Dit stuk volg ik ff niequote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:37 schreef Absinth het volgende:
,,Als de Marokkaanse en Turkse jongeren in de zomer vaak op vakantie zijn naar het land van herkomst, hebben die vrij spel en sta je met open mond te kijken hoe ze te werk gaan. Maar als de Marokkaanse jongens terugkomen, ontstaan er spanningen die nogal eens leiden tot vechtpartijen.''
daarom zijn dat ook vaak succesvolle loverboysquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:37 schreef Absinth het volgende:
Veel Antilliaanse jongeren zijn daarentegen weer juist heel bedreven in het versieren, constateerde Tolk.
leuk is dat eh, jij weet dat, ik weet dat, alleen die Hollandse boerinnetjes willen het niet wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef ChillyWilly het volgende:
Waarom zouden ze dat doen?
De meeste Marokkanen zien de Hollandse blondine als minderwaardige slet. Ze willen er best een keertje overheen, maar trouwen doen ze alleen met een maagd uit het eigen land.
of juist wel natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:51 schreef Herald het volgende:
[..]
leuk is dat eh, jij weet dat, ik weet dat, alleen die Hollandse boerinnetjes willen het niet weten
Ik loop niet te zeuren, ik zit te zeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:48 schreef hijgend_hert het volgende:
Wat lopen jullie nou te zeuren.
Ik vind het een goed initiatief. Sommige jongens zijn gefrustreerd en vast niet alleen omdat ze geen meisje kunnen krijgen maar als dit maar een klein beetje helpt is het toch goed.
Dat getreiter van die lui moet je aanpakken bij hun frustratie en niet door ze het land uit te gooien.
Ga jij nou maar eerst op een cursus "Wanneer gebruik ik hoofdletters, wanneer niet"quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:59 schreef Meki het volgende:
zeg dit kan gewoon dicht man
het loopt hier tot Bashen uit
ik ben het eens met meki.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:59 schreef Meki het volgende:
Het gaat inderdaad om de cultuur. Ze komen blijkbaar sociale vaardigheden tekort deze hangjongeren. Anders ga je ook niet lopen schreeuwen op straat tegen mensen of ze bedreigen. Dan mis je ergens iets.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik loop niet te zeuren, ik zit te zeuren![]()
Ik vind het dus geen goed initiatief.
Waarom? Omdat met een cursus versieren je niet hun cultuur kan veranderen. Hun denken anders dan dat wij, autochtonen, dat doen.
Die gasten houden er schijnbaar andere normen en waarden op na. (billenknijpen, tieten knijpen etc etc). Om na zo een cursus opeens iemand te kunnen versieren lijkt me dus totaal ver weg van de werkelijkheid, en daardoor dus geld verkwisting.
Als ik in Japan, of ander land met andere cultuur dan de nederlandse een vrouw wil gaan versieren en dat lukt me niet dan zal er echt niemand zijn die ook een subsidie potje heeft om mij even te gaan uitleggen hoe ik nu een vrouw moet gaan versieren.
Meki, heb je wel eens van Sjakie gehoord?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:59 schreef Meki het volgende:
Een verder sluiten we onze ogen en kunnen we weer gewoon verder slapen en de oogkleppen ophouden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:04 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik ben het eens met meki.
dit is gewoon weer een incident
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meki, heb je wel eens van Sjakie gehoord?
Een "sociaal werker" die ook "DE" oplossing gevonden denkt te hebben voor een probleem, en weer de gemeenschap op kosten jaagt.
Wat niet in jou straatje ligt kan dan ook gewoon dicht? Meki Meki toch...........![]()
Waar danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:02 schreef Absinth het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst op een cursus "Wanneer gebruik ik hoofdletters, wanneer niet"
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:09 schreef Herald het volgende:
met tips over oogcontact met vrouwen in burka
Je wilt zeggen dat die zgn. "hangjongeren" die schelden en schreeuwen tegen argeloze voorbijgangers nog steeds "kneedbaar" zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef hijgend_hert het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de cultuur. Ze komen blijkbaar sociale vaardigheden tekort deze hangjongeren. Anders ga je ook niet lopen schreeuwen op straat tegen mensen of ze bedreigen. Dan mis je ergens iets.
die komt ook natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
Belachelijk dat er geld van de samenleving in wordt gestoken om Marokkanen te leren versieren. Het moet niet veel gekker worden. Krijgen ze aan het einde van de cursus ook een diploma
Ik kan ook niet versieren komt er voor blanke Nederlanders ook een cursus of heb ik gewoon pech gehad
tis dus wel een lekker mokkel die zus van jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef barf het volgende:
mijn zusje van 15 heeft gelijk de aandacht
maar dan wel maar een keer er over heen,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:09 schreef Herald het volgende:
misschien wordt het wel een groot succes en krijgt het een vervolg, een curcus Moslima's versieren voor Hollanders, met tips over oogcontact met vrouwen in burka, en de geheime kleurencodes van een hoofddoek
als t maar blond is heeft het al snel de aandacht hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Herald het volgende:
[..]
tis dus wel een lekker mokkel die zus van je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
die komt ook natuurlijk
waarom gaan turkse/marokkaanse vrouwen er na hun 40-ste trouwens uitzien als een half geschoren aap? (terwijl in eigen land ze er wel lekker blijven uitzien).quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef Aegir het volgende:
[..]
maar dan wel maar een keer er over heen,
want we trouwen natuurlijk liever met een hollandse
![]()
![]()
![]()
midellandse landen? omg is dat zoiets als middle earth?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:
zeg waarom is de titel Marokkanen en geen allochtonen
het gaat hier om Turken en Middellandse landen
Niet elke handjongere blijft zijn hele leven verpest. Als je ouder word moet je toch een keuze maken of je de rest van je leven mislukt wilt blijven of volwassen wilt worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat die zgn. "hangjongeren" die schelden en schreeuwen tegen argeloze voorbijgangers nog steeds "kneedbaar" zijn?
Een cultuur, waarin het "macho" zijn erg belangrijk gevonden wordt verander je echt niet door een cursusje hier of daar.
Iets wat ingebakken zit krijg je er niet uit.
Hun manier van versieren en "onze" manier van versieren is schijnbaar cultuur gebonden.
niet zo zeuren Mekiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:16 schreef Meki het volgende:
zeg waarom is de titel Marokkanen en geen allochtonen
het gaat hier om Turken en Middellandse landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |