Check in the box...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:21 schreef GLO het volgende:
Doordat er een lichtbak op z'n knar viel, tijdens een show.
GLO +1quote:In 1990, a freak accident, in which part of a public address rig collapsed on top of him during a concert, left Mayfield permanently paralyzed from the neck down
Zit je niet in de war met de begintune van Peppie en Kokkie?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:48 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ik heb dat met ander nummer, de hele tijd 'beep beep aaaah toot toot aaah beep beep' in mijn hoofd.
Heel irritant maar vreselijk vrolijk salsa/latin nummer...
even een vraag verzinnen hoor
Moet ff tien minuten weg. Tijd zat voor de volgende vraag: welke popzanger werd een ski-ongeluk wél noodlottig (lees: fataal)?quote:
Sonny Bonoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Moet ff tien minuten weg. Tijd zat voor de volgende vraag: welke popzanger werd een ski-ongeluk wél noodlottig (lees: fataal)?
Ray Charles?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik moet weg, ga lekker door zonder mij. Welke R&B legende wordt morgen 74 jaar?
Neuh, die's 't niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:15 schreef ranja het volgende:
James Brown?
Beck toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Nieuwe vraag?
Van wie gaat het nieuwe langverwachte album "Guero" heten?
Dus toch te makkelijk.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef GLO het volgende:
In Extremo?
Nou, niet echt. Ik herken hun gezichten niet hoor, het was een beredeneerde gok.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dus toch te makkelijk.....
quote:
David Bowie, titel kan ik niet opkomenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:50 schreef GLO het volgende:
Mijn idee van makkelijk dan: welke hoes (titel + uitvoerende) wordt hier geïmiteerd?
[afbeelding]
U kent uw klassiekersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:54 schreef pyl het volgende:
Bowie - Heroes
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:00 schreef Bimmel het volgende:
Pyl aan de beurt...dan zeg ik blind Zappa !
Die wel ja, maar daarbij blijft het dan ook....quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Schilder Peter Klashorst toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |