als je bij een groot meer wilt staan kun je ook wel verder naar het zuidwesten van friesland gaan staanquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
Toen ik de TT las, dacht ik dat het over het rijden ging, wat me niet echt zal lukken omdat ik amper kan schaatsen.
Kijken ga ik zeker, Barthlehiem is een mooie plaats dat is toch bij dat bruggetje of niet?
Ik zou niet zo snel bij de finish gaan staan, maar verder zijn eigenlijk alle plaatsen goed. Als je bij een groot meer gaat staan is wel mooi.
Verwacht niet dat je daar dan de enige bentquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
Kijken ga ik zeker, Barthlehiem is een mooie plaats dat is toch bij dat bruggetje of niet?
Ik zou niet zo snel bij de finish gaan staan, maar verder zijn eigenlijk alle plaatsen goed. Als je bij een groot meer gaat staan is wel mooi.
Ik ook.. woon langs de geeuw, aan de kant van de waterpoort.. dus ik kijk even leuk mee vanaf de bankquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
ze komen langs me huis
dus ja ik ga kijken
en ohjaals het op een werkdag valt ben ik vrij
![]()
ik moet ff 4 km fietsen, dan kan ik het ook zienquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
ze komen langs me huis
dus ja ik ga kijken
en ohjaals het op een werkdag valt ben ik vrij
![]()
quote:
Kijk, hier zat ik natuurlijk op te wachten!quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jullie mogen wel bij mij op bezoek. Mijn ouders hebben een huis aan de route. Gaat rechtstreeks door de achtertuin. Ik regel de snert en beerenburg wel.
![]()
wat zal het dan druk wordenquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, hier zat ik natuurlijk op te wachten!
Zegt het voort... als er een Elfstedentocht gehouden word: Fok! Meet bij Johnny_Footballhero in de tuin!
Bron? Link? Url?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
er gaan geluiden op dat er toch echt winter aan gaat komen, en dan ook nog eens eentje die wat langer aan houdt
Piet natuurlijk. En de Telegraaf blaast dat bericht weer nog verder op.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron? Link? Url?
Eerder reageer ik niet
is het geen Bonkefaert meer dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zijn er misschien mensen die zich vast willen inschrijven voor een plekje op mijn dak, met geweldig uitzicht over de Bonkefeart? ¤ 100 per vierkante meter per uur.
Check het 'de atmosfeer staat op ontploffen' topic!quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron? Link? Url?
Eerder reageer ik niet
Sorry, ik ben lichtelijk dyslectisch als het om de combi ae/ea gaat. In ieder geval kan ik 'm zien vanuit het raam.quote:
oh okee, ik vroeg het ook maarquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, sorry, ik had wel gelijk met 'Bonkefeart'. Jouw versie levert op Google slechts 1 pagina aan resultaten op, de mijne tientallen.
En daar gaat het omquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik ben lichtelijk dyslectisch als het om de combi ae/ea gaat. In ieder geval kan ik 'm zien vanuit het raam.
Niet te snel die vorst aub.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgende week matige vorst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |