quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef BrauN het volgende:
33!!!!111!!!En dan nog op FOK!
Jij bent oud, dude!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Tief op met dat slachtofferrol gezeik.
Als er 30 sollicitanten zijn, worden er 29 afgewezen. Oeh! de aangenomene is jonger dan ik ben -> discriminatie. Oeh! ik ben autochtoon maar de allochtoon wordt aangenomen -> discriminatie! Oeh! ik is allochtoon maar kaaskop wordt aangenomen -> discriminatie!
Echt, rot op. Je bent niet degene die ze zoeken. Misschien moet je de tijd die je hier nu aan verneukt 'ns steken in het verkrijgen van iets extra's op je CV/ voorkomen /.....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef Robinoviccc het volgende:
Klonk, je bent gewoon een domme eikel, daarom werd je niet aangenomen. Die leeftijd/samenstelling van het team was gewoon een smoesje
Zwijg, snotaapquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef BrauN het volgende:
33!!!!111!!!En dan nog op FOK!
Jij bent oud, dude!
Heel leuk, opa.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:52 schreef zwaaibaai het volgende:
Je hebt die leeftijd nog niet bereikt, je hebt nog niet hoeven solliciteren wanneer je 30 wordt, je hebt een baan. Gefeliciteerd, rij vooral verder.
Nee, op Vader Abraham na kan ik er geen bedenken eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:40 schreef Robinoviccc het volgende:
Breda...zal weer eens niet waar zijn, wonen daar nou ook echt ALLEEN MAAR mongolen?
Dan ben je een dom wijfquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Nee, op Vader Abraham na kan ik er geen bedenken eigenlijk.
Evelien een lul noemen vind ik een beetje raar.... je moet ook niet alleen maar naar de klokkenberg gaan als je nog eens een bezoek brengt aan je familie in Breda. Ga ook eens de stad in zou ik je aanraden!quote:
Ook goeiemiddagquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Tief op met dat slachtofferrol gezeik.
Als er 30 sollicitanten zijn, worden er 29 afgewezen. Oeh! de aangenomene is jonger dan ik ben -> discriminatie. Oeh! ik ben autochtoon maar de allochtoon wordt aangenomen -> discriminatie! Oeh! ik is allochtoon maar kaaskop wordt aangenomen -> discriminatie!
Echt, rot op. Je bent niet degene die ze zoeken. Misschien moet je de tijd die je hier nu aan verneukt 'ns steken in het verkrijgen van iets extra's op je CV/ voorkomen /.....
Die koepel aan de Nassaustraat lijkt me ook wel een mooie locatie voor 'mquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Evelien een lul noemen vind ik een beetje raar.... je moet ook niet alleen maar naar de klokkenberg gaan als je nog eens een bezoek brengt aan je familie in Breda. Ga ook eens de stad in zou ik je aanraden!![]()
Nee omdat hij volgens hen te oud is. Daar gaat het hele verhaal om! maargoed in jouwn wereld bestaat discriminatie onder werkgevers kennelijk niet. Dream on..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Je bent niet degene die ze zoeken.
Als je denkt dat brugklassers 18 jaar zijn ben je inderdaad niet snugger.quote:18 jarige brugwuppie
ouch, die doet pijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je denkt dat brugklassers 18 jaar zijn ben je inderdaad niet snugger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |