Lijkt me wel toch? Maar hebben we dit eigenlijk niet al een beetje met de meettopics? Misschien is het wel een beter idee om daar een andere site voor te hebben, want het terugzoeken van foto's en dergelijke is zo een beetje onhandig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
parallel ja...MF gaat toch ook gewoon door, daar posten enkele van ons ook zo nu en dan. waarom kan dat niet met motor-meet
ideetjes...tja, ik heb je toen 4 stukjes tekst gestuurd (dacht ik) over de het halen van mijn rbw, de aanschaf en keuring van mijn 1e motor. dat zouden meerdere wel kunnen doen...sowieso hebben youssef en hicham beiden een lap tekst voor hun verhaal van het halen van hun papiertje.
en er is genoeg materiaal om onze meets in kaart te brengen met alle foto's en video's plus bijbehorend klein stukje tekst, missch een klein stukje tekst over de ervaringen van de aanwezigen bij de betreffende meets
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind dat een heel goed idee,
centraal al onze meet foto's en wat er nog meer mee te maken heeft,![]()
Een slaapzachtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat er een slaapzacht bij je voordeur zou liggen vanochtend
we kunnen ook een apart deel op motor-meet.nl voor de filmpjes die af en toe worden gepost doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier een auto die een Hayabusa tijdens het sprinten er finaal uit rijd,
kijk hier
ik denk dat het overzichtelijker is om dan per meet een subtopic te openen,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets? Zie http://www.motor-meet.nl/forum onderaan
dat is weer wat anders. dit zijn gewoon filmpjes van andere motoren ed, niet van onze meets.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het overzichtelijker is om dan per meet een subtopic te openen,
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
fiks ook ff iets voor de meets en voor de persoonlijke eraanvaringen (rbw halen, aanschaf andere motor, invoeren motor, mods motor, etc. etc.)
dat bedoelde ik ook,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is weer wat anders. dit zijn gewoon filmpjes van andere motoren ed, niet van onze meets.
Ik heb een chef die de hele tijd zit te stangen dat ik op moet schieten, en naarmate ik meer aan het tikken ben krijg ik meer spoedorders die gelijk afgewerkt moeten worden.quote:Mercyia symbolica Rausknuffelaar schreef in het vorige op 21-01-2005 het volgende:
Ik heb mijn wekelijkse 20 minuten werken er al heel lang op zitten,
1) Lurkers doen er soms lang over om mee te gaan posten.quote:OPM the black Ninja that never punches schreef in het vorige topic op 01-01-2005 het volgende:
in dit topic wordt ook voornamelijk gepost door vaste leden, af en toe komt er wel een nieuwe kijken maar echt nieuwe aanwas die ook komt meeten...nee.
plus kan het toch parallel lopen langs fok? waarom het een of het ander? ik blijf toch wel posten op fok want ik zit ook veel op PTA en dat geldt wel voor de meeste denk ik (niet PTA maar wel andere fora)
Zien we dan wel... eerst maar eens kijken hoe uitpakt als er actief gepost wordquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het niet wat te kleinschalig om voor elk persoonlijk onderwerp (rbw, mods, aanschaf etc) een ander subforum te maken?
kun je dat niet in 1 subforum proppen, lijkt mij wat makkelijker anders krijg je straks 1 of 2 onderwerpen bij examen, missch 3 of 4 bij aanschaf, missch 5 bij mods...
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een chef die de hele tijd zit te stangen dat ik op moet schieten, en naarmate ik meer aan het tikken ben krijg ik meer spoedorders die gelijk afgewerkt moeten worden.![]()
Wel een nadeel, je chef aan hetzelfde bureau hebben zitten naast je.Vroeger in de buitendienst had ik nooit last van collega's.
[..]
1) Lurkers doen er soms lang over om mee te gaan posten.
Mercy is een voorbeeld, de laatste nieuwen ook.
Groeit dus langzaam, maar Fok! heeft wel de middelen en doelgroep voor nieuwe aanwas.
2) Lars wilde het opheffen bij onvoldoende belangstelling...
dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zien we dan wel... eerst maar eens kijken hoe uitpakt als er actief gepost word![]()
Dus.. registreer je, Fok!MC-ers
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een chef die de hele tijd zit te stangen dat ik op moet schieten, en naarmate ik meer aan het tikken ben krijg ik meer spoedorders die gelijk afgewerkt moeten worden.![]()
Wel een nadeel, je chef aan hetzelfde bureau hebben zitten naast je.Vroeger in de buitendienst had ik nooit last van collega's.
[..]
1) Lurkers doen er soms lang over om mee te gaan posten.
Mercy is een voorbeeld, de laatste nieuwen ook.
Groeit dus langzaam, maar Fok! heeft wel de middelen en doelgroep voor nieuwe aanwas.
2) Lars wilde het opheffen bij onvoldoende belangstelling...
Ik begrijp dat een klein gedeelte a la picserverachtig iets dus ook gewenst is? Uploaden en dan kunnen linken in de topics? Of een volledig pakketje waarbij je online albumpjes kan maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mochten we dit weekend meeten dan post ik de pics dus daar...
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat een klein gedeelte a la picserverachtig iets dus ook gewenst is? Uploaden en dan kunnen linken in de topics? Of een volledig pakketje waarbij je online albumpjes kan maken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat een klein gedeelte a la picserverachtig iets dus ook gewenst is? Uploaden en dan kunnen linken in de topics? Of een volledig pakketje waarbij je online albumpjes kan maken?
Zal eens kijken hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zeker en dan liever a la imageshack...is veel makkelijker! volledig pakket met albums hoeft wat mij betreft niet
en ja, ik ben voorstander om die lijpe smileys eruit te halen en gewoon alle foksmileys erin te zetten
suc6quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:25 schreef RB het volgende:
Nog 1 uur en 30 min te gaan
Kijken wat het wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |