abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24656528
en dat gezeik van:
is het terugkrijgen van een tasje het waard?

dus die vrouw ging er al vanuit dat ze door haar actie die dief dood zou rijden?
ik werk hard voor mijn spullen. in mijn portomonnee zitten naast zaken die materiele waarde hebben ook zaken die veel emotionele waarde hebben.
ik zou ook de achtervolging inzetten en zelfs geweld tot de dood erop volgt niet schuwen omdat het MIJN spullen zijn waarvan ik het niet pik DAT ze brutaal onder mijn ogen vandaan worden gegapt terwijl ik geen gelegendheid voor diefstal gaf.
pi_24656555
ok stille tocht gaat niet door en die vrouw is in ieder geval vrij

voor de rest, wat een achterlijk gedoe allemaal
pi_24656558
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee hoe ik zou reageren maar er loopt hier nog wat meer rond dan alleen materieel wat me ook erg dierbaar is.
Het ging erom dat het argument van "het is maar materieel" wel erg makkelijk gebruikt word. Het is jouw tas en als ie gepikt word ga je er achter aan. Zo simpel is het.
quote:
Voor de helderheid even mijn opinie:

- Ik vind dat deze mevrouw al veel te lang vast zit, ze had meteen vrij gelaten kunnen worden. Het gaat om beschuldiging van doodslag en niet van moord.
Dat zegt niet zoveel, veelal word met doodslag hetzelfde bedoeld als moord (in het dagelijks leven). Je kan alleen juridisch spreken van 'moord' zodra het met voorbedachte rade is gebeurd.
quote:
Nou, waar verschillen we precies van mening volgens jou?
Tot zover weinig verschil van mening.
pi_24656579
Ze is vrij
En er komt geen stille tocht.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24656600
De vrouw is vrij in elk geval. Goede zaak! Deze vrouw verdient een lintje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24656606
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
De tocht gaat wel door, maar dan onder een links koosnaampje: "rouwstoet".
Laat je je werkelijk zo makkelijk beinvloeden door het linkse propagandateam ?
pi_24656611
quote:

De stille tocht gaat niet door? Wat is de bron?
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:09:17 #83
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_24656614
quote:

Die vrouw is vrij?

(edit) ah ik zie het nu ook, maar ze is nog wel verdachte.... trouwens die stille toch wordt toch een rouwtocht?
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:09:23 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_24656616
Is ze niet voorwaardelijk vrij? Ze hadden haar toch doodslag ten laste gelegd?

edit- voorwaardelijk kan natuurlijk alleen na een veroordeling, ze wordt dus wel nog steeds verdacht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:09:57 #85
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_24656626
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook en dat maakt de zaak dan anders. Maar ik maak me sterk dat het in de meeste gevallen om au;to-radios, laptops en andere luxe-artikelen gaat. Vandaar mijn opmerking. Blijft een hufterige klotestreek maar de emoties die jij er bij betrekt, zou ik toch een beetje willen relativeren.
Wie ben jij om te kunnen bepalen hoe anderen zich dienen te voelen als er iets van hen wordt getolen. Of het nu een laptop, een ring, een portemonee of een emotionele foto, het is en blijft een hele emotionele gebeurtenis, die je heel lang uit je lood kan slaan. Iedereen heeft het recht erop te reageren zoals hij/zij dat nodig acht. Daarom vind ik de reactie van de betreffende vrouw ook zeer te begrijpen en kan zij zich, volgens mij, beroepen op tijdelijk ontoerekeningsvatbaarheid. Mocht het nodig blijken te zijn.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_24656629
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef Ghettobob het volgende:

[..]

Gewoon achter de politie gaan staan

Vliegtuigjes zijn trouwens wel traditie....
Vliegtuigjes en tasjesdieven zijn soow 2004....
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_24656647
pi_24656669
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:07 schreef milagro het volgende:
Ze is vrij
Zou de publieke opinie in beide gevallen niet stiekempjes hier een rol in spelen?
pi_24656671
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:08 schreef Redux het volgende:

[..]

De stille tocht gaat niet door? Wat is de bron?
Ik hoorde het dacht ik bij Editie NL.
kwam op het allerlaatste moment bericht binnen dat Cohen samen met de ouders had besloten de toch niet door te laten gaan
pi_24656679
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:07 schreef milagro het volgende:
Ze is vrij
Uitstekend nieuws!
Nu die hufter fluks in een vuilniszak proppen en per eerste pakketboot richting Marokkistan zenden.
Toch netjes van die mensen dat ze hun afval in eigen land dumpen.
pi_24656697
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:06 schreef nikk het volgende:

[..]

Het ging erom dat het argument van "het is maar materieel" wel erg makkelijk gebruikt word. Het is jouw tas en als ie gepikt word ga je er achter aan. Zo simpel is het.
Dat moet iedereen dan ook voor zichzelf afwegen. Maar je weet ook dat het betekent dat ook dan de rechtsregels gelden voor degene die is beroofd.
quote:
Dat zegt niet zoveel, veelal word met doodslag hetzelfde bedoeld als moord (in het dagelijks leven). Je kan alleen juridisch spreken van 'moord' zodra het met voorbedachte rade is gebeurd.
Nee, dat is echt onzin. Het gaat om doodslag en dat is een enorm groot verschil - zowel in strafmaat als als delict. Als de zaak voor de rechter komt, lijkt mij de kans groot dat ze misschien schuldig wordt bevonden maar geen straf krijgt. Ik vind het wel belangrijk dat ze vervolgd wordt.
quote:
Tot zover weinig verschil van mening.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 januari 2005 @ 21:13:59 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24656708
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook en dat maakt de zaak dan anders. Maar ik maak me sterk dat het in de meeste gevallen om au;to-radios, laptops en andere luxe-artikelen gaat. Vandaar mijn opmerking. Blijft een hufterige klotestreek maar de emoties die jij er bij betrekt, zou ik toch een beetje willen relativeren.
Het is een emotie die iwellicht kan vervlakken of bagataliseren, maar is opgebouwd door gevoelens van machteloosheid als weer een van die criminele hufters zo'n vuile streek geleverd heeft in mijn omgeving (in sommige gevallen met ook lichamelijk letsel tot gevolg) zonder dat daar iets aan gedaan wordt. Dat is het meest razernij wekkende. Ik denk dat ik er makkelijker mee zou kunnen leven als ik zou weten dat mensen die dat soort dingen gestraft worden of inzien dat ze een ander leven moeten leiden (nu schreef ik het goed toch ). Maar dat gebeurt niet waardoor ik iedere keer als zoiets gebeurt ik dat weer een klap vind.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24656715
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:01 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Hier ben ik het HELEMAAL mee eens. Zo is het gewoon, idd! Ik vindt het dan ook onterecht dat er een stille tocht wordt gehouden, voor een dief notabene!
De reactie is mss verkeerd uitgevallen, maar vinden jullie niet dat het begrijpelijk is dat je iets wilt doen, als je tas wordt gestolen?
Ik neem de vrouw weinig kwalijk, de dood was teveel straf, maar als je kijkt naar de manier waarop de dood is gekomen, vindt ik niet dat je kunt spreken van moord.
Ach, ik vindt het moeilijk mijn mening hierover goed te verwoorden, mnaar ik sta iig aan de kant van de vrouw.
Wat mij betreft was de dood nog niet genoeg straf, ik hoop dat ie nog veel pijn heeft gehad voor hij stierf.
De vieze hond.
Door zijn smerige daden zijn er verschillende mensen met een trauma en heeft het het leven van een vrouw die haar tasje terug wou volledig verwoest.
Dit soort honden horen niet in onze en in geen enkele andere maatschappij thuis.
Ze zouden een stille tocht moeten organiseren om de reden dat 1 van die smeerlappen het heeft overleefd.

Dit is mijn mening.
Heel verhaal en alles.
pi_24656722
quote:
Geen stille tocht voor Ali el B.
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving komt er vrijdag geen stille tocht voor Ali el B. Wel verzamelen vrienden en familie van het slachtoffer zich vrijdag om 14.00 uur op de plek van het ongeluk in de Derde Oosterparkstraat.
Vanaf daar vertrekt een stoet naar de Al-Kabir moskee aan de Weesperzijde. In de moskee wordt een herdenkingsdienst gehouden.
Burgemeester Cohen sprak donderdagmiddag met familie en vrienden van Ali el B. , enkele migrantenorganisaties en het stadsdeelbestuur. Daarna werd besloten tot deze vorm van eerbetoon.
AT5
pi_24656754
Goed opgelost Cohen
pi_24656804
'eerbetoon'

Eerbetoon voor zo'n fluim..
Om van te kosten gewoon.
pi_24656848
quote:
Burgemeester Cohen sprak donderdagmiddag met familie en vrienden van Ali el B. , enkele migrantenorganisaties en het stadsdeelbestuur. Daarna werd besloten tot deze vorm van eerbetoon.
Eerbetoon aan een misdadiger! De ouders moesten zich de ogen uit hun kop schamen dat ze zo'n stuk vuil hebben voortgebracht.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24656852
Ik vind het eigenlijk wel een idee om de pelgrimstocht van de sympatisanten van dit stuk vreten te verstoren met foto's van de vele slachtoffers die deze Ali gemaakt heeft:

- Het oude vrouwtje dat niet meer gaat klaverjassen en met zware slaapmiddelen in bed duikt omdat ze bang is.

- Van de medewerkers van de Xenos die waarschijnlijk met een (misschien wel levenslang) trauma ziek thuis zitten.

- Van de vrouw met de auto wiens leven hij totaal verneukt heeft.
pi_24656862
Ze is nog steeds een verdachte, er is sowieso bewijs en ze wordt verdacht van doodslag. Hoezo vrij
pi_24656872
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:17 schreef SCH het volgende:
Goed opgelost Cohen
Zet je het even in de krant waarde SCH?........... Ik ben het een keer met je eens.............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')