Dat is sowieso een feit in de detailhandel; zo goedkoop mogelijk, ten koste van de kwaliteit.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:18 schreef Klonk het volgende:
daar hebben veel grootwinkelbedrijven en supermarkten een handje van, slaat gewoon nergens op.
Volgende keer gesprek opnemen op tape, en dan tussen neus en lippen door de vraag stellen of je te oud was?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:27 schreef Klonk het volgende:
er werd niet letterlijk gezegd, te oud, maar prachtige termen als, gezien de samenstelling van ons team, bla, bla, bla.
misschien kwam je wat aggressief over?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef Klonk het volgende:
En hoe oud ik ben, 33, wat wil je dan klootzak een 18 jarige brugwuppie die alles verkloot, ga failliet klootzak.
idee om het er wel op te zetten misschien krijg je dan eerder een baan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:31 schreef Klonk het volgende:
ik kan je melden dat dat niet op mijn CV staat
ik ben in het dagelijkse leven, de beleefdheid en vriendelijk, en behulpzaamheid zelve.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef ed_reeb het volgende:
[..]
misschien kwam je wat aggressief over?
Mijn vrouw is 45 en zuigt ook nog regelmatig.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef Blik het volgende:
zuigt inderdaad, voorlopig nog geen last van met mijn 20 jaar
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef BrauN het volgende:
33!!!!111!!!En dan nog op FOK!
Jij bent oud, dude!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Tief op met dat slachtofferrol gezeik.
Als er 30 sollicitanten zijn, worden er 29 afgewezen. Oeh! de aangenomene is jonger dan ik ben -> discriminatie. Oeh! ik ben autochtoon maar de allochtoon wordt aangenomen -> discriminatie! Oeh! ik is allochtoon maar kaaskop wordt aangenomen -> discriminatie!
Echt, rot op. Je bent niet degene die ze zoeken. Misschien moet je de tijd die je hier nu aan verneukt 'ns steken in het verkrijgen van iets extra's op je CV/ voorkomen /.....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef Robinoviccc het volgende:
Klonk, je bent gewoon een domme eikel, daarom werd je niet aangenomen. Die leeftijd/samenstelling van het team was gewoon een smoesje
Zwijg, snotaapquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef BrauN het volgende:
33!!!!111!!!En dan nog op FOK!
Jij bent oud, dude!
Heel leuk, opa.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:52 schreef zwaaibaai het volgende:
Je hebt die leeftijd nog niet bereikt, je hebt nog niet hoeven solliciteren wanneer je 30 wordt, je hebt een baan. Gefeliciteerd, rij vooral verder.
Nee, op Vader Abraham na kan ik er geen bedenken eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:40 schreef Robinoviccc het volgende:
Breda...zal weer eens niet waar zijn, wonen daar nou ook echt ALLEEN MAAR mongolen?
Dan ben je een dom wijfquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Nee, op Vader Abraham na kan ik er geen bedenken eigenlijk.
Evelien een lul noemen vind ik een beetje raar.... je moet ook niet alleen maar naar de klokkenberg gaan als je nog eens een bezoek brengt aan je familie in Breda. Ga ook eens de stad in zou ik je aanraden!quote:
Ook goeiemiddagquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Tief op met dat slachtofferrol gezeik.
Als er 30 sollicitanten zijn, worden er 29 afgewezen. Oeh! de aangenomene is jonger dan ik ben -> discriminatie. Oeh! ik ben autochtoon maar de allochtoon wordt aangenomen -> discriminatie! Oeh! ik is allochtoon maar kaaskop wordt aangenomen -> discriminatie!
Echt, rot op. Je bent niet degene die ze zoeken. Misschien moet je de tijd die je hier nu aan verneukt 'ns steken in het verkrijgen van iets extra's op je CV/ voorkomen /.....
Die koepel aan de Nassaustraat lijkt me ook wel een mooie locatie voor 'mquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Evelien een lul noemen vind ik een beetje raar.... je moet ook niet alleen maar naar de klokkenberg gaan als je nog eens een bezoek brengt aan je familie in Breda. Ga ook eens de stad in zou ik je aanraden!![]()
Nee omdat hij volgens hen te oud is. Daar gaat het hele verhaal om! maargoed in jouwn wereld bestaat discriminatie onder werkgevers kennelijk niet. Dream on..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Je bent niet degene die ze zoeken.
Als je denkt dat brugklassers 18 jaar zijn ben je inderdaad niet snugger.quote:18 jarige brugwuppie
ouch, die doet pijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je denkt dat brugklassers 18 jaar zijn ben je inderdaad niet snugger.
Ja, dan heb je zo'n droplulletje die als je hem vraagt waar de grenadine staat hij je aankijkt en vraagt "Wat is grenadine?"quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit in de detailhandel; zo goedkoop mogelijk, ten koste van de kwaliteit.
Met als gevolg klanten die wegblijven omdat ze niet goed worden geholpen.
Goed bezig.
Ben je zo'n sletje dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
In albert heijn ben je tegenwoordig op je 17e al te oud...
troost je je bent niet de enigste die zich vaak genaait voelt
Oh? waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:33 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
in jouwn wereld bestaat discriminatie onder werkgevers kennelijk niet.
Of tegenover de AH in het centrum, bij zijn homies in de steeg achter dat Entertainmentcenter.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Die koepel aan de Nassaustraat lijkt me ook wel een mooie locatie voor 'm
Bredanaars verzamelt u!quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Of tegenover de AH in het centrum, bij zijn homies in de steeg achter dat Entertainmentcenter.
sssstttttttquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:40 schreef renz0r het volgende:
over 17 jaar ben je al 50....17 jaar is zo voorbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |