ja zo was luca ook, t is echt iets van de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:29 schreef babyfeet het volgende:
Nee kyllian doet dat niet die is best zuinig op zijn schoenen ..
ik heb nog niks kapot zelfs geen broek ..
maar wat niet is kan nog komen he...
Maar het beste is om het de eerste keer dan te spelen met iemand die al weet hoe het moet. Want als je aan tafel zit wil je gelijk spelen en als je dan de spelregels nog moet lezenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:29 schreef Spindizzy het volgende:
Na 5 minuten spelen heb je de regels door.
Zeevaarders is ook erg leuk, maar het leukste vind ik Alexander de Grote (Historische Scenario's)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De bedoeling is dan je steden en dorpen bouwt. Daardoor krijgt je meer grondstoffen waarmee je nog meer kunt bouwen. Dat klinkt gewoon hartstikke saai maar het is zo verslavend dat er een waarschuwing op de doos zou moeten staan
Met de uitbreiding Steden en Ridders is het spel nog leuker. Daarmee kun je je tegenspelers zo ontzettend dwarszitten dat het eigenlijk niet grappig meer isEr zijn al mensen die niet meer mee willen spelen als ik en een vriend van ons ook meedoen omdat we zo ontzettend fanatiek zijn
En gemeen. In liefde en Catan is alles geoorloofd!
Ik probeerde altijd meteen de langste handelsroute te krijgen. Na 24x (quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:15 schreef beefcake het volgende:
Ik heb ook een keer bijna echtscheiding gehad om Catan en we zijn niet eens getrouwd, kun je nagaanomdat Dennis iets niet met mij wilde ruilen of zoiets en ik toch al zo weinig punten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |