Ongetwijfeld, maar dat noem ik geen hint die mij een stap in de dichter bij de oplossing brengt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Haha! Gajus, je bent onverbeterlijk!
Just answer the man's question!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Haha! Gajus, je bent onverbeterlijk!
Nee, waarom dacht je dat ik mijn bed in wilde kruipenquote:
Als je dan meteen ff zegd wat wel de goede naam is, en de juiste titel...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:33 schreef Troel het volgende:
Met Google heb ik hem inmiddels gevonden
deze man heeft wel meer van zulke schilderijen
[afbeelding]
De achternaam van Gajus klopt trouwens niet. Maar dat kun je zelf ook snel doorhebben, want Google vindt daar niets bij
Dankzij Troel (en haar vrijer?) weet ik nu ook de naam van de schilder: Philip Guston.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je dan meteen ff zegd wat wel de goede naam is, en de juiste titel...
Als ik de heer Philip Guston nog spreek binnenkort dan zal ik de boodschap doorgevenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:33 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dit werk veroorzaakt bij mij noch positieve noch negatieve emoties. Voor mij derhalve geen kunstwerk.
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:09 schreef Troel het volgende:
Ik vind wel dat ze op het eerste schilderij veel norser kijkt dan op het tweede, daar kijkt ze meer verdrietig
Volgens mij was het ergens in deel5 of 6 ofzo. Het was een opgave van OllieA, en ik riep dat ik op Renoir gokte. Dat was hem niet natuurlijk, maar okequote:Op zondag 23 januari 2005 19:25 schreef Troel het volgende:
Die vind ik inderdaad nog mooier. Ook erg knap gedaan!
Enne, ik heb nou een aantal topics doorgekeken, maar kan het zo snel niet vinden.
Hier kun je het vinden: Betitel-de-titel. Deel 2.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:25 schreef Troel het volgende:
... Enne, ik heb nou een aantal topics doorgekeken, maar kan het zo snel niet vinden.
Ja, het stukje wat ik in m'n hoofd had zitten was in deel5...quote:Op zondag 23 januari 2005 22:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hier kun je het vinden: Betitel-de-titel. Deel 2.
Nee, maar Rossetti en de gezochte schilder behoren wel tot dezelfde school.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, het stukje wat ik in m'n hoofd had zitten was in deel5...
En dan kom ik uit op ene Rossetti
Zoeken we die Gajus??
Jazeker!!quote:
Herinnert u zich ook nog "zijn huis is in het water gevallen" van onze toenmalige muze?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Herinnert u deze nog?
Anderen - veelal iets rijpere users - vinden het 'toevallig' wel mooi.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jazeker!! Vond het toen al niet je-van-het, en nu nog niet...
Dat is mij bekend, heb ik ook niks op tegen.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:29 schreef Gajus het volgende:
[..]
Anderen - veelal iets rijpere users - vinden het 'toevallig' wel mooi.![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het volgende weekend ga ik mezelf vastbinden aan een tafel, of zo...
Ook welterusten.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Allemaal leuk en aardig. Maar AR gaat maar eens naar bedje toe...
Weltrusten allemaal
Inderdaad, "Lady Clare" van John William Waterhouse.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:16 schreef Troel het volgende:
J.W. Waterhuis!!!
Alleen heb ik hem ooit in deze topicreeks gezien. Betitel-de-titel. Deel 2.quote:
Nou, dan heb ik dus mooi mijn woord gehoudenquote:
Ik heb nooit gerookt, maar daar gaat het nu niet om...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb Lucky Strike nooit lekker gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |