Idem voor Peter!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:43 schreef Mark het volgende:
en de eerste game voor JJ op love
Klik op de link in de OP en je ziet linksboven Launch IBM-scorebord staanquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:57 schreef The_Hives het volgende:
is er een livescoreboard?
Ofquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:59 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Klik op de link in de OP en je ziet linksboven Launch IBM-scorebord staan![]()
Had je dan wel ooit van Peter Wessels gehoordquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:05 schreef JPM01 het volgende:
ik heb eerlijk gezegt nog nooit van johansson gehoort![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:08 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Had je dan wel ooit van Peter Wessels gehoord; bovendien zijn er twee Johanssonnen in de top 50
Voor zover bekend, welquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:24 schreef SCH het volgende:
Doet Johansson het nog steeds met meisje Hewitt?
Vooruitziende blikquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:35 schreef JPM01 het volgende:
nu gaan breken kan die het op eigen service afmaken![]()
Uhm 2e partij toch?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:03 schreef The_Hives het volgende:
morgen Krajicek de 3e partij. Helaas weinig kans dat het uitgezonden wordt.
Wordt het live uitgezonden?quote:
Nee, toen Williams klaar was schakelde Eurosport als verwacht naar de staart van de partij met Coria.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee, toen Williams klaar was schakelde Eurosport als verwacht naar de staart van de partij met Coria.
Krajicek breekt naar 4-2 voorwel op een showcourt trouwens
Die loopt ook alweer tegen de 50?quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:33 schreef At_Fundum het volgende:
Navratilova staat ook weer op de baan in haar eerste rondepartij in het damesdubbel
Nee, deze jonge bloem is slechts 48quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:35 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Die loopt ook alweer tegen de 50?
Wat scheelt het....quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:36 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Nee, deze jonge bloem is slechts 48![]()
Ik zie niks....quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:45 schreef okee6 het volgende:
En naar 2-1. Je ziet wel dat haar service en dan vooral de tweede niet wereldtop is, maar ze kan in ieder geval mee
Nummer 11 geplaatst verslagen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:08 schreef At_Fundum het volgende:
Overigens staat Rogier Wassen samen met Labadze in de tweede ronde herendubbel, maar dat wisten we natuurlijk al
2 slechtsquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:01 schreef okee6 het volgende:
Pfeww, naar een 3-2 voorsprong, drie breekpunten overleefd
Dat kan niet op 40-30quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:04 schreef Mark het volgende:
En nu breken![]()
Edit: haha, komrad had dezelfde gedachte
ik denk van nietquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:23 schreef At_Fundum het volgende:
Tsja, nog een game de kans om het kunstje van net te herhalen.
ik hoef het niet te benoemen, aan de stand in de tie-break heb ik meestal voldoende, de servicepunten worden m.i. een beetje overschat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:32 schreef Mark het volgende:
Hoe wil je het dan noemen?
dat moet toch ookquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:24 schreef MaxPower het volgende:
mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break mini-break
wat zendt eurosport trouwens veel vrouwentennis uit, terwijl er tegelijkertijd goede herenpartijen bezig zijn...![]()
Ik begin me af te vragen of we de Belgische dames ooit nog op het oude niveau gaan terugzien. Henin mogelijk wel, maar bij Clijsters heb ik m'n twijfels. En bij de Belgische versies van Michaela Krajicek (Elke Clijsters en Kirsten Flipkens - het aanstormend talent dus) is de carriere ook al gebroken door blessures voor ze begonnen is.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:18 schreef komrad het volgende:
dat is verrassend van rochus, leuk voor de belgen nu de dames er niet bij zijn
Ze sukkelde eigenlijk heel haar (korte) carriere met rugproblemen, dus we zullen nooit weten waartoe ze in staat was. Natuurlijk niet het niveau van Kim, maar ik zag er wel een degelijke top 50 speelster in.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me duidelijk, Elke is meer het zusje van en is minder getalenteerd.
Ja, hier nog een. Ik heb om 13:15 pauze, maar dan zal je zien dat het precies in dat kwartier gebeurt..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:51 schreef MaxPower het volgende:
Ik wil eigenlijk wat te eten halen, maar dan mis ik het einde ben ik bang
3.49 zag ik een paar minuten geleden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef komrad het volgende:
EN de break is er, ze laten maar steeds niet zien hoe lang ze al bezig zijn
Idd, Chela breekt nu weer terug door 4 fouten van Hewitt, zelf maakt hij nauwelijks punten..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:38 schreef Butra het volgende:
Ik vind Chela maar tegenvallen. Moet het vooral hebben van fouten van Hewitt..
en terecht.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:44 schreef Butra het volgende:
Haha, Chela
Na het zoveelste come on krijgt Hewitt een service naar zn hoofd toe.
Dat heb ik niet gezien. Hij probeerde 'm in ieder geval wel 2 keer te raken, maar hij gaf wel netjes een handje aan het einde.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:49 schreef limbabwaan het volgende:
spuugde Chela op een gegeven moment naar Hewitt of heb ik dat verkeerd gezien??
Bij mij ontlopen ze -Hewitt en Roddick- elkaar niet veel hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:59 schreef Leatherface het volgende:
Niet zo netjes van Chela
Maar dan nog vind ik Hewitt een kwal. Ik snap overigens totaal niet dat er mensen zijn die Roddick net zo irritant vinden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:48 schreef mitt het volgende:
[..]
en terecht.
zit me weer gruwelijk te ergeren aan Hewitt en ook aan zijn (passieve) spel.
Rafael Nadalquote:Op zondag 23 januari 2005 00:11 schreef Leatherface het volgende:
Die Hewitt is echt de ultieme kneus op de baan zeg. Zo irritant, zo in your face
Maar goed, Chela heeft zich wel heel erg laten kennen.
Yeps, maar toch jammer voor Rochusquote:Op zondag 23 januari 2005 11:14 schreef Ambrosius het volgende:
Safin duidelijk sterker in de tie-break. Mooie wedstrijd geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |