Ja, dan heb je zo'n droplulletje die als je hem vraagt waar de grenadine staat hij je aankijkt en vraagt "Wat is grenadine?"quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit in de detailhandel; zo goedkoop mogelijk, ten koste van de kwaliteit.
Met als gevolg klanten die wegblijven omdat ze niet goed worden geholpen.
Goed bezig.
Ben je zo'n sletje dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
In albert heijn ben je tegenwoordig op je 17e al te oud...
troost je je bent niet de enigste die zich vaak genaait voelt
Oh? waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:33 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
in jouwn wereld bestaat discriminatie onder werkgevers kennelijk niet.
Of tegenover de AH in het centrum, bij zijn homies in de steeg achter dat Entertainmentcenter.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Die koepel aan de Nassaustraat lijkt me ook wel een mooie locatie voor 'm
Bredanaars verzamelt u!quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Of tegenover de AH in het centrum, bij zijn homies in de steeg achter dat Entertainmentcenter.
sssstttttttquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:40 schreef renz0r het volgende:
over 17 jaar ben je al 50....17 jaar is zo voorbij
Bij de vomar nemen ze alleen 16-jarige aan. Maar als je er eenmaal werkt kenne ze je niet zomaar ontslaan. Vriend/Collega van me is 24 en werkt er nog steedsquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:15 schreef Vlindur het volgende:
Man, mekker niet.
Ik ben er met mijn 20 jaar uitgeknikkert bij de Albert Heijn.
Te oud. Te duur.
Je hebt niks te zeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |