Zander heeft sowieso tijdenlang een foto van Mingus in zijn avatar gehad, en Charles heeft toch wel een makkelijk te herkennen gezicht dankzij de sik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:17 schreef GLO het volgende:
Mja, je moet maar net weten hoe Charles Mingus er uitziet...
Ja maar ik ben een jazzibeetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zander heeft sowieso tijdenlang een foto van Mingus in zijn avatar gehad, en Charles heeft toch wel een makkelijk te herkennen gezicht dankzij de sik.
Wil je dan aub je avatar veranderen...Waar denk je dat 90% van LTJ Bukems muziek op is gebaseerd? (Zeker zijn vroege werk)quote:
Ik zeg niet dat ik niet van jazz houd, alleen dat ik er weinig van afweet. Ik heb van de allergrootsten (ja, ook van Mingus) wel platen in huis en zelfs een jazzencyclopedie, maar fotootjes herkennen lukt me wschlk alleen van Chet Baker en Miles Davis. En dan moet ik nóg heel hard op blank hout timmeren...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:32 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Wil je dan aub je avatar veranderen...Waar denk je dat 90% van LTJ Bukems muziek op is gebaseerd? (Zeker zijn vroege werk)
Die dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:41 schreef bukgeit het volgende:
Yeah yeah yeah's
Wellicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Kom je nu weer wat sneller terug, Grobbel?
Het nieuwe, langverwachte album van Di-Rect?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: welk album heeft als werktitel ’Don’t Believe The Truth’.
Gokje, 'the Naked Truth' van Earring?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:46 schreef bukgeit het volgende:
Volgende vraag: welk album heeft als werktitel ’Don’t Believe The Truth’.
Ieuw...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het nieuwe, langverwachte album van Di-Rect?![]()
Enorm waar is dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:12 schreef onkjoe het volgende:
Het nieuwe album van Oasis?
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tears in Heaven (voor Azie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |