abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:34:35 #51
1087 Merisse
broddeltante
pi_24736574
Vandaag precies een jaar geleden was ik de koning te rijk omdat ik een positieve zwangerschapstest had. Diezelfde dag werd ik ook tante dus het was dubbel feest. Vandaag verbijt ik mijn tranen. Mijn nichtje viert haar eerste verjaardag maar mijn zus wil mij niet meer zien. Vandaag heb ik dubbel verdriet
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:37:11 #52
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24736580
ik kan je niets anders als heel veel sterkte wensen een dikke knuf en geven.. en hopen dat je met steun van je hubby en je naasten de dag een beetje kunt doorkomen..
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:47:18 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24736645
Merisse

Renegate

[ Bericht 47% gewijzigd door Sugar op 25-01-2005 08:52:28 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:52:11 #54
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24736694
Lieve Merisse, ik kan me voorstellen dat je je superverdrietig voelt vandaag.
Als je maar wel weet dat je digi-neefje dol op je is en zijn mamma ook
... ♥ ik mis je ♥
pi_24736702
Lieve Merisse, ik wens je heel veel sterkte vandaag.
Zal aan je denken
pi_24737530
Lieve Merisse,

Heel veel sterkte vandaag!

Daarom draag ik mijn onderschrit op aan jouw!!

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug,
dan klommem we hoog de Hemel in en haalden je terug!

Veel liefs, Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:24:54 #57
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24737796
Merisse heel erg veel sterkte vandaag
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:40:31 #58
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24739736
Och Merisse, de tranen staan in mijn ogen! Heel veel sterkte meis!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_24740265
Ach Merisse toch meisje Dikke knuffel voor jou, ik denk aan je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24740346
En net lees ik ook nog jouw bericht Renegate Wat ontzettend verdrietig. Hoe is het nu met je?
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 13:52:32 #61
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24740976
Vandaag doet mijn hart pijn voor een heel lief forumvriendinnetje
Vandaag ben ik verdrietig om haar, om wat zij mee heeft moeten meemaken
Vandaag geef ik haar een hele dikke virtuele knuffel
Vandaag bied ik haar een schouder aan om op uit te huilen

Lieve Merisse, jij dappere vrouw. Vandaag is een ultradieptepunt, maar ik hoop met heel mijn hart dat het zonnetje weer snel zal schijnen bij jou en dat het vanaf nu alleen nog maar bergopwaarts gaat.

Heel veel jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24741120
Merisse Heel veel sterkte vandaag
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 14:03:04 #63
43556 miss_dynastie
pi_24741169
Merisse toch
Wat onwijs jammer dat het nog niet bijgelegd is met je zus, ik hoop dat een en ander in de toekomst nog lukken zal, verder kan ik je niet meer geven dan een hele dikke virtuele kus
pi_24741524
Ow Merisse.....
Wat een dubbel droef gedoe vandaag voor jou.Wat jammer van je zus en jou.
Een hele dikke knuf vanuit hier en sterkte
Groetjes,Minoes
pi_24743401
Ow.. een paar dagen hier niet geweest en dan lees ik dit

Renegate, Merisse... ik wou dat jullie de warme knuffel die ik jullie wil geven zo zou kunnen voelen.. Vanavond steek ik een kaarsje voor jullie op

pi_24743689
Merisse wat naar! Wat kan er in een jaar toch veel gebeuren hè? Wil je zus je niet meer zien naar aanleiding van dat nare weekend van enige tijd geleden in Spanje? Wat vreselijk eigenlijk dat een ruzie tussen volwassenen ook tot gevolg heeft dat je geen contact meer hebt met de kinderen hè? Veel sterkte meisje. En ik hoop met Slaapmeisje mee dat het na zo'n dieptepunt als vandaag alleen nog bergopwaarts zal gaan...

Renegate, wat een naar verhaal! Hoe is het nu met je, is het vloeien al gestopt? Veel sterkte voor jou en je man.
  woensdag 26 januari 2005 @ 09:34:15 #67
1087 Merisse
broddeltante
pi_24755062
Bedankt voor alle lieve woorden doet me goed.
Ma-maatje, we zijn in Spanje min of meer de deur uitgezet dus ik voel me op dit moment niet geroepen contact op te nemen. Ze zijn overigens in NL nu maar ze heeft niet eens aan mijn moeder gevraagd hoe het met mij/ons is. Ik kan daar met mijn pet niet bij.

Slaapmeisje, succes vandaag met de nieuwe meting. Slaapfollies go go go
pi_24755177
Slaapmeisje, succes vandaag

Merisse, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar dat ze helemaal geen interesse meet toont in jullie situatie is natuurlijk vreselijk!

Vel sterkte!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:44:03 #69
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:46:18 #70
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24755235
Vanmorgen mijn 4e echo gehad voor deze poging. Het was een behoorlijke teleurstelling vanochtend. De eitjes schieten weer niks op en de arts dacht zelf dat mijn lichaam niet zo bijster goed reageert vanwege het PCO syndroom (iets dat ze 2 1/2 jaar geleden ook al dachten en toch maar niet en nu dan weer wel ). Volgens de ferti arts heb ik "onbetrouwbare eierstokken" en kan het een hele tijd stil blijven staan en dan plotsklaps ineens tig eitjes laten groeien ofzoiets. De dosis hormonen wordt nogmaals verhoogd en ik mag dus vrolijk door blijven prikken. Nu moet ik pas volgende week woensdag weer terugkomen. Ik zit vandaag al op cyclusdag 20 en dat betekent dat ik dan op cyclusdag 27 zit voor de volgende check. IUI kan dan minimaal plaatsvinden op dag 29 in verband met de eispronginjectie en daarna nog 2 weken wachten of het gelukt is... een totale lengte van minimaal 43 dagen voor deze cyclus (Zowat het dubbele van een normale cyclus van 28 dagen).

Anyway, zwaar vervelend ... ik kan wel janken maar dat gaat niet omdat ik op mijn werk zit. Het liefste ga ik nu naar huis en kruip in bed ofzo. Bah!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 26 januari 2005 @ 09:51:33 #71
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24755314
een dikke ende knuf voor meisje en merisse van mij.. sterkte
pi_24755325
Slaapmeisje, wat een dikke vette tegenvaller zeg! Nou heb je weer onbetrouwbare eierstokken
Ik zou er ook niet goed van worden! Meissie, dikke knuffel en sterkte
pi_24755478
Slaapmeis jeutje, wat een tegenvaller! Hele dikke knuffel voor jullie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 10:02:55 #74
43556 miss_dynastie
pi_24755485
He jakkes slaapmeisje
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 10:07:40 #75
81992 Githa
pi_24755561
slaapmeisje he bah! wat een tegenvaller een hele dikke knuffel vanuit deze kant
pi_24756476
Een maand of acht geleden hebben mijn vriendin en ik besloten dat we ook graag een kindje zouden willen. Mijn vriendin is vervolgens gestopt met de pil. Het vervelende is dat zij heel onregelmatig ongesteld is. Daarnaast zitten er 6-12 weken tussen en worden die periodes ook elke keer langer. Een bezoek aan de dokter (3 maanden terug) leverde alleen de tip op om de temperatuur bij te gaan houden.

Hoe nu verder. Eigenlijk zijn we het er overeens dat er opnieuw contact met de dokter zou moeten zijn. Alleen het probleem is mijn vriendin is bang voor slecht nieuws. Ze denkt dat er bij haar iets niet goed is.Het is zo pijnlijk om haar zo verdrietig te zien. Ik wil haar graag helpen om over die drempel heen te stappen. Ik heb haar al gezegd dat het ons probleem is en dat ik hoe dan ook van haar hou. Ook weet ze dat ik wel mee wil naar de dokter.

Wat denken jullie dat het beste is? Haar gevoelens eerst tot rust laten komen zodat eventueel slecht nieuws op te vangen is. Of toch zosnel mogelijk te zoeken naar een oplossing (typisch een mannen keuze natuurlijk)
pi_24756576
Slaapmeisje, wat een teleurstelling er bij.
Volgende week woensdag als ik het goed begrijp, dan is het de laatste kans voor deze ronde?

Ik hoop dat ze toch nog stiekum een groei spurt gaan houden
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:25:57 #78
1087 Merisse
broddeltante
pi_24759005
Lief Slaapmeisje wat een domper weer kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ook omdat ze beginnen over onbetrouwbare eierstokken. Je hebt toch bij alle IUI cyclussen netjes een eisprong gehad? Hoe kunnen ze dat dan zeggen?

Maar it ain't over babe! Keep the faith!
Ding dong, wake up call voor de slaapfollies, groeie moeie!
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:36:06 #79
1087 Merisse
broddeltante
pi_24759208
The Jump: aan de ene kant is het wel normaal dat haar cyclus even op gang moet komen maar van de andere kant als er na 8 maanden nog geen sprake is van een redelijke cyclus kun je je idd afvragen of er niet iets meer aan de hand is. Volgens mij hebben huisartsen in hun protocol staan dat ze na een jaar proberen pas doorverwijzen. Ik weet niet hoe oud jullie zijn en of jullie haast hebben? Als je niet teveel haast hebt zou je over een paar maanden een nieuwe afspraak kunnen maken. Het is trouwens mogelijk ook bij een onregelmatige/langere cyclus zwanger te raken dus misschien is het niet eens nodig.

P.s. lief dat je meegaat naar de huisarts

[ Bericht 2% gewijzigd door Merisse op 26-01-2005 13:45:21 ]
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 14:05:08 #80
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24759762
Allemaal ontzettend bedankt voor de lieve reacties. Ik zal me vanavond verder gaan verdiepen in het PCO syndroom. Alle verschijnselen die zoal genoemd zijn heb ik (overgewicht moeilijk kwijt kunnen raken, acné, overbeharing en die vele kleine follikeltjes in de eierstokken). Het is wel duidelijk geworden dat ik toch moet gaan afvallen dus ik heb vanmorgen al verjaardagstaart afgeslagen en heb een keurige lunch genomen met twee bruine bammetjes en een beker karnemelk. Alle beetjes helpen.

Merisse, ik heb zonder die hormoonspuiten wel een redelijk regelmatige cyclus gehad (tussen de 31 en 38 dagen) dus daarom komt dit nieuws erg onverwacht. Jolene, voorlopig mag ik dus gewoon verderspuiten omdat mijn ferti arts zegt dat ze het pas opgeeft als ik na 40 dagen stimuleren nog niets ben opgeschoten of het moet meteen overstimulatie zijn aankomende woensdag, dat kan natuurlijk ook.
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:14:50 #81
1087 Merisse
broddeltante
pi_24759931
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens de ferti arts heb ik "onbetrouwbare eierstokken" en kan het een hele tijd stil blijven staan en dan plotsklaps ineens tig eitjes laten groeien ofzoiets.
Maar bij de IUI's in je eigen cyclus hebben ze toch ook echo's gemaakt? Als daar meerdere eitjes op springen hadden gestaan dan hadden ze dat toch moeten zien?
pi_24759973
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jolene, voorlopig mag ik dus gewoon verderspuiten omdat mijn ferti arts zegt dat ze het pas opgeeft als ik na 40 dagen stimuleren nog niets ben opgeschoten of het moet meteen overstimulatie zijn aankomende woensdag, dat kan natuurlijk ook.
Oke, dan is het me duidelijk
pi_24765185
The jump......als ik een advies mag geven,ga nogmaals naar de huisarts en vraag een verwijzing naar een gyn.Je kunt het wel voor je uitschuiven,maar ik denk dat zekerheid voor je vriendin toch belangrijker is.
Je kan beter even bang zijn voor een uitslag,dan al die tijd in onzekerheid zitten
Tenminste,dat was bij mij het geval.En je gaat je van alles in je hoofd halen en dat lijkt me voor het ontspannen "klussen"ook niet bevordelijk
Veel succes en laat ons weten,wat jullie gaan doen?
Groetjes,Minoes
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:10:36 #84
106814 The_Jump
't is me wat
pi_24795744
Merisse en Minoes,
Bedankt voor jullie reactie. We hebben er gisteren over gepraat en gaan even wachten totdat deze periode is afgelopen. Daarna gaan we naar de dokter voor een verwijzing.

Wat dat klussen betreft: Je probeert niet aan het "extra"-doel te denken. Maar hoe dan ook sluipt de gedachte je hoofd binnen. Ik zou wel blij zijn als we alleen maar hoeven te genieten.
pi_24795815
The_Jump, ik wil niks ontmoedigen, maar hou er wel rekening mee dat de meeste huisartsen pas doorverwijzen na een jaar. Ik zeg het maar om eventuele teleurstelling te voorkomen. Succes in elk geval
  zondag 30 januari 2005 @ 12:13:02 #86
1087 Merisse
broddeltante
pi_24830570
Slaapmeisje, ik denk aan je Wat duurt het toch lang tot woensdag. En jij maar prikken...
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 16:35:08 #87
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24834819
Merisse, jij lieverd! Dank je wel
pi_24836872
heb je woensdag follikel meting slaapmeisje? sorry heb geloof ik niet zo aandachtig gelezen maar ik maakte zoiets op uit merisse's verhaal.. heel veel succes!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_24836921
slaapmeisje en wat betreft het afvallen. (heb ook overgewicht, acne vooral op de bovenrug, en overbeharing ) Ik kan je aanraden niet te veel suiker, ben van 2 klontjes naar 1 klontje in de koffie gegaan en dat soort dingetjes.

Pco heeft de neiging om zoetstoffen 3x zo veel op te slaan als bij mensen die geen pco hebben, ik gun mezelf de zaterdag om te snoepen en verder houd ik me aan crackers (ook appels en zo zitten zoetstoffen in en werkt niet mee)

Ikzelf ben nu in een jaar tijd 17 kilo kwijt geraakt misschien heb je er wat aan.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 09:49:12 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24858402
Ik zit ondertussen op cyclusdag 26 en heb morgen weer een follikelmeting (de 5e alweer voor deze poging). Grrrrr. ik hoop toch echt dat er nu iets gegroeid is hoor want ik begin een beetje prikmoe te worden. Gisteravond wilde het spuiten van de Lucrin helemaal niet lukken en uiteindelijk na 3 x prikken zat ie erin. Toen ik naar de naald keek was ie een beetje krom. Oef, de vloeistof zit erin, maar nu zie ik erg op tegen vanavond, dan hopelijk de laatste keer prikken voordat de Pregnyl erin mag of de poging wordt afgeblazen. Er moet nu iets gaan gebeuren want hier word ik knettergek van zeg!
pi_24858592
Ik duim alleszins voor jou! Slaapmeisje ik hoop echt dat het deze keer de goeie keer is!

Veel succes
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 10:42:17 #92
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24859111
Renegate, dank je wel voor je tips. Ik gebruik helemaal geen suiker (in de koffie of thee) en snoep eigenlijk ook niet zoveel. Helaas komen de laatste paar weken de kilo's eraan echt niet meer normaal. Ben nu al sinds september vorig jaar 6 kg. aangekomen en daar wordt ik ook niet vrolijk van. Meer dan 1 kg. per maand *oef*. Ik zou dus eigenlijk meer aan lichaamsbeweging moeten doen, maar ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe joh dat ik blij ben dat ik thuis even kan relaxen.

leonieke, dank je wel hoor. Ik hoop ook echt dat het deze keer iets oplevert, want zoals gezegd.... het duurt nu wel erg lang hoor. Ik heb uitgerekend dat ik ondertussen al 47 prikken in mijn buik heb gezet voor deze poging en het is lastig om nog een plekje te vinden waar ik ongestoord nog kan prikken.
pi_24859276
voor slaapmeisje
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:06:47 #94
1087 Merisse
broddeltante
pi_24868013
Slaapmeisje morgen is het woensdag en ik ga hopen, bidden en duimen dat er een paar mooie slaapfollies gegroeid zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 21:27:36 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24870825
Hey Merisse, dank je wel en ook Easy-G

Vanavond weer gespoten en wat blijkt? Deze naald was ook ietsie krom. Het begint er dus sterk op te lijken dat dit gewoon een kromme-naalden productieronde is geweest. Ik heb een manier gevonden om de naald er minder pijnlijk in te krijgen dus het prikken was te doen vanavond. Wat wel heel gek is, is dat ik vandaag vruchtbaar/rekbaar slijm had en dat mijn baarmoedermond helemaal omhoog en dus eisprongklaar lijkt te zijn Heel vaag allemaal, maar voor de zekerheid gaan we vanavond nog maar een KvKtje doen voor je weet maar nooit. Voor hetzelfde geld heeft mijn lichaam maling aan die extra hormonen en gaan de eitjes gewoon verder met hun eigen cyclus. Ik ben nu helemaaaaal benieuwd wat de follikelmeting morgenochtend laat zien
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:32:15 #96
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24870898
slaapmeisje zal voor je duimen
pi_24871042
Spannend Slaapmeisje! Ik ga voor je duimen
pi_24871070
Lief lief Slaapmeissie!!!!! Ik ga heel hard voor je duimen en aan je denken morgen..het moet potverdikke toch een keer goedkomen. Een hele dikke voor jou.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:06:42 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24871572
Slaapmeisje, succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 22:41:44 #100
5428 crew  miss_sly
pi_24872373
Slaapmeisje, succes! Op naar een mooie follikel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')