Kan ik ook onwijs van genieten.. die wedstrijd in Manchester is een van z'n beste wedstrijden die ik in m'n leven heb gezien... die 3 kansen.. en hij knalde ze er alle drie in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
De mooiste doelpunten ooit. Mar het heeft zo kort geduurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:53 schreef Juninho het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo "El Fenomeno" Luiz Nazario De Lima..
In mijn ogen de beste voetballer die ik ooit gezien heb.
Idd. Maradona, Romario , Van Basten , Bergkamp en natuurlijk Zidane.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 04:01 schreef cultheld het volgende:
Maradona natuurlijk; Er is geen betere speler geweest.
Ja, nog steeds. Er is tenslotte geen club die hem dat gigantische salaris wil betalen (zo'n 6 a 7 miljoen euro) voor de prestaties die hij leverd. Maar ja, stel je eens voor dat hij het op z'n heupen krijgt komend seizoen. Dan gaat Inter een serieuze gooi doen nar de titel. Want wie stopt Recoba in vorm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:51 schreef jojomen4 het volgende:
Waar speelt Recoba op dit moment? Heb al zo'n 2 jaar niks van hem gehoord.Toch niet meer bij Inter mag ik hopen..
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Nee Maradona is een elegante verschijning van 1 meter 90. Die kan zo de catwalk op.
Meld zich voor de film!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
Robinho gaat het zeker maken, als je ziet hoe makkelijk hij iemand voorbij gaat.
Aan alle Zidane fans, hebben jullie die ene dvd van hem gezien? weet niet meer hoe het heet maar er zat o.a. een 15 minuten durende compilatie van Zidane's acties en goals met slow-motion e.d., ziet er echt fantastisch uit. heb het filmpje nog wel ergens op mn computer, als er interesse voor is dan zal ik het posten.
de belg Rik Coppens zou trouwens ook in zo'n lijstje mogen. Alleen was dat nog van voor de tijd van Pele. Hij voetbalde id jaren 50 voor beerschot. Vele europese toppers wilden hem toen hebben, maar in die tijd kon je ploeg je gewoon behouden en ging er nog geen of amper geld rond ih voetbal. Ook tv -beelden waren zelden. Toch werd Coppens als 1 van de beste spelers van de wereld genoemd toen. Maar amper iemand buiten Belgie kent hem. In Belgie is ie nu nog vaak studiogast in programma's. Niet dat ie veel interessants vertelt, maar hij zevert enorm graag, in het antwerps dan, en schept graag op over hoe goed hij zelf wel wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik ben te jong om fatsoenlijk over Pele en Cruijff te oordelen, Cruijff heb ik nog net live meegemaakt, maar dat waren niet zijn hoogtij dagen, laat staan Pele die weer het nadeel heeft dat de televisie destijds in de kinderschoenen stond.
Wat voor een chaos zou je krijgen als alle drie van dezelfde genenatie waren en in 1 elftal speelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |