abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24767360
Ik vind de surfer meer bij het thema passen, maar deze foto is erg goed, hele goeie timing Ymke je voelt de pijn...
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_24768027
Die bal vond'k maar niks, daarmee ben ik maar weer met macro's gaan experimenteren. Zoals'k begin van de maand al es op irc zei "ik stuur vanaf nu alleen nog maar macro's in bij de foto wedstrijd"
1 van deze ga ik dan ook insturen, nog ff beslissen welke.

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 januari 2005 @ 22:26:38 #133
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24768543
Wat zien we op je foto's, HGT?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24769223
Het is een laser die op een geslepen glazen object schijnt. Dit object is geslepen met een 80tal hoeken waar het licht op breekt. Dit geheel draait dan rond. De lamp is een "Laserpod"

een paar beelden (geen macro's)

pi_24769313
Wat vinden jullie van deze en deze?
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_24769533
Ik mis de beweging een beetje in de je foto's. De eerste snap ik dan wel, maar waar zit de beweging in de 2de?
De eerste vind'k wel een mooie foto
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:29:30 #137
97284 AGee
Blij met D70
pi_24770060
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik vind 5, 6 en 9 allemaal mooier dan de pont. Hoe heb je trouwens die foto's zo licht gekregen? Als ik zoiets probeer worden ze vaak erg donker.
gewoon flits gebruiken, en een macro lens.
verder heb ik niets er aan gedaan
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:59:49 #138
84384 Nato
n e e d Fans
pi_24770607
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 08:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou trouwens een dun zwart randje om je foto maken, Nato! Het kleurverschil tussen je achtergrond en de Fok-achtergrond is niet mooi. Wel een mooie foto trouwens.
Thnx..
.. alhoewel me opvalt dat het er soms wel verzorgder uitziet met een randje eromheen, kan ik me er niet echt druk om maken.. het gaat om de foto.. je zou ook kunnen kijken in het archief, dat heeft weer een andere achtergrond.. en eerlijk gezegt kijkt het daar ook wat rustiger..
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:36:01 #139
79550 Ymke
your ghost
pi_24773073
Vanaf vandaag een aantal dagen niet aanwezig , ik feliciteer de winaar vast En de nummers 2 en 3 ook : Gefeliciteerd
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_24773114
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:36 schreef Ymke het volgende:
Vanaf vandaag een aantal dagen niet aanwezig , ik feliciteer de winaar vast En de nummers 2 en 3 ook : Gefeliciteerd
Prettige vakantie?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:45:30 #141
79550 Ymke
your ghost
pi_24773147
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:41 schreef stil het volgende:

[..]

Prettige vakantie?
Was het maar waar , verplichtingen elders (ook wel leuk hoor)
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_24773327
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:45 schreef Ymke het volgende:

[..]

Was het maar waar , verplichtingen elders (ook wel leuk hoor)
In iedergeval prettige dagen toegewenst.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  FOK!fotograaf donderdag 27 januari 2005 @ 09:17:32 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24773476
HGT:
ik mis zelf ook de beweging, abstract is het wel... maar met beweging kan ik het niet associeren.

McPhearson:
ik vind de eerste het leukst
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24773941
Nog 12 uurtjes
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:32:36 #145
101983 exile0000
mad scientist
pi_24775594
Ik denk dat ik thuis misschien nog even een poging waag om de doorschijnende achtergrond uit mijn laatste plaatje te Sjoppen. En dan kan die wel mee ipv de aar. Maar ach, ik doe toch niet mee om te winnen, maar voor de inspiratie

@McPhearson: www.eefke.nl ? die had mijn vriendin moeten hebben!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:34:10 #146
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24777018
Wegens tijdgebrek vind ik deze foto op dit moment het beste wat ik tot nu heb gemaakt

DIe ga ik insturen.

Ik verwacht geen hoge ogen te gooien. Wel geinig dat ie zo goed gelukt is.

Genomen te Emmen: F100 + 80-400 f/3.5-4.5 ED VR lens. Sensia 200 ISO
Het was een donkere dag... en het beest zat bowiefan achterna.. ja dat is het
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf donderdag 27 januari 2005 @ 13:49:26 #147
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24778462
mooie foto Shark.
erg apart, omdat sommige delen van het beest toch wel scherp lijken... (nek)

edit: verduidelijking:
vind hem bijna schilderachtig...

[ Bericht 26% gewijzigd door Xilantof op 27-01-2005 14:14:20 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24778794
nofi maar ik vind het een mislukt panning shot. Alleen een stukje van zijn schouder is relatief scherp. Als dit nou z'n kop was geweest had 't nog iets kunnen zijn. Om 'beweging' goed weer te geven hadden bovendien z'n voorpoten er wel op mogen staan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 januari 2005 @ 14:26:47 #149
13151 crew  Rewimo
pi_24779180
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
nofi maar ik vind het een mislukt panning shot. Alleen een stukje van zijn schouder is relatief scherp. Als dit nou z'n kop was geweest had 't nog iets kunnen zijn. Om 'beweging' goed weer te geven hadden bovendien z'n voorpoten er wel op mogen staan.
Van jou snap ik ook niks. Nou zit er duidelijk beweging in een foto en nou is het wéér niet goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:35:10 #150
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24779347
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Het enige wat ie tijdens het pannen stilhield was dus zijn schouderpartij.

Maar hee, tis geen archief foto, dus ik verwacht van jou natuurlijk de volle 5 punten, want omdat het geen archiefwerk is vind jij em die 5 punten 1000% waard

Alvast bedankt
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:39:21 #151
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24779429
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:49 schreef Xilantof het volgende:
mooie foto Shark.
erg apart, omdat sommige delen van het beest toch wel scherp lijken... (nek)

edit: verduidelijking:
vind hem bijna schilderachtig...
Tx. Hij is idd apart. Maar geen winnaar denk ik zelf. Ik had wat stroboscoop probeersels, maar die waren nog slechter (met die stroboscoop functie van mijn flitser--Mi casa was net een disco soms )
Ik dacht dattie helemaal wazig zou zijn toen ik em nam. Die beesten bleven maar ijsberen. Grappig dat de VR de schouderpartij bevroor, maar het op en neergaande hoofd niet. Afijn, in april probeer ik het wederom...
pi_24779856
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het enige wat ie tijdens het pannen stilhield was dus zijn schouderpartij.

Maar hee, tis geen archief foto, dus ik verwacht van jou natuurlijk de volle 5 punten, want omdat het geen archiefwerk is vind jij em die 5 punten 1000% waard

Alvast bedankt
Hehe zullen we daar anders even over gaan discussieren. Hij straalt zeker beweging uit en voldoet daarom ook zeker aan de opdracht maar dat wil nog niet zeggen dat het automatisch een goede foto is, dat snapt zelfs Rewimo denk ik wel.

Hoe bedoel je dat de VR de schouder bevroor? VR is toch de tegenhanger van Canons IS? Volgens mij heeft die er weinig mee te maken, aangezien die toch alleen camera shake tegen gaat. De schouder is alleen scherp omdat dat het meest 'stabiele' punt van de lopende tijger is zoals je ook zegt.
  FOK!fotograaf donderdag 27 januari 2005 @ 16:11:32 #153
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_24780891
Ik had nog een erg prille januari-foto liggen...

1. m'n buurman probeert een boom te snoeien met vuurwerk...

Ik heb me ook nog een keertje op m'n dashboard gestort, dit keer met bewegend voertuig...

2. Bij 80 km per uur heb je een sluitertijd van 22,2 meter (per seconde)

Het valt nog niet mee om dan een knappe, trillingsvrije foto te schieten vanaf je stuur zonder in het naastliggende kanaal terecht te komen of je medeweggebruikers van de weg te rijden...
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 januari 2005 @ 17:45:56 #154
13151 crew  Rewimo
pi_24781643
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:11 schreef CompuMess het volgende:

Ik heb me ook nog een keertje op m'n dashboard gestort, dit keer met bewegend voertuig...

[afbeelding]
2. Bij 80 km per uur heb je een sluitertijd van 22,2 meter (per seconde)

Het valt nog niet mee om dan een knappe, trillingsvrije foto te schieten vanaf je stuur zonder in het naastliggende kanaal terecht te komen of je medeweggebruikers van de weg te rijden...
Opel?
pi_24781874
Rewimo, heb je mijn foto gehad? Staat nog niet in het centrale topic namelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 januari 2005 @ 18:14:10 #156
13151 crew  Rewimo
pi_24782067
Ik moet er nog een paar plaatsen, dat klopt. Daar zit de jouwe ook bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')