abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24660833
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:48 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Maak van je haat geen frustratie lieve schat, dan doe je preices hetgene je anderen eeuwig verwijt. Wat dat betreft ben je wel een echte christen, maar dan wel een die aan de sherry zit. Vergeet je niet de holocaust-ontkenning erbij te halen, dat maakt je zo lekker authentiek. Toedels,
Zo had ze bijv. jou kunnen raken.
I´m back.
pi_24660932
Geweldig dat ze is vrijgelaten.
En Ali.........ach, gewoon een bedrijfsongevalletje. Risico van z,n vak.
pi_24660953
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:54 schreef Frances het volgende:
Geweldig dat ze is vrijgelaten.
En Ali.........ach, gewoon een bedrijfsongevalletje. Risico van z,n vak.
Precies, foutje bedankt

Het had pas een drama geweest, wanneer niet alleen haar tas was ontnomen, maar ook haar vrijheid.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24660985
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Precies, foutje bedankt
Shit happens Ali
pi_24661023
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De sfeer onder bepaalde lieden idd, Johnny De Paramilitair.

Iig kunnen we concluderen dat Germaine niet een soort milagro was. Als Germaine een soort milagro zou zijn geweest dan zou het OM haar hebben vast gehouden, vermoed ik. Mogelijk is dus in het geheel geen sprake van opzet, maar gewoon iemand die in haar woede (veroorzaakt door de diefstal van haar tasje) haar auto te snel in zijn achteruit heeft gezet en en zonder om te kijken gas heeft gegeven. Ze had bijv. ook 1 of andere passant kunnen raken in die toestand...
Jesus, wat speel jij het weer op de man zeg, dan heb ik het niet over mijzelf , maar wat je over milagro beweert.
Ik snap goed dat er een rechtzaak moet komen, maar ik vind gewoon, wanneer die vrouw gewoon in paniek was geraakt, woest werd en vervolgens die gozer in 2en heeft gereden, dan moet ze een taakstraf doen, maar dan de helft van wat marco bakker had, hij reed iemand bezopen dood en dat is veel erger. Dit is objectief gezien. Persoonlijk vind ik dat die vrouw een standbeeld verdient en die moet op de plek neer gezet worden waar die Ali el Baba in 2-en is gereden.
Maar als het echt per ongeluk was moet ze moet ze vrijgesproken worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24661041
ben blij dat die vrouw weer vrijgelaten is, het is van de zotte dat ze vast heeft gezeten terwijl ze een medaile voor moed heeft verdiend. ik hoop dat ze vrijgesproken wordt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:04:42 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24661119
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:10 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het lidwoord 'het' hoort niet bij 'arbeid', hoor. Maar misschien bedoel je wel 'armenleger' of 'allochtonenclubje'. Toedels
correctie, "het" hoort niet bij Partij
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24661147
Trouwens ik hoorde vandaag dat die rouwplek van ali el b over hoop geschopt was, al die kaarsjes en bloemen en kaarten waren weg getrapt
pi_24661174
of een ere-functie bij de Amsterdamse politie voor kordaat optreden.
pi_24661234
of een zware straf voor het doden van een mede-burger
Is een tas meer waard dan een mensenleven?
Er is niks mis met bagger
pi_24661251
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:12 schreef henkdevries het volgende:
Criminelen reken ik niet tot de mede-burgers. Burgers dragen bij aan de samenleving, criminelen willen die alleen maar afbreken.
pi_24661264
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:06 schreef JohnDope het volgende:
Trouwens ik hoorde vandaag dat die rouwplek van ali el b over hoop geschopt was, al die kaarsjes en bloemen en kaarten waren weg getrapt
Wat een kansloze actie zeg. Mensen die dat doen zijn wat mij betreft net zo rot als die troetelMarokkanen die morgen een stille tocht voor dit misbaksel gaan lopen.
pi_24661292
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:12 schreef henkdevries het volgende:
Deze vrouw hoort een lintje te krijgen in plaats van een zware straf. Oh, en Marokkanen die onder het motto van "ongelovige varkens" Nederlanders bedreigen, bestelen en beroven noem ik geen medeburgers maar Persona non grata!
pi_24661295
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:14 schreef opinie het volgende:

[..]

Wat een kansloze actie zeg. Mensen die dat doen zijn wat mij betreft net zo rot als die troetelMarokkanen die morgen een stille tocht voor dit misbaksel gaan lopen.
Ik vind het wel een ludieke(voor het eerst dat ik dit woord gebruik) actie.
en verder hebben ze dat nog te goed van die ene keer dat ze rouwkransen op 5 mei gingen wegtrappen, ongelooflijk was dat
Stelletje viezierken zijn het en daar kan Fons S. (Spooren was het volgens mij, die kerel van PSV) over mee praten.
pi_24661341
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het wel een ludieke(voor het eerst dat ik dit woord gebruik) actie.
en verder hebben ze dat nog te goed van die ene keer dat ze rouwkransen op 5 mei gingen wegtrappen, ongelooflijk was
Niks " nog te goed". We werken hier niet met ethnische vergeldingsacties.
Iedere individuele Marokkaan die zich niet kan gedragen moet op individuele basis het land uit worden gezet met behulp van het dubbele paspoort. Rouwkransen en gedenktekens omver schoppen vind ik echt Not Done!
pi_24661375
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:19 schreef opinie het volgende:

[..]

Niks " nog te goed". We werken hier niet met ethnische vergeldingsacties.
Iedere individuele Marokkaan die zich niet kan gedragen moet op individuele basis het land uit worden gezet met behulp van het dubbele paspoort. Rouwkransen en gedenktekens omver schoppen vind ik echt Not Done!
Ok ik snap dat je het notdone vind, maar ik vind het wel ludiek bij die persoon, het was geen lieverdje en laten we eerlijk zijn, zehadden die jongen ook elders kunnen herdenken.
Zo provocerend op straat herdenken is vragen om problemen, dit kan jij niet ontkennen.
Als wij dat standbeeld op die plaats waar die Ali el B in 2en is gereden gaan plaatsen om die heldin te eren voor het doodrijden van een straatrover, denk je dat dat zonder slag of stoot zal gaan ? Dat zal wel naief zijn.
pi_24661400
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ok ik snap dat je het notdone vind, maar ik vind het wel ludiek bij die persoon, het was geen lieverdje en laten we eerlijk zijn, zehadden die jongen ook elders kunnen herdenken.
Zo provocerend op straat herdenken is vragen om problemen, dit kan jij niet ontkennen.
Als een ander zich tot een bepaald niveau verlaagt hoef je het zelf nog niet te doen. Of ga jij ook vrouwen aanranden en Hollanders beroven omdat Marokkanen dat ook doen ?
pi_24661432
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:23 schreef opinie het volgende:

[..]

Als een ander zich tot een bepaald niveau verlaagt hoef je het zelf nog niet te doen. Of ga jij ook vrouwen aanranden en Hollanders beroven omdat Marokkanen dat ook doen ?
Nee vrouwen aanranden zou ik nooit doen.
Maar ik had het er laatst wel met een paar vrienden over, wij vroegen ons af waarom wij ook niet asociaal zouden gaan worden, want dan kan je alles voor elkaar krijgen.
pi_24661452
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee vrouwen aanranden zou ik nooit doen.
Maar ik had het er laatst wel met een paar vrienden over, wij vroegen ons af waarom wij ook niet asociaal zouden gaan worden, want dan kan je alles voor elkaar krijgen.
Misschien moet jij dan ook maar eens een vertrek naar Casablanca overwegen.
pi_24661487
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef opinie het volgende:

[..]

Misschien moet jij dan ook maar eens een vertrek naar Casablanca overwegen.
Laten we even eerlijk zijn.
Je hebt de marokkanen die buitensporig zijn en het goed voor elkaar hebben. Je hebt de tokkies die door het asociaal zijn een gratis huis krijgen en zo heb je nog veel meer.... je hebt ook grote clubs en organisaties waarvan sommige door subsidies van de overheid heel groot zijn geworden en die hebben ook alles voor elkaar door hun manier van asociaal zijn of asociaal zaken doen.
Noem mij een argument om niet asociaal te worden?
pi_24661524
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:28 schreef JohnDope het volgende:

Noem mij een argument om niet asociaal te worden?
Omdat je in dit land met meerdere mensen woont. Ik snap niet dat jij kan zeiken over anderen (allochtonen in dit geval) als je jezelf ook als een aso gedraagt. Of ben jij zo'n figuur dat denkt ook geen belasting te hoeven betalen omdat anderen dat wel voor je doen ? Als je niks wilt bijdragen aan Nederland, vertrek dan alsjeblieft!
pi_24661551
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:31 schreef opinie het volgende:

[..]

Omdat je in dit land met meerdere mensen woont. Ik snap niet dat jij kan zeiken over anderen (allochtonen in dit geval) als je jezelf ook als een aso gedraagt. Of ben jij zo'n figuur dat denkt ook geen belasting te hoeven betalen omdat anderen dat wel voor je doen ? Als je niks wil bijdragen aan Nederland, vertrek dan alsjeblieft!
Aso zijn is een ruimbegrip, en belasting zal ik altijd betalen, maar iemand die superveel belasting betaalt, veel meer dan de gemiddelde nederlander, die mag best een keer sjoemelen van me, het is sowieso al een prestatie om de belasting om de tuin te leiden.
En ik ben nu zeer loyaal. je leest verkeerd, wij hadden een vraagstellen, wij vroegen ons af waarom we ook niet asociaal kan worden, je leeft tenslotte maar 1 keer en al die asoos krijgen alles voor elkaar.
pi_24661612
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aso zijn is een ruimbegrip, en belasting zal ik altijd betalen, maar iemand die superveel belasting betaalt, veel meer dan de gemiddelde nederlander, die mag best een keer sjoemelen van me, het is sowieso al best een prestatie om de belasting om de tuin te leiden.
En ik ben nu zeer loyaal. je leest verkeerd, wij hadden een vraagstellen, wij vroegen ons af waarom we ook niet asociaal kan worden, je leeft tenslotte maar 1 keer en al die asoos krijgen alles voor elkaar.
Iets teveel Flodder gekeken ?
De meeste aso's krijgen praktisch niks voor elkaar en wonen in achterstandsbuurten met enorme schulden, een enorm grote bek en een Opel senator op afbetaling. Als iedereen zo dacht zouden we hier in een ontwikkelingsland wonen. Je gedraagt je gewoon omdat je prettig wilt leven en je kinderen ook een prettige toekomst toewenst.
pi_24661627
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:13 schreef Steijn het volgende:

[..]

Criminelen reken ik niet tot de mede-burgers. Burgers dragen bij aan de samenleving, criminelen willen die alleen maar afbreken.
Het zijn burgers hoe je het ook wendt of keert, en aangezien jij ook een burger bent, zijn het jouw mede-burgers.
pi_24661646
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef henkdevries het volgende:

[..]

Het zijn burgers hoe je het ook wendt of keert, en aangezien jij ook een burger bent, zijn het jouw mede-burgers.
Het zijn Marokkanen met tevens een Nederlands paspoort. En nee, een criminele Marokkaan die Hollanders als varkens beschouwt en zich daar naar gedraagt beschouw ik niet als medeburger.
pi_24661651
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:16 schreef opinie het volgende:

[..]

Deze vrouw hoort een lintje te krijgen in plaats van een zware straf.
Een lintje voor het doden van eeen 19-jarige jongen?
pi_24661653
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:37 schreef opinie het volgende:

[..]

Iets teveel Flodder gekeken ?
De meeste aso's krijgen praktisch niks voor elkaar en wonen in achterstandsbuurten met enorme schulden, een enorm grote bek en een Opel senator op afbetaling. Als iedereen zo dacht zouden we hier in een ontwikkelingsland wonen. Je gedraagt je gewoon omdat je prettig wilt leven en je kinderen ook een prettige toekomst toewenst.
Je snapt dus niet wat ik onder asoos versta, ik versta daar ook onder criminele organisaties of dubieuze clubs of legalebedrijven die semi-crimineel zijn en illegale bedrijven die semi-legaal zijn. Maar ook asociale families enzo."Aso" is een ruimbegrip.

Maar ga je me nog een reden geven om niet zo te worden?
pi_24661677
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:40 schreef opinie het volgende:

[..]

Het zijn Marokkanen met tevens een Nederlands paspoort. En nee, een criminele Marokkaan die Hollanders als varkens beschouwt en zich daar naar gedraagt beschouw ik niet als medeburger.
Dat kan, maar hij is wel een mede-burger van jou.
pi_24661682
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:41 schreef henkdevries het volgende:

[..]

Een lintje voor het doden van eeen 19-jarige jongen?
Een lintje voor lef en moed!
Dat die Vuilnisbakkenmarokkaan is omgekomen is "jammer", maar een ongeluk.
pi_24661690
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:43 schreef henkdevries het volgende:

[..]

Dat kan, maar hij is wel een mede-burger van jou.
Het is maar net hoe je dat intrepreteert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')