Amsterdam is ook ZEKER niet perfect hoor, ik heb ook zo mijn kritiekpuntenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zo ben ik zelf in ieder geval niet. Maar ik ben dan ook geen ras-Rotterdammer.
Ik denk niet dat het een soort van minderwaardigheidscomplex is maar eerder het gevoel is van genegeerd worden. Beetje een UVT-voorbeeld maar als er een onderzoek wordt gedaan naar drugsgebruik onder jongeren kijken ze bijvoorbeeld alleen naar de jongeren in Amsterdam, concluderen vervolgens dat XTC-gebruik onder jongeren is afgenomen terwijl die in de provincie drastisch is toegenomen. En zo zijn er tal van voorbeelden te bedenken. Persoonlijk denk ik dat dit komt omdat het meerendeel van de intellectuele elite in de grachtengordel woont. Dat bedoel ik met dat het centralisme in Amsterdam nogal groot is.
klikquote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is ook ZEKER niet perfect hoor, ik heb ook zo mijn kritiekpunten. Het stadsbeleid is te knullig voor woorden soms
.
Maar goed, dat is in elke stad wel denk ik. Maar kijk nou eens naar fok, er zijn ALLEEN maar van dit soort topics over Amsterdam... Nooit eens over Utrecht, Rotterdam etc..
Hoge bomen vangen veel wind..
quote:
Te veel berbers daar.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Verhuis dan gewoon lekker naar Utrecht
We doen ons bestquote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef teknomist het volgende:
Maar het is natuurlijk ook gewoon een kankerjodenstad.
Tja, de NoordZuidlijn is idd erg ingrijpend aanwezig, maar goed, dat soort dingen MOETEN wel om de stad te verbeteren....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:27 schreef Kresj het volgende:
Als geboren Amsterdammer vind ik het een leuke stad. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd al die opbrekingen en bouwputten spuugzat begin te worden. Ik moet veel met de auto in en door de stad voor m'n werk en elke dag is het weer de vraag of ik op bestemming aan kan komen of dat ik een teringend verderop moet parkeren om vervolgens alle troep mee te sjouwen...
Het is niet alleen de N/Z lijn. Ook tramspoorvernieuwing, rioolvernieuwing op stadhouderskade, herinrichting, etc...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, de NoordZuidlijn is idd erg ingrijpend aanwezig, maar goed, dat soort dingen MOETEN wel om de stad te verbeteren....
Ik kom 1 a 2 keer per jaar in NY en daar gebeurd ook veel idd. Vooral de metro wordt grondig aangepakt nu met alle overlast vandien. Maar het blijft irritant. Zal blij zijn als Amsterdam Amsterdam weer is.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef HeatWave het volgende:
tja, het is niet anders helaas, de dam is ook al zo'n bende op het moment.
Maar vele grote steden (NY bijv) liggen ook altijd open hoor, dat voorkom je gewoon niet..
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou ja, ik weet niet of je de omgeving van rotterdam centraal de afgelopen tijd nog hebt gezien maar das ook een aardige teringbende
Die gasten kunnen ook niks zelf verzinnen
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Die gasten kunnen ook niks zelf verzinnen
Ook ik hou van Amsterdam, maar de PChooftstraat is wel de meest suffe holle commerciele straat van heel Nederland.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:35 schreef woniya het volgende:
de PC
Er lopen wel altijd lekkere golddiggers.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:51 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Ook ik hou van Amsterdam, maar de PChooftstraat is wel de meest suffe holle commerciele straat van heel Nederland.
Jaloers?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:51 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Ook ik hou van Amsterdam, maar de PChooftstraat is wel de meest suffe holle commerciele straat van heel Nederland.
Hahaha, nee hoor. 9 van de 10 winkels in die straat verkoopt overpriced pauperspul.quote:
Nee, 't is echt overpriced pauperspul. Eén dagje naar Den Haag, Antwerpen of Den Bosch en je komt nooit meer in Amsterdam.quote:
Dat slaat ook echt ergens op hoor. Wat je daar kan krijgen kan je in Amsterdam OOK gewoon krijgen natuurlijk..quote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, 't is echt overpriced pauperspul. Eén dagje naar Den Haag, Antwerpen of Den Bosch en je komt nooit meer in Amsterdam.
Voor die doeleinden, althans.
Nou ja, voor zover ik weet zit er geen Chanel of Dries van Noten in Amsterdam...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt ergens op hoor. Wat je daar kan krijgen kan je in Amsterdam OOK gewoon krijgen natuurlijk..
Goh, spannend. en hoeveel winkels zitten er WEL in Amsterdam die *daar* niet zitten?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik weet zit er geen Chanel of Dries van Noten in Amsterdam...
For starters.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, spannend. en hoeveel winkels zitten er WEL in Amsterdam die *daar* niet zitten?
Het zou me een ban opleveren, zoveel ziektes zou ik nodig hebben om m'n mening eningszins van de juiste tekstuele kracht te voorzien.quote:
jouw mening over deze stad is gelukkig behoorlijk bekendquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zou me een ban opleveren, zoveel ziektes zou ik nodig hebben om m'n mening eningszins van de juiste tekstuele kracht te voorzien.
Zelfs de binnenstad van Den Haag is nog sneller te bereiken vanaf de A4/A12. Goed, vaak is de belijning op de weg net zo onduidelijk (lees: afwezig) als die van A'dam, maar als je de weg ongeveer weet is dat ook weer te overzien... Voldoende parkeergarages gewoon pal naast de winkelstraten, gewoon top.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zou me een ban opleveren, zoveel ziektes zou ik nodig hebben om m'n mening eningszins van de juiste tekstuele kracht te voorzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |