abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24652561
Een opel, jammer genoeg geen daf
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:54:51 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24652567
waarom wordt de doodstraf-discussie er bijgesleept? nergens voor nodig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24652570
Tuurlijk een stille tocht.. Dus we gaan er vanuit dat dit moord is?? Belachelijk.. Niemand weet precies wat er gebeurd is, maar dat die jongen een crimineel is, is wel duidelijk. En wat doe je dan.. Dan hou je een stille tocht! Ach ja, we zijn nog niet doorgeslagen genoeg in dit land..
Music is my first love..
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 15:56:43 #204
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24652583
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:52 schreef Darkster het volgende:

ik heb liever een discussie over "de tieten van verbaan, echt of nep" deel 356
Mooi. SHO is een eindje verderop. Zou misschien ook beter voor je zijn aangezien je hier weinig anders doet dan notes verzamelen.
pi_24652612
hoe dan ook vind ik het altijd weer leuk te zien dat zo'n hele discussie word afgeschoven op racisme, wij moeten toleranter zijn, tis een incident, wij moeten rekening met hun houden.

oke we hebben 40 jaar lang ons stil gehouden en ze de kans gegeven om te integreren. moeten wij ons nu opeens aanpassen aan hen? of zullen we ze nog 60 jaar geven tenminste als ze ons in die 60 jaar niet uitroeien....
pi_24652614
quote:

ik ben eerder een soort van neo-darwinist:
survival of the fittest
en degene die zich niet aan WILLEN passen mogen ook kapot.
ben dat volk gewoon spuugzat. ik heb liever een discussie over "de tieten van verbaan, echt of nep" deel 356
Jij komt op mij ook niet echt over als iemand die zich aanpast
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 januari 2005 @ 16:00:01 #207
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24652623
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:34 schreef sjun het volgende:

[..]

De spindoctors hebben hun werk uitstekend gedaan.
Gewoon een interview, spindocter aan te pas gekomen.

Of vind je het eng dat je het in principe ook met Cohen eens kan zijn?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24652631
quote:

[..]

ik ben eerder een soort van neo-darwinist:
survival of the fittest
en degene die zich niet aan WILLEN passen mogen ook kapot.
ben dat volk gewoon spuugzat. ik heb liever een discussie over "de tieten van verbaan, echt of nep" deel 356
Een Marokkaan/allochtoon die het niveau van de Nederlanders naar beneden wil halen dus.
pi_24652636
Wilders: Schande dat OM slachtoffer tasjesdief vervolgt

Uitgegeven: 20 januari 2005 15:20
Laatst gewijzigd: 20 januari 2005 15:30

DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Wilders vindt het "schandelijk" dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam een 43-jarige automobiliste verdenkt van doodslag op een Marokkaanse tasjesdief.

Wilders: "Dit is schandelijk, de wereld op zijn kop. Ze maken van een slachtoffer een dader en andersom. Onbegrijpelijk en ongepast dat deze vrouw in het nauw nu vervolgd wordt. Om over de stille tocht in Amsterdam nog maar te zwijgen."

Het uit de VVD gestapte Kamerlid wil "alle Marokkaanse raddraaiers het land uitzetten". Wilders: "Ik word hier helemaal gek van. De mensen zijn de raddraaiers in de steden en dorpen zat. Bij herhaalde straatterreur moeten we deze jongens simpelweg het land uitzetten."

nu.nl

Stemmen jongens!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 januari 2005 @ 16:04:11 #210
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24652677
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
waarom wordt de doodstraf-discussie er bijgesleept?
Redenen:
> discussie over de "rechtvaardigheid" van de dood als straf voor het gepleegd delict, hier door het toeval/allah/god/etc uitgevoerd
> oplossingen voor "draaideur criminelen" zoals Ali el B. was ...
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:04:40 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24652681
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:00 schreef Doc het volgende:

[..]

Gewoon een interview, spindocter aan te pas gekomen.

Of vind je het eng dat je het in principe ook met Cohen eens kan zijn?
dus er is een spindocter aan te pas gekomen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24652695
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:01 schreef Taurus het volgende:
Wilders: Schande dat OM slachtoffer tasjesdief vervolgt

Uitgegeven: 20 januari 2005 15:20
Laatst gewijzigd: 20 januari 2005 15:30

DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Wilders vindt het "schandelijk" dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam een 43-jarige automobiliste verdenkt van doodslag op een Marokkaanse tasjesdief.

Wilders: "Dit is schandelijk, de wereld op zijn kop. Ze maken van een slachtoffer een dader en andersom. Onbegrijpelijk en ongepast dat deze vrouw in het nauw nu vervolgd wordt. Om over de stille tocht in Amsterdam nog maar te zwijgen."

Het uit de VVD gestapte Kamerlid wil "alle Marokkaanse raddraaiers het land uitzetten". Wilders: "Ik word hier helemaal gek van. De mensen zijn de raddraaiers in de steden en dorpen zat. Bij herhaalde straatterreur moeten we deze jongens simpelweg het land uitzetten."

nu.nl
Daar heb je spuit 11 ook weer. Kom op, zeg, laat justitie en politie zijn werk doen en op zijn minst het incident grondig onderzoeken. Ik loop niet over van medelijden voor de overleden crimineel, maar Wilders moet niet overal stemmen uit willen trekken.
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:05:48 #213
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_24652696
@Taurus,

En wat stel JIJ dan voor? Taakstrafje en hup, op naar de volgende inbraak/overval?

Ik vind dat Wilders op dit punt aardig de spijker op zijn kop slaat.
als in goochelaar
pi_24652706
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jij komt op mij ook niet echt over als iemand die zich aanpast
aan wie moet ik me in nederland aanpassen dan? ik hou altijd wel rekening met andere mensen.

als ik naar buitenland ga op vakantie of what ever dan probeer ik me op vakantie nog aan te passen aan het land omdat ik weet dat als je respect voor die mensen hebt zij dat voor jouw hebben en dat je dan veel meer gedaan krijgt dan wanneer je geen respect toond.

wie zegt mij dat ik respect moet hebben voor mensen die zich niet willen aanpassen aan onze waarden en normen, onze samenlevigsregels.
in tegenstelling tot de gemiddele linkse politiek correcte boomknuffelaar uit het "polder-poltiek"tijdperk die hier post ben ik het na bijna een halve eeuw wel zat.
ik ben geen rascist maar ik ben gewoon extreem rechts. en als je het verschil daartussen niet weet, zoals kennelijk veel achterlijke fokkers hier dan ga asjeblieft weer terug naar de mbo je geld terug vragen of zo...
pi_24652707
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Als iemand een keer iets slechts doet, en zich daarna vrij keurig gedraagt, vind hem jij 50 jaar later om die reden nog steeds een slecht mens??
Ligt eraan wat ie gedaan heeft natuurlijk, dat iemand slechte daden heeft verricht maakt hem niet automatisch tot een slecht mens vind ik.
Yeah baby Yeah!
pi_24652713
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:59 schreef Darkster het volgende:
hoe dan ook vind ik het altijd weer leuk te zien dat zo'n hele discussie word afgeschoven op racisme, wij moeten toleranter zijn, tis een incident, wij moeten rekening met hun houden.

oke we hebben 40 jaar lang ons stil gehouden en ze de kans gegeven om te integreren. moeten wij ons nu opeens aanpassen aan hen? of zullen we ze nog 60 jaar geven tenminste als ze ons in die 60 jaar niet uitroeien....
Je valt door de mand.
Staak je doorzichtige pogingen en ga lekker muntthee drinken, grapjas!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 januari 2005 @ 16:08:00 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24652721
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus er is een spindocter aan te pas gekomen?
Sorry, ik had te snel getyped. "Geen spindocter" dus. Maar dat had je wel door denk ik
pi_24652725
Tjongejonge, Wilders moet ook weer ff zieltjes winnen
pi_24652773
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:05 schreef Goochie het volgende:
@Taurus,

En wat stel JIJ dan voor? Taakstrafje en hup, op naar de volgende inbraak/overval?

Ik vind dat Wilders op dit punt aardig de spijker op zijn kop slaat.
Het is altijd of het een of het ander he Taakstraf, nee joh.

Gevangenisstraf he Ja 't land uit zetten vind ik ook prima, al zitten daar nog 'n hoop haken en ogen aan.

Maar de doodstraf, of in dit geval dit noodlottige einde, wat door velen toegejuicht wordt, nee, dat dan weer niet.
pi_24652781
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:07 schreef opinie het volgende:

[..]

Je valt door de mand.
Staak je doorzichtige pogingen en ga lekker muntthee drinken, grapjas!
hahahaha dus als je het in nederland over "ons" hebt dan ben je marokkaan?
tja zo langzamerhand begint het er wel op te lijken.
gelukkig ben ik gewoon nederlander met een beetje ariers bloed en de rest gewoon lekker germaans bloed.
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:14:22 #221
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_24652810
@Taurus

Maar Wilders heeft het in dit artikel ook helemaal niet over de doodstraf.
als in goochelaar
pi_24652827
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:14 schreef Goochie het volgende:
@Taurus

Maar Wilders heeft het in dit artikel ook helemaal niet over de doodstraf.
Eh, nee, ik dacht dat je 't aan mij vroeg, niet aan Wilders.
pi_24652832
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:11 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is altijd of het een of het ander he Taakstraf, nee joh.

Gevangenisstraf he Ja 't land uit zetten vind ik ook prima, al zitten daar nog 'n hoop haken en ogen aan.

Maar de doodstraf, of in dit geval dit noodlottige einde, wat door velen toegejuicht wordt, nee, dat dan weer niet.
land uitzetten is gewoon heel simpel hoor. dat volk heeft gewoon een dubbele nationaliteit dus ze kunnen zo terug. en onlangs heeft airbus een lekkere groot passagiersvliegtuig ontwikkeld dus dat probleem is zo opgelost. in zo'n aitbus passen wel 2000 marokkanen want in eigen land kunnen ze ook wel met 100 man op een pick-up zitten
pi_24652856
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:01 schreef Taurus het volgende:
(nu.nl) Tweede-Kamerlid Wilders vindt het "schandelijk" dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam een 43-jarige automobiliste verdenkt van doodslag op een Marokkaanse tasjesdief. Wilders: "Dit is schandelijk, de wereld op zijn kop. Ze maken van een slachtoffer een dader en andersom. Onbegrijpelijk en ongepast dat deze vrouw in het nauw nu vervolgd wordt. Om over de stille tocht in Amsterdam nog maar te zwijgen." Het uit de VVD gestapte Kamerlid wil "alle Marokkaanse raddraaiers het land uitzetten". Wilders: "Ik word hier helemaal gek van. De mensen zijn de raddraaiers in de steden en dorpen zat. Bij herhaalde straatterreur moeten we deze jongens simpelweg het land uitzetten."
Wilders heeft volkomen gelijk en zegt bovendien hetzelfde (dader is slachtoffer, slachtoffer is dader) als wat ik ook al zei. Wel vind ik het jammer dat hij dan weer over Marokkanen en over uitzetten begint. Daar moet de focus niet op liggen. Het moet gaan om het aanpakken en ontmoedigen van criminaliteit. Daartoe biedt de wet voldoende mogelijkheden en vooraanstaande politici als Cohen en Balkenende (waar ben je?) moeten bij dit soort zaken andere signalen afgeven dan het toestaan van een stille tocht voor een crimineel.

Straatterreur en criminaliteit zijn niet exclusief voorbehouden aan Marokkaanse jongens. Ik vind dat Wilders op dat punt te kort door de bocht gaat. Een politicus moet geen onderscheid gaan maken op basis van afkomst, want impliciet zegt hij dat hij Nederlandse criminelen anders zou straffen (die kun je namelijk het land niet uitzetten).

Maar verder heeft Wilders dus volkomen gelijk. Hij zal wel weer als populist worden weggeduwd door de gevestigde politieke partijen, maar die steken wel allemaal op laffe wijze hun kop in het zand, door stilzwijgend toe te laten dat morgen een crimineel wordt geëerd met een stille tocht
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 januari 2005 @ 16:18:54 #225
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24652862
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:47 schreef multatuli het volgende:

[..]

Hmm, doc. Dat is een terechte nuance, maar die wordt niet gemaakt over de rechtszaak waar Ali die dag voor moest komen. Hij is daar niet voor veroordeeld, sterker nog hij is uit zijn voorlopige hechtenis vrijgelaten op bevel van de rechter. Ik zie heel wat fokkertjes die bij de ene verdachte zonder enig inzicht in de processtukken zeker weten dat Ali daar schuldig aan was en bij deze mevrouw het omgekeerde doen. Curieus.
En vice versa gebeurt dat dus ook.

In mijn posts refereer ik ook overigens niet aan het xenos-proces.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')