732687
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
Robinho gaat het zeker maken, als je ziet hoe makkelijk hij iemand voorbij gaat.

Aan alle Zidane fans, hebben jullie die ene dvd van hem gezien? weet niet meer hoe het heet maar er zat o.a. een 15 minuten durende compilatie van Zidane's acties en goals met slow-motion e.d., ziet er echt fantastisch uit. heb het filmpje nog wel ergens op mn computer, als er interesse voor is dan zal ik het posten.
Meld zich voor de film!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30735830
Dejan Savicevic :

De begaafde Joegoslavische middenvelder Dejan Savicevic speelde in het team van Rode Ster
Belgrado dat in 1991 de EuropaCup I won door met strafschoppen van Olympique Marseille
te winnen.

Het jaar erop verkaste hij voor 6,3 miljoen euro naar AC Milan, waar zijn dribbels-
talent en schutterskunst hem de bijnaam 'Het Genie' opleverden. Hij schitterende in de CL-finale
van '94 en maakte een fantastische goal, Milan won met 4-0 van Barcelona.

In 1998 keerdeSavicevic terug naar zijn oude liefde Rode Ster, korte terugkee, zo bleek een
jaar later: Savicevic verkaste naar Rapid Wien.

http://www.acmilanforzamilan.com/dsavicevic.html

Cruijf beweerde voor de CL-finale van 94 dat Barca makkelijk zou winnen, tegen Milan, dat enkel kon verdedigen volgens hem. Barca werd af gedroogd door Milan met 4-0, en Savicevic was de absolute held met een fabelachtige goal. Door die match werd ik Milan-supporter en werd El Genio mijn favoriete speler aller tijden. Cruijf kan nog altijd niks goed zeggen over italiaans voetbal, deze afslachting blijft hem op het netvlies geprint
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_30736699
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ben te jong om fatsoenlijk over Pele en Cruijff te oordelen, Cruijff heb ik nog net live meegemaakt, maar dat waren niet zijn hoogtij dagen, laat staan Pele die weer het nadeel heeft dat de televisie destijds in de kinderschoenen stond.

Wat voor een chaos zou je krijgen als alle drie van dezelfde genenatie waren en in 1 elftal speelden?
de belg Rik Coppens zou trouwens ook in zo'n lijstje mogen. Alleen was dat nog van voor de tijd van Pele. Hij voetbalde id jaren 50 voor beerschot. Vele europese toppers wilden hem toen hebben, maar in die tijd kon je ploeg je gewoon behouden en ging er nog geen of amper geld rond ih voetbal. Ook tv -beelden waren zelden. Toch werd Coppens als 1 van de beste spelers van de wereld genoemd toen. Maar amper iemand buiten Belgie kent hem. In Belgie is ie nu nog vaak studiogast in programma's. Niet dat ie veel interessants vertelt, maar hij zevert enorm graag, in het antwerps dan, en schept graag op over hoe goed hij zelf wel was
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_30752245
Coppens.. ja, natuurlijk. Wilkes en Lenstra hadden hetzelfde probleem natuurlijk. Maar ja, de overlevering doet ook zijn werk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 september 2005 @ 14:26:04 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_30756914
Wilkes heeft bij Inter en Valencia geschitterd hoor. Daar wordt ie nog steeds met applaus begroet als ie in het stadion is.

woensdag 21 september 2005 @ 03:25:19 #246
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_30780879
VINNIE JONES
Een man die bijna elke wedstrijd wel een been brak (En maar weinig wedstrijden kende zonder tegen een kaart aan te lopen) . Niemand die hem maar even durfde te passeren, want voor je het wist lag je op de grond met veel pijn. Vinnie zowel een killer op het veld als op het witte doek

Van voetballer

tot Holywood filmster

Bergkamp zal 'm nog kennen..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_30784316
Die wedstrijd eindigde wel in 7-1 volgens mij.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 september 2005 @ 18:22:10 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_30797893
Vinnie Jones mocht aanvoerder zijn tegen het grote Oranje. Hij wist niet wat ie meemaakte en zag Nederland idd 7 keer scoren. Vinnie zag op dat moment in dat ie het verkeerde beroep had gekozen en ging in films acteren.

woensdag 21 september 2005 @ 18:55:57 #249
80382 manny
30 is best veel
pi_30798863
en nu is mijn grote held vervallen tot een laffe bacardi-shakende sukkel. Dat was ten tijde van "soccers hard men" wel anders..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_30799655
Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar ik ga toch maar voor deze:

Stefan Pettersson. Wat een voetballer. En wat een rustig, Scandinavisch karakter had de man. Zal voor altijd in de harten van Ajacieden blijven, gewoon vanwege zijn uitstraling en zijn buitensporig talent. Zijn fraaie halve omhaals in de Meer, prachtig... En niet te vergeten herinneren we Pettersson nog allemaal uit de UEFA-Cup finale van 1992...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')