abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24663046
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is trouwens slachtfeest daarom zijn er zoveel marokkanen op straat
Das een vast gegeven, of niet? (Chadi!?)
Ik verwonder me altijd weer dat een feest opgeluisterd moet worden met rellen. Waar zijn die ouders, vraag ik dan. Als ik op 12-jarige leeftijd (al dan niet met Kerst) naar buiten wilde om een beetje te hangen dan mocht dat niet, punt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 21 januari 2005 @ 08:29:23 #102
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_24663240
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

zou verdonk daar dan ook begrip voor hebben?
Wel als je achteruit rijd.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_24663839
Ik heb wel altijd gemerkt dat er veel Marokkanen rondhangen in en om Hoog Catherijne, maar ik heb er nooit echt last van gehad. Meer van junks die overlast veroorzaken. Het is sowieso wel irritant dat ze daar maar een beetje hangen, maar als je er geen last van hebt, kun je nog wel eens een oogje dicht knijpen.

Als ze mensen lastig vallen, vind ik dit een zeer goede actie van de politie. Een flinke klap met een gummiknuppel kan zeker geen kwaad. Als je je verveelt, ga je je moeder maar lastigvallen.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24663890
Misschien is het verstandiger om volgende keer met stun-guns en M16 zo'n groep uit elkaar te drijven.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_24664005
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Misschien is het verstandiger om volgende keer met stun-guns en M16 zo'n groep uit elkaar te drijven.
12-jarige jongetjes?
"Misschien is het verstandiger Marokkanen die eng kijken preventief aan te rijden"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24664012
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja natuurlijk ... waarom bellen we Rambo en Arnie niet meteen?
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:36:42 #107
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24664046
Maar het waren wel allemaal goeie jongens !!!
pi_24664107
Ik liep er 10 minuten voordat het fout ging nog tussen. Ik moest me voor de Catharijne bioscoop door de groep heen wringen, kon er al bijna niet meer langs. Hing echt onwijs agressieve sfeer, het viel me de hele avond al op dat er opvallend veel Marokkanen liepen, maar toen ik daar langs moest werd het gewoon eng en besloot ik om maar gewoon naar huis te gaan.

Toen ik vanochtend naar mijn werk fietste waren er 2 stoplichten kapot en een lichtreclame bord kapot geslagen. Weet niet of dat hun werk is geweest, maar ik heb het op de Biltstraat nog nooit eerder gezien...

Ik heb op het Centraal Station wel eerder last van ze gehad, ik stond bij de kaartjesautomaat met mijn tas op mijn rug, stond zo'n groepje vlak achter me, ineens hoor ik ze lachen, staat er 1 op een paar cm afstand van mijn rug. Afijn, tas op mijn buik getrokken en naar andere automaat gelopen.
Toen kreeg ik alles wat de woorden k*nker en h*er bevatte naar mijn hoofd geslingerd. Waarom?
Geen idee...
Zo heb ik nog wel een paar "incidentjes". Het word voor mij steeds moeilijker om met een neutrale mening tegenover ze te staan wanneer dit soort dingen blijven voorkomen...
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
pi_24664152
*het viel me de hele avond al op dat er opvallend veel Marokkanen liepen*

Hadden ze een bordje om "Ik ben Marokkaan"? Of konden het ook syriers of turken zijn?
pi_24664279
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:44 schreef Sjakie01 het volgende:

Hadden ze een bordje om "Ik ben Marokkaan"? Of konden het ook syriers of turken zijn?
Oh, puhlease! .
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:57:28 #111
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24664338
En nu ben ik het zat...
Alle jongeren (en dan bedoel ik ook autochtonen) gelijk oppakken als ze vervelend zijn.
Kut jongeren van tegenwoordig... Lik op stuk!
Het helpt geen nut!
pi_24664414
Sorry, allochtone jeugd. Zo beter?

pi_24664424
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:14 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

