Omdat ze dachten dat ik zo dom zou zijn al mijn a spelers op te stellenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:19 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Kloptmaar was ook niemand die dacht dat ik van korad zou winnen :p
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:19 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Kloptmaar was ook niemand die dacht dat ik van korad zou winnen :p
quote:Keano United - Meemakuh's 11 2
Waailappen United - KSC Grubbenvorst 1
Fc Gouda - Paralympic Tricycle team 1
Lycky Bullbals - Trusteh 1
Nielschze Fussball Mannschaft - moonsquad 1
Robarka - vv Emmen 1
Uddel - TCL 2
Hoolieganzen - Raffie 1
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef komrad het volgende:
Keano United - Meemakuh's 11 1
Waailappen United - KSC Grubbenvorst 2
Fc Gouda - Paralympic Tricycle team 2
Lycky Bullbals - Trusteh 1
Nielschze Fussball Mannschaft - moonsquad 1
Robarka - vv Emmen 1
Uddel - TCL 2
Hoolieganzen - Raffie 1
Nou.... als Lortnoc weer zijn basis opstelt in een oefenwedstrijd kan mijn 2e elftal het ook wel vergeten hoor! ( zie vorige oefenwedstrijd )....... Geen cup zo belangrijk dat mijn training er onder moet lijden! ( alhoewel ik toch wel graag zou winnen, meedoen om het meedoen is nooit spannend natuurlijk )quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef komrad het volgende:
Fc Gouda - Paralympic Tricycle team 1 -> sorry lortnoc, maar Tim_G is te goed (denk ik)
Fc Gouda - Paralympic Tricycle teamquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tering, dan ben ik blij dat ik het net op tijd las...
Welke pot wordt zo vroeg gespeeld?
Lortnoc is door! Lekkere centrale aanval hoor! Waren we niet tegen opgewassen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:17 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nou.... als Lortnoc weer zijn basis opstelt in een oefenwedstrijd kan mijn 2e elftal het ook wel vergeten hoor! ( zie vorige oefenwedstrijd )....... Geen cup zo belangrijk dat mijn training er onder moet lijden! ( alhoewel ik toch wel graag zou winnen, meedoen om het meedoen is nooit spannend natuurlijk )
mijn trainees hebben me ook wel wat teleurgesteld! Door het middenveld in de 2e helft weg te geven hebben we de man meer situatie niet echt kunnen uitbuiten! Ook de dalende vorm van mijn ( reserve ) verdedigers ( maar ook de vorm van mijn A verdedigers ) blijft een onverklaarbaar iets?!? Maar das in het echt ook zo!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:12 schreef komrad het volgende:
Dit was wel de wedstrijd van de week. Het is erg dat de trainees die ik zie, gewoon 3* beter zijn dan wat ik op zondag in het veld laat rondhuppelen
Oei, dat was een hele mooie pot. Je kwam steeds maar terug over m'n rechterflank (waar m'n verdediger met 2x geel eruit was dus). Niet klagen dat ik m'n a-team heb neergezet he (verschilde op 7 plaatsen van zondag).quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lortnoc is door! Lekkere centrale aanval hoor! Waren we niet tegen opgewassen!![]()
blingblingquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
De algemene stand na deze week is:
1. Hives 71 punten
Mwaw, we moeten na deze reactie nog 17 reacties.. we kunnen nog ff doorlullen en dan volgt vanzelf het slotjequote:Op woensdag 30 maart 2005 23:25 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Anders vast ff een nieuw topic van de toto openen...heb je alle toto voorspellingen bijelkaar![]()
Nee, die 5 punten zijn zowiezo terecht..quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:07 schreef sir_dalord het volgende:
dus je kan per wedstrijd 8 punten in totaal halen?
is dat niet een beetje teveel van het goede
Okee, ik laat het zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef sir_dalord het volgende:
nou, ik vond die 5 punten juist teveel
maar goed, het maakt het wel spannender tot het eind
ik zou het dan gewoon zo laten. Ik ga er dan maar eens voor zitten de volgende x
hoezo? Kan je nu al niet je voorspelling neerzetten dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, de wedstrijden beginnen toch wel gewoon niet eerder dan 17.00 uur he? Niet zoals vanmiddag dus
ik klaag niet hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Oei, dat was een hele mooie pot. Je kwam steeds maar terug over m'n rechterflank (waar m'n verdediger met 2x geel eruit was dus). Niet klagen dat ik m'n a-team heb neergezet he (verschilde op 7 plaatsen van zondag).
jewel, maar anders zijn de mensen op ownesdag 15.00 uur al te laat, en das niet de bedoeling...quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoezo? Kan je nu al niet je voorspelling neerzetten dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |