abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24648042
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je nu nog eens kijkt zie je dat AT5 het er al weer af gehaald heeft.

Blijkbaar gewoon geruchten die niet klopten.
Of een telefoontje van mijnheer Cohen....
pi_24648061
Zoals ik dus posste
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:09 schreef BarBaar het volgende:
1. Niemand die iemand vermoord verdient een bloemetje
2. Vraag eens aan die vrouw zelf of ze blij is met haar daad
3. Het OM kan haar wel verdenken, maar of ze schuldig wordt bevonden is een heel ander verhaal (en lijkt me ook niet waarschijnlijk)
4. Ook Ali-B was een mens, en dus is het logisch dat sommigen rouwen om zijn dood
5. Met jouw instelling vat je redelijk goed samen wat het probleem is van de huidige samenleving
En Ali B is tuig..... het was gheen moord het is zelfverdediging/verdediging van eigendom

Als deze mevrouw verzet had geboden was ze neergestoken geweest?
Wat deze mevrouw geprobeerd heeft is haar eigendommen te beschermen
Jammer dat het huftertje dood is maar:

Wat mis is met deze samenleving is nog altijd dat deze Dame vervolgt wordt maar moet jij eens proberen diefstal van je fiets, tasje ed aan te geven bij de politie.... Maar je rijbewijs niet bij je hebben en je wordt met baby en al opgesloten ..... ze hebben het te druk met burgertje pesten om boeven te gaan vangen

A) Alietje zal het gegarandeerd nooit meer doen
B) We hoeven geen twee weken luxe hotel voor deze crimineel te betalen

Hiep Hiep Hoera voor deze mevrouw
En ik wens haar alle sterkte met emotionele problemen die ze hierdoor aangepraat krijgt.

Ze heeft groor gelijk!

[/quote]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24648064
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:42 schreef Snatched het volgende:

[..]

Oud nieuws. Ali B. gaat géén nummer opnemen. Hij is bij de uitvaart geweest omdat hij de familie kent.
[..]
bron ?
pi_24648077
Zijn vrienden willen geen kwaad woord over hem horen, op zich begrijpelijk dat je daa rop dit moment geen behoefte aanhebt, maar gaan ontkennen dat het een dief was, is een ander ding.
Hij heeft vastgezeten voor een roofoverval op de Xenos.
Gelukkig was daar zijn broer die hem een aliibi verschafde :

"Ik sweer het je, hij was de hele dag bij mij"
"En waar was u, meneer Mohammed El B.?"
"bij de Xenos, jongen!"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:47:44 #255
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_24648098
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:31 schreef Snatched het volgende:
Opgeruimd staat netjes in dit geval.
doorgeslagen wegwerpmentaliteit? Mensen kan je niet weggooien..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_24648115
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:45 schreef desiredbard het volgende:
Zoals ik dus posste
[..]

En Ali B is tuig..... het was gheen moord het is zelfverdediging/verdediging van eigendom

Als deze mevrouw verzet had geboden was ze neergestoken geweest?
Wat deze mevrouw geprobeerd heeft is haar eigendommen te beschermen
Jammer dat het huftertje dood is maar:

Wat mis is met deze samenleving is nog altijd dat deze Dame vervolgt wordt maar moet jij eens proberen diefstal van je fiets, tasje ed aan te geven bij de politie.... Maar je rijbewijs niet bij je hebben en je wordt met baby en al opgesloten ..... ze hebben het te druk met burgertje pesten om boeven te gaan vangen

A) Alietje zal het gegarandeerd nooit meer doen
B) We hoeven geen twee weken luxe hotel voor deze crimineel te betalen

Hiep Hiep Hoera voor deze mevrouw
En ik wens haar alle sterkte met emotionele problemen die ze hierdoor aangepraat krijgt.

Ze heeft groor gelijk!
Om heel eerlijk te zijn ben ik ook niet echt rouwig om zijn dood. Deze gast stond een uur voordat hij zijn volgende daad pleegde nog in de rechtbank waar hij terecht stond voor een gewapende overval. Bij veel van dit soort Ali's luid het motto: "in het land van de ongelovigen mag je doen en laten wat je wil".
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:50:35 #257
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24648149
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:43 schreef freud het volgende:

[..]

Die twee groepen zijn wel degenen die de vinger op de zere plek durven leggen. Hun ideeen over de te volgen acties mogen duidelijk zijn, maar hun doelen lijken me niet verkeerd. Door het benoemen van de problemen en de bereidwilligheid iets te doen, dat is wat de basis is voor hun steun. Het baggetaliseren van problemen en het daardoor tegenhouden van maatregelen zijn de meeste mensen wél zat.
dit heeft toch totaal niets met afkomst te maken? Als het slachtoffer een nederlandse jongen was geweest had de vrouw denk ik precies hetzelfde gereageerd, dit doe je lijkt me in een opwelling. Je gaat niet kijken, "o dat is een marokaan, die gaan we eens even dood rijden. Als het nou een nederlander was geweest dan had hij mijn tasje wel mogen houden."

Desondanks wordt er toch altijd meteen een 'afkomst-kwestie' van gemaakt, waarbij familie en vrienden van het slachtoffer meteen gaan roepen dat ze het deed omdat het een marrokaan is. Dikke BS m.i.
Bij tijd en wijle aanwezig...
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 10:51:43 #258
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24648169
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
Zijn vrienden willen geen kwaad woord over hem horen, op zich begrijpelijk dat je daa rop dit moment geen behoefte aanhebt, maar gaan ontkennen dat het een dief was, is een ander ding.
Hij heeft vastgezeten voor een roofoverval op de Xenos.
Gelukkig was daar zijn broer die hem een aliibi verschafde :

"bij de Xenos, jongen!"
Ach ja. Ik kan me daar niet druk om maken. Hier in Leeuwarden hebben we Tjoelker gehad waarvan bekend was dat hij er regelmatig op los rosde tijdens het uitgaan. Hij had een naam wat dat betreft. Op een dag treft hij de verkeerden en krijgt een trap tegen het hoofd, interne bloeding en dood.

Vanaf dat moment was het een heilige en geen woord over zijn verleden.

We zijn zelf niet zo anders hoor.
pi_24648176
En ondertussen is er dus een strafpleiter neergestoken in amsterdam.
Politie had eeuwen nodig ter plaatse te komen en vervolgens worden de getuigen autoritair weggestuurd..... Maar wel moeder en kind vasthouden in de cel omdat ze geen rijbewijs hebben he?

Als die kodddebeiers enig lef gehad zouden hebben hadden ze een AUSWEISZ controle bij die begrafenis gehouden....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_24648224
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ach ja. Ik kan me daar niet druk om maken. Hier in Leeuwarden hebben we Tjoelker gehad waarvan bekend was dat hij er regelmatig op los rosde tijdens het uitgaan. Hij had een naam wat dat betreft. Op een dag treft hij de verkeerden en krijgt een trap tegen het hoofd, interne bloeding en dood.

We?

We, de meeste mensen, wisten niet van dat verleden op he tmoment dat we lazen van dat voorval, NS.

Deze knul heeft 4 maanden gezeten en was diezelfde dag nog voor datzelfde zaak bij de rechtbank geweest, en dat moeten zijn echte vrienden en zeker zijn familie geweten hebben.
Ze zeggen gewoon nu dat het niet klopt, dat hij een 'tasje' gepikt heeft misschien, maar dat het een goeie jongen was die voor iedereen respect had.

Vind ik toch wat anders dan dat lezers conclusies trekken over een doodgeslagen iemand naar aanleiding van de informatie die we hebben uit de kranten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24648233
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:43 schreef freud het volgende:

[..]

Die twee groepen zijn wel degenen die de vinger op de zere plek durven leggen. Hun ideeen over de te volgen acties mogen duidelijk zijn, maar hun doelen lijken me niet verkeerd. Door het benoemen van de problemen en de bereidwilligheid iets te doen, dat is wat de basis is voor hun steun. Het baggetaliseren van problemen en het daardoor tegenhouden van maatregelen zijn de meeste mensen wél zat.
Ja da's waar ... de rest heeft een gebrek aan ballen, en het jammere is dat ze straks afgerekend gaan worden hierop, terwijl gasten als Wilders en allerlei andere fracties met een grote waffel wellicht binnenlopen.
Da's nou niet echt wenselijk voor het politieke klimaat ...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_24648246
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat is dat toch met links ?
Zomaar even wat quotes die je zo her en der leest/hoort:
Theo Van Gogh heeft zijn dood aan zichzelf te danken omdat hij maar "lang genoeg bleef trappen". "Bert en Marja (die weggepest zijn uit de Amsterdamse diamantbuurt) waren zelf racisten" en "Meindert Tjoelker was zelf een agressief figuur die toevallig de verkeerde heeft getroffen". Dat de dader in alle gevallen van Marokkaanse komaf is is hierbij natuurlijk evident.
pi_24648400
Wat een gelul over racisme zeg! Dit heeft niets met bevolkingsgroepen te maken. Dit heeft te maken met iemand die geen respect heeft voor een ander! Het is gewoon zo kortzichtig dat er iedere keer als er een allochtoon betrokken is bij geweld of criminaliteit weer een hoop extreem rechts gelul begint. Het maakt niet uit of je allochtoon of autochtoon bent. Het gaat erom dat je bewust iets doet waarmee je een ander schade toebrengt. Als je andermans spullen jat en gewelddadige overvallen pleegt weet je dat je dat vroeg of laat duur kan komen te staan! En dan maakt het niet uit welke nationaliteit er in je paspoort staat!
pi_24648465
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:46 schreef milagro het volgende::

"bij de Xenos, jongen!"
Sjezus, Milagro....
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_24648529
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:40 schreef Scarred het volgende:
Wat een gelul over racisme zeg! Dit heeft niets met bevolkingsgroepen te maken. Dit heeft te maken met iemand die geen respect heeft voor een ander! Het is gewoon zo kortzichtig dat er iedere keer als er een allochtoon betrokken is bij geweld of criminaliteit weer een hoop extreem rechts gelul begint. Het maakt niet uit of je allochtoon of autochtoon bent. Het gaat erom dat je bewust iets doet waarmee je een ander schade toebrengt. Als je andermans spullen jat en gewelddadige overvallen pleegt weet je dat je dat vroeg of laat duur kan komen te staan! En dan maakt het niet uit welke nationaliteit er in je paspoort staat!
En als je iemand aanrijdt die aan de gevolgen daarvan gewond wordt c.q. overlijdt dan wordt er een onderzoek ingesteld door OM naar de toedracht. Indien OM van mening is dat hierbij sprake is geweest van opzet dan wordt dit voor de rechter gelegd. Uit het aangedragen bewijsmateriaal afgezet tegen de verdediging zal de rechter een vonnis wijzen. Dit rechtssysteem, dat moeizaam ontwikkeld is gedurende enkele eeuwen en voortkomt uit ons verlichtingsideaal dat willekeur afwijst en het geweldsmonopolie bij de democratische overheid legt, behoort tot onze Westerse waarden.
I´m back.
pi_24648552
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:44 schreef pyl het volgende:

[..]

Sjezus, Milagro....
De Pamela Hemelrijk-trofee gaat onmiskenbaar naar milagro.
I´m back.
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:50:08 #267
111048 Ikbeneeneikel
Ik ben niet zo'n prater
pi_24648572
ff Off Topic..

Ja maar die jongen van de tasjes roof, dat was niks voor hem volgens vrineden, daar was het de jongen niet voor! Kom op man hij was net vrij voor een geweldsmisdrijf maar tasjes roven...daar was hij het type niet voor
Halfdronken is weggegooid geld en netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
pi_24648599
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:40 schreef Scarred het volgende:
Tuurlijk, als je een tasjesdief bent loop je altijd enig risico dat je iets over komt, je doet immers iets wat niet door de beugel kan. Maar bij dat risico hoort niet de dood.
Iemand dood rijden omdat ie je tasje heeft gejat is gewoon geen oplossing die goed te keuren valt, ook al zijn er hier een boel domme mensen die hun vreugde over de dood van deze jongen, of in ieder geval over de actie van de vrouw, te kennen geven.
pi_24648632
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:50 schreef Ikbeneeneikel het volgende:
ff Off Topic..

Ja maar die jongen van de tasjes roof, dat was niks voor hem volgens vrineden, daar was het de jongen niet voor! Kom op man hij was net vrij voor een geweldsmisdrijf maar tasjes roven...daar was hij het type niet voor
Had zijn broer hem daar niet een alibi voor verschaft? Dat wil toch zeggen dat hij niet op de plaats van dat misdrijf aanwezig was? Of neemt iedereen hier voor 't gemak (Logisch natuurlijk!) maar even aan dat dat zowieso gelul is?
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:53:46 #270
111048 Ikbeneeneikel
Ik ben niet zo'n prater
pi_24648639
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Tuurlijk, als je een tasjesdief bent loop je altijd enig risico dat je iets over komt, je doet immers iets wat niet door de beugel kan. Maar bij dat risico hoort niet de dood.
Iemand dood rijden omdat ie je tasje heeft gejat is gewoon geen oplossing die goed te keuren valt, ook al zijn er hier een boel domme mensen die hun vreugde over de dood van deze jongen, of in ieder geval over de actie van de vrouw, te kennen geven.
Klopt de dood was een beetje zwaar, ze had ook over zijn been kunnen rijden...

Maar wat zegt men altijd: niemand is schuldig wanneer het tegendeel bewezen is, is dat al bewezen?? Nou?? Dacht het niet
Halfdronken is weggegooid geld en netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
pi_24648663
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Had zijn broer hem daar niet een alibi voor verschaft? Dat wil toch zeggen dat hij niet op de plaats van dat misdrijf aanwezig was? Of neemt iedereen hier voor 't gemak (Logisch natuurlijk!) maar even aan dat dat zowieso gelul is?
Zo nemen degenen die aan de kant van ali b gemakshalve aan dat de vrouw expres de jongen heeft aangereden.
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:55:01 #272
111048 Ikbeneeneikel
Ik ben niet zo'n prater
pi_24648665
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja
pi_24648685
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:55 schreef Redux het volgende:

[..]

Zo nemen degenen die aan de kant van ali b gemakshalve aan dat de vrouw expres de jongen heeft aangereden.
Dus moet de andere kant dat ook maar doen, gewoon even om aan te geven hoe gelijk de niveaus zijn
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:56:25 #274
111048 Ikbeneeneikel
Ik ben niet zo'n prater
pi_24648690
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:55 schreef Redux het volgende:

[..]

Die vrouw was in paniek, en wat doe je dan??

Juist 50 meter hard achteruit rijden, zonder iets te raken...logisch toch
pi_24648728
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:53 schreef Ikbeneeneikel het volgende:

[..]

Klopt de dood was een beetje zwaar, ze had ook over zijn been kunnen rijden...

Maar wat zegt men altijd: niemand is schuldig wanneer het tegendeel bewezen is, is dat al bewezen?? Nou?? Dacht het niet
Ehm nou ik las vanmorgen in de krant dat ze verdacht wordt van doodslag, ze is expres hard op de jongen afgereden, en dit was een onaanvaardbaar risico. Zo stond het er, tenminste.
Maar 't kan natuurlijk nog anders uitwijzen hoor, ik bedoel alleen maar te zeggen dat iedereen het een goede actie vindt van die vrouw> dit suggereert dus net zo goed dat ze 't expres heeft gedaan, en dat keur ik af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')