Hier heb je best wel een goed puntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
it's hard to believe it's an accident when it comes to famous people.
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Evilia het volgende:
[..]
Heb je idd gelijk in , maar ik vind de omstandigheden rondom deze zaak iets te verdacht om aan
te nemen dat prinses Diana, één van de beroemdste vrouwen ooit, is omgekomen door simpelweg
een ongeluk.
Laat ik het zo zeggen . Natuurlijk kan het een gewoon ongeluk zijn geweest.MAAR ik vindquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar geef je eigenlijk al een beetje antwoord. tenminste dat denk ik.
Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:42 schreef Evilia het volgende:
Bovendien zegt mijn gevoel ook dat er iets niet klopt.
Prinses Diana zou 'iets groots' onthullen, velen denken aan een zwangerschap en huwelijk.
Waarom zou het niet iets te maken kunnen hebben met het Engelse koningshuis?
Hmm inderdaad! Bedankt, zeer interessant dit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.
Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
Waarom zou je dat eraf halen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Evilia het volgende:
Idd zeer interessant , wat zou het kunnen betekenen ? iemand heeft het eraf gehaald? of ze zijn van auto gewisseld ?
mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Kanjer het volgende:
Voor :
[afbeelding]
Na :
[afbeelding]
Het was dus andersom, voor aanrijding wel typeplaatje, na aanrijding niet meer.
Likt me sterk dat zo'n plaatje eraf valt door de aanrijding, heb heel wat schades gezien en dat nog nooit meegemaakt, zou het wel zo zijn zou je op zijn minst lijmresten moeten zien.
hahahaquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
wat moet je nog meer weten dan ? stukje is duidelijk genoeg.
Dat schampen met een auto is inderdaad een standaard techniek om iemand van de weg te duwen bij geheime diensten, dat ze vervolgens de assassin uit de weg ruimen is ook niks nieuws.
Dat de MI6 betrokken is komt mooi overeen met haar brief waarin ze Charles beschuldigt van het plannen van een auto ongeluk..
kortom om alles nog even op een rijtje te zetten
opdracht gever : Prins Charles
uitvoerder : MI6
Modus operandi : witte fiat
motief : diana was charles een pijn in den Aersch
Zoiets?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooi. ik mis alleen de foto dat ze daarwerkelijk in die merceds is ingestapt.
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Evilia het volgende:
Ik heb een stukje gevonden over de Merceds, dit zou kunnen verklaren waarom we op de ene foto wel een typeplaatje zien en op de andere foto met de verongelukte auto geen plaatje.
Het komt van Nu.nl en www. daanspeak.com
Diana's fatale rit in een vervang-auto
Op 16 maart 2005 schrijft Nu.nl: 'De Britse prinses Diana verongelukte in een vervangende auto. De auto waarin zij eigenlijk bij het Ritz-hotel in Parijs wilde vertrekken, bleek niet te starten. Maar het kan ook zijn dat Diana en haar vriend Dodi al-Fayed op het laatste moment voor een andere auto kozen om paparazzi te misleiden. Dit blijkt uit correspondentie tussen Britse functionarissen en de regering in Londen kort na het ongeluk van 31 augustus 1997 in Parijs. De officiële documenten zijn openbaar gemaakt door een beroep op de Britse wet openbaarheid van bestuur, meldde de Britse omroep BBC dinsdagavond.'
Als die auto niet startte zie je ze dus in die , niet startende, auto stappen, maar zijn ze er weer uitgestapt om met een vervangende auto te gaan........en daar zullen dan wel geen foto's van zijn......quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Opzich maakt het toch niet uit of ze met een vervangende MB gingen?
Ze stappen in een MB met typeplaatje en crashen in MB zonder typeplaatje, tenzij ze onderweg zijn overgestapt
Misschien niet zo goed idee, toch zou ik hem wel willen zien eigenlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Kanjer het volgende:
Heb nog een foto gevonden van Diana na de crash in de MB, maar zal die maar niet hier plaatsen...
Mijn mail staat in mijn profiel, dus als je een mail zend, zou ik je de foto kunnen mailen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Evilia het volgende:
[..]
Misschien niet zo goed idee, toch zou ik hem wel willen zien eigenlijk![]()
Okee ik stuur je een mailtje dan, bedankt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mijn mail staat in mijn profiel, dus als je een mail zend, zou ik je de foto kunnen mailen....
Dat is vreemd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef Evilia het volgende:
Hee Kanjer, mailtje sturen lukte niet naar je Email adres ....
![]()
MMM idd vreemd, ik probeer het later weer ...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat is vreemd.
Is een gewoon E-mail adres.....???
Lukt niet, weigert de server.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Evilia het volgende:
Weer niet gelukt(ik snapp niet waarom) stuur maar een mailtje naar mij.Mailadres staat in mijn profiel, bij MSN .
Hmn bij een docu van de SBS en de SAS werdt gezegd dat wanneer je een auto van 2500kg van de weg moet drukken je hier een auto voor nodig hebt van rond de 600 kg.quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De grap is juist dat het heel onaannemelijk is dat die fiat hiervoor gebruikt is. Niks wijst erop als je kijkt naar de reconstructie. Daarnaast is die wagen een hele onlogische keus om zoiets te doen.
Waarom ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef Troel het volgende:
Maarja, dit is bijna 9 jaar geleden, tijd om he tte laten rusten?
Dat mensen hier uit Truth worden neergezet als psychopaten die alles geloven is wel bekend, maar degenen die nu denken dat er meer aan de hand is zijn toch niet de eerste de besten, mannen die allemaal hun sporen wel verdiend hebben. Wat je ook van ze zeggen mag, gek zijn die niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:33 schreef vencodark het volgende:
Waarom kan het niet gewoon een ongeluk zijn? Ongelukken gebeuren, ook bij beroemde mensen. Er wordt zoveel gespeculeerd wanneer een beroemdheid verongelukt of whatever.
Het blijft erg, daar niet van.
de jongste lijkt wel veel op zijn pappie hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik moet hierbij altijd denken aan dat William en Harry niet van Charles zijn. Ze had bijvoorbeeld een affairre met ene James Hewitt en met JFK jr.
Bloedtest moest afkomst Britse prins Harry bewijzen
Er zijn wel DNA-tests gedaan waarna werd gezegd dat Charles de vader was maar dat zegt natuurlijk niks. Als er iets anders uitgekomen is zouden ze dat heus niet openbaar maken. De prinsen lijken iig voor geen meter op Charles of de Windsors.
Een Kennedy op de Britse troon zou wel spectaculair zijn.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:52 schreef RickySway het volgende:
Diana was geen reptilian en toen de reptilians dat door hadden, moest ze uitgeschakeld worden.
(*) Wat vreemd is, is dat de brief op de website wel is afgebeeld, maar totaal niet te lezen is, zo kleinquote:Will Mr Blair listen this time?
I wrote to Tony Blair on 30th March(*). The letter is published here. So far, Tony Blair has not been man enough to send me a reply. I do not know about you, but to me, that is not the behaviour of a man who should be leading this great country with courage and integrity. I am beginning to wonder if Mr. Blair is not just discourteous but worried that my campaign to expose the murder of my beloved son Dodi and Diana, Princess of Wales, will also reveal the part played in their deaths by his Government. When the British Ambassador in Paris gave orders for Diana’s body to be embalmed, he wilfully destroyed medical evidence not least that of her pregnancy. Such embalming was against French law. The Ambassador could not have done this without receiving orders which could only have come from the British Security Services, the Royal family in the person of the Duke of Edinburgh or from the Foreign Secretary, Jack Straw. Perhaps Blair himself was personally involved. As the Prime Minister, he must take responsibility for what happened. Perhaps that is why he refuses to give a proper answer to the points I raise. These are questions that will not go away, Mr Blair, no matter how many times you try to duck them.
If you agree why don’t you get in touch with No.10 Downing Street to say that you, too, want the Prime Minister to come clean about the most outrageous crime of the 20th century?
The Right Hon. Tony Blair, MP
Prime Minister
10 Downing Street
London
SW1A 2AA
----------------------------------
By post
30 March 2006
Dear Mr Blair,
I received on 28 February 2006 a letter from E. Adams, apparently sent on your behalf, thanking me for my letters to you of 14 and 21 February. I had assumed that the letter was merely an acknowledgement and that in due course I would receive the courtesy of a substantive reply from you. A month has since passed so I must neccessarily assume that the letter from the faceless 'E. Adams' (whether male or female) constitutes the full extent of your reply and of the action which I can hope to receive from you.
In 1997 when you first came to power, it was on the back of the electorate's disillusionment with a Tory government riddled with sleaze. It was my fearlessness and determination which exposed it and bought it to the forefront of public attention. You have never acknowledged the part that I played in bringing you to office. That is disappointing, but not particularly surprising from a politician. It is, however, doubly disappointing that, not only are you unwilling to admit or accept the role I played, you are not even apparently willing to help expose those responsible for the horrendous crime committed in Paris in the very year you became Prime Minister.
Perhaps I should expect nothing else. Your own government is now mired in sleaze. History has a habit of repeating itself. Your own government, and your role in history, faces the same ending as that of the last Tory government.
But even now, it is too late for you to show the moral fibre and the determination to help expose the truth about the crash in which my son and Princess Diana were killed. That is what the British public expect and deserve. I deserve nothing less as does the memory of my beloved son. The 'People's Princess' most certainly deserves it.
I was there in Westminster Abbey when you read the lesson, most movingly, at the funeral of Diana, Princess of Wales. You were either as deeply affected as the rest of us, or you were acting. I would prefer to believe that you were utterly sincere in your grief. It was you who spoke about the 'People's Princess', albeit that Mr Campbell may have coined the phrase for you. That doesn't matter now. What matters is that you are true to your words, and like a man do the only thing now that you can do for the Princess and my son Dodi: find the truth and disclose it, though the heavens fall.
We are both fathers. You must be able to relate to the grief I bear, and my undying and unquenchable determination to achieve justice.
You alone have the authority to compel the Intelligence and Security Committee to comply with my demands. Lord Stevens will no doubt have attempted to access security service files but I am not so naive as to believe they would be made available to him.
I enclose a copy of a further letter I have sent today to Mr Murphy. If my further pleas to you both continue to fall on deaf ears and hard hearts, I will simply continue the battle elsewhere with the continuing support of the overwhelming majority of the British people. I hope this time I can look forward to receiving from you something more positive and worthy of you than a curt acknowledgement from your administrative office, although possibly that was your way of simply saying 'get lost'.
Do not believe that by ignoring me these matters will go away. You should be aware of my determination and resolve.
Yours sincerely,
M. Al Fayed
Zou dat een belangrijke motivatie zijn om te stoppen denk je als je met het idee moet leven dat je zoon niet simpelweg bij een auto ongeluk is omgekomen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:24 schreef livEliveD het volgende:
Hij is er wel druk meeVraag me soms af of ie het niet moet laten rusten. Ik zie niet zo snel definitieve antwoorden komen namelijk
idd, lijkt logischer als hij zo strijd. kijk wat moeders doen, als van dat amerikaanse verdwenen meisjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat een belangrijke motivatie zijn om te stoppen denk je als je met het idee moet leven dat je zoon niet simpelweg bij een auto ongeluk is omgekomen?
en door de houding van de Britse Elite wordt het voor de mens, een principe kwestiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat een belangrijke motivatie zijn om te stoppen denk je als je met het idee moet leven dat je zoon niet simpelweg bij een auto ongeluk is omgekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |