quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:38 schreef CrackerJack het volgende:Diana zou met dat interview de Winsors grote schade hebben berokkend. Vanaf toen zou het dus begonnen zijn. Toen hij op reis was, ontmoette Icke een man die beweerde een telefoongesprek gehad te hebben met Diana (zij had hem gebeld). Ze deed dat dikwijls, al bellend met een publieke telefoon, omdat ze wist dat ze afgeluisterd werd. Ze had raad nodig van deze man, om te beslissen hoe ze het nieuws zou vertellen aan de wereld, dat ook echt wereldschokkend zou zijn.
In dit soort kringen schop je al snel iemand tegen het verkeerde been. Motieven zijn niet al te moeilijk te vinden lijkt me. Ik denk dan ook dat we kunnen aannemen dat er groepen/mensen waren die veel baat hadden bij haar overlijden. Ook denk ik dat we kunnen aannemen dat sommige hiervan veel geld/macht hadden om iets op touw te zetten.Vraag is natuurlijk of dit ook gebeurd is.
quote:
Dan gaat het verhaal verder over Mohamed Al Fayed, die de hele tijd zijn uiterste best zou doen om Diana te beschermen. Om later niet verdacht te worden, zou blijken. Want het was hij die de security rond de auto van Diana zou opdragen om dus niet meer de auto te beveiligen, via zijn zoon Dodi, die er ook van wist... De bodyguards zouden ook allemaal in dienst geweest zijn van vader Al Fayed, aangeworven personen uit de SAS en andere elite eenheden. Een eenheid uit Parijs, die speciaal contact had opgenomen met hem, zou tot 4 keer afgescheept zijn, Al Fayed had hun diensten niet nodig, hij had immers zijn eigen volk.
Het was ook Dodi's vader, die zijn zoon opdroeg om aan te pappen met Diana, en dat terwijl hij verloofd was met iemand anders, Kelly Fisher!
Dus er waren overal mensen van Mohamed Al Fayed in hun omgeving waarvan sommige de beveiliging afhandelden. Ok. Toch is dit moeilijk te rijmen omdat hij juist degene is die zo op een onderzoek is gebrand. Zijn website staat vol met vragen en theorieën. Ook de top-beveilingsman van hem was degene in de docu die juist zijn twijfels had.
quote:
Ok, dan de bewuste avond waarop Diana verongelukte. Ze zouden gaan eten in een restaurant "Chez Benoit" en overnachten in de flat van Dodi. Maar toen ze terug in de flat van Dodi waren die avond, begon ook Diana te twijfelen aan de veiligheid van het eten in zo'n zaak en besliste dan toch maar om te gaan dineren in het Ritz hotel. Dan na het eten, heeft Dodi een ongewoon plan, na een telefoon met zijn vader: we nemen een andere auto, en die wordt gebracht aan de achterkant van het hotel. Vader Al Fayed stond erop dat Henri Paul zou rijden, al was die daartoe niet gekwalificeerd!
Persoonlijk vind ik dit niet ongewoon. Michael Jackson kent van veel hotels alleen maar de keukendeur omdat de voordeur volstaat met fotografen en fans. Meerdere auto's was een standaard iets en ik verwacht ook niet dat Henri Paul er veel mee te maken heeft omdat deze ook overleden is bij de crash. Het is wel zo dat ook deze banden met MI6 scheen te hebben. Wist ie toch meer maar was ie te laat om het zinkende schip te verlaten?
quote:
Diana en Dodi zitten op de achterbank en op de passagierszetel zit Trevor Rees-Jones, Henri Paul zit aan het stuur dus, mét gordel. Dat is ongewoon voor een bodyguard ivm snel kunnen reageren. Rees-Jones draagt hem dan ook niet, te zien op een foto die een journalist (met motor), die de auto toch had kunnen volgen, had vastgelegd. Even later racet de auto een tunnel in en die raakt de 13de (!) pilaar. Echter, nu heeft rees-jones wel een gordel aan! Er moet dus ondertussen iets gebeurt zijn, of Rees had door dat de chauffeur iets al te gek van plan was.
Mja auto rijdt hard. Trevor Rees-Jones begint het link te vinden en doet halverwege de rit zijn gordel om. Daarnaast zal het een moordenaar weinig boeien welke pilaar je raakt zolang je hem maar hard raakt.
quote:
En nu komt het: die tunnel, Pont de L'Alma,is niet de weg naar Dodi's flat, hij leidt daarvan weg zelfs! (foto staat in boek met routekaartje)
Dit is idd waar en opmerkelijk. Afleidingsmanoeuvre? Heeft dit zin als er toch al tig paparazzi achter je aan zitten? Aan de andere kant is het ook zo dat er getuigen zijn die beweren dat de weg om de tunnel heen geblokkeerd was met motoren waardoor de auto de keus had tussen stoppen of de tunnel in rijden. Maar als de chauffeur in het komplot zit dan hoef je de weg niet af te sluiten. Of was dit een extra iets dat weinig kost en het zeker maakt dat als de chauffeur zou weigeren hij hier geen kans toe kreeg?
quote:
Achteraf wordt het ongeluk snel in de schoenen geschoven van de paparazzi en Henri Paul, de zondebok is gevonden. Hij zou ook heel dronken geweest zijn, en onder de invloed van medicijnen, maar op de video bij het vertrek aan het hotel is daar niets van te zien. En dan nog: enkele dagen voor de crash had hij een grondige medische controle ondergaan, voor de vernieuwing van zijn pilotenbrevet. Ook zou de hemoglobine in zijn bloed 20,7% koolstofmonoxide hebben bevat, onmogelijk om dan zo te rijden volgens een expert ter zake: "want dan zou hij zijn rechter- van zijn linkerhand niet hebben kunnen onderscheiden".
Ik lees geruchten dat het koolmonoxide mogelijk afkomstig is van de airbag alhoewel anderen zeggen dat dit onmogelijk is. Ook lees ik geruchten dat deze "dronkenschap" bekend werd voordat überhaupt 'zijn' bloed was geanalyseerd.
Volgens de site van Mohamed Al Fayed wordt hij enorm tegengewerkt door de franse justitie. Dit bleek ook uit de docu waarin de beveiligingsman van Al Fayed beweert dat ie wordt opgepakt als ie voet zet op franse bodem. Volgens hun zijn er door 4 experts 28 fouten gevonden in de autopsie. Zoveel fouten bij zo'n belangrijke autopsie?
Ook staat er op de website dat de ambulance er 1 uur en 43 minuten over deed om het ziekenhuis te bereiken (en zelfs 10 minuten stil stond?!?). Zij overleeft het ongeluk maar net en dus moet je iets regelen om de klus alsnog te klaren. Die ziekenwagen lijkt tijd te rekken maar waarom niet gewoon iets inspuiten of haar laten stikken? Veel minder verdacht en veel meer kans op zekerheid. Tijd rekken lijkt mij geen logische keuze.