Cas ging met hond en wagen aan de haalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:47 schreef Spindizzy het volgende:
Waait het nog steeds zo hard dan?
Kut! Ik moet nog met de honden uit maar als het zo waait durf ik dat kleine wurm niet mee te nemen en thuisblijven kan hij nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas ging met hond en wagen aan de haal
Een beetje door steegjes wandelen? Ik weet het ook niet.... Kan je dat wurm niet aanleren op een kattenbak te piesen en kakkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kut! Ik moet nog met de honden uit maar als het zo waait durf ik dat kleine wurm niet mee te nemen en thuisblijven kan hij nog niet
Dan nog kan ik hem nog niet (lang) alleen thuislaten. Tis pas 9 weekjes oudquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Een beetje door steegjes wandelen? Ik weet het ook niet.... Kan je dat wurm niet aanleren op een kattenbak te piesen en kakken
Zo'n krummeltje stop je toch zo in je binnenzak?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:10 schreef Spindizzy het volgende:
Dan nog kan ik hem nog niet (lang) alleen thuislaten. Tis pas 9 weekjes oud
Daar is het krummeltje het niet mee eensquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:25 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo'n krummeltje stop je toch zo in je binnenzak?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik ben geen tuttenhondenmama
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
Heeft dat niet met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ik snap helemaal niks van de userpic van poemojn trouwens...
Of de juniorversie leuk is weet ik niet. Die heb ik nooit gespeeld. Is Brecht ook nog iets te klein voor. De volwassenenversie isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
spindizzy, weet jij of het spel kolonisten van catan junior leuk is? kan je iets vertellen over de bedoeling en of het lang duurt?
De bedoeling is dan je steden en dorpen bouwt. Daardoor krijgt je meer grondstoffen waarmee je nog meer kunt bouwen. Dat klinkt gewoon hartstikke saai maar het is zo verslavend dat er een waarschuwing op de doos zou moeten staanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wat is nou eigenlijk de bedoeling van het spel en wat is er zo leuk aan?
De bedenker van het spel vertelde een keer vol trots dat hij vet had verloren van een 7-jarig meisje die het spel voor het eerst speelde. Na 5 minuten spelen heb je de regels door.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
klinkt ingewikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |