Haha, druiloor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:47 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zachte sleutels met muziek!
Bijtring voor doorbrekende tandjes, verschillende soorten!
Ik voel een "My First Muziekban" aankomenquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:47 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zachte sleutels met muziek!
Bijtring voor doorbrekende tandjes, verschillende soorten!
Let op: Vanaf 18 maanden.
(ze staan onderaan in het midden)
[afbeelding]
Als je toch in Almelo bent, kun je beter even langs Plato in Enschede gaan, waar tientallen (honderden?) topcd's voor die prijs liggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:19 schreef DeRCT14 het volgende:
Nevermind van Nirvana voor 9 euro bij de FRS in Almelo.
En dit ookquote:
http://www8.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=16204quote:Op zondag 23 januari 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
De special edition van Tori Amos' nieuwe album The Beekeeper kun je op bol.com bestellen voor 16,99 euro. Dit vind ik toch wel goedkoop voor een nieuw album met bonus DVD en bloemzaadjes.
Oeh, dat is wel een tip.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:59 schreef dwerg het volgende:
Geen idee of deze hier thuishoort, maar de cd van A girl called Eddy. kost overal slechts 9,95. En dat is geen geld voor een zeer fraaie cd van 50 minuten (of 11 tracks).
Haha, wat slecht! Ik bestel hem meteen!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Waar ik eerder Live at Budokan (Dream Theater) al goedkoop aangaf (18,63), kom ik 'm hier:
Link
tegen voor 6,95 incl. verzenden!
Of zie ik iets over het hoofd
Waar haal jij vandaan dat er geen verzendkosten betaald hoeven te worden?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:31 schreef Lenoir het volgende:
http://www.playcentric.com/
Aantrekkelijke prijzen dankzij lage dollarkoers en géén verzendkosten naar EU!
Ondertussen wel het een en ander niet (meer) op voorraad.
Kijk nog eens goed. Dat is als je het door een koerier laat bezorgen. In de bovenste rij staan de prijzen voor 1st Class Air Mail: heel redelijk ($ 1,99 per item), maar CURRENTLY FREEquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat er geen verzendkosten betaald hoeven te worden?
Ik zie een tabel waarin staat dat de eerste cd 24,99 kost en voor de andere cd's komt daar nog eens 3,99 bij. Vrij duur, me dunkt. Maar wellicht kijk ik helemaal verkeerd.
Ok, ik keek inderdaad niet helemaal goed. Ik vond het al achterlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed. Dat is als je het door een koerier laat bezorgen. In de bovenste rij staan de prijzen voor 1st Class Air Mail: heel redelijk ($ 1,99 per item), maar CURRENTLY FREE
Nog bedankt! De postbode is 'm net langs komen brengenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Waar ik eerder Live at Budokan (Dream Theater) al goedkoop aangaf (18,63), kom ik 'm hier:
Link
tegen voor 6,95 incl. verzenden!
Of zie ik iets over het hoofd
Hij is weer duur.quote:Live At Budokan
Live At Budokan Dream Theater
Adviesprijs: ¤ 27,99
bol.com prijs: ¤ 23,99
U bespaart: 14 %
5 euro (!!!!!!!!!!!!!!) bij bol.com besteldquote:Op zondag 23 januari 2005 18:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Dream Theater - Live at Budokan. Nieuwe 3-cd uitgave van deze muzikale genieën.
Ik heb 'm in de winkel nog niet goedkoper gezien dan 21,99............
MAAR bij Nlstore.nl voor 18,63 euro (gratis verzending)
link: http://www.nlstore.nl/shop3/ShopExd.asp?Id=76429400&Level3=81227654528
Haha, en dezequote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef OProg het volgende:
Heej.
[..]
Hij is weer duur.
Naja, die van mij is onderweg.
Dank je MMG.
Ja, de REM dvd was ook slechts 5 euro, net als het nieuwe album. En ook een aantal Simpsons-dvd's gingen er voor 5,- uit. Of ze hadden een hele beroerde stagiare, of een groooooooooooot overschotquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Haha, en deze
had ik ook besteld voor 5 euro, terwijl ie nu weer 19,99 is. Volgens mij heeft er iemand bij Bol ernstig lopen klungelen
Volgens mij is het gewoon omdat de uitverkoop voorbij is...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Haha, en deze
had ik ook besteld voor 5 euro, terwijl ie nu weer 19,99 is. Volgens mij heeft er iemand bij Bol ernstig lopen klungelen
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon omdat de uitverkoop voorbij is...
En hoi Sack
Dat zijn permanent afgeprijsde artikelenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee , hoor volgens mij nog niet
Een heel verschil met de 75% van vorige weekquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef OProg het volgende:
Heej.
[..]
Hij is weer duur.
Dank je MMG.
Dat was wel het minste wat ik kon doen voor Marillionquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef OProg het volgende:
Heej.
[..]
Hij is weer duur.
Dank je MMG.
Dank je, vandaag een hele leuke dag gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de Fokkers in de omgeving van Delft:
Playland (in het centrum aan de lange geer) doet de hele collectie weg voor de helft van de prijs!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Dank je, vandaag een hele leuke dag gehad.
mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
bol.com heeft weer veel cd's voor 7 euro
Ja, zat wel wat leuks tussen.quote:1 EUR 7.99 EUR 7.99 Killing Joke 3-6 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 Power, Corruption & Lies 3-4 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 Misplaced Childhood 3-4 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 Disintegration 3-4 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 The New Order 3-4 werkdagen
1 EUR 7.99 EUR 7.99 Worst Case Scenario 3-4 werkdagen
Tofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Als je bij www.favours.nl een profiel aanmaakt en een onderzoekje invult, dan krijg je een cadeaubon van bol.com voor 5 euro.
Worden de cd'tjes nog leuker!
En dit is nog steeds, hoewel de interessantste dingen nu onderhand wel weg zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor de Fokkers in de omgeving van Delft:
Playland (in het centrum aan de lange geer) doet de hele collectie weg voor de helft van de prijs!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebbers: The Music Store heeft een actie van cd´s 3 euro per stuk of 4 voor 10 euro.
En er zitten leuke dingen bij zoals je hier kunt zien: Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 40
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:45 schreef newyorkcity het volgende:
nieuwe eminem voor 5 euro bij cdwow, geen verzendkosten...
Goed te doen inderdaad, ook even wat dingen besteld. De verschillen zijn wel extreem trouwens bij de dingen die ik zocht. Of het is 7,99 of het is gelijk 22 Euro ofzo...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bol.com heeft nog steeds veel cd's voor 7,99. En er staat weer wat leuks tussen dat ik nog niet had, dus zojuist maar weer 6 cd's besteld:
The Smiths - The queen is dead
Pantera - Vulgar display of power
Lou Reed - Berlin
Tom McRae - Tom McRae
Daydream nation - Sonic youth
The play on - Fleetwood mac
Inclusief verzendkosten nog geen 5 tientjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |