Jongus, laat dat nou aan Tong overquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Omdat ik niet kon slapen nog ff snel hiet aan het kijken, maar dat heb ik dus ook gehad.
Oplossing:
Ctrl-alt-delete en dan bij processen ff firefix.exe killen
Hoewel ik wel een leuk uitloktopic had geopend dat erg goed loopt:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:33 schreef popolon het volgende:
golfert, toen is niks vergeleken met nu, dat weet jij ook
half Stormfront is hier neergestreken.
Maar goed, dat is nu eenmaal de realiteit
Ik blijf daar moeite mee houden popoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
golfert, toen is niks vergeleken met nu, dat weet jij ook
half Stormfront is hier neergestreken.
Maar goed, dat is nu eenmaal de realiteit
Ik zie net dat ik vannacht op de 50.000 ben gekomen, rondje dan ong maarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:58 schreef Noca het volgende:
Ik ga ook maar eens op bedje...haal ik dan toch niet de 6000 posts vannacht?![]()
50.000!? mijn god..ik ben newbie!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik vannacht op de 50.000 ben gekomen, rondje dan ong maar![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:02 schreef popolon het volgende:
Ik moet ook weg, anders schiet popo uit z'n slof
EN dat wil echt niemand
feli!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:03 schreef Noca het volgende:Mijn 6000e post
Eentje met veel inhoud weer!
Drink er nog een, ik ga nu echt op bed!![]()
Rare vragen soms bij triviant.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
avond Hools. lekker de hele avond bier zitten drinken met een goede vriend! Ook nog 2 potjes triviant gespeeld
inderdaad van die rare triviant vragen, maar je went eraan als je het een hele avond speelt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rare vragen soms bij triviant.
Ook ooit antwoorden gevonden die niet eens kloppen.
Ik associeer het altijd met vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |