Oei, dat was een hele mooie pot. Je kwam steeds maar terug over m'n rechterflank (waar m'n verdediger met 2x geel eruit was dus). Niet klagen dat ik m'n a-team heb neergezet he (verschilde op 7 plaatsen van zondag).quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Lortnoc is door! Lekkere centrale aanval hoor! Waren we niet tegen opgewassen!![]()
blingblingquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
De algemene stand na deze week is:
1. Hives 71 punten
Mwaw, we moeten na deze reactie nog 17 reacties.. we kunnen nog ff doorlullen en dan volgt vanzelf het slotjequote:Op woensdag 30 maart 2005 23:25 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Anders vast ff een nieuw topic van de toto openen...heb je alle toto voorspellingen bijelkaar![]()
Nee, die 5 punten zijn zowiezo terecht..quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:07 schreef sir_dalord het volgende:
dus je kan per wedstrijd 8 punten in totaal halen?
is dat niet een beetje teveel van het goede
Okee, ik laat het zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef sir_dalord het volgende:
nou, ik vond die 5 punten juist teveel
maar goed, het maakt het wel spannender tot het eind
ik zou het dan gewoon zo laten. Ik ga er dan maar eens voor zitten de volgende x
hoezo? Kan je nu al niet je voorspelling neerzetten dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, de wedstrijden beginnen toch wel gewoon niet eerder dan 17.00 uur he? Niet zoals vanmiddag dus
ik klaag niet hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Oei, dat was een hele mooie pot. Je kwam steeds maar terug over m'n rechterflank (waar m'n verdediger met 2x geel eruit was dus). Niet klagen dat ik m'n a-team heb neergezet he (verschilde op 7 plaatsen van zondag).
jewel, maar anders zijn de mensen op ownesdag 15.00 uur al te laat, en das niet de bedoeling...quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoezo? Kan je nu al niet je voorspelling neerzetten dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |