Lijkt me wel toch? Maar hebben we dit eigenlijk niet al een beetje met de meettopics? Misschien is het wel een beter idee om daar een andere site voor te hebben, want het terugzoeken van foto's en dergelijke is zo een beetje onhandig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
parallel ja...MF gaat toch ook gewoon door, daar posten enkele van ons ook zo nu en dan. waarom kan dat niet met motor-meet
ideetjes...tja, ik heb je toen 4 stukjes tekst gestuurd (dacht ik) over de het halen van mijn rbw, de aanschaf en keuring van mijn 1e motor. dat zouden meerdere wel kunnen doen...sowieso hebben youssef en hicham beiden een lap tekst voor hun verhaal van het halen van hun papiertje.
en er is genoeg materiaal om onze meets in kaart te brengen met alle foto's en video's plus bijbehorend klein stukje tekst, missch een klein stukje tekst over de ervaringen van de aanwezigen bij de betreffende meets
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind dat een heel goed idee,
centraal al onze meet foto's en wat er nog meer mee te maken heeft,![]()
Een slaapzachtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat er een slaapzacht bij je voordeur zou liggen vanochtend
we kunnen ook een apart deel op motor-meet.nl voor de filmpjes die af en toe worden gepost doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een auto die een Hayabusa tijdens het sprinten er finaal uit rijd,
kijk hier
ik denk dat het overzichtelijker is om dan per meet een subtopic te openen,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets? Zie http://www.motor-meet.nl/forum onderaan
dat is weer wat anders. dit zijn gewoon filmpjes van andere motoren ed, niet van onze meets.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het overzichtelijker is om dan per meet een subtopic te openen,
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
fiks ook ff iets voor de meets en voor de persoonlijke eraanvaringen (rbw halen, aanschaf andere motor, invoeren motor, mods motor, etc. etc.)
dat bedoelde ik ook,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is weer wat anders. dit zijn gewoon filmpjes van andere motoren ed, niet van onze meets.
Ik heb een chef die de hele tijd zit te stangen dat ik op moet schieten, en naarmate ik meer aan het tikken ben krijg ik meer spoedorders die gelijk afgewerkt moeten worden.quote:Mercyia symbolica Rausknuffelaar schreef in het vorige op 21-01-2005 het volgende:
Ik heb mijn wekelijkse 20 minuten werken er al heel lang op zitten,
1) Lurkers doen er soms lang over om mee te gaan posten.quote:OPM the black Ninja that never punches schreef in het vorige topic op 01-01-2005 het volgende:
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.
plus kan het toch parallel lopen langs fok? waarom het een of het ander? ik blijf toch wel posten op fok want ik zit ook veel op PTA en dat geldt wel voor de meeste denk ik (niet PTA maar wel andere fora)
Zien we dan wel... eerst maar eens kijken hoe uitpakt als er actief gepost wordquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het niet wat te kleinschalig om voor elk persoonlijk onderwerp (rbw, mods, aanschaf etc) een ander subforum te maken?
kun je dat niet in 1 subforum proppen, lijkt mij wat makkelijker anders krijg je straks 1 of 2 onderwerpen bij examen, missch 3 of 4 bij aanschaf, missch 5 bij mods...
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een chef die de hele tijd zit te stangen dat ik op moet schieten, en naarmate ik meer aan het tikken ben krijg ik meer spoedorders die gelijk afgewerkt moeten worden.![]()
Wel een nadeel, je chef aan hetzelfde bureau hebben zitten naast je.Vroeger in de buitendienst had ik nooit last van collega's.
[..]
1) Lurkers doen er soms lang over om mee te gaan posten.
Mercy is een voorbeeld, de laatste nieuwen ook.
Groeit dus langzaam, maar Fok! heeft wel de middelen en doelgroep voor nieuwe aanwas.
2) Lars wilde het opheffen bij onvoldoende belangstelling...
dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zien we dan wel... eerst maar eens kijken hoe uitpakt als er actief gepost word![]()
Dus.. registreer je, Fok!MC-ers
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een chef die de hele tijd zit te stangen dat ik op moet schieten, en naarmate ik meer aan het tikken ben krijg ik meer spoedorders die gelijk afgewerkt moeten worden.![]()
Wel een nadeel, je chef aan hetzelfde bureau hebben zitten naast je.Vroeger in de buitendienst had ik nooit last van collega's.
[..]
1) Lurkers doen er soms lang over om mee te gaan posten.
Mercy is een voorbeeld, de laatste nieuwen ook.
Groeit dus langzaam, maar Fok! heeft wel de middelen en doelgroep voor nieuwe aanwas.
2) Lars wilde het opheffen bij onvoldoende belangstelling...
Ik begrijp dat een klein gedeelte a la picserverachtig iets dus ook gewenst is? Uploaden en dan kunnen linken in de topics? Of een volledig pakketje waarbij je online albumpjes kan maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mochten we dit weekend meeten dan post ik de pics dus daar...
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat een klein gedeelte a la picserverachtig iets dus ook gewenst is? Uploaden en dan kunnen linken in de topics? Of een volledig pakketje waarbij je online albumpjes kan maken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat een klein gedeelte a la picserverachtig iets dus ook gewenst is? Uploaden en dan kunnen linken in de topics? Of een volledig pakketje waarbij je online albumpjes kan maken?
Zal eens kijken hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zeker en dan liever a la imageshack...is veel makkelijker! volledig pakket met albums hoeft wat mij betreft niet
en ja, ik ben voorstander om die lijpe smileys eruit te halen en gewoon alle foksmileys erin te zetten
suc6quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:25 schreef RB het volgende:
Nog 1 uur en 30 min te gaan
Kijken wat het wordt![]()
Iemand al gechecked?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/575/
Niet voor de zwakke maag!
Hij heeft wel zijn handjes los vlak voor de impact.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/575/
Niet voor de zwakke maag!
En ondertitels?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars, je ziet onder de usernames wat informatie staan zoals:
Zou je er ook Motor: bij kunnen zetten? Kan je dat in de instellingen instellen of moet je dat scripten?
Volgens mij moet ik dat scripten, kijk even bij de instellingen, jij ziet net zoveel als ik achter de schermen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars, je ziet onder de usernames wat informatie staan zoals:
Zou je er ook Motor: bij kunnen zetten? Kan je dat in de instellingen instellen of moet je dat scripten?
Had ik dus al gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dat scripten, kijk even bij de instellingen, jij ziet net zoveel als ik achter de schermen.
Wel een goed idee om dat erbij te zetten overigens.Zal vanmiddag als ik wat tijd kan vrij maken even kijken of ik het er in krijg.
Lekker is datquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En ondertitels?
Moge duidelijk zijn dat ik geen PHP ken
damned.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Werkt nietIs niet eens te pingen....
Je zegt het maarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker is datmag ik al het werk weer doen zeker?
![]()
![]()
Wat wil je met ondertitels?Dat wordt trouwens knap lastig want daar moet een hele hoop voor gescript worden, moet ik nog even over nadenken of ik dat het allemaal waard vind.
Firewall/NAT/portmapping verhaal...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
damned.
Ik probeer muziek via het i-net uit te zenden en nu doet ie het niet.
Weet iemand hoe je dat moet doen?
ik krijg deze melding:
yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 62.100.16.209:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out))
HAHAHAquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:19 schreef hicham het volgende:
Anders is de kans groot dat er zoiets gebeurd groter![]()
![]()
(Splinternieuwe ducatie
![]()
![]()
Geen rechterklik - opslaan als doen, maar gewoon eerst de pagina open, dan komt de d ownload vanzelf
)
Succes !quote:
Je mag ook Lars zeggen hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:22 schreef hicham het volgende:
Trouwens hollander172, ik ben best goed in PHP hoor (understatement), dus als je hulp nodig hebt dan kun je wel bij mij terecht
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster
http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=30344
http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=30345
http://www.motormaf.nl/forum/misc.php?file=30346
Jij hebt echt lol in je nieuwe hobby he?quote:
ik heb ook Sata schijf, en kan in Bios alleen Sata booten als ik eerst Sata enabled heb in de bios,quote:
quote:<title>==-- Motor-forum.nl, het forum VOOR en DOOR Motorrijders
==--</title>
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:40 schreef hollander172 het volgende:
Jij hebt echt lol in je nieuwe hobby he?
Was even snel een klusje dus hebben we die inderdaad gepakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:07 schreef hicham het volgende:
Bleh, het regentNou heb ik helemaal geen zin meer om op de brommer richting de Leertent te gaan
Welke n00b heeft trouwens het index-scherm van Motor-Meet.nl gemaakt? Was het zo moeilijk om een meta-refresh te maken richting het forum, dat je daarom die van Motor-Forum.nl hebt geripped?De titel is namelijk nog van Motor-Forum.nl
[..]![]()
Er staat geen SATA in het BIOS .. vanavond eerst maar even kijken of er een update is.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ook Sata schijf, en kan in Bios alleen Sata booten als ik eerst Sata enabled heb in de bios,
afsluiten daarna weer in bios en Voila ik booten van Sata,
beetje omslachtig misschien, maar werkt wel![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:07 schreef hicham het volgende:
Welke n00b heeft trouwens het index-scherm van Motor-Meet.nl gemaakt? Was het zo moeilijk om een meta-refresh te maken richting het forum, dat je daarom die van Motor-Forum.nl hebt geripped?De titel is namelijk nog van Motor-Forum.nl
Nu doet ie het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was even snel een klusje dus hebben we die inderdaad gepakt.
Plaatje is wel zelf gemaakt, duurde wel 2 hele minuten.
edit: tekst is vervangen.
ach gossie...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zo heb voor de verandering weer eens flink gewerkt ( zelfs even gezweet)
in 2 uur tijd 16 complete systemen in elkaar gezet, ( productie werk is saai)
mijn personeel is drie weken op vakantie dus moet het zelf doen nu![]()
Wel!quote:
Was even een resize functie aan het scripten, kan zijn dat ie tussentijds even niet reageerde.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu doet ie het helemaal niet meerwww.motor-meet.nl
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ach gossie...
heeft het knulletje eens wat moeten werken?
ik dacht dat hij zijn wekelijkse 20 minuten al had gehad![]()
quote:www.motor-meet.nl waarschijnlijk het slechts lopende forum uit de geschiedenis...
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:49 schreef hicham het volgende:
Lol @ Motor-Meet's nieuwe titel :
[..]![]()
![]()
![]()
Moest wel ff op vernieuwen drukken om het te zien
Mooi.quote:
Aah gossiequote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:55 schreef Youssef het volgende:
Hoi![]()
Geen tijd om alles door te nemen, moet weer weg.
Denk er alvast over na ofzoquote:Ik kan aanstaande zondag wel in de middag. moet je maar even
weten hoe laat je van plan bent om te komen.
Vriendelijke groet, censuur
ziet er niet uit zoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:59 schreef hollander172 het volgende:
Mooi.Heb het maar op 500 breed maximaal gehouden. Zag er wel mooi uit zo.
gelukkig staat de mijne er niet opquote:Even iets anders, was dus begonnen met het neerplempen van de meetfoto's maar deze zijn nog niet bewerkt, wie is hier de grootste zeikerd qua niet weggesoepte nummerplaten?Dan mag die het lekker van me overnemen en al die foto's bewerken.
![]()
Laat me raden, voor jou kan het niet groot genoeg?quote:
Ik bedoelde jou niet specifiek hoor.quote:gelukkig staat de mijne er niet op
neujjquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:10 schreef hollander172 het volgende:
Laat me raden, voor jou kan het niet groot genoeg?
surequote:Ik bedoelde jou niet specifiek hoor.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:18 schreef ZX9R het volgende:
Ik weet al of Ralf zijn vrachtwagenrijbewijs heeft gehaald maar ik zeg het nog niet.
Die teleurstelling mag hij zelf posten hier!
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:netjes van je om niks te zeggen
![]()
Die 500 was voor plaatjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:17 schreef hicham het volgende:
Heb je die 500 breed weer weggehaald? Wat bedoel je precies mee want ik zie niets namelijk.
Die 100% moet je sowieso weggelaten. Een forum in de volle breedte is niet mooi. Maak het forum 750 pixels breed ofzo. Dan is ie overal hetzelfde. Dat is niet zo als je met percentages werkt (met 750 pixels is ie ook nog leesbaar op 800*600 goed te zien. Mensen met 640*480 mogen de pot op)
Doe je best hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die 500 was voor plaatjes.Kijk maar ze worden nu geresized ipv helemaal getoond.
Forum niet in volle breedte? Ja zit wat in maar nu nog uitvinden waar ik dit ga wijzigen.
Doe maar 173quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe je best he![]()
Zal ik je toevoegen op MSN ?Ik heb ook ooit met phpBB gewerkt
En klopt je MSN adres in je profiel wel ? Er staat 172 ipv 173.s
Jeeee echt ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:18 schreef ZX9R het volgende:
Ik weet al of Ralf zijn vrachtwagenrijbewijs heeft gehaald maar ik zeg het nog niet.
Die teleurstelling mag hij zelf posten hier!
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:06 schreef Youssef het volgende:
RB, ik weet niet of je alle topics helemaal doorleest, maar hier nog een keer dan maar![]()
[..]
![]()
Denk er alvast over na ofzoVanavond online?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:55 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is binnen en ook al op zak
![]()
feliquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:55 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
http://gneijsel.xs4all.nl(...)klame/ontstopper.wmvquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:42 schreef ZX9R het volgende:
Zeg hicham, dat hondje in je avatar, lijdt dat aan nacrolepsie of zo?
Genial!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
http://gneijsel.xs4all.nl(...)klame/ontstopper.wmv
OMGquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:55 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:55 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Werk zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Lachen joh, wat voor werk ga je nu zoeken? Ik zit bij Randstad Transportdiensten dus misschien kan ik je nog helpen met iets ofzo?
In ieder geval succes ermee
Neeeehhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet
Edit:
Die CR dus
Mark, ga jij niet over bagagemedewerkers op Rotterdam Airport ofzo? Valt toch onder transport
Dus niks met een carriere change te maken ofzo? Gewoon een C bewijs uit interesse dusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:13 schreef RB het volgende:
[..]
Werk zoeken![]()
Dacht het niet![]()
Ben al 22 jaar bij dezelfde baas![]()
Krijg dan het heen en weer manquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Neeeehhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Bagage valt niet onder transport, dat moet je zijn waar je al ingeschreven staat bij Industrie
Ik doe alleen chauffeurswerk in alle soroten en maten met uitzonderingen van B-Rijbewijs, tenzij ze een WGW verklaring nodig hebben. Snappie het nog, sommige vaak niet. Altijd lastig die shit![]()
Nope nodig voor het werk , en de baas betaald incl chauffeurs diplomaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Dus niks met een carriere change te maken ofzo? Gewoon een C bewijs uit interesse dus
quote:
Stiekem geil je dr wel op...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope .. net klaar met data recovery part III en niet gevonden wat ik zocht.
Vanaf 17:20 achter elkaar mee bezig geweest, 468 zip files handmatig openen, nogmaals repareren, opnieuw openen.![]()
thanksquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow en feli trouwens voor je RB, RB.![]()
En teleurgesteld dat er geen MC Fokkers meer zijn ineens?\
Als je wilt praten ga je toch naar de oldbe afdeling@Fok!![]()
Ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Stiekem geil je dr wel op...
Ja, die hebben we aardig weg kunnen schoppen met al die downtime.quote:
Cool, welk bouwjaar en met of zonder kenteken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:56 schreef Makster het volgende:
Pep ik heb een aanbieding voor je, een CR500 voor 1750 Euro,- Heb een foto voor je maar die moet ik ff inscannen.
Vandaag ???quote:Op zaterdag 22 januari 2005 07:44 schreef Youssef het volgende:
Ik mag me verheugen op een proefritje op een zx6rvoelt toch al wat leuker aan dan een lesmotor
Rit daarheen: 160 kmquote:
Ik heb echt een aardig broertje johquote:Op zaterdag 22 januari 2005 07:57 schreef hicham het volgende:
Ik leen mijn moto uit voor 320 km terwijl ik hem net een dag heb
Dan geef je hem toch op als gestolen wanneer hij net weg is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 07:57 schreef hicham het volgende:
Mijn broertje intimideert me
Hij speelt in op mijn broederliefde gevoelens, en probeert me een schuldgevoel aan te pratenHij wil zondag motor kijken in Hoogeveen, en nou wil ie mijn motor lenen om erheen te rijden
![]()
Dakantochnie??!!![]()
![]()
Helpkan iemand het uit zijn hoofd praten ??
Ik leen toch mijn motor niet uit voor 320 km terwijl ik hem net een dag heb ???
op mijn 1e ZXR mocht niemand rijden (behalve mijn oom)quote:Op zaterdag 22 januari 2005 07:57 schreef hicham het volgende:
Mijn broertje intimideert me
Hij speelt in op mijn broederliefde gevoelens, en probeert me een schuldgevoel aan te pratenHij wil zondag motor kijken in Hoogeveen, en nou wil ie mijn motor lenen om erheen te rijden
![]()
Dakantochnie??!!![]()
![]()
Helpkan iemand het uit zijn hoofd praten ??
Ik leen toch mijn motor niet uit voor 320 km terwijl ik hem net een dag heb ???
Het is er een met kenteken uit '89 geloof ik. Maar dat is dus alleen het frame wat uit dat jaar komt. Zit echt een MEGA remschijf in het voorwiel met zo waar nog een grotere 6 zuiger remtang, ziet er zeer tof uit en schijnt te remmen als een wasbeerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet echt wel wat beters te doen hoor Riet..veel beter..
Ik heb niet eens gegeten, maar affijn .. nu naar bed.. en even geil de recovery via RAW data overnight laten gaan.
![]()
![]()
Net weer de drie schijven opnieuw aangesloten.En toen was het alweer bijna 0:00 ....
[..]
Ja, die hebben we aardig weg kunnen schoppen met al die downtime.![]()
![]()
[..]
Cool, welk bouwjaar en met of zonder kenteken?
Ik ben met een 1991'er bezig geweest voor 1.150,00 euro en kenteken.
Die kon er voor weg, maar het was toch wat ver rijden.Foto leek netjes, maar als het dan toch niets is..
En ik twijfelde dan toch of iets meer voor een KTM niet beter uitgegeven is, en goedkoper op de lange termijn.
Maar kom maar op met de pic en specs.![]()
![]()
Latersz..
Kleine verandering in plannen, scanner is zo gaar als een mongool, ik maak morgen wel ff een foto van de foto, wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:11 schreef Makster het volgende:
en ja nu ga ik maar ff mijn scanner aan sluiten
Eejquote:
Goed punt, cant wait to become onequote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat allemaal door he.... wacht maar tot jij werkeloos bent
quote:
Pep, ga je een andere baan zoeken dan? Of gewoon uit voorzorgquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen dan dus nog even snel een nieuwe cv maken (die oude was zoooo goed en verschillende malen aan gesleuteld) en een solliciatiebrief. (idem
)
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:55 schreef Didiot het volgende:
Pep, ga je een andere baan zoeken dan? Of gewoon uit voorzorg?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:56 schreef Didiot het volgende:
* Didiot heeft gisteren eindelijkSlayer - Reign in Blood
gevonden en gekocht...
Is echt goed
Yupsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
En die plaat/cd is inderdaad een historisch moment in de metal.![]()
Hij wilde alleen 6 weken geleden geen BMW inruilen van rond de 9.000 euro.quote:Aangeboden: Honda CR 500 SUPERMOTARD
Prijs: ¤ 2.750,00
Bj 1998,
Incl kenteken,
Akront 17 " velgen, bridgestone banden (50%)
Tech 100%
Alleen contact via E-mail
Inruil motor mogelijk
Metallica was toen al een grootheid, voordat ze ook maar een hit (quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:07 schreef Didiot het volgende:
... je moet er alleen naar zoeken... i.t.t. bijvoorbeeld alle Metallica albums die gewoon bij de vleet te krijgen zijn...
Ik wil best met je ruilen hoor, jij mijn Kawa KLX650C en ik jouw BMW R1100S zonder bijbetalingquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Hij wilde alleen 6 weken geleden geen BMW inruilen van rond de 9.000 euro.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:15 schreef Didiot het volgende:
Ik wil best met je ruilen hoor, jij mijn Kawa KLX650C en ik jouw BMW R1100S zonder bijbetaling![]()
![]()
quote:Te koop supermotard ook mogelijk als off the road motor
Yamaha YZ 426 4T. Bouwjaar: 200.1
Goed uitziende motor met de volgende kenmerken:
Nokkenasketting, zuiger en koppelingsplaten.
Deze onderdelen zijn er nieuw ingezet en er is 670 km mee gereden.
Het frame is ongeveer een jaar geleden gepoedercoat.
De nieuwe onderdelen:
Velgen en banden. Grote remschijf (voor).
Plasticwerk.
Stickers en zadelhoes van Technocel.
Overige kenmerken:
De motor is voorzien van een kentekenbewijs.
Tevens heeft hij een grotere spoel om meer licht te produceren, hierdoor is het mogelijk in het donker te rijden.
(edit: bij dat laatste sta je ook niet altijd stil bij die dingen)
De enige paar albums die echt goed zijn van Metallica zijn Kill 'em All, Master of Puppets, Ride the Lightning en And Justice for All... (de enige post-Black Album cd die ik nog echt goed vind van Metallica). Bij de Black Album is het eigenlijk mis gegaan. St. Anger is de enige album die weer een beetje in de richting komt van de pre Black Album's. Alleen jammer dat het geent is op dat gene wat nu populair is (pop-rock zoals Linkin Park en Good Charlotte enzo)... Maar ja, het zijn nou eenmaal rockgoden die bijna alles kunnen maken qua stijl muziek, iedereen lijkt het toch gewoon te pikken dat ze niet zo vernieuwend meer spelen...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Metallica was toen al een grootheid, voordat ze ook maar een hit () gescoord hadden.
Slayer was imeer de grootste underdog, de echte harde en extreemste scene.
(belachelijke bands uitgesloten die alleen maar herrie maakten zoals Nuclear Assault)
Audioslavequote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:11 schreef Didiot het volgende:
Ik heb trouwens ook cd van Audioslave gekocht... echt zwaar lekkere muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik hier de kaarten heb liggen voor Fields of Rock in Nijmegen ?
Er is pas een band bekend nog.... maar wat voor één !Jaloers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens bij mijn collegae informeren of ze zin hebben om naar Nijmegen te gaan.
Maar als ik vertel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. speelt, heb ik zo'n idee dat ze wel zin hebben![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:21 schreef Didiot het volgende:
[..]
De enige paar albums die echt goed zijn van Metallica zijn Kill 'em All, Master of Puppets, Ride the Lightning en And Justice for All... (de enige post-Black Album cd die ik nog echt goed vind van Metallica). Bij de Black Album is het eigenlijk mis gegaan. St. Anger is de enige album die weer een beetje in de richting komt van de pre Black Album's. Alleen jammer dat het geent is op dat gene wat nu populair is (pop-rock zoals Linkin Park en Good Charlotte enzo)... Maar ja, het zijn nou eenmaal rockgoden die bijna alles kunnen maken qua stijl muziek, iedereen lijkt het toch gewoon te pikken dat ze niet zo vernieuwend meer spelen...
Dat scheelt je dan toch ¤ 0,0011904761904761904761904761904762 per dag de rest van je leven met die tatoeage.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:30 schreef Didiot het volgende:
Ik denk dat ik in februari maar eens langs ga bij http://www.tattoogerben.nl/
10% korting op tattoo... en aangezien ik nog een indiaan op m'n linkerbovenarm wil zetten...
Op ca. ¤ 300,- scheelt het toch wel weer ca. ¤ 30,-
quote:EasyRecovery(TM) Professional - DriveTests
Copyright© 2002-2003 Ontrack Data Recovery Inc.
Report Created 1/22/2005 @ 12:35 AM
Test Selected: Full Diagnostic Test
Running Full Diagnostic Test...
Testing drive WDC WD800BB-00CAA1...
Test Results:
Model: WDC WD800BB-00CAA1
Capacity: 74.53 GB
Full Diagnostic Test: Passed.
Recommendations:
Full Diagnostic Test for drive WDC WD800BB-00CAA1 passed, no physical drive problems have been found. Run the PartitionTests tool, from the Disk Diagnostics category, on any partitions with data loss, to verify on-disk structures. If you ARE experiencing a data loss situation, you should run the applicable tools in the Data Recovery category to recover lost data. Also, professional services are available by contacting Technical Support or Data Recovery Services.
Houston we have a problem.quote:Test Results:
Partition test for volume D: Failed!
Recommendations:
Partition test for drive D failed, critical system structure errors have been found. Run the Full Diagnostic Test, from the DriveTests tool, on the drive containing the partition to verify if your drive has any physical problems. If you ARE experiencing a data loss situation, you should run the applicable tools in the Data Recovery category to recover lost data. Also, professional services are available by contacting Technical Support or Data Recovery Services. If you ARE NOT experiencing a data loss situation, use the Windows Check Disk tool or other file system repair utility like Ontrack Fix-It Utilities (TM) to fix the file structure errors. In the case of severely corrupted partitions, you may need to reformat you drive and restore data from a previous backup. NOTE: Reformatting your drive will destroy all data on your drive.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Audioslave
Die maken goede muziek Pat.
Heb ik trouwens al verteld dat ik hier de kaarten heb liggen voor Fields of Rock in Nijmegen ?
Er is pas een band bekend nog.... maar wat voor één !Fields of Rock? Was'da .. soort ehm .. evenement als ehm .. pinkpop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat de hele tijd met dat roze poppetje met het zwarte haar in het koppie .. maar wat was de naam ook alweer)
Dat is toch ook best Rock georienteerd? Nou ja kan niet wachten totdat de zomer weer begonnen is -op vele terreinen.![]()
Audioslave zal ik eens downen als mijn systeempje weer op orde is.![]()
Eigenlijk zoek ik het meer in de viertakten, met name KTM, maar als er een mooie 2 takt voorbijkomt dan zal ik die zeker overwegen. Zoals Mark even die CR500 moet laten zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:
Is een Kawasaki KX 250 of 500 niets voor je dan? Ook best leuke tweetakters, en daarvan zijn er ook wel wat van op kenteken te krijgen
http://www.fields-of-rock.nl/quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fields of Rock? Was'da .. soort ehm .. evenement als ehm .. pinkpop.
Zat de hele tijd met dat roze poppetje met het zwarte haar in het koppie .. maar wat was de naam ook alweer)
Dat is toch ook best Rock georienteerd? Nou ja kan niet wachten totdat de zomer weer begonnen is -op vele terreinen.![]()
Audioslave zal ik eens downen als mijn systeempje weer op orde is.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:59 schreef ondeugend het volgende:
http://www.fields-of-rock.nl/
Een eendagsfestival dat in het goffertpark plaatsvindt...
De laatste keer heb ik Guns 'n Roses daar gezien... erg leuke lokatie.
Nee veel erger nog ....... op Axelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En was je gelijk verliefd op Slash?
![]()
November rain.![]()
![]()
Voor de rest een beetje gehypte band, maar ik heb ze nooit in het echt live dus gezien en zou er dan misschien anders over oordelen.![]()
Op een magere drugsverslaafde met losse handjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:07 schreef ondeugend het volgende:
Nee veel erger nog ....... op Axel
Slash zijn leren broek daarentegen ....![]()
Ach ik was een bakvis van ik denk 23quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op een magere drugsverslaafde met losse handjes.
Ach ja vrouwen vallen vaak op de meest onmogelijke types.![]()
![]()
En Slash moet zich wassen.![]()
![]()
Welcome to the jungle is trouwens ook.![]()
Sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Ach ik was een bakvis van ik denk 23 [afbeelding]
Als er maar een mooie voorbijkomt dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:
Is een Kawasaki KX 250 of 500 niets voor je dan? Ook best leuke tweetakters, en daarvan zijn er ook wel wat van op kenteken te krijgen
quote:Hallo Fiero liefhebbers(sters),
Ik heb begrepen dat er (vooral wederom off list) is gesproken over het feit dat ik ¤.35,-- vraag voor deelname aan de mnooiste Fiero verkiezing en dat er is besloten om dat NIET te doen omdat ik daar beter van zou (kunnen) worden.
Inderdaad heb ik die ¤35,00 hard nodig en omdat er niemand heeft betaald hebben Lydia en ik dus helaas deze maand geen eten.![]()
Dus jullie zullen begrijpen dat ik deze reatie's (Fiero land is een klein wereldje) niet had verwachten vandaar dat ik per direct stop met het organiseren van evenementen.
Omdat het niet de bedoeling is dat ik natuurlijk rijk ga worden van deze evenementen.
(Per slot van rekening heb ik hele grote meetings gratis georganiseerd de laatste 15 jaar).
Ik organiseer geen(!) evenementen meeren als Newfield ben ik een bedrijf wat zich bezig houdt met het onderhoud en(!) het bestaan van de Fiero in de ruimste zin van het woord en daar sta ik dan ook voor in en verder dus niets meer!
Dus jammer voor de positieve reactie's die ik ook mocht ontvangen maar een ieder die zich geroepen voelt om (voor dezelfde vaste kern van 5 tot 8 Fiero rijders)evenementen te organiseren VEEL SUCCES!
Fiero groet,
Barry
Yeps, hij is ook die knakker met die Gixxer 750 met geflowde koppen en hand gemaakte uitlaten enzo. 148 pk op het achterwielquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
Mark het is dus een maatje van je met die CR500?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef Makster het volgende:
Groot verschil is de remschijf en remtang, onwijs groot ding is het![]()
quote:
Post jij is picsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Watzit
jij
nu
weer
met
je
![]()
smiley
Ik heb geen pics want Hicham reed meteen wegquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Post jij is pics
Hij post straks wel hoe het ging![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik
ben
weer
ziek
geweest
de
hele
dag
OMFquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Stond ik dan met mn cammetje, terwijl ik zei "ga effe daar staan dan voor een mooie foto"
Huilliequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:02 schreef Youssef het volgende:
Gore kut kanker zooi, alles komt weer zo uit dat het lekker lastig regelen wordt morgen. Kan niet met de auto, want die is in onderhoud. Broertje is nog te dom om zo ver te rijden. Dus dat wordt met de trein 160km afleggen.![]()
![]()
Ik reis nooit met het OV, laat staan met de trein. Dus dan zal er ook wel vertraging zijn morgen, lijkt me echt wat voor mij.![]()
Maar ik heb geen jeugdalzheimer en ik had ze daar niet neer gelegdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
Ja, dat verslag moet eigenlijk nog komen toch ?![]()
Maar goed, ik zal het even vertellen
Ik kom daar dus aan met mijn paMijn pa moest weer weg dus die heeft even kennis gemaakt met ze en ik heb hem de oude Viper demper van Riet meegegeven zodat die in de achterbak van de auto kon. En toen merkte ik dat er iets fout was ...
