abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 10:15:42 #151
5428 crew  miss_sly
pi_24917324
Dank je Beaker!

Ik ben 36, dus ik kan niet zo heel lang meer wachten, maar juist vanwege deze problemen wil ik niet nog een tijdje aan de pil...mocht mijn lief zich bedenken, wil ik er iig lichamelijk zo klaar voor zijn als mogelijk is

Spannend hoor Beaker, als je straks gaat beginnen En aangezien je nu een regelmatige (zij het lange) cyclus hebt, zijn de kansen toch wel goed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24917522
Ik word 26 dit jaar, maar mijn vriend word al 32
We zien wel waar het schip strand, voorlopig staat het op een laag pitje omdat we een hoop dingen geregeleld willen hebben voor die tijd
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24954036
Miss-sly......kun je niet beter aan de regenjasjes gaan Dan heb je die hormonen in ieder geval niet in je lijf.En die tijdsdruk,die ken ik(en Merisse ook)
Ik ben nu bijna 37,5....op naar de 40 en dat vin ik al zo oud

Nog ff update van mij:nog ongi.Ik denk dat ik morgen maar heel brutaal de telefoon pak en het zh ga bellen.Ik wil nu weten hoe het ervoor staat met de wachtlijst van de IUI.
Mijn ergste vrees is,dat ze zeggen: U staat helemaal niet op de wachtlijst,mevrouw.......
Mèn,dan ga ik toch uit m'n dak !!!!!!!.
Maar goed,ik zal niet op de zaken vooruit lopen en zal effe berichten hier,wat ik te horen heb gekregen.
Groetjes,Minoes
  Moderator zondag 6 februari 2005 @ 18:16:32 #154
5428 crew  miss_sly
pi_24956817
We gebruiken helemaal niets minoes. Vreemd genoeg vindt vriendje het geringe risico dat ik toch zwanger zou worden, geen probleem...dus anticonceptie gebruiken we niet. Ik ben alleen bang dat de ha me aan d epil wil doen om een, zij het kunstmatige, cyclus te verkijgen, en dat wil ik niet!

Gewoon bellen morgen, minoes! Ik ben benieuwd!
pi_24960705
Minoes, gewoon morgen bellen hoor!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 6 februari 2005 @ 22:49:46 #156
1087 Merisse
broddeltante
pi_24961407
Miss_sly dat zou toch vreemd zijn zeg want dat heeft toch helemaal geen zin om in jouw geval aan de pil te gaan

Minoes BELLEN
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24964948
zo meiden,

tis alweer inmiddels tijdje geleden dat ik verslag kwam doen. ik denk laat ik hier maar wat zetten aangezien ik niet dat hele mola topic omhoog wil gooien.
Het komt misschien heel lullig over dat ik zo weinig post hier, maar ik heb de laatste tijd niet zulke prettige dagen gehad (nog steeds niet).

Ik was op advies begonnen met microgynon30 maand geleden.. en sinds daarna ging het eigenlijk bergafwaarts.
De pil sloeg heel anders aan. en haalde al het negatieve uit mij, futteloos, chagrijnig. woede-aanvallen, agressie. alle kleine dingetjes die me niet aanstaan, en waar ik de grootste problemen om maakte.. ik ben na 1 maand gebruik er toch maar mee gekapt, want dit was zowel voor mij en omgeving alles behalve prettig.

Ik wist niet niet dat de pil zo erg je leven kon beinvloeden, ik was al eigenlijk met tegenzin eraan begonnen. maar toch dacht ik de beste manier (omdat het maar tijdelijk zou zijn).
Uiteindelijk heb ik maar het zkh gebeld of er misschien een andere mogelijkheid was van anticonceptie. enfin zou dus terug gebeld worden, Belt die gyn me op die me deze pil had voorgeschreven "Mevr ik zou u bellen voor de uitslag van het zwangerschapshormoon??
je raad het al, mijn hormonen gierde alweer door het lijf, want had notabene die baliemiep nog piekfijn uitgelegd wat voor problemen ik had met deze pil!
werd er vervolgens me ook nog doodleuk verteld " Nou ik denk niet dat het door de pil komt hoor dat u deze stemmingswisselingen heeft, lijk me sterk, het is een vrij lichte pil"
Ik weet zelf wel dondersgoed of het door de pil komt jah of nee, zelfs mijn omgeving viel het op. (kan er dan echt niet overuit dat artsen het dan net weer beter moeten weten)

Nu heeft hij me de Yasmin pil voorgeschreven. Schijnt de lichtste te zijn, met heel weinig progesteron , en dat was de reden dat het ook de duurste zou zijn , mede ook omdat het een nieuwe pil is. (schik je dan wel even van als je bij de apotheek staat en 25 euro moet betalen )
(moet nog uitzoeken of deze misschien nog vergoed wordt, maar dat betwijfel ik)
Ik hoop dat deze nu wel goed werkt bij mij, dus dat word afwachten. Begin er pas volgende maand mee aangezien het net na de stopweek was dat de gyn mij terug belde. zou dus nu niet meer veilig zijn.

Bloed prikken hoef ik nu iedere maand gelukkig, moet deze week weer, dus dan ben ik alweer 1 maandje verder (klinkt ziekelijk alsof ik iedere dag aftel, maar is niet zo, ik leef met de dag,en probeer het beste ervan te maken, ook al lukt het nu niet echt met mijn stemmingswisselingen)Ik zie wel hoe het afloopt.

slaapmeisje wat vervelend zeg al dat narigheid, geconfronteerd worden, ik weet hoe je je voelt, zoals tinkerbel hier poste, dat maakte ik dus elke week mee. vind toch nog steeds jammer dat ziekenhuizen niet goed hun afdelingen verdelen. ik had je voor de kerstdagen nog een berichtje achtergelaten in 2 streepjes topic (was toen je afstand had genomen) ik weet niet of het je ontgaan is. dikke knuffel voor jou, denk nog steeds mee op afstand

merisse tijdje geleden had ik hier naar jouw een berichtje gestuurd voor je email etc. spijt me dat ik daar niet eens meer aan heb gedacht, en dat ik dus niet op je had gereageerd. hoe gaat het met jou nu? (sorry dat ik het weer moet zeggen dat ik niet heb bijgelezen ) knuffel

best een rotgevoel dat ik elke keer weer moet zeggen dat ik niet heb bijgelezen. vervelend voor jullie ook, komt zo ongeinteresseerd over..

ik probeer elke keer weer wat bij te houden van mensen, maar lukt me niet echt.. gebeurd hier ook zoveel. de meeste kan ik nog wel bijposten omdat ik min of meer achtergrond weet. maar ook daarbij durf ik niet meer zo snel te posten, omdat ik bang ben door mekaar te halen, en dingen te zeggen wat totaal niet van toepassing is.

voor de rest van de meiden hier dikke knuffel ,sterkte en of succes..

heel veel liefs van shir
pi_24965484
wat een aparte gyn girly! Juist heel veel vrouwen hebben last van de microgynon! Ik ook, gigantisch depri enzo, boos worden om nix....Hopelijk is die nieuwe pil wel iets voor je.
  Moderator maandag 7 februari 2005 @ 08:23:06 #159
5428 crew  miss_sly
pi_24965775
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:49 schreef Merisse het volgende:
Miss_sly dat zou toch vreemd zijn zeg want dat heeft toch helemaal geen zin om in jouw geval aan de pil te gaan

Minoes BELLEN
Het gevaar van niet of nauwelijks menstrueren, is dat je een grotere kans hebt op baarmoederslijnmvlieskanker. Als niet telkens netjes je baarmoeder leeggemaakt wordt door een bloeding, hoopt het oude slijmvlies zich op. De gemakkelijkste manier om dat tegen te gaan, is uiteraardde pil. Ik weet neit hoe gemakkelijk een ha zal zijn met het regelmatig voorschrijven van een primolukuur om een bloeding op te wekken.
  Moderator maandag 7 februari 2005 @ 08:24:25 #160
5428 crew  miss_sly
pi_24965783
Girly, wat een verhaal weer! Ik hoop dat deze andere pil beter werkt voor je. En natuurlijk hoop ik dat het bloedprikken een supergoede uitslag gaat hebben!
pi_24966389
quote:
Op maandag 7 februari 2005 03:18 schreef Girly het volgende:

Nu heeft hij me de Yasmin pil voorgeschreven. Schijnt de lichtste te zijn, met heel weinig progesteron , en dat was de reden dat het ook de duurste zou zijn , mede ook omdat het een nieuwe pil is. (schik je dan wel even van als je bij de apotheek staat en 25 euro moet betalen )
(moet nog uitzoeken of deze misschien nog vergoed wordt, maar dat betwijfel ik)
Hey Girly

Ook ik heb drie jaar Yasmin geslikt. Het was idd vooral slikken de eerste keer dat ik bij de apotheek mijn pil ging ophalen. Mijn zus betaalde vroeger rond de 10 euro, ik betaalde er bijna 30 euro.

Mijn ervaring met Yasmin? Ik had voordat ik de pil genomen had nooit mijn maandstonden gehad. Nu na 3 jaar de pil te nemen en gestopt te zijn op 17 december 2004 heb ik al 1 keer mijn maandstonden gekregen. Was een heel aangename dag voor mij toen.
Of het iets met de pil te maken heeft? Ik heb er geen flauw idee van. Het enige wat ik weet is dat ze me altijd gezegd hebben dat ik mijn maandstonden niet zou krijgen zonder extra hormonen.
Nu is het gewoon afwachten tot de volgende
en ik hoop echt dat ze er zo gaan doorkomen.. want nu heb ik nog niets van zekerheid uiteraard

Klachten van Yasmin behalve het hoge bedrag heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik voelde me er goed bij en kan alleen maar hopen dat die pil bij jou hetzelfde effect zal hebben.
Ik alleszins

straks lees ik nog eens bij iedereen bij.. paar dagen smallband gehad en dan ging het net iets té traag. Nu moet ik eigenlijk aan het inpakken zijn! Dus en tot binnenkort
pi_24966470
Girly, wat een verhaal!!

Die microgynon is gewoon een waardeloze pil (je kent mijn verhaal / ervaring) Hoewel er ook zat zijn die geen klachten hebben bij het gebruik van die pil

Hopelijk gaat het met die andere beter

Beaker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 7 februari 2005 @ 09:59:03 #163
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_24966501
Hoi Girly, ook hier nog even een reactie: ik ben 21 en slik de microgynon 30 sinds mijn 16e. Het is zeker WEL zo dat je hierdoor bijwerkingen kunt krijgen hoor!! Ikzelf heb namelijk veel minder ''zin'' gekregen, gewoon eigenlijk bijna helemaal geen ''zin'', en ben sinds ik aan de pil ben veeeel meer een hongergevoel gaan krijgen, ik heb echt vreetbuien die ik daarvoor niet had.

Ik wens je veel succes en hoop dat de Yasmin je geen tot nauwelijks bijwerkingen geven gaat, maar je moet dus weten dat het echt NIET waar is wat de apotheker zei over de microgynon.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_24971264
mallemeid je zei dat ik een aparte gyn heb .. moest wel lachen eigenlijk toen ik het las.. want ik kan je wel dus vertellen dat er dus 10 van zulke rondlopen. en heb ze allemaal wel gesproken ondertussen. hun werkwijze vind ik maar vreemd. veelal schrijven niks op in dosier dus is het elke keer aan mij om vanaf het begin weer uit te leggen, vond gewoon zijn opmerking erover al heel vreemd. (mannen heh )

miss sly bedankt , zal dat trouwens niet per huisarts verschillend zijn over voorschrijvingen??

Leoniek ik heb nog nooit zoiets gehoord eigenlijk dat vrouwen alleen ongesteld zouden zijn met extra hormonen. kan dus ook. maar fijn dat de pil bij jouw wel goed werkt. ik ben ontzettend benieuwd.

beaker jaah klopt, en ik hoorde eigenlijk evenveel goede als negatieve ervaringen, was dus een poging die ik moest wagen, hij reageerd bij iedereen anders, zo te zien dus bij ons niet goed

mvrkorn wat jij hier zeg over vreetbuien, heb ik dus ook, al wilde ik de pil daarvan niet de schuld geven. ik blijf maar vreten, en probeer dat heel erg tegen te gaan, omdat ik gewoon niet dik wil worden. ontzettend vervelend, mijn maag knort te vaak. en dat is al een rotgevoel op zich.
waarom ben jij niet over gegaan op een andere pil?? dat jij het zolang ermee uithoud.
en tuurlijk weet ik wel dat door pil komt, die arts weet gewoon niet beter, tis een sukkel

(hmm ik tik de codes goed in. zie ik ze verkeerd opgesteld, als ik preview.. nou het zal wel

liefs van shir
  maandag 7 februari 2005 @ 15:55:33 #165
1087 Merisse
broddeltante
pi_24972305
Ha die Shir, hopelijk heb je minder last van die Yasmin pil. Het merk pil maakt veel uit als ik dat zo van anderen hoor. Ik zou het wel gek vinden als je voor die Yasmin zou moeten (bij)betalen en voor andere merken pil niet. Net alsof jij er wat aan kan doen dat je bijwerkingen hebt van een bepaald merk.

Voel je er niet rot over dat je niet alles bijhoudt hoor.
Met mij gaat het gewoon z'n gangetje, geen nieuwe ontwikkelingen.
Ik weet niet of je me nog wil mailen maar feel free hoor.
pi_24973073
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:55 schreef Merisse het volgende:
Ha die Shir, hopelijk heb je minder last van die Yasmin pil. Het merk pil maakt veel uit als ik dat zo van anderen hoor. Ik zou het wel gek vinden als je voor die Yasmin zou moeten (bij)betalen en voor andere merken pil niet. Net alsof jij er wat aan kan doen dat je bijwerkingen hebt van een bepaald merk.
Ik heb hier (als in: in België) altijd te horen gekregen dat je niets terugkrijgt van Yasmin omdat ze pil nog té nieuw is. Is ook een pil die vaak voorgeschreven wordt bij mensen die te veel gewicht bijkrijgen door de pil.
Bij ons is ze gewoon nog steeds (ja ik slikte ze tot voor kort toch zeker twee / drie jaar) té nieuw om opgenomen te worden in de deels-terugbetaalde medicijnen.

@Girly: ik heb tot voor kort gewoon nog nooit een eisprong gehad. Daarom dus ook nog nooit maandstonden gekregen zonder hormonen. Toen ik dufaston of de yasmin slikte, kreeg ik elke maand superstipt mijn maandstonden.
pi_24974583
Even over die vergoeding van de pil:volgens mij heb ik uit mijn ooghoek vanmorgen iets gelezen,dat dat helemaal niet meer vergoed wordt,alle merken niet volgens mij,tenminste,als je bij univé zit(dacht ik,maar misschien verkeerd gelezen)

Update:gebeld naar zh,de vrouw die erover gaat zit morgen tussen half 12 en half 1 aan de telefoon,dus dan moet ik weer vroeg mijn bedje uit heb nl.nachtdienst.Maar goed,ik heb maar 1 nachtje,dus kan morgenavond weer vroeg
Dus morgenmiddag meer nieuws van mij

Groetjes,Minoes
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:28:26 #168
1087 Merisse
broddeltante
pi_24983704
quote:
De Volkskrant Vrijdag 4 Februari 2005 / pagina 3
Artsen moeten hun verantwoordelijkheid nemen
Hoogleraar voortplantingsgeneeskunde Bart Fauser bezorgd over groeiend aantal meerlingen door iui-behandeling Afblazen van een behandeling is moeilijk te verkopen

Meerlingen brengen grotere gezondheidsrisico's met zich mee. Artsen zouden bij een iuibehandeling af moeten zien van inseminatie als blijkt dat meer dan twee eicellen zijn gerijpt. Maar dat is een 'papieren werkelijkheid'.
Twee voor de prijs van een. Dat speelt ouders met een kinderwens én hun gynaecologen vaak parten. Bij in vitro fertilisatie (ivf) willen ze twee embryo's terugplaatsen, dat is immers dubbele kans. Bij intra uteriene inseminatie - opgewerkt zaad insemineren in de baarmoeder -, krijgt de moeder in spe eerst hormonen zodat niet één maar twee of drie eicellen rijpen. Dat betekent een grotere kans op zwangerschap. Maar aanstaande ouders, noch artsen zijn voldoende doordrongen van de gezondheidsrisico's van die handelwijze, zegt hoogleraar voortplantingsgeneeskunde Bart Fauser.

Het afgelopen decennium is het aantal meerlingen dat werd geboren na een onvruchtbaarheidsbehandeling enorm gestegen. En meerlingen worden vaker te vroeg geboren, hebben een grotere kans op aangeboren afwijkingen en lopen een groter risico om te overlijden. Moeders hebben meer gezondheidsproblemen tijdens de zwangerschap. Ze ondergaan ook vaker een keizersnede.

Fauser, werkzaam in het UMC Utrecht, waarschuwt deze week in het wetenschappelijke tijdschrift The Lancet dat die enorme risico's niet langer acceptabel zijn. 'De kwaliteit van leven van kinderen die na een vruchtbaarheidsbehandeling worden geboren, neemt enorm toe als ze in hun eentje worden geboren.'

In de ivf-klinieken dringt die boodschap langzaam maar zeker door, weet Fauser: ivf-kinderen zijn steeds vaker eenlingen. Iui, een techniek die ten minste even vaak wordt toegepast als ivf, leidt daarentegen steeds vaker tot tweedrie-en soms vierlingen. Dat baart hem grote zorgen.

Voor vrouwen die niet spontaan zwanger raken is iui de laatste halte voordat de eventuele overstap naar een ivf-kliniek wordt gemaakt. Iui kan in elk ziekenhuis, door iedere gynaecoloog worden uitgevoerd.

Uit het sperma van de man worden de meest beweeglijke zaadcellen geselecteerd. Dit opgewerkte zaad wordt ingebracht in de baarmoederholte. Meestal wordt die inseminatie voorafgegaan door hyperstimulatie van de eierstokken: die worden met hormoontabletten of -injecties aangezet tot het produceren van meer dan een eicel.

Veel ziekenhuizen melden dat zij de inseminatie niet laten doorgaan als blijkt dat meer dan twee, of drie, eicellen zijn gerijpt. Maar dat is de papieren werkelijkheid, weet Fauser. 'Op een echo kun je niet altijd goed zien om hoeveel eicellen het gaat. En afblazen is moeilijk te verkopen, want dat is uiterst teleurstellend. Trouwens, het komt voor dat echtparen dan gewoon gemeenschap hebben en een spontane zwangerschap ontstaat. Van een drieling soms.'

Het wordt tijd dat artsen hun verantwoordelijkheid nemen, vindt Fauser en het succes van voortplantingstechnieken gaan afmeten aan de geboorte van één gezond kind. In zijn ziekenhuis kregen vrouwen die iui wensten tot begin dit jaar nog hormonen toegediend; ook onder zijn verantwoordelijkheid werden tot voor kort nog drielingen geboren. Dat is nu voorbij.

Utrechtse gynaecologen wachten de eisprong van de vrouw nu gewoon af en insemineren dan het sperma. Fauser: 'We zullen meer pogingen moeten doen voor hetzelfde resultaat. Maar de gezondheidswinst die we boeken is het wachten waard.'

Het heeft hem een jaar praten gekost om zijn collega's daarvan te overtuigen. 'Ik voelde me net een dominee op een preekstoel.' Ook voorlichting aan toekomstige ouders is hard nodig, zegt hij. Maar die zijn uiteindelijk niet zo moeilijk te overtuigen, is zijn ervaring.

In het Rotterdamse Erasmus MC, waar hij tot vorig jaar werkte, deed hij samen met het UMC Utrecht onderzoek naar de doelmatigheid van ivf-behandelingen. Daarvoor werd bij een aantal vrouwen slechts een embryo in de baarmoeder teruggeplaatst. Stellen kregen uitleg over de enorme gevolgen van het krijgen van meerlingen en werden vervolgens ingeloot. De paren die afhaakten, zaten in de groep waarin twee embryo's werden teruggeplaatst. Ze durfden het risico van de meerlingzwangerschap niet meer aan.
Verstandelijk geredeneerd allemaal heel begrijpelijk maar als je heel graag een kindje wil dat niet spontaan komt is het een heel ander verhaal. Dan heb je er veel voor over, ook het risico op een meerlingzwangerschap.

Slaapmeisje, heel veel succes vandaag. Ik hoop op een paar mooie grote slaapeitjes en duim voor je.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:55:42 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24984046
Vanochtend had ik een man als ferti arts en een volautomatische gynaecologische stoel *woeiiiii*.
Hij legde alles heel geduldig uit en dat gaf natuurlijk al veel meer vertrouwen in het hele gebeuren. Maar nu het belangrijkste. Het was een prachtige oogst vanmorgen:
1 x 21,5 mm.
1 x 21 mm.
1 x 20 mm.
Vanavond de Pregynl spuiten, donderdag de IUI en vanaf die avond ook nog 3 x Pregnyl spuiten. En dan twee weken rust YIEHAAA!

Jompels,
Paasmeisje met haar mooie eieren.

P.S. Merisse, interessant artikel en ik denk er net zo over hoor.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:27:25 #170
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24984489
Een ei hoort erbij
Goed zo Slaapmeissie
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 10:29:49 #171
43556 miss_dynastie
pi_24984530
He, eindelijk goed nieuws, slaapmeis
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:38:24 #172
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_24984643
quote:
mvrkorn wat jij hier zeg over vreetbuien, heb ik dus ook, al wilde ik de pil daarvan niet de schuld geven. ik blijf maar vreten, en probeer dat heel erg tegen te gaan, omdat ik gewoon niet dik wil worden. ontzettend vervelend, mijn maag knort te vaak. en dat is al een rotgevoel op zich.
waarom ben jij niet over gegaan op een andere pil?? dat jij het zolang ermee uithoud.
en tuurlijk weet ik wel dat door pil komt, die arts weet gewoon niet beter, tis een sukkel
Girly, ik ben nooit over gestapt op een andere pil, omdat voor de rest ik het er eigenlijk heel erg goed op doe, ben veel minder erg ongesteld en ook niet meer een volle week, mijn buikkrampen en rugpijn zijn ook verdwenen.
De vreetbuien zijn naar mijn idee echt ontstaan na het gebruik van de pil, ik ben 10/15 kilo aangekomen binnen 1,5 / 2 jaar en ben nu hard aan het proberen weer een normaal eetschema aan te houden, maar ik vind het erg moeilijk, mijn maag knort ook ! vooral voor en na het warm eten valt me zwaar, ik BLIJF gewoon honger houden.
Ik wens jou heel veel succes en hopelijk slaat deze pil goed aan en regelt ie snel weer een normale cyclus
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_24984838
Yes! Eindelijk goed nieuws voor Slaapmeisje

Ik ben écht tevreden voor jou! You go girl
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 10:53:10 #174
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24984883
Allerliefste GirlyShir, wat fijn om je weer even te zien zeg. En het is hartstikke logisch dat je niet bijgelezen bent. Dat geeft toch helemaal niets joh, je had wel wat anders aan je hoofd met al die bloedonderzoeken en weet ik veel wat. Ik had je berichtje die je voor me had achtergelaten in het tweede streepje zeker gelezen en ik vond het zo ontzettend lief van je Hopelijk gaat het met die nieuwe pil een stuk beter en kun je voordat je het weet weer lekker aan de KvK.

Heel veel lieve jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24984973
JOEHOE
Slaapmeisje !!! Mooi hoor
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  Moderator dinsdag 8 februari 2005 @ 11:04:08 #176
5428 crew  miss_sly
pi_24985093
Slaapmeisje, wat een geweldig nieuws!
3 supereitjes, dat kan bijna alleen maar goed gaan, toch?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:16:43 #177
1087 Merisse
broddeltante
pi_24985302
Paasmeisje wat een heerlijk nieuws
Ik had er haast niet meer op durven hopen. Het duurde effe maar dan heb je ook wat!
pi_24986460
Wow Slaapmeisje dat is goed nieuws
pi_24986484
pi_24987514
Wat een goed nieuws Slaapmeisje..
En wat zijn ze ineens hard gegroeid..
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 13:51:46 #181
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24987713
Hihi, ja ik had het zelf ook helemaal niet meer verwacht dat er nog iets van activiteit zou zitten in die eitjes van mij na 1 maand hormoonstimulatie zonder resultaat. Ik was ook helemaal beduusd toen ik op de monitor die prachtige follikels zag
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:55:22 #182
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24987769
meisje duimpjes gaan hier weer omhoog
pi_24988510
Jeah!!! echt super goed nieuws! nou dat mag ook wel na zoveel tegenslagen!
pi_24988716
Slaapmeisje

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:36:13 #185
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24989013
Slaapvrouwtje

Luister Slaapeitjes, als de Slaapzwemmertjes van Slaapmannetje naar jullie toe komen zwemmen dan gaan jullie die gewoon met open Slaaparmpjes ontvangen WANT WE WILLEN NU VERDORIE EEN SLAAPBABIETJE!

Zó moet het ongeveer dus.. kijk goed!

Fok!hokker... en NietKlieker.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:08:51 #186
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24989435
Ei ei ei, en ik ben zo blij, jouw eitjes zijn gegroeid ja en dat vieren wij!

Heerlijk, dit geeft de burger moed zeg!!! Gefeliciteerd lief Slaapvergietje!

En ik sluit me helemaal aan bij No Nick

Duimen draaien!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24990211
Joehee,slaapmeisje!!!!!(plaatje van springende jompeleitjes)
EINDELIJK es turbo eieren,die hebben we nodig,hahaha.Goed zo meis,veel sterkte met prikken en de insemiinatie,we duimen weer voor je

Update:Vanmorgen het ziekenhuis weer gebelt en ik mag 22 februari al komen!.Dan gaat ze de behandeling uitleggen en leren prikken en dan komt de ongi als het goed is de 26e of 27e.
Mij benieuwen.
Groetjes,Minoes
pi_24990923
kewl, paasmeisje!!!
pi_24991008
Slaapmeisje! Ik ben trots

Paaseitjes
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24991072
! Slaapmeisje !
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:27:46 #191
1087 Merisse
broddeltante
pi_24991094
Dus jij mag ook in de volgende cyclus al Minoes
wist je trouwens dat je meteen al iui MET hormonen kreeg?
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 20:58:48 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24992335
MInoes wat een goed nieuws zeg. Jeutje en jij mag al meteen aan de hormonen? Nou, als je nog tips wil voor het spuiten.. gewoon 1, 2, 3, HUP

Mijn Pregnylspuit zit erin hoor. YESSSS. Het was wel behoorlijk ingewikkeld omdat ik zelf de spuit moest prepareren en de poeder moest mengen met oplosvloeistof. Deze eerste injectie moest ik ook meteen twee ampullen in mijn buikie (gelukkig hoefde ie niet intramusculair) en dat was best veel vloeistof. Nu eerst op naar de donderdag en dan nog 3 x Pregnyl. Ben zo ontiegelijk opgelucht dat ik eindelijk weer een stappie dichterbij ben. Wat zeg ik? Een behoorlijke stap dichterbij
pi_24992462
Slaapmeisje wat een goed nieuws
Ik denk dat ik maar even ga trainen, want over ongeveer 2 weken moet m'n F5-vinger natuurlijk weer in optimale vorm zijn

En Merisse, een hele dikke voor jou. Ik denk nog steeds veel aan je hoor! maar ik kom niet zo veel meer op Fok! dus volg niet helemaal alles meer...
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 21:30:54 #194
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24992844
Niet te hard trainen hoor met die F5 vinger piggie anders past ie niet meer bij de rest van je vingers

Wel grappig trouwens dat die arts begon over de verhoogde kans op meerlingen (meteen dat artikel uit de Volkskrant dat Merisse hier geplaatst had in mijn hoofd) en hij vroeg aan mij hoe ik hier over dacht. Dus ik zei: nou graag!
  FOK!fossiel dinsdag 8 februari 2005 @ 21:35:48 #195
2628 Karin
pi_24992929
Slaapmeisje Wat geweldig dat die eitjes een lekker groeispurtje hebben gemaakt!!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 21:39:02 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24992973
Jaaaa, en we gaan voor de zesling (3 tweelingen) Ik ben zo supertrots op mijn eitjes
pi_24993239
Slaap(m)eitje, wat goed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!fossiel dinsdag 8 februari 2005 @ 21:57:29 #198
2628 Karin
pi_24993318
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef snoopy het volgende:
[afbeelding] Slaap(m)eitje, wat goed [afbeelding]
Die smileys
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 21:59:00 #199
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24993359
Wat een mooie eitjes snoopy Helaas kon ik de gezichtjes niet goed zien op de monitor, maar ze waren wel duidelijk aan het jompelen hoor
pi_24993472
Ze jompelen de pan uit, neem dat maar van mij aan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')