We zijn kafirs, onrein dus. Net als varkens, honden, ongestelde vrouwen, en meer van dat zulks fraais.
hey Kafir ken ik. zo ben ik dus ook al een paar maal genoemd zonder dat ik dus wist wat het was.
het is gewoon achterbaks smerig kutvolk wat de eerste de beste vlucht terug naar thuisland moet hebben
pi_24664473
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:03 schreef Darkster het volgende:

[..]

hey Kafir ken ik. zo ben ik dus ook al een paar maal genoemd zonder dat ik dus wist wat het was.
het is gewoon achterbaks smerig kutvolk wat de eerste de beste vlucht terug naar thuisland moet hebben
Ja, maar het kunnen dus ook Syriers of Turken zijn hè!?!
pi_24664510
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:57 schreef Escape2Dawn het volgende:
En nu ben ik het zat...
Alle jongeren (en dan bedoel ik ook autochtonen) gelijk oppakken als ze vervelend zijn.
Kut jongeren van tegenwoordig... Lik op stuk!
Oh my god!
pi_24664513
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:44 schreef Sjakie01 het volgende:

hahahaha sukkel. als je syrische mensen kent dan haal je ze er zo uit.
syrische mensen hebben een kruisje om hun nek hangen aangezien ze christelijk zijn
syrische mensen spreken in openbaar over algemeen nederlands.
met syrische mensen kun je gezellig koffie drinken en een goed gesprek houden zonder dat je je tanden na dat gesprek kwijt bent.
syrische mensen vind ik over algemeen vrij aardig en vrijgevige mensen, die zelf ook nogal "onbegrip"hebben tegenover moslim (turken en marokkanen)
marokkanen en turken (moslims) haal je er echt zo uit

soms kunnen het ook aramenen zijn of armenen. deze mensen voelen nog een grotere haat tegen moslims dan dat hitler ooit zou kunnen hebben
pi_24664575
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Grootste deel van de Nederlanders gaat niet met Marokkanen om in hun prive tijd .. bla bla of zoiets
Hoezo als je gaat winkelen kun je er niet omheen: In elk winkelcentrum hangt wel een groep lastige marokkaantjes rond.
(En ik winkel in mijn vrije tijd)
pi_24664753
syrische mensen hebben een kruisje om hun nek hangen aangezien ze christelijk zijn

Oja sorry als ik langs een buitenlander heen loop check ik altijd eeret of er een kruisje aan zijn nek hangt sorry.

Dat is dus echt poep wat je nou praat. Vaak zat hebben ze dat kruisje onder hun kledij hangen. En jij bent in die reactie op gedrag aan het doelen en niet op het uiterlijk.
pi_24664760
Eigenlijk moet je dit soort gasten gewoon preventief opsluiten.
pi_24664913
Maar mensen toch!!

Marrokananen zijn het meeste sociale volk dat er is. Ze komen altijd met z'n 20-en om je heen staan en vragen: : Wat iszzss jouw probleem?"
pi_24665217
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:31 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Maar mensen toch!!

Marrokananen zijn het meeste sociale volk dat er is. Ze komen altijd met z'n 20-en om je heen staan en vragen: : Wat iszzss zijn jouw probleem?"
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_24665294
jammer dat er zo weinig geweld is gebruikt, van mij mogen ze doodgeknuppeld worden..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:57:47 #123
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24665318
Of soms zijn ze nog vriendelijker en komen ze met z'n 40'en en dan vragen ze 'Wat moet je?' .
Ik in de veronderstelling dat de Marokkanen helemaal niet vrijgevig waren, had het toch mis
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24665376
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:07 schreef Darkster het volgende:

[..]

met syrische mensen kun je gezellig koffie drinken en een goed gesprek houden zonder dat je je tanden na dat gesprek kwijt bent.
syrische mensen vind ik over algemeen vrij aardig en vrijgevige mensen, die zelf ook nogal "onbegrip"hebben tegenover moslim (turken en marokkanen)
marokkanen en turken (moslims) haal je er echt zo uit

soms kunnen het ook aramenen zijn of armenen. deze mensen voelen nog een grotere haat tegen moslims dan dat hitler ooit zou kunnen hebben
Onzin. De Armeniërs die ik ken -en dat zijn er veel- hebben geen hekel aan moslims. Wel zjn ze als de dood om er weer eens voor eentje aangezien te worden en ze dragen daardoor net als de Syriërs nadrukkelijk een groot kruis boven hun kleding.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:03:25 #125
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24665416
Tsja door al deze voorvallen denk ik niet dat het Nederlandse volk nog zo tolerant is met de marokkanen, iedereen heeft het gehad met die lui, Wilders verwoord wat iedereen denkt, maar ja hoelang zal het nog duren voordat Wilders vermoord word ??
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:07:04 #126
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24665500
Zijn idd meer de Suroye (syriers) die een hekel hebben aan moslims, ze knokken ook erg veel met elkaar. Maar ze dragen wel vaak opzichtig een kruisje over hun kleren, ze hebben vaak lang haar en zijn zonnebank-gebruind ;-) De meisjes zijn overigens vaak erg knap
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:09:43 #127
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_24665549
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:33 schreef Mwanatabu het volgende:
12-jarige jongetjes?
Alleen hier in het Westen kunnen 12 jarige jongetjes 'onschuldig' of ongevaarlijk lijken.
In de rest van de wereld kunnen/blijken deze 12 jarige 'lieverdjes' veelal koelbloedige moordenaars zijn!!!

Komt het door het westerse klimaat dat deze 12 jarige hier zo 'lief' zijn, of komt het door de westerse kortzichtigheid?
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_24665558
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Onzin. De Armeniërs die ik ken -en dat zijn er veel- hebben geen hekel aan moslims. Wel zjn ze als de dood om er weer eens voor eentje aangezien te worden en ze dragen daardoor net als de Syriërs nadrukkelijk een groot kruis boven hun kleding.
ze zijn in hun geboorteland/herkomstland zeker ook niet vervolgd door de moslims daar.
armeniers waren ook slachtoffer van een holocaust door onze brave trukse vriendjes
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:14:30 #129
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24665617
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:09 schreef Jereon het volgende:

[..]

Alleen hier in het Westen kunnen 12 jarige jongetjes 'onschuldig' of ongevaarlijk lijken.
In de rest van de wereld kunnen/blijken deze 12 jarige 'lieverdjes' veelal koelbloedige moordenaars zijn!!!

Komt het door het westerse klimaat dat deze 12 jarige hier zo 'lief' zijn, of komt het door de westerse kortzichtigheid?
Stond van de week nog in de krant dat het geweld toeneemt rond de leeftijd 13-14 jaar.
Ik speele oorlogje destijds.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:27:56 #130
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24665888
Het toeval wilde dat ik om 19.15 uur net HoogCathrijne uitwilde lopen.
Ik stond nog niet goed en wel op de roltrap of er kwam een agent omhoog gestormd die vlug zijn handschoenen aandeed. 1 agent dus! 1! Die spurtte naar een groepje van plus-minus 20 Marokkanen en trok er één uit. Met zijn gummi-knuppel duwde de agent die jongen tegen de pui (van de V&D?). Van alle kanten kwamen Marokkanen toegerend (ruwe schatting 100 man, leeftijd 18-20 jaar) en gingen op een meter afstand toe staan kijken en roepen.

Ik ben maar braaf met de roltrap verder naar beneden gegaan waar ik de eerste versterking al aan zag komen (2 agenten, waarvan 1 corpulente dame). Buiten werd ik bijna platgereden door een politiebusje, en 50 meter verderop kwamen er nog 3 aan, bij de bijenkorf zag ik de hondenbrigade al!

Vanaf het moment dat ik uit de trein kwam, zag het zwart van de Marokkanen (ik heb enkele Marokkaanse / turkse vrienden gehad, dus ik ken het verschil). Geen idee wat ze er kwamen doen, het zag er niet naar uit dat ze voor de winkels kwamen. Een enkele vrouw werd nog lastig gevallen door de jongens, maar dat bleef bij billen en borsten knijpen.

Dit tafereel was voor mij eigenlijk de druppel.
pi_24665973
schop ze het land uit
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:33:43 #132
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24666007
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef RigorMortis het volgende:
Het toeval wilde dat ik om 19.15 uur net HoogCathrijne uitwilde lopen.
Een enkele vrouw werd nog lastig gevallen door de jongens, maar dat bleef bij billen en borsten knijpen.

Dit tafereel was voor mij eigenlijk de druppel.
Ja, dat is nog geoorloofd, zolang ze maar niet verkracht wordt, alles minder moeten we maar door de vingers zien, verder moeten we zulke incidenten maar blijven negeren
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:35:33 #133
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24666042
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:27 schreef RigorMortis het volgende:
Ik stond nog niet goed en wel op de roltrap of er kwam een agent omhoog gestormd die vlug zijn handschoenen aandeed. 1 agent dus! 1! Die spurtte naar een groepje van plus-minus 20 Marokkanen en trok er één uit.
Dapper. Zo zouden er meer agenten moeten zijn.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:37:25 #134
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24666082
zeker deze agent heeft lef, voor hetzelfde geld was hij door 100 man de ***** in geslagen.
pi_24666164
hee, weer een topic over marokkaanse jongeren.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:45:45 #136
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_24666235
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:33 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja, dat is nog geoorloofd, zolang ze maar niet verkracht wordt, alles minder moeten we maar door de vingers zien, verder moeten we zulke incidenten maar blijven negeren
Geoorloofd? Als iemand dit bij mijn vriendin doet, dan gaat die persoon toch effu 4 weken pap eten door een rietje. Je blijft met je poten van iemand af!! Zo moeilijk is dat toch niet?
als in goochelaar
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:45:57 #137
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24666240
zolang dat tuig voor problemen blijft zorgen, zullen er nog genoeg topics komen
pi_24666287
Wat mij opvalt aan de "dappere" reactie van vele users hier, dat ze anoniem wel een grote mond hebben en bereid zijn tot geweld.
Ik denk echter dat wanneer het tot een confrontatie kom, deze mensen bang weglopen.
Niet dat ik dat erg vind, maar als je dreigementen uit, moet je ook bereid zijn om ze waar te maken.
I.p.v. elkaar te overtreffen met nog geweldadiger oplossingen, zou het misschien verstandiger zijn om je te organiseren (Viking jeugd o.i.d.) om werkelijk in actie te komen als het nodig is.

Minimaal is natuurlijk om je politiek te organiseren: lijst Wilders, Nieuw rechts etc.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:49:36 #139
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_24666313
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Meki het volgende:
schop ze het land uit
Ja, helaas... Ik ben er geen voorstander van, maar ze roepen het zowat over zichzelf uit... althans zo lijkt het er steeds meer op

Ja, kan er dan wel gedacht worden: "De media dit en de media dat..." Je kan inderdaad van een mug een olifant maken. Maar ik ben er toch steeds stelliger van overtuigd dat het niet meer 'media dit' en 'media dat' is. Deze 'conflicten' lijkt mij meer en meer een rotte appel in de samenleving... Eerder dacht ik ook nog dat de media het allemaal erger maakte dan het daadwerkelijk is. Dat het het gezicht, dat de media schept, is dat je ziet. Maar ik ben er toch steeds meer zeker van dat juist dat het grote sprookje is!!! hoe zou dat toch komen?
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_24666427
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:45 schreef Ferdi81 het volgende:
zolang dat tuig voor problemen blijft zorgen, zullen er nog genoeg topics komen
marokkaans tuig hè
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:56:12 #141
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24666441
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:07 schreef opinie het volgende:

[..]

Oh my god!
[janice lach]Hehehe[/janice lach]
Het helpt geen nut!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:57:17 #142
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24666455
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:48 schreef Oud_student het volgende:
Wat mij opvalt aan de "dappere" reactie van vele users hier, dat ze anoniem wel een grote mond hebben en bereid zijn tot geweld.
Ik denk echter dat wanneer het tot een confrontatie kom, deze mensen bang weglopen.
Niet dat ik dat erg vind, maar als je dreigementen uit, moet je ook bereid zijn om ze waar te maken.
I.p.v. elkaar te overtreffen met nog geweldadiger oplossingen, zou het misschien verstandiger zijn om je te organiseren (Viking jeugd o.i.d.) om werkelijk in actie te komen als het nodig is.

Minimaal is natuurlijk om je politiek te organiseren: lijst Wilders, Nieuw rechts etc.
Ja daar heb je helemaal gelijk in, op zich ben ik er wel voor om een groep op te richten !!
Meld jij je aan als leider ?
pi_24666572
Wat is de nieuwswaarde van dit topic?
Marokkaanse jongeren, Hoog Catharijne, overlast: al 20 jaar...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:04:00 #144
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24666593
Het getuigt wel van lef als je een partij wilt oprichten die bij voorbaat al 'risico-volle' reacties bij bepaalde bevolkingsgroeperingen gaat oproepen. Ik zou niet met mijn naam en foto op zo'n affiche willen hangen, da's mij te link.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:06:45 #145
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_24666640
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:03 schreef Halinalle het volgende:
Wat is de nieuwswaarde van dit topic?
Marokkaanse jongeren, Hoog Catharijne, overlast: al 20 jaar...
De opkomst van Marokkanen was gisteren exceptioneel hoog. Da's al iets nieuws. Rellen = nieuws.

Misschien dat er nog enkele Fokkers ooggetuigen waren, misschien met foto's? Da's nieuws!

Achtergrondinfo! Da's prettig! Wat niet in het nieuws komt is voor veel mensen ook niet gebeurd...

vrijdag 21 januari 2005 @ 12:06:56 #146
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_24666645
Inderdaad. Grote kans dat je door een of andere Mohammed neergestoken wordt.
als in goochelaar
pi_24666668
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:57 schreef Ferdi81 het volgende:
Ja daar heb je helemaal gelijk in, op zich ben ik er wel voor om een groep op te richten !!
Meld jij je aan als leider ?
Er zijn denk ik al genoeg (ondergrondse) organisaties voor dit doel, dus je kunt je daar aansluiten.
Ik zelf ben niet zo'n voorstander van dergelijke organisaties, ik hoop nog steeds (misschien tegen beter weten in) dat we via de democratische weg uit de problemen komen c.q. erger kunnen vermijden.
Als het uit de hand gaat lopen, dan zijn we echter wel afhankelijk van "onparlementaire" middelen en acties om het voor de autochtone Nederlander (+ goedwillende allochtonen) leefbaar te houden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_24666680
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef RigorMortis het volgende:

Wat niet in het nieuws komt is voor veel mensen ook niet gebeurd...

''Een zonde in het verborgene is reeds voor tweederde vergeven,'' luidt een Arabisch spreekwoord.

bron: http://www.parool.nl
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:15:26 #149
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24666811
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 12:07 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Er zijn denk ik al genoeg (ondergrondse) organisaties voor dit doel, dus je kunt je daar aansluiten.
Ik zelf ben niet zo'n voorstander van dergelijke organisaties, ik hoop nog steeds (misschien tegen beter weten in) dat we via de democratische weg uit de problemen komen c.q. erger kunnen vermijden.
Als het uit de hand gaat lopen, dan zijn we echter wel afhankelijk van "onparlementaire" middelen en acties om het voor de autochtone Nederlander (+ goedwillende allochtonen) leefbaar te houden.
Ik denk dat je die hoop op kunt geven, dit land is onderhand al verziekt, de straffen zijn verder beneden peil iedereen denkt dat ze alles kunnen flikken hier.

De mensen die er iets tegen willen doen, Pim Fortuin/Geert Wilders worden vermoord cq bedreigd hoe het klimaat op dit moment in Nederland is en hoe het er denk ik over 5 tot 10 jaar is zal schrikbarend zijn, dit is voor mij een reden om geen kinderen te nemen.

We hebben al die gastarbeiders een kans gegeven en nu nemen ze ons land over met hun criminaliteit.
pi_24667066
aah NederlandersVerzieken de boel daar in Osdorpplein en in Dam verzieken zij dagelijks de Boel daar en vergeet niet in DAM
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')