droomlandquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:19 schreef hijgend_hert het volgende:
[..]
Niet elke handjongere blijft zijn hele leven verpest. Als je ouder word moet je toch een keuze maken of je de rest van je leven mislukt wilt blijven of volwassen wilt worden.
Veel van die jongens die er bij lopen zijn toch meelopers die wel hun kans pakken als ze die krijgen. De harde kern blijft net als de nederlandse hangjongeren gewoon lekker crimineel, word draaideurcrimineel en is de rest van zijn leven verpest.
Dus ja ik denk dat sommigen nog wel een kans maken op een normaal leven als ze het licht gaan zien.
Dat zou mooi zijn als dat zo werkt maar dat kan niet dus kan je er beter een oplossing voor vinden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:20 schreef barf het volgende:
[..]
droomland![]()
rotte appels moet je weggooien
Maar in een cultuur waarbij respect en macho toch wel centraal staan is het kansloos om een cursus versieren op te zetten. Dat is nml toegeven dat je slecht bent in het verkrijgen van een (minderwaardige) vrouw.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:19 schreef hijgend_hert het volgende:
knip
dat verklaart een hoop, want Ali el B zag juist het remlicht nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:19 schreef hijgend_hert het volgende:
Dus ja ik denk dat sommigen nog wel een kans maken op een normaal leven als ze het licht gaan zien.
Dus jij denkt dat de ego van de man het niet aan kan een lesje te nemen om een bloedmooie vrouw te versierenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar in een cultuur waarbij respect en macho toch wel centraal staan is het kansloos om een cursus versieren op te zetten. Dat is nml toegeven dat je slecht bent in het verkrijgen van een (minderwaardige) vrouw.
Gelukkig heeft de oernederlandse man nog wel respect voor vrouwen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:28 schreef Darkster het volgende:
wie naait eigenlijk meiden die bekend stonden/staan die met marocjes het bed hebben gedeeld?
De regel erboven hoort ook bij die alinea: "die" slaat op de Antilliaanse jongeren; als de Tureken en Marokkanen op vakantie zijn hebben de Antillianen vrij spel om de dames te versieren, waar ze (wel) zeer bedreven in zijn. Zijn de Turken en Marokkanen terug ontstaat er concurrentie en afgunst.quote:
meestal eerst de vriendengroep van die marokkaanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:28 schreef Darkster het volgende:
wie naait eigenlijk meiden die bekend stonden/staan die met marocjes het bed hebben gedeeld?
Misschien moet je eerst een hoop vrouwen aanranden en een hoop meisjes voor hoer uitschelden?quote:
jij bent niet lomp en handtastelijk genoegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:35 schreef Herald het volgende:
[..]
jij bent niet lomp en handtastelijk genoeg
Omdat dit achterwege word gelaten vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Nogmaals: Wordt dit betaald vanuit eigen initiatief of met belastinggeld ?
Is er dan iig nog een artikel ergens wat iedereen kan lezen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:37 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Omdat dit achterwege word gelaten vrees ik het ergste![]()
Ik denk niet dat je iets fout doet, want je hebt zelf kennelijk de hele dag de tijd om naar rondhangend tuig te kijken. Lijkt me ook niet echt nuttig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:26 schreef barf het volgende:
Als ik toch zie hoeveel van dat tuig de hele dag maar kan rondhangen en geen flikker uitvoert, vraag ik me af wat ik fout doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |