abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27315530
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een E36 Coupe een 323 325 of 328 Met airco/climat control en leer.

Als iemand denk een goede gezien te hebben particulier of bij een autozaak laat het even weten

Liefst beetje in het zuiden van nederland.
Ik wil die van mij wel kwijt, mits iemand er een mooi bedrag voor over heeft.

BMW 320i coupé bj. 6-'93
Zilver metallic met zwart leren interieur.
Opties: Boordcomputer, alarm, lm-velgen, Becker Mexico Pro cd-speler, electrische ramen etc.

Volledig origineel. Op de Becker radio na, niets aan toegevoegd. NAP rapport aanwezig, onderhoudspapieren (Jan de Jong BMW-dealer), historie volledig bekend.

De auto is in nieuwstaat. Alles glimt en schittert, omdat ie altijd binnen heeft gestaan. Leren interieur is in volledige nieuwstaat. Geen gebruikssporen zelfs.

Geen auto voor jochies die een BMW als statussymbool zien, maar een auto voor de liefhebber.

Foto's op aanvraag. Die heb ik er nog nooit van gemaakt.
Verwacht deze e36 zoals ie in de folder staat afgebeeld. Fabrieks-origineel. Richtprijs; 5000,-

arjenlw@hotmail.com
The gum you like, is coming back in style.
pi_27316267
Klinkt aantrekkelijk maar ik ben echt opzoek naar een 2.5 6 cil.
+die airco is eigenlijk ook een must

Ben je ook bereid voor die prijs er een ander blok in te leggen?

Thanks voor het aanbod in iedergeval.

Heeft iemand ervaring met Gav´s Cars in Nijkerk Gelderland? Daar staat deze auto te koop:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=4863372&class=cars&pos=12&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=7a447bb30e52f077087644567d87b50b
pi_27316481
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
Klinkt aantrekkelijk maar ik ben echt opzoek naar een 2.5 6 cil.
+die airco is eigenlijk ook een must

Ben je ook bereid voor die prijs er een ander blok in te leggen?

Thanks voor het aanbod in iedergeval.

Heeft iemand ervaring met Gav´s Cars in Nijkerk Gelderland? Daar staat deze auto te koop:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=2&record_id=4863372&class=cars&pos=12&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=7a447bb30e52f077087644567d87b50b
ehm ik heb een bedrijf die dat dus doen voor weinig.... ff opzoeken

-edit-

Van Abeelen Motoren


Wij zijn gespecialiseerd in BMW motoren en cilinderkoppen

Bmw 3 serie motorblok en cilinderkop voor de E21 E30 E36 en E46

Model :: Type blok :: Aantal Kleppen :: Prijs motor :: Prijs cilinderkop
316I :::::::: M40 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
316I :::::::: M43 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
318I :::::::: M40 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
318I :::::::: M43 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
318IS :::::: M42 ::::::::::::: 16V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
318IS :::::: M44 ::::::::::::: 16V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
318TDS ::: M41 :::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 2100,00 :::::::::: ¤ 950,00
320I :::::::: M20 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
320I :::::::: M50 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
320I :::::::: M52 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
323I :::::::: M52 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
324D ::::::: M21 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
324TD ::::: M21 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
325I :::::::: M20 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
325I :::::::: M50 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
325I :::::::: M52 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
325TD ::::: M51 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 2100,00 :::::::::: ¤ 950,00
325TDS ::: M51 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 2100,00 :::::::::: ¤ 950,00


Bmw 5 serie motorblok en cilinderkop voor de E28 E34 en E39

Model :: Type blok :: Aantal Kleppen :: Prijs motor :: Prijs cilinderkop
518I :::::::: M40 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
518I :::::::: M43 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
520I :::::::: M20 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
520I :::::::: M50 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
520I :::::::: M52 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
523I :::::::: M52 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
524D ::::::: M21 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
524TD ::::: M21 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
525I :::::::: M20 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 1250,00 :::::::::: ¤ 625,00
525I :::::::: M50 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1500,00 :::::::::: ¤ 750,00
525I :::::::: M52 ::::::::::::: 24V ::::::::::::: ¤ 1750,00 :::::::::: ¤ 875,00
525TD ::::: M51 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 2100,00 :::::::::: ¤ 950,00
525TDS ::: M51 ::::::::::::: 12V ::::::::::::: ¤ 2100,00 :::::::::: ¤ 950,00


alle hier boven genoemde prijzen zijn inclusief inbouw en 3 maanden schriftelijke garantie
inruil van de oude motor is in de prijs inbegrepen
alle motoren en cilinderkoppen zijn geheel nagekeken en voorzien van de nodige nieuwe onderdelen
reparatie van uw auto geschiet op afspraak


gebruikte motoren voor de 3 en 5 serie

Model :: Type blok :: Aantal Kleppen :: Kilometerstand :: Prijs
1600cc :::: M40 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::::::: 128.000 :::::::: ¤ 800,00
1600cc :::: M43 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::::::: 108.000 :::::::: ¤ 1000,00
1800cc :::: M40 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::::::: 136.000 :::::::: ¤ 800,00
1800cc :::: M43 ::::::::::::::: 8V ::::::::::::::::: 119.000 :::::::: ¤ 1000,00
1800cc :::: M42 ::::::::::::: 16V ::::::::::::::::: 157.000 :::::::: ¤ 1000,00
2000cc :::: M50 ::::::::::::: 24V ::::::::::::::::: 131.000 :::::::: ¤ 1000,00
2400cc :::: M21 ::::::::::::: 12V ::::::::::::::::: 168.000 :::::::: ¤ 800,00
2500cc :::: M50 ::::::::::::: 24V ::::::::::::::::: 126.000 :::::::: ¤ 1000,00


alle hier boven genoemde prijzen zijn inclusief inbouw en 2 maanden schriftelijke garantie
inruil van de oude motor is in de prijs inbegrepen
reparatie van uw auto geschiet op afspraak


Speciaal Voor 3 serie E30

Model :::: Type :::: Kleppen :::::: Prijs
327I ::::::: M20 :::::: 12V :::::::::::::: ¤ 2000,00
325I ::::::: M50 :::::: 24V :::::::::::::: ¤ 2250,00


Deze prijzen zijn inclusief inbouw, aanpassingen en 3 maanden garantie
bij deze ombouw wordt er van uitgegaan dat u al een 6 cilinder heeft
reparatie van uw auto geschiet op afspraak


versnellingsbak gebruikt

M20 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 150,00
M21 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 150,00
M40 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 150,00
M43 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 200,00
M42 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 250,00
M44 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 250,00
M50 5bak ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 250,00


automaatbak gebruikt

M50 5hp18 sportautomaat ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 500,00
M51 5hp18 sportautomaat ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 500,00
M52 5hp19 steptronic automaat ::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 650,00


Onderdelen voor 8V en 12V motoren

Basisstuurtoestel ( Montronic Computer ) :::::::::::::::::: ¤ 75,00
Carterpan :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 75,00
Dynamo :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 50,00
Luchtdebietmeter ( Luchtweger ) :::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 75,00
Startmotor ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 50,00
Ventilatorkoppeling ( Viscose Koppeling ) ::::::::::::::::::: ¤ 75,00


Onderdelen voor 16V en 24V motoren

Basisstuurtoestel ( Montronic Computer ) ::::::::::::::::: ¤ 100,00
Carterpan ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 75,00
Dynamo ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 85,00
Luchtdebietmeter ( Luchtweger ) ::::::::::::::::::::::::::::::: ¤ 75,00
Startmotor :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤. 85,00
Ventilatorkoppeling ( Viscose Koppeling ) :::::::::::::::::: ¤. 75,00
Bobine per stuk ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ¤. 50,00

trefwoorden:

316 316i 318 318i 318is 318tds 320 320i 323 323i 324 324d 324td 325 325e 325i 325ix 325td 325tds 518 518i 520 520i 523 523i 524 524d 524td 525 525e 525i 525ix 525td 525tds 725 725tds z1 z3 E21 E28 E30 E34 E36 E38 E39 coupe sedan station stationcar touring cabrio cabriolet is ix td tds


wij zijn telefonisch bereikbaar van 18.00 uur tot 21.30 uur of gewoon mailen!!!!!!
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27316526
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:31 schreef Youp het volgende:

[..]

ehm ik heb een bedrijf die dat dus doen voor weinig.... ff opzoeken
Weet je wat dat kost om airco later in te bouwen
motor wisselen is nog mogelijk, maar is bijvoorbeeld het remsysteem hetzelfde of is dat bij een 325 weer zwaarder?

En daarbij zo'n auto moet je gewoon orgineel houden en niet aan gaan lopen kutten:)


edit: die prijzen vallen me trouwens heel erg mee?
pi_27316575
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:33 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Weet je wat dat kost om airco later in te bouwen
motor wisselen is nog mogelijk, maar is bijvoorbeeld het remsysteem hetzelfde of is dat bij een 325 weer zwaarder?

En daarbij zo'n auto moet je gewoon orgineel houden en niet aan gaan lopen kutten:)


edit: die prijzen vallen me trouwens heel erg mee?
heb je gelijk in, moet je niet aan gaan lopen kloten aan zo'n auto... maar het kan wel

misschien iets voor de touring van hyper? ze zullen vast en zeker ook wel blokjes reviseren

-edit-

trouwens een M50 motor voor een E30

leuk projectje kan je daar van maken
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:55:20 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27317216
He Youp,
Touring staat nu bij de garage; lijkt toch nog wel mee te vallen, qua revisie, maar ben nog niet gebeld door de boys.

Anyway M50 in iX past geloof ik niet echt gemakkelijk, qua carter enzo.


Maar eigenlijk wil ik het gewoon origineel en vooral niet zwaarder maken/houden, misschien iets uitboren tot 327i (of een M335iX)

Voor allerlei E30 motoren opties erg goede site: www.e30.de zie onder motoren.
Misschien past er zelfs nog wel wat in een ouwe tii

@ cuda

Otoo ziet er wel aardig uit, goeie kleur enzo.
Bedrijf lijkt mij van de mindere soort, en ten opzichte van die 328 met deuken lijkt ie mij ook wel een beetje duurder.

Anders koop je er eentje zonder lederen bekleding.
Er is van alles op Ebay te koop

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53954&item=7976654393&rd=1#ebayphotohosting

Leeluk!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Hyperdude op 24-05-2005 19:06:01 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27317320
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp,
Touring staat nu bij de garage; lijkt toch nog wel mee te vallen, qua revisie, maar ben nog niet gebeld door de boys.

Anyway M50 in iX past geloof ik niet echt gemakkelijk, qua carter enzo.


Maar eigenlijk wil ik het gewoon origineel en vooral niet zwaarder maken/houden, misschien iets uitboren tot 327i (of een M335iX)

Voor allerlei E30 motoren opties erg goede site: www.e30.de zie onder motoren.
Misschien pas5t er zelfs nog wel wat in een ouwe tii
nee ik bedoelde ook geen M50 motor in jouw auto... maar gewoon.. een E30je kopen, strippen M50 blok er in en een streetlegal "circuit auto" er van maken... dat wil ik nl altijd nog eens doen

die touring van jou moet je lekker origineel houden en dat doe ik met mijn Tii'tje ook

ik heb wel een voorbeeld van een 2002 met een M-power blok... ff zoeken
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27317657
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
@ cuda

Otoo ziet er wel aardig uit, goeie kleur enzo.
Bedrijf lijkt mij van de mindere soort, en ten opzichte van die 328 met deuken lijkt ie mij ook wel een beetje duurder.

Anders koop je er eentje zonder lederen bekleding.
Er is van alles op Ebay te koop

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53954&item=7976654393&rd=1#ebayphotohosting

Leeluk!!
Ja zonder leer is best een optie opzich, maar ook dan zijn nette bmw's zeldzaam
pi_27317867
dit is het enige dat ik vinden kon...

http://www.m2bmw.com/corkys.htm

maar ik heb wel nog wat anders leuks gevonden een 2002 Tii Circuit auto op lpg.. NA 204pk

Jaymic's LPG Rally Car.








Based upon 1974 BMW 2002tii

Works Gp2 GRP wheelarch extensions and front spoiler Fully seam welded, strengthened and gusseted FIA roll cage (front, rear and door bars) tied into A and B posts, etc. Painted in Polaris silver metallic (two pack acrylic) GRP bonnet and boot lid Lightweight racing seats Racing style instrumentation and switch gear Plumbed in electronically activated fire extinguisher system Battery relocated behind passenger seat Rewired with fuse box and relays, etc inside car Racing style pedals and foot rests, etc Carpet and headlining custom made by Jaymic Alloy door panels, rear side panels and parcel shelf Full harness seat belts Battery isolating master switch


Engine

Dynomometer tested : 204 bhp @ 7,100 rpm (gross) 185 lbs/ft @ 6,200 rpm (gross) 2013cc in line 4 cylinder BMW M10 type (2002) Single overhead camshaft (Schrick 316º-11.9 mm lift) Adjustable camshaft sprocket for varying valve timing. 1 mm oversize and tuliped inlet valves - 1 per cylinder (47 mm) Standard size tuliped exhaust valves - 1 per cylinder (38 mm) Hardened valves seats suitable for lead free fuels Cylinder head ported, gasflowed and combustion chamber volumes balanced Competition cylinder head gasket Forged high compression pistons (11.5:1) with valve pockets cut Pistons lightened and balanced with total seal rings Lightened and balanced standard connecting rods Competition big end bearings Lightened and balanced standard crankshaft Individual throttle butterfly for each cylinder with air bleed equalisation Free flow air filter LPG venturis located upstream of butterflies Electronic cooling fan with thermostatic control High efficiency competition cored radiator Oil cooler with thermostatic control


Fuel System

Dedicated LPG (not dual fuel) Twin LPG tanks (one quick release) Stako/Icom OMVL LPG reducer and multi-valve, etc OMVL Venturi type LPG mixers (4) AEB LPG control electronics Installed to LP Gas Association COP11 standards LPG rated at equivalent to 112 octane (approx)

Ignition System

Distributorless wasted spark system controlled by PC programmable, 3 dimensional computerised ignition system. TDC collected from sensor positioned on toothed crankshaft sprocket. Closed loop, charge/coolant temperature sensitive map with cold start and cold running parameters. Throttle potentiometer built into butterfly bodies 4 cylinder coil pack (one for each cylinder) 8.5 mm low resistance competition spark plug leads Bosch Super 4 spark plugs


Exhaust

4 into 1 big bore exhaust manifold with thermal lagging Custom built big bore exhaust system with single, straight through silencer box.


Suspension

Adjustable ride height front struts with 2½"ID race springs 20 point adjustable dampers built into struts Adjustable camber/castor strut top mounts with spherical bearings Strengthened track control arms/radius arms Adjustable and rose jointed front anti-roll bar (21mm) Alloy strut brace Polyurethane bushings throughout (front and rear) Rear suspension top mounts turreted for vertical positioning of suspension unit. Converted to rear coil-over suspension units with adjustable ride height, 2¼"ID race springs and 20 point adjustable damping Camber adjusting rear subframe with uprated mounting bushes Adjustable and rose jointed rear anti-roll bar (19mm)


Brakes

Twin master cylinders with in car adjustable bias (front to rear) Hydraulic handbrake Ventilated and cross drilled front discs (Brembo) Fast road/race front pads (Pagid) 4 pot front callipers Rear brakes converted to disc brakes Solid cross drilled rear discs (Brembo) Fast road/race rear pads (Pagid) 2 pot sliding callipers Teflon flexible hoses with stainless steel braiding Kunifer rigid brake piping throughout Racing type brake fluid (high boiling point)


Transmission

Lightened 228 mm flywheel Competition strength organic clutch 5 speed close ratio (dog leg) Getrag gearbox Limited slip differentials (75% lock) choice of two different ratio units Strengthened driveshafts


Wheels & Tyres

7" x 15" Revolution 5 spoke light alloy wheels Kumho V700 205/50/ZR15 tyres (front) scrubbed to 4 mm Kumho V700 225/50/ZR15 tyres (rear) scrubbed to 4mm 'Get you home' spare wheel/tyre



oke ik vind hem iets TE maar t is wel een geweldig project
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:30:24 #110
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27318240
Maar waarom lopen die gasten nou met LPG te klooien!?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27318620
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
Maar waarom lopen die gasten nou met LPG te klooien!?
114 octaan daar is het blok op aangepast denk maar niet dat die nog loopt op benzine
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27320453
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/bmw/117608.htm Deze man had ik gemailt en hij vertelde me dat er geen onderhoudshistory bij zat van zijn hele leven, maar wel rekeningen van afgelopen jaren.
Het is een import uit duitsland, nu is natuurlijk de vraag is dat verstandig
Kijken kan natuurlijk altijd, je merkt snel genoeg of een auto lekker rijd ja of nee....

Edit: ja er zitten beetje baggervelgen op maar dat kan natuurlijk vervangen worden.
pi_27320632
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/bmw/117608.htm Deze man had ik gemailt en hij vertelde me dat er geen onderhoudshistory bij zat van zijn hele leven, maar wel rekeningen van afgelopen jaren.
Het is een import uit duitsland, nu is natuurlijk de vraag is dat verstandig
Kijken kan natuurlijk altijd, je merkt snel genoeg of een auto lekker rijd ja of nee....

Edit: ja er zitten beetje baggervelgen op maar dat kan natuurlijk vervangen worden.
mooie wagen toch

BMW (M) of Alpina's onder gooien en verder vanaf blijven
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27320783
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:53 schreef Youp het volgende:

[..]

mooie wagen toch

BMW (M) of Alpina's onder gooien en verder vanaf blijven
Ja hij ziet er goed uit, en ik denk dat ik wel zoveel weet van auto's dat ik merk ofdat er iets mis is met zo'n auto. Dus ik denk dat ik maar fijn ga kijken
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:59:54 #115
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27320809
Onderhoud van jaren terug is leuk maar zegt niet veel.
Goed onderhoud de laatste paar jaar is veel belangrijker.

Mijn kosten de laatse 2 jaar
airco condensor+ ombouw R34: 600 EUR oid
remschijven voor 200 EUR
nwe waterpomp+ radiator: 450 EUR
nwe koppeling : 600 EUR
Dat komt er allemaal wel aan bij 150 tot 200 K

Als er niet recent een nwe waterpomp is gemonteerd, altijd uit voorzorg een nwe monteren.
Kost iets van 100-200 EUR en voorkomt erg veel ellende.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27321282
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:59 schreef Hyperdude het volgende:
Onderhoud van jaren terug is leuk maar zegt niet veel.
Goed onderhoud de laatste paar jaar is veel belangrijker.

Mijn kosten de laatse 2 jaar
airco condensor+ ombouw R34: 600 EUR oid
remschijven voor 200 EUR
nwe waterpomp+ radiator: 450 EUR
nwe koppeling : 600 EUR
Dat komt er allemaal wel aan bij 150 tot 200 K

Als er niet recent een nwe waterpomp is gemonteerd, altijd uit voorzorg een nwe monteren.
Kost iets van 100-200 EUR en voorkomt erg veel ellende.
Ja die waterpomp heb ik al vanalles over gelezen idd.
En dat soort onderhoud is gewoon normaal dat maakt me ook niet uit, en na die prijzen van Youp maakt het niet eens uit of de motor gaar is
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:55:34 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27322206
kei veilig trouwens zo'n BMW ( ook al is het niet zo'n toffe 3-serie

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27322321
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
kei veilig trouwens zo'n BMW ( ook al is het niet zo'n toffe 3-serie

[[url=http://img240.echo.cx/img240/7752/albumpic2pn.th.jpg]afbeelding][/URL]
een van de eerste gecrashte 6series wel zonde van die standaard (zonder meerprijs dus) 18" velgen met 245 bandjes rondom...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27322582
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
kei veilig trouwens zo'n BMW ( ook al is het niet zo'n toffe 3-serie

[[url=http://img240.echo.cx/img240/7752/albumpic2pn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wauw die chicks Weer een reden om je vriendin niet in je bmw te laten rijden
pi_27322687
ah ik zie nou dat het een 630 is.. daar zitten sowieso 18" velgjes onder

-edit-

of was het nou 245-ers rondom? ik weet t al niet meer
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27384512
Wat houdt "marge" in als dat bij een prijs vermeld staat?

Zaterdag bij 2 e36's kijken
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:59:10 #122
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_27384576
Dat je de BTW niet meer kan verrekenen.
Alleen van belang als je een eigen bedrijf hebt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_27390223
Youp hoeveel kosten klepstoters en is het moeilijk om ze te vervangen?

Gaat om M40 blok van BMW E30 318i...
pi_27390691
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef yup het volgende:
Youp hoeveel kosten klepstoters en is het moeilijk om ze te vervangen?

Gaat om M40 blok van BMW E30 318i...
klepstoters? heeft dat blok een onderliggende nokkenas dan? mijn oude Tii heeft iig een bovenliggende.. stoters vervangen is super simpel maar die heeft ie niet volgensmij hoor
Hopeloos benzine verslaafd
pi_27390720
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef Youp het volgende:

[..]

klepstoters? heeft dat blok een onderliggende nokkenas dan? mijn oude Tii heeft iig een bovenliggende.. stoters vervangen is super simpel maar die heeft ie niet volgensmij hoor
Hydraulische klepstoters zitten op dat ding hoor... Je weet wel, die dingen heten zelfstellende kleppen enzo...

Vrijwel elke moderne auto heeft hydraulische klepstoters, dingen zorgen ervoor dat je niet meer kleppen hoeft te stellen, behalve als ze kapotgaan dan hoor je dus een hele tijd een getik dat met de toerental meegaat

Eerst 5w40 en wynns hydraulische klepstoter zooi erin pleuren denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')