Dat laatste vind ik niet echt een pluspunt aangezien ik het niet spreek, maar de kans is groot dat ik Brazilië nog eens aan ga doen. Misschien volgend jaar carnaval in Rio.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:19 schreef qwerty_x het volgende:
en nu, volgende stop:
het land met echte vrouwen, stranden, voetbal, en -niet te vergeten- portugees ????
Please add: zware criminaliteit/moorden, ghetto's, bedelaars en zwerfkinderen die je niet met rust laten en een hoop travo's, tropische ziektes oa malaria op veel plekken ga zo maar door!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:19 schreef qwerty_x het volgende:
en nu, volgende stop:
het land met echte vrouwen, stranden, voetbal, en -niet te vergeten- portugees ????
Klinkt als de van der Valk in Amsterdamquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:13 schreef Porto het volgende:
[..]
Please add: zware criminaliteit/moorden, ghetto's, bedelaars en zwerfkinderen die je niet met rust laten en een hoop travo's, tropische ziektes oa malaria op veel plekken ga zo maar door!maar inderdaad ook een hoop lekkere wijven moet ik toegeven
als je het overleefd that is
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk. Dat maakt het al een stuk warmer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:40 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Klinkt als de van der Valk in Amsterdam(behalve dat lekkere wijven dan....)
en toch wachten we ook nog op het voorverkenningsreisverslag met de verhalen over voedsel, vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Naast mijn 2 foto's die ik op Schiphol gemaakt heb komen we zo al tot een aardige fotoreportage.
hmmm ja zo kan je het ook zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:46 schreef Ripley het volgende:
GVD UIO, schiet is op met die vrehalen. En die foto's![]()
Jij mag ook wel wat schrijven.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:31 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Entoen?Entoen?
Je bent de altijd spannende taxirit vergetenquote:
Ruk. Die was zeker van het restaurant naar het hotel? Met hoge snelheid dwars door de binnenstad met ploselinge haakse bochten bergop en -af. Hoe kon ik die nou vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Je bent de altijd spannende taxirit vergeten![]()
En vergeet die prachtig geparkeerde auto's en razend snel naderende lantaarnpalen niet. Vreemd genoeg zag je ook heel weinig kattenquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ruk. Die was zeker van het restaurant naar het hotel? Met hoge snelheid dwars door de binnenstad met ploselinge haakse bochten bergop en -af. Hoe kon ik die nou vergeten.![]()
Die ik zag zat aan een touwtje vast zodat ie niet de straat op konquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
En vergeet die prachtig geparkeerde auto's en razend snel naderende lantaarnpalen niet. Vreemd genoeg zag je ook heel weinig katten
Ongeduldig? Nieuwsgierig? Of iets anders?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:08 schreef Hik het volgende:
Zijn die eenpersoonskamers nou nog een beetje gebruikt of hoe zit dat?
Daar kwamen wij ook achter. Alleen is het niet zo goed flaneren als het 's avonds plotseling wel sterk afkoelt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:09 schreef Ripley het volgende:
Klinkt goed
Portugees eten is inderdaad echt heerlijk! En dude, je moet in zuideuropeze landen gewoon later gaan stappen, die komen pas later op gang. Gewoon pas gaan eten om een uur of 10, rustig aan doen om een uur 12 een beetje gaan flaneren en dan om 2 uur de club in
Ik ook.quote:Ik ben benieuwd naar de foto's
Tussen het werk door zal ik me bezig gaan houden met de beschrijving van de zaterdag.quote:Ow, en het vervolg natuurlijk
Jaloers natuurlijk!quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ongeduldig? Nieuwsgierig? Of iets anders?
Ik wist het.quote:
Ik hoopte op wilde vrouwen verhalenquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wist het.
En je hoeft je geen zorgen te maken.
Laat ik slechts één van de vier zijn.quote:
Van de rest weet ik het niet, maar ik heb m'n portie geklets wel gehad. Zondagavond (zal niet te veel verklappen, in afwachting op het verhaal van UIO), toen ik in m'n bedje lag, hoorde ik geluiden die ik niet direct kon plaatsen. Pas toen het gek(l)ets gepaard ging met een opgewonden vrouwenstem die steeds snellere en hardere kreten begon uit te slaan, ging bij mij een lampje branden. Gelukkig houden die Portugezen het niet zo lang vol en werd het hotel snel weer gevuld met de geluiden van de straat.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:23 schreef Blinky het volgende:
UIO! Dat lijkt op een goed begin! En de rest?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wist het.
En je hoeft je geen zorgen te maken.
Ach ja, de zondagavond. Wat een feest was dat.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
(zal niet te veel verklappen, in afwachting op het verhaal van UIO)
Daar zit niets meequote:Op donderdag 27 januari 2005 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach ja, de zondagavond. Wat een feest was dat.
hoe zit het trouwens met die horen zien en zwijgen-clausule?
Hé makker, jij bent hier degene die begint met uit de school klappen en er een topic over opent, niet ik! Zolang we alleen onze 'eigen' ervaringen vertellen is er toch niks aan de hand?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met die horen zien en zwijgen-clausule?
Nou ja.. discriminatie!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:.........Gelukkig houden die Portugezen het niet zo lang vol....
Ah, je kent z'n zusje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:26 schreef Porto het volgende:
Nou ja.. discriminatie!ik zou zeggen neem een stopwatch en je zus mee
![]()
Ik zou hier dolgraag op reageren, maar helaas heb ik de film nooit gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:53 schreef Hik het volgende:
Aggut... hadden jullie een Y tu mama tambien-momentje?!
Ben er nu mee bezig.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef Tokay het volgende:
Ah, het vervolg van het reisverslag.
Komt u maar...
Mijn hartje klopt vol verwachting.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben er nu mee bezig.
'quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou hier dolgraag op reageren, maar helaas heb ik de film nooit gezien.
In Portugal zitten volgens mij vooral Mandarijnen in tegenstelling tot NL, Ni Hao Ma dus ipv Weiquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
In het Japans vraag ik waar ze vandaan komt. Geen reactie. Dan maar in het Engels. Ze antwoordt in Portugees ‘Chino’. In het Kantonnees zeg ik hallo. Zij vraagt in het Frans wat ik zeg. Dit zal voor mij de meest interessante conversatie met een vrouw in Lissabon blijken te zijn.
Gezien het verleden met Macau dacht ik dat het wel Kantonnees zou zijn, maar het waren inderdaad Mandarijnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:36 schreef Porto het volgende:
In Portugal zitten volgens mij vooral Mandarijnen in tegenstelling tot NL, Ni Hao Ma dus ipv Wei![]()
quote:
Je hebt in ieder geval je best gedaan...quote:Dit zal voor mij de meest interessante conversatie met een vrouw in Lissabon blijken te zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
In het Japans vraag ik waar ze vandaan komt. Geen reactie. Dan maar in het Engels. Ze antwoordt in Portugees ‘Chino’. In het Kantonnees zeg ik hallo. Zij vraagt in het Frans wat ik zeg. Dit zal voor mij de meest interessante conversatie met een vrouw in Lissabon blijken te zijn.
Alleen nog maar wat standaardzinnetjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:11 schreef Blinky het volgende:Spreek je echt al die talen?
knap hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |