Volgende keer wel dus jaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef moussy het volgende:
De smarties er dan maar achteraf op Rewimo?
jaartje of 25 geleden?quote:vrijdag 21 januari 2005 17:00[/url] schreef coolbabe het volgende:
Snor ken ik niet, is dat erg van vroeger?
Ja zoiets dacht ik al!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:42 schreef kozakken het volgende:
nee zabb, er moet een vergunning zijn verleend voor de collecte. Deze wordt afgegeven voor een specifiek genoemde periode.
Zo heeft iedereen kans en mogelijkheid.
Dankje Rewimo! Dan weet ik de volgende keer waar ik naar kan vragen als ik de situatie niet helemaal vertrouw! Ik wist nu in de gauwigheid even niet wat ik moest zeggen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Zabb, een echte collectant heeft altijd een legitimatiebewijs van de stichting, daar kun je naar vragen (ze moeten het laten zien of zelfs zichtbaar dragen). Daar staat als het goed is ook een telefoonnummer op. En je kunt de politie bellen als je het niet vertrouwt, die weten wie er welke periode mag collecteren.
Gewoon "nee".quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:47 schreef Zabb het volgende:
Ik heb overigens wel wat gegeven, ik wist niet goed wat ik anders moest zeggen.![]()
Bedankt voor de moeite, of zoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Spindizzy het volgende:
Ik snap niet waarom ik hen moet bedanken omdat ik voor jan lul naar de deur moet terwijl mijn hond weer aan het blaffen is. Gewoon "nee" dus
Nou en, het staat toch niet op je voorhoofdgedrukt. Laat ze het maa sjekken. Wie zegt dat die leurders niet liegenquote:
Niet gek dat ik het niet ken danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |