Ja...het podium was wat fatigue....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:39 schreef bigshadow het volgende:
de organisatie en accomodatie laten rusten dan ?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:45 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ja...het podium was wat fatigue....
die 'omwonenden' was ik naar op zoekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:00 schreef Bimmel het volgende:
Het is ook om nieuwe faciliteiten aan te leggen en de omwonenden respijt te geven.
Hij doet het overigens idd om de zoveel jaar een jaartje niet....
neuh....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef Z het volgende:
Raymond van het Groenewoud?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Bruce 'the Boss' Springsteen
zoek je nog een mooie lama??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:30 schreef Gambolputty het volgende:
Rob de Nijs ??
Die soepogenquote:
Gokje of parate kennis?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:36 schreef Bimmel het volgende:
Placido
F5 enzo he...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Bimmel het volgende:
[..]
zoek je nog een mooie lama??
[afbeelding]]
radio...altijd katern beroemde jarigen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:37 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gokje of parate kennis?Bimmel +1
Als jij dat bent, dan heb ik nog een paar platen die ik door je wil laten signeren....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:45 schreef GLO het volgende:
Hé dat ben ik!
Neen, goede richting maar je moet iets verder naar de roots.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:02 schreef GLO het volgende:
Anyway, laat ik 's een gokje doen: Curtis Mayfield?
Als het Mayfield niet is (en dat zal wel niet), dan is een hintje wel welkom ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:03 schreef Bimmel het volgende:
Afijn, weet je wie het is? Of anders een hintje nodig?
Eerder rhythm & blues dan soul dus?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:05 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Neen, goede richting maar je moet iets verder naar de roots.
Nee man, deze kerel heeft toch haar....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Isaac Hayes?
Nog verder terug...quote:
En toch is het juist!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:13 schreef Grobbel het volgende:
Die stijlvolle sik doet me denken aan Mingus, maar dat past niet echt binnen de al gegeven hints.
Zander heeft sowieso tijdenlang een foto van Mingus in zijn avatar gehad, en Charles heeft toch wel een makkelijk te herkennen gezicht dankzij de sik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:17 schreef GLO het volgende:
Mja, je moet maar net weten hoe Charles Mingus er uitziet...
Ja maar ik ben een jazzibeetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zander heeft sowieso tijdenlang een foto van Mingus in zijn avatar gehad, en Charles heeft toch wel een makkelijk te herkennen gezicht dankzij de sik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |