Das een vast gegeven, of niet? (Chadi!?)quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is trouwens slachtfeest daarom zijn er zoveel marokkanen op straat
Wel als je achteruit rijd.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
zou verdonk daar dan ook begrip voor hebben?
12-jarige jongetjes?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Misschien is het verstandiger om volgende keer met stun-guns en M16 zo'n groep uit elkaar te drijven.
Ja natuurlijk ... waarom bellen we Rambo en Arnie niet meteen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Misschien is het verstandiger om volgende keer met stun-guns en M16 zo'n groep uit elkaar te drijven.
Oh, puhlease!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:44 schreef Sjakie01 het volgende:
*het viel me de hele avond al op dat er opvallend veel Marokkanen liepen*
Hadden ze een bordje om "Ik ben Marokkaan"? Of konden het ook syriers of turken zijn?
hey Kafir ken ik. zo ben ik dus ook al een paar maal genoemd zonder dat ik dus wist wat het was.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
We zijn kafirs, onrein dus. Net als varkens, honden, ongestelde vrouwen, en meer van dat zulks fraais.
Ja, maar het kunnen dus ook Syriers of Turken zijn hè!?!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:03 schreef Darkster het volgende:
[..]
hey Kafir ken ik. zo ben ik dus ook al een paar maal genoemd zonder dat ik dus wist wat het was.
het is gewoon achterbaks smerig kutvolk wat de eerste de beste vlucht terug naar thuisland moet hebben
Oh my god!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:57 schreef Escape2Dawn het volgende:
En nu ben ik het zat...
Alle jongeren (en dan bedoel ik ook autochtonen) gelijk oppakken als ze vervelend zijn.
Kut jongeren van tegenwoordig... Lik op stuk!
hahahaha sukkel. als je syrische mensen kent dan haal je ze er zo uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:44 schreef Sjakie01 het volgende:
*het viel me de hele avond al op dat er opvallend veel Marokkanen liepen*
Hadden ze een bordje om "Ik ben Marokkaan"? Of konden het ook syriers of turken zijn?
Hoezo als je gaat winkelen kun je er niet omheen: In elk winkelcentrum hangt wel een groep lastige marokkaantjes rond.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Grootste deel van de Nederlanders gaat niet met Marokkanen om in hun prive tijd .. bla bla of zoiets
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:31 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Maar mensen toch!!
Marrokananen zijn het meeste sociale volk dat er is. Ze komen altijd met z'n 20-en om je heen staan en vragen: : Wat iszzss zijn jouw probleem?"
Onzin. De Armeniërs die ik ken -en dat zijn er veel- hebben geen hekel aan moslims. Wel zjn ze als de dood om er weer eens voor eentje aangezien te worden en ze dragen daardoor net als de Syriërs nadrukkelijk een groot kruis boven hun kleding.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:07 schreef Darkster het volgende:
[..]
hahahaha sukkel. als je syrische mensen kent dan haal je ze er zo uit.
syrische mensen hebben een kruisje om hun nek hangen aangezien ze christelijk zijn
syrische mensen spreken in openbaar over algemeen nederlands.
met syrische mensen kun je gezellig koffie drinken en een goed gesprek houden zonder dat je je tanden na dat gesprek kwijt bent.
syrische mensen vind ik over algemeen vrij aardig en vrijgevige mensen, die zelf ook nogal "onbegrip"hebben tegenover moslim (turken en marokkanen)
marokkanen en turken (moslims) haal je er echt zo uit
soms kunnen het ook aramenen zijn of armenen. deze mensen voelen nog een grotere haat tegen moslims dan dat hitler ooit zou kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |