Ik zeg niet dat ik niet van jazz houd, alleen dat ik er weinig van afweet. Ik heb van de allergrootsten (ja, ook van Mingus) wel platen in huis en zelfs een jazzencyclopedie, maar fotootjes herkennen lukt me wschlk alleen van Chet Baker en Miles Davis. En dan moet ik nóg heel hard op blank hout timmeren...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:32 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Wil je dan aub je avatar veranderen...Waar denk je dat 90% van LTJ Bukems muziek op is gebaseerd? (Zeker zijn vroege werk)
Die dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:41 schreef bukgeit het volgende:
Yeah yeah yeah's
Wellicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Kom je nu weer wat sneller terug, Grobbel?
Het nieuwe, langverwachte album van Di-Rect?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: welk album heeft als werktitel ’Don’t Believe The Truth’.
Gokje, 'the Naked Truth' van Earring?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: welk album heeft als werktitel ’Don’t Believe The Truth’.
Ieuw...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het nieuwe, langverwachte album van Di-Rect?![]()
Enorm waar is dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:12 schreef onkjoe het volgende:
Het nieuwe album van Oasis?
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tears in Heaven (voor Azie)
quote:'s recording of "
" found the group teaming with dance music legend
to create a song that balanced dance and rock elements in equal measure:
's fiery, snarling guitar riffs and dense synthesizer textures set a gritty, rocking tone but the deep, throbbing backdrop of drum machines and electronic percussion adds a danceable edge. The end result was surprisingly dark and edgy, sounding more like goth rock outfit the Sisters of Mercy than previous
hits. Despite the surprising change of pace, "
" did quite well and peaked at number two on both the U.S. and U.K. charts.
Da's al wat warmer, maarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:07 schreef Gambolputty het volgende:
Powerstation - Get it on?
Eerder, Gambolputty was eigenlijk heel warm.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:13 schreef Bimmel het volgende:
Welke periode hebben we het hier over? 1990-1995 of later?
quote:The song also spawned one of the more memorably surreal music videos of the 1980s, a hellish post-apocalyptic epic that featuredfighting his way through a grimy future filled with scary mutants.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wild Boyz van Duran Duran?
Nile Rodgersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:26 schreef Gambolputty het volgende:
Wie is die "dance music legend" dan?
quote:Here comes johnny yen again
With the liquor and drugs
And the flesh machine
Jep, ik heb dat stukje al sinds gistermiddag in m'n kop zitten, ik word d'r knettergek vanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:29 schreef Bimmel het volgende:
Iggy Pop, lust for life
Ik heb dat met ander nummer, de hele tijd 'beep beep aaaah toot toot aaah beep beep' in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jep, ik heb dat stukje al sinds gistermiddag in m'n kop zitten, ik word d'r knettergek van![]()
die heb ik nu ook in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:48 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ik heb dat met ander nummer, de hele tijd 'beep beep aaaah toot toot aaah beep beep' in mijn hoofd.
Heel irritant maar vreselijk vrolijk salsa/latin nummer...
even een vraag verzinnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |