gewoon flits gebruiken, en een macro lens.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind 5, 6 en 9 allemaal mooier dan de pont. Hoe heb je trouwens die foto's zo licht gekregen? Als ik zoiets probeer worden ze vaak erg donker.
Thnx..quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou trouwens een dun zwart randje om je foto maken, Nato! Het kleurverschil tussen je achtergrond en de Fok-achtergrond is niet mooi. Wel een mooie foto trouwens.
Prettige vakantie?quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:36 schreef Ymke het volgende:
Vanaf vandaag een aantal dagen niet aanwezig , ik feliciteer de winaar vastEn de nummers 2 en 3 ook : Gefeliciteerd
![]()
Was het maar waar , verplichtingen elders (ook wel leuk hoor)quote:
In iedergeval prettige dagen toegewenst.quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Was het maar waar , verplichtingen elders (ook wel leuk hoor)
Van jou snap ik ook niks. Nou zit er duidelijk beweging in een foto en nou is het wéér niet goedquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
nofi maar ik vind het een mislukt panning shot. Alleen een stukje van zijn schouder is relatief scherp. Als dit nou z'n kop was geweest had 't nog iets kunnen zijn. Om 'beweging' goed weer te geven hadden bovendien z'n voorpoten er wel op mogen staan.
Het enige wat ie tijdens het pannen stilhield was dus zijn schouderpartij.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
nofi maar ik vind het een mislukt panning shot. Alleen een stukje van zijn schouder is relatief scherp. Als dit nou z'n kop was geweest had 't nog iets kunnen zijn. Om 'beweging' goed weer te geven hadden bovendien z'n voorpoten er wel op mogen staan.
Tx. Hij is idd apart. Maar geen winnaar denk ik zelf. Ik had wat stroboscoop probeersels, maar die waren nog slechter (met die stroboscoop functie van mijn flitser--Mi casa was net een disco somsquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:49 schreef Xilantof het volgende:
mooie foto Shark.
erg apart, omdat sommige delen van het beest toch wel scherp lijken... (nek)
edit: verduidelijking:
vind hem bijna schilderachtig...
Hehe zullen we daar anders even over gaan discussieren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het enige wat ie tijdens het pannen stilhield was dus zijn schouderpartij.
Maar hee, tis geen archief foto, dus ik verwacht van jou natuurlijk de volle 5 punten, want omdat het geen archiefwerk is vind jij em die 5 punten 1000% waard
Alvast bedankt
Opel?quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:11 schreef CompuMess het volgende:
Ik heb me ook nog een keertje op m'n dashboard gestort, dit keer met bewegend voertuig...
[afbeelding]
2. Bij 80 km per uur heb je een sluitertijd van 22,2 meter (per seconde)
Het valt nog niet mee om dan een knappe, trillingsvrije foto te schieten vanaf je stuur zonder in het naastliggende kanaal terecht te komen of je medeweggebruikers van de weg te rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |