Wat zijn dan de punten waar het niet goed op gaat en waar je tegenaan blijft lopen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:05 schreef Uiruru het volgende:
16 maanden is het nou al voorbij... en nog steeds een wrak.
Kan ik me voorstellen. Als je goed/slecht nieuws krijgt dan is de eerste aan wie je het wilt vertellen, iemand van wie je houdt, die dicht bij je staat. Is er niet iemand anders met wie je dat kunt delen? Het contact met mijn ouders is bijvoorbeeld een stuk meer geworden. Als er nu iets is bel ik mijn moeder en 'vroeger' eerst mijn (ex-)vriend.quote:Ik heb goed nieuws gekregen waardoor ik een hele belangrijke beslissing moet nemen. En zij was de enige waarmee ik over dit onderwerp kon praten. Dus ik mis haar nou extra erg.
Als je het voor elkaar krijgt om haar los te laten, dan heb je blijkbaar het idee dat zij toch niet helemaal die persoon is die je zoekt. Het heeft ook met je levensinstelling te maken. Als jij denkt dat er iemand is die nog op die manier bij je past, dan zul je er wel sneller overheen komen.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:36 schreef Tranceptor het volgende:
Kwestie van oogkleppen op, niet meer naar achteren kijken en flink hard doorlopen. Nu ligt dat ook heel erg aan hoe je ex was,...
Ik ben blij dat je er nog zo nuchter over kunt denken. Mijