abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24666089
Moet niet veel gekker worden:

Marokkaanse jongens kunnen binnenkort in Rotterdam cursussen versieren volgen. De deelgemeente Centrum biedt de cursussen aan.

Volgens portefeuillehouder jeugd Beatrijs Tolk knapt de sfeer in de binnenstad flink op als de jonge Marokkanen weten hoe zij een meisje moeten versieren. ,,Als je nu om je heen kijkt, sta je soms versteld. Die jongens kunnen er niks van.''

Volgens Tolk levert die onbeholpenheid vooral op koopavonden ruzies op onder de rondhangende jeugd.

,,Veel jongeren van de Afrikaanse kant van de Middellandse Zee zijn zo onhandig in hun benadering van meisjes. Dat is eerder pesten en lastigvallen dan versieren. Dan kan er een vervelende sfeer ontstaan.''

Veel Antilliaanse jongeren zijn daarentegen weer juist heel bedreven in het versieren, constateerde Tolk.

,,Als de Marokkaanse en Turkse jongeren in de zomer vaak op vakantie zijn naar het land van herkomst, hebben die vrij spel en sta je met open mond te kijken hoe ze te werk gaan. Maar als de Marokkaanse jongens terugkomen, ontstaan er spanningen die nogal eens leiden tot vechtpartijen.''

Bron
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:39:31 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_24666126

Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat Nederland een andere naam krijgt...
Die kutmarokkanen worden godverdomme overal als goden behandelt.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_24666130
Rand een wijf aan en krijg een versiercursus, wat een beleid .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:39:54 #4
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_24666132
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:37 schreef Absinth het volgende:
,,Als de Marokkaanse en Turkse jongeren in de zomer vaak op vakantie zijn naar het land van herkomst, hebben die vrij spel en sta je met open mond te kijken hoe ze te werk gaan. Maar als de Marokkaanse jongens terugkomen, ontstaan er spanningen die nogal eens leiden tot vechtpartijen.''
Dit stuk volg ik ff nie

Maar goed, 'k vindt het wel een goed initiatief.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:41:36 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_24666161
Goed initiatief???

Alle marokkanen het land uit, dat zou een goed initiatief zijn.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_24666175
Waarom zouden ze dat doen?
De meeste Marokkanen zien de Hollandse blondine als minderwaardige slet. Ze willen er best een keertje overheen, maar trouwen doen ze alleen met een maagd uit het eigen land.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:46:22 #7
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_24666249
Weer geld weggooierij in een bodemloze put !!!
Wat een onzin. Die Beatrijs is volgens mij helemaal van lotje getikt door met zo een plan aan te komen, waardoor gemeenschapsgeld verkwist wordt voor een kul-project.

Kunnen ze ook subsidie vragen om Erwin de winter door te helpen?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_24666283
Wat lopen jullie nou te zeuren.
Ik vind het een goed initiatief. Sommige jongens zijn gefrustreerd en vast niet alleen omdat ze geen meisje kunnen krijgen maar als dit maar een klein beetje helpt is het toch goed.
Dat getreiter van die lui moet je aanpakken bij hun frustratie en niet door ze het land uit te gooien.
Ik heb altijd gelijk.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:50:30 #9
3767 Herald
Come get some
pi_24666328
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:37 schreef Absinth het volgende:
Veel Antilliaanse jongeren zijn daarentegen weer juist heel bedreven in het versieren, constateerde Tolk.
daarom zijn dat ook vaak succesvolle loverboys
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:51:42 #10
3767 Herald
Come get some
pi_24666349
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef ChillyWilly het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?
De meeste Marokkanen zien de Hollandse blondine als minderwaardige slet. Ze willen er best een keertje overheen, maar trouwen doen ze alleen met een maagd uit het eigen land.
leuk is dat eh, jij weet dat, ik weet dat, alleen die Hollandse boerinnetjes willen het niet weten
pi_24666426
Als dat geen allochtonen knuffelen is
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_24666465
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:51 schreef Herald het volgende:

[..]

leuk is dat eh, jij weet dat, ik weet dat, alleen die Hollandse boerinnetjes willen het niet weten
of juist wel natuurlijk de hoeren

dat plan, wow ongelovelijk, wordt het ook echt uitgevoerd?

vrijdag 21 januari 2005 @ 11:58:59 #13
110987 ErwinRommel
pi_24666492
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:48 schreef hijgend_hert het volgende:
Wat lopen jullie nou te zeuren.
Ik vind het een goed initiatief. Sommige jongens zijn gefrustreerd en vast niet alleen omdat ze geen meisje kunnen krijgen maar als dit maar een klein beetje helpt is het toch goed.
Dat getreiter van die lui moet je aanpakken bij hun frustratie en niet door ze het land uit te gooien.
Ik loop niet te zeuren, ik zit te zeuren

Ik vind het dus geen goed initiatief.
Waarom? Omdat met een cursus versieren je niet hun cultuur kan veranderen. Hun denken anders dan dat wij, autochtonen, dat doen.
Die gasten houden er schijnbaar andere normen en waarden op na. (billenknijpen, tieten knijpen etc etc). Om na zo een cursus opeens iemand te kunnen versieren lijkt me dus totaal ver weg van de werkelijkheid, en daardoor dus geld verkwisting.

Als ik in Japan, of ander land met andere cultuur dan de nederlandse een vrouw wil gaan versieren en dat lukt me niet dan zal er echt niemand zijn die ook een subsidie potje heeft om mij even te gaan uitleggen hoe ik nu een vrouw moet gaan versieren.
pi_24666497
zeg dit kan gewoon dicht man

het loopt hier tot Bashen uit
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24666540
Ze kunnen het best hoor.... als je ze gade slaat dan zie je dit:

Ze roepen 'Hoer, kom me pijpen...'
Dan 'Wat nou teef.. arrogant doen?'
Dan komen er wat geluiden uit die lijken op een gootsteenontstopper..
Dan pakken ze de vrouw beet en zeggen nog een keer 'Hoer, kom me pijpen..'

Ik denk dat dit een hele goede sociale ontwikkeling is. Ze passen zich volledig aan in deze cultuur en doen er alles aan om te integreren.
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 12:01:27 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24666544
een soort pimpen 4 dummies dus eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:01:38 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24666547
Prachtig initiatief!
fok you ja!
pi_24666557
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:59 schreef Meki het volgende:

Ga jij nou maar eerst op een cursus "Wanneer gebruik ik hoofdletters, wanneer niet"
pi_24666608
quote:

ik ben het eens met meki.
dit is gewoon weer een incident
pi_24666634
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik loop niet te zeuren, ik zit te zeuren

Ik vind het dus geen goed initiatief.
Waarom? Omdat met een cursus versieren je niet hun cultuur kan veranderen. Hun denken anders dan dat wij, autochtonen, dat doen.
Die gasten houden er schijnbaar andere normen en waarden op na. (billenknijpen, tieten knijpen etc etc). Om na zo een cursus opeens iemand te kunnen versieren lijkt me dus totaal ver weg van de werkelijkheid, en daardoor dus geld verkwisting.

Als ik in Japan, of ander land met andere cultuur dan de nederlandse een vrouw wil gaan versieren en dat lukt me niet dan zal er echt niemand zijn die ook een subsidie potje heeft om mij even te gaan uitleggen hoe ik nu een vrouw moet gaan versieren.
Het gaat inderdaad om de cultuur. Ze komen blijkbaar sociale vaardigheden tekort deze hangjongeren. Anders ga je ook niet lopen schreeuwen op straat tegen mensen of ze bedreigen. Dan mis je ergens iets.
Ik heb altijd gelijk.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:07:38 #21
110987 ErwinRommel
pi_24666666
quote:

Meki, heb je wel eens van Sjakie gehoord?
Een "sociaal werker" die ook "DE" oplossing gevonden denkt te hebben voor een probleem, en weer de gemeenschap op kosten jaagt.

Wat niet in jou straatje ligt kan dan ook gewoon dicht? Meki Meki toch...........
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:08:14 #22
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24666675
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:08:48 #23
110987 ErwinRommel
pi_24666686
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:04 schreef Darkster het volgende:

[..]

ik ben het eens met meki.
dit is gewoon weer een incident
Een verder sluiten we onze ogen en kunnen we weer gewoon verder slapen en de oogkleppen ophouden.
pi_24666702
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Meki, heb je wel eens van Sjakie gehoord?
Een "sociaal werker" die ook "DE" oplossing gevonden denkt te hebben voor een probleem, en weer de gemeenschap op kosten jaagt.

Wat niet in jou straatje ligt kan dan ook gewoon dicht? Meki Meki toch...........
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:09:56 #25
3767 Herald
Come get some
pi_24666711
misschien wordt het wel een groot succes en krijgt het een vervolg, een curcus Moslima's versieren voor Hollanders, met tips over oogcontact met vrouwen in burka, en de geheime kleurencodes van een hoofddoek
pi_24666718
ik als autochtoon heb ook problemen met het versieren van vrouwen
pi_24666735
Misschien ookw wel een goed id voor die kutmarokkanen, enige wat ze kunnen is pssst roepen of hoer. Laat ik dan nog niet over handtastelijkheden beginnen.
pi_24666745
Belachelijk dat er geld van de samenleving in wordt gestoken om Marokkanen te leren versieren. Het moet niet veel gekker worden. Krijgen ze aan het einde van de cursus ook een diploma

Ik kan ook niet versieren komt er voor blanke Nederlanders ook een cursus of heb ik gewoon pech gehad
pi_24666747
Dit vind ik dus gewoon weer de grootste onzin die er bestaat hè. Ze maken liever geld vrij voor een stelletje provocerende klootzakken dan voor mensen die het wel goed kunnen gebruiken. Dit heeft niets met versieren te maken, die gasten zijn gewoon uit op een potje knokken. Ze wachten net zo lang tot er iemand iets van zegt en dan hebben ze hun zin. Als mijn zusje van 15 hier door een winkelstraat loopt heeft ze gelijk de aandacht van die ratten. Wanneer ze dan laat merken dat ze niet gediend is van die aandacht is ze maar meteen een kankerhoer. Mocht de gemeente toch geld willen steken in dat zootje laat ze dan lekker een groot vlot bouwen. Mogen ze allemaal op wat mij betreft. Opzouten!
ave en gegroet
pi_24666753
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:02 schreef Absinth het volgende:

[..]

Ga jij nou maar eerst op een cursus "Wanneer gebruik ik hoofdletters, wanneer niet"
Waar dan
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:13:09 #31
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24666763
Is dit een grap? Krijgen marokkaanse meisjes ook een cursus versieren? Oh nee, want dat is uiteraard niet gewenst...
Het moet niet veel gekker worden...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24666766
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:09 schreef Herald het volgende:
met tips over oogcontact met vrouwen in burka

Lijkt me een uitdagende cursus. Helaas draag ik geen burka want ik zou me direct opgeven.
Ik heb altijd gelijk.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:13:19 #33
110987 ErwinRommel
pi_24666767
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad om de cultuur. Ze komen blijkbaar sociale vaardigheden tekort deze hangjongeren. Anders ga je ook niet lopen schreeuwen op straat tegen mensen of ze bedreigen. Dan mis je ergens iets.
Je wilt zeggen dat die zgn. "hangjongeren" die schelden en schreeuwen tegen argeloze voorbijgangers nog steeds "kneedbaar" zijn?
Een cultuur, waarin het "macho" zijn erg belangrijk gevonden wordt verander je echt niet door een cursusje hier of daar.

Iets wat ingebakken zit krijg je er niet uit.
Hun manier van versieren en "onze" manier van versieren is schijnbaar cultuur gebonden.
pi_24666769
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
Belachelijk dat er geld van de samenleving in wordt gestoken om Marokkanen te leren versieren. Het moet niet veel gekker worden. Krijgen ze aan het einde van de cursus ook een diploma

Ik kan ook niet versieren komt er voor blanke Nederlanders ook een cursus of heb ik gewoon pech gehad
die komt ook natuurlijk
pi_24666778
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:14:00 #36
3767 Herald
Come get some
pi_24666784
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef barf het volgende:
mijn zusje van 15 heeft gelijk de aandacht
tis dus wel een lekker mokkel die zus van je
pi_24666786
Dit KAN niet waar zijn
pi_24666795
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:09 schreef Herald het volgende:
misschien wordt het wel een groot succes en krijgt het een vervolg, een curcus Moslima's versieren voor Hollanders, met tips over oogcontact met vrouwen in burka, en de geheime kleurencodes van een hoofddoek
maar dan wel maar een keer er over heen,
want we trouwen natuurlijk liever met een hollandse
pi_24666796
pfff
als we nu eens de dames in de grote steden een cursusje wapenkennis en gebruik geven en ze laten rondlopen met een mooie magnum of clock. eens kijken hoe stoer die marocjes dan zijn en of ze nog pssst hoer pijpen durven te roepen.
pi_24666804
Ik haat nederland.. ik moet weg hier.. is sta te koken.. ik ontplof..
pi_24666823
Zolang ze het zelf betalen en er geen belastinggeld ingepompt moet worden zoeken ze het lekker zelf uit.

Kansloos project overigens. Ik zie het al voor me:
'He man waar was jij gisteravond, we waren lekker aan t chillen'
- 'Ja man ik was op de cursus hoe versier ik een vrouw'
'Soow chill, respect man'

Ja vast
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_24666826
zeg waarom is de titel Marokkanen en geen allochtonen

het gaat hier om Turken en Middellandse landen
pi_24666842
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Herald het volgende:

[..]

tis dus wel een lekker mokkel die zus van je
als t maar blond is heeft het al snel de aandacht he no offence naar m'n zusje toe natuurlijk dat begrijp je wel :p
ave en gegroet
pi_24666848
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
die komt ook natuurlijk
Dan is het goed

Maar ik waag het te betwijfelen
pi_24666849
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Aegir het volgende:

[..]

maar dan wel maar een keer er over heen,
want we trouwen natuurlijk liever met een hollandse
waarom gaan turkse/marokkaanse vrouwen er na hun 40-ste trouwens uitzien als een half geschoren aap? (terwijl in eigen land ze er wel lekker blijven uitzien).
volgens mij hebben ze 40 jaar geleden een paar grotten ontdekt waarin een paar neanderthales de geitjes aan neuken waren. ze hebben ze geschoren, kleren aangedaan en naar holland gestuurd onder de wijze les "goedkoop is duurkoop"
pi_24666877
Les 1: het woord "hoer" wordt niet altijd als compliment opgevat.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24666879
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

midellandse landen? omg is dat zoiets als middle earth?

iig er had moeten staan turken/marokanen en ander islamitisch uitschot
pi_24666887
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Je wilt zeggen dat die zgn. "hangjongeren" die schelden en schreeuwen tegen argeloze voorbijgangers nog steeds "kneedbaar" zijn?
Een cultuur, waarin het "macho" zijn erg belangrijk gevonden wordt verander je echt niet door een cursusje hier of daar.

Iets wat ingebakken zit krijg je er niet uit.
Hun manier van versieren en "onze" manier van versieren is schijnbaar cultuur gebonden.
Niet elke handjongere blijft zijn hele leven verpest. Als je ouder word moet je toch een keuze maken of je de rest van je leven mislukt wilt blijven of volwassen wilt worden.
Veel van die jongens die er bij lopen zijn toch meelopers die wel hun kans pakken als ze die krijgen. De harde kern blijft net als de nederlandse hangjongeren gewoon lekker crimineel, word draaideurcrimineel en is de rest van zijn leven verpest.
Dus ja ik denk dat sommigen nog wel een kans maken op een normaal leven als ze het licht gaan zien.
Ik heb altijd gelijk.
pi_24666898
Is er ook een bron die wij ook kunnen lezen waaruit blijkt of dit uit belastinggeld komt of uit eigen zak ? Belastinggeld lijkt me nml een erg kwalijke zaak.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:20:06 #50
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_24666899
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

niet zo zeuren Meki

jullie krijgen een gesponsorde cursus versieren en wij klagen daarover omdat de laatste tijd de marokkanen veel te veel geknuffeld worden
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')