Riet en z'n pa waren nogal met een verheven stem tegen elkaar aan het praten.
Ze wisten niet meer waar de sleutels waren
Dus hun helemaal zoeke, zoeke, zoeke. Ik hield me maar afzijdig verderRiet zei dat pap het had, pap zei dat Riet ze had
Maar goed, ze konden het niet vinden
Dus toen zijn we naar de brandweer geweest, waar Riet's pa werkt. Heeft ie daar zijn kamertje / kastje / lades doorzocht. Weer niks
Ondertussen zag ik wel mijn Bandit want die stond ook bij de brandweer, maar ik kon er niks mee want ze waren de sleutels kwijt
Dus zijn we weer teruggegaan naar Riet's huis (ik zat achterop bij Riet's pa) en daar hebben ze weer een tijd zitten zoeken
Ondertussen maakte Riet's hond me gek omdat hij graag wou spelen oid. Kwam steeds met een stok aanlopen
En toen ik naar binnen stapte ging ik even zitten en toen zei Riet's pa heel droog : hier zijn ze
Ze lagen gewoon in een keukenkastjeLijpe mensen
LOL! Heeeeeeeel irri jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
Ondertussen maakte Riet's hond me gek omdat hij graag wou spelen oid. Kwam steeds met een stok aanlopen
Ja, als ik met de trein ga vertrek ik dus om iets van half 10quote:
Deeplinking not allowed. *vinkje aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics posten in motor-meet...linkje hier en klaar
11:36 vanaf csquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, als ik met de trein ga vertrek ik dus om iets van half 10Maar gaan zal ik zeker.
Jij ook nog?
Ja, ik ben hevig aan het onderhandelen. Heb echt geen zin om 2,5 uur als een zombie in de trein te gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:44 schreef RB het volgende:
[..]
11:36 vanaf cs![]()
haal ik je van het station
Hoogeveen heeft maar 1 stationquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, ik ben hevig aan het onderhandelen. Heb echt geen zin om 2,5 uur als een zombie in de trein te gaan zitten.Over welk station praten we dan eigenlijk?
Dan weet ik waar het heen te plannen.
Mijn broer moet nog even denken over zijn auto van de zaak (ivm kilometerregistratie enzo en heeft hem net een paar weken) en anders nog een halfzwager ofzo.
![]()
edit: van onze auto ligt de uitlaat eraf, alleen door die stomme rit richting Dordrecht zeker![]()
Als je de trein niet mistquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:
Kga maar met de trein![]()
Morgen me eerste motor bezichtigen, ben benieuwd en hoop dat het meteen een goede is
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Dit is trouwens wat ik heb gekocht vandaag:
Groter: Clique
Links: Bering all-weather textiel broek (¤ 139)
Rechts: Bering all-weather textiel jas (¤119)
Midden boven: Nitro integraal helm (¤ 119)
Midden midden: Helmoortjes (katten) (cadeau
Midden onder: Segura winterhandschoenen met leer bij knokkels, vingertoppen & pols (¤50)
Heb niet eens gevraagd of die winterhandschoenen waterdicht zijnHoop het toch wel
Niet zo slim om daar pas achteraf aan te denken
Totaal ¤ 427, ik dacht dat het veel duurder zou zijn
Ph4tTextiel jas enzo is met uitneembare binnenvoering enzo
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[sub]1) Ja, het zadel is van de Bandit af
Of je moet het slot in je jaszak willen hebbenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:51 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom is dat zadel er dan af? Vind je dat lekkerder?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
Back
KickkkeuuhuhhhHoop dat het morgen lekker weer wordt, of op z'n minst droog
Motorrijden is leuk![]()
nicequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Dit is trouwens wat ik heb gekocht vandaag:
Groter: Clique
Links: Bering all-weather textiel broek (¤ 139)
Rechts: Bering all-weather textiel jas (¤119)
Midden boven: Nitro integraal helm (¤ 119)
Midden midden: Helmoortjes (kat) (cadeau)
Midden onder: Segura winterhandschoenen met leer bij knokkels, vingertoppen & pols (¤50)
Heb niet eens gevraagd of die winterhandschoenen waterdicht zijnHoop het toch wel
Niet zo slim om daar pas achteraf aan te denken
Totaal ¤ 427, ik dacht dat het veel duurder zou zijn
Ph4tTextiel jas enzo is met uitneembare binnenvoering enzo
Wou je er heen gaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:33 schreef Didiot het volgende:
Morgen is er trouwens de kouwe klauwenrit bij MotorXtra...
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/81553
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |