abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24666718
ik als autochtoon heb ook problemen met het versieren van vrouwen
pi_24666735
Misschien ookw wel een goed id voor die kutmarokkanen, enige wat ze kunnen is pssst roepen of hoer. Laat ik dan nog niet over handtastelijkheden beginnen.
pi_24666745
Belachelijk dat er geld van de samenleving in wordt gestoken om Marokkanen te leren versieren. Het moet niet veel gekker worden. Krijgen ze aan het einde van de cursus ook een diploma

Ik kan ook niet versieren komt er voor blanke Nederlanders ook een cursus of heb ik gewoon pech gehad
pi_24666747
Dit vind ik dus gewoon weer de grootste onzin die er bestaat hè. Ze maken liever geld vrij voor een stelletje provocerende klootzakken dan voor mensen die het wel goed kunnen gebruiken. Dit heeft niets met versieren te maken, die gasten zijn gewoon uit op een potje knokken. Ze wachten net zo lang tot er iemand iets van zegt en dan hebben ze hun zin. Als mijn zusje van 15 hier door een winkelstraat loopt heeft ze gelijk de aandacht van die ratten. Wanneer ze dan laat merken dat ze niet gediend is van die aandacht is ze maar meteen een kankerhoer. Mocht de gemeente toch geld willen steken in dat zootje laat ze dan lekker een groot vlot bouwen. Mogen ze allemaal op wat mij betreft. Opzouten!
ave en gegroet
pi_24666753
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:02 schreef Absinth het volgende:

[..]

Ga jij nou maar eerst op een cursus "Wanneer gebruik ik hoofdletters, wanneer niet"
Waar dan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:13:09 #31
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24666763
Is dit een grap? Krijgen marokkaanse meisjes ook een cursus versieren? Oh nee, want dat is uiteraard niet gewenst...
Het moet niet veel gekker worden...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24666766
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:09 schreef Herald het volgende:
met tips over oogcontact met vrouwen in burka

Lijkt me een uitdagende cursus. Helaas draag ik geen burka want ik zou me direct opgeven.
Ik heb altijd gelijk.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:13:19 #33
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_24666767
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad om de cultuur. Ze komen blijkbaar sociale vaardigheden tekort deze hangjongeren. Anders ga je ook niet lopen schreeuwen op straat tegen mensen of ze bedreigen. Dan mis je ergens iets.
Je wilt zeggen dat die zgn. "hangjongeren" die schelden en schreeuwen tegen argeloze voorbijgangers nog steeds "kneedbaar" zijn?
Een cultuur, waarin het "macho" zijn erg belangrijk gevonden wordt verander je echt niet door een cursusje hier of daar.

Iets wat ingebakken zit krijg je er niet uit.
Hun manier van versieren en "onze" manier van versieren is schijnbaar cultuur gebonden.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_24666769
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
Belachelijk dat er geld van de samenleving in wordt gestoken om Marokkanen te leren versieren. Het moet niet veel gekker worden. Krijgen ze aan het einde van de cursus ook een diploma

Ik kan ook niet versieren komt er voor blanke Nederlanders ook een cursus of heb ik gewoon pech gehad
die komt ook natuurlijk
pi_24666778
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:14:00 #36
3767 Herald
Come get some
pi_24666784
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef barf het volgende:
mijn zusje van 15 heeft gelijk de aandacht
tis dus wel een lekker mokkel die zus van je
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_24666786
Dit KAN niet waar zijn
pi_24666795
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:09 schreef Herald het volgende:
misschien wordt het wel een groot succes en krijgt het een vervolg, een curcus Moslima's versieren voor Hollanders, met tips over oogcontact met vrouwen in burka, en de geheime kleurencodes van een hoofddoek
maar dan wel maar een keer er over heen,
want we trouwen natuurlijk liever met een hollandse
pi_24666796
pfff
als we nu eens de dames in de grote steden een cursusje wapenkennis en gebruik geven en ze laten rondlopen met een mooie magnum of clock. eens kijken hoe stoer die marocjes dan zijn en of ze nog pssst hoer pijpen durven te roepen.
pi_24666804
Ik haat nederland.. ik moet weg hier.. is sta te koken.. ik ontplof..
pi_24666823
Zolang ze het zelf betalen en er geen belastinggeld ingepompt moet worden zoeken ze het lekker zelf uit.

Kansloos project overigens. Ik zie het al voor me:
'He man waar was jij gisteravond, we waren lekker aan t chillen'
- 'Ja man ik was op de cursus hoe versier ik een vrouw'
'Soow chill, respect man'

Ja vast
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24666826
zeg waarom is de titel Marokkanen en geen allochtonen

het gaat hier om Turken en Middellandse landen
pi_24666842
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Herald het volgende:

[..]

tis dus wel een lekker mokkel die zus van je
als t maar blond is heeft het al snel de aandacht he no offence naar m'n zusje toe natuurlijk dat begrijp je wel :p
ave en gegroet
pi_24666848
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
die komt ook natuurlijk
Dan is het goed

Maar ik waag het te betwijfelen
pi_24666849
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Aegir het volgende:

[..]

maar dan wel maar een keer er over heen,
want we trouwen natuurlijk liever met een hollandse
waarom gaan turkse/marokkaanse vrouwen er na hun 40-ste trouwens uitzien als een half geschoren aap? (terwijl in eigen land ze er wel lekker blijven uitzien).
volgens mij hebben ze 40 jaar geleden een paar grotten ontdekt waarin een paar neanderthales de geitjes aan neuken waren. ze hebben ze geschoren, kleren aangedaan en naar holland gestuurd onder de wijze les "goedkoop is duurkoop"
pi_24666877
Les 1: het woord "hoer" wordt niet altijd als compliment opgevat.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24666879
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

midellandse landen? omg is dat zoiets als middle earth?

iig er had moeten staan turken/marokanen en ander islamitisch uitschot
pi_24666887
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat die zgn. "hangjongeren" die schelden en schreeuwen tegen argeloze voorbijgangers nog steeds "kneedbaar" zijn?
Een cultuur, waarin het "macho" zijn erg belangrijk gevonden wordt verander je echt niet door een cursusje hier of daar.

Iets wat ingebakken zit krijg je er niet uit.
Hun manier van versieren en "onze" manier van versieren is schijnbaar cultuur gebonden.
Niet elke handjongere blijft zijn hele leven verpest. Als je ouder word moet je toch een keuze maken of je de rest van je leven mislukt wilt blijven of volwassen wilt worden.
Veel van die jongens die er bij lopen zijn toch meelopers die wel hun kans pakken als ze die krijgen. De harde kern blijft net als de nederlandse hangjongeren gewoon lekker crimineel, word draaideurcrimineel en is de rest van zijn leven verpest.
Dus ja ik denk dat sommigen nog wel een kans maken op een normaal leven als ze het licht gaan zien.
Ik heb altijd gelijk.
pi_24666898
Is er ook een bron die wij ook kunnen lezen waaruit blijkt of dit uit belastinggeld komt of uit eigen zak ? Belastinggeld lijkt me nml een erg kwalijke zaak.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:20:06 #50
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_24666899
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

niet zo zeuren Meki

jullie krijgen een gesponsorde cursus versieren en wij klagen daarover omdat de laatste tijd de marokkanen veel te veel geknuffeld worden
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')