Oei, dat was een hele mooie pot. Je kwam steeds maar terug over m'n rechterflank (waar m'n verdediger met 2x geel eruit was dus). Niet klagen dat ik m'n a-team heb neergezet he (verschilde op 7 plaatsen van zondag).quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lortnoc is door! Lekkere centrale aanval hoor! Waren we niet tegen opgewassen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blingblingquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
De algemene stand na deze week is:
1. Hives 71 punten
Mwaw, we moeten na deze reactie nog 17 reacties.. we kunnen nog ff doorlullen en dan volgt vanzelf het slotjequote:Op woensdag 30 maart 2005 23:25 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Anders vast ff een nieuw topic van de toto openen...heb je alle toto voorspellingen bijelkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die 5 punten zijn zowiezo terecht..quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:07 schreef sir_dalord het volgende:
dus je kan per wedstrijd 8 punten in totaal halen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is dat niet een beetje teveel van het goedeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okee, ik laat het zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef sir_dalord het volgende:
nou, ik vond die 5 punten juist teveelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar goed, het maakt het wel spannender tot het eindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zou het dan gewoon zo laten. Ik ga er dan maar eens voor zitten de volgende xom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo? Kan je nu al niet je voorspelling neerzetten dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, de wedstrijden beginnen toch wel gewoon niet eerder dan 17.00 uur he? Niet zoals vanmiddag dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik klaag niet hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Oei, dat was een hele mooie pot. Je kwam steeds maar terug over m'n rechterflank (waar m'n verdediger met 2x geel eruit was dus). Niet klagen dat ik m'n a-team heb neergezet he (verschilde op 7 plaatsen van zondag).
jewel, maar anders zijn de mensen op ownesdag 15.00 uur al te laat, en das niet de bedoeling...quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoezo? Kan je nu al niet je voorspelling neerzetten dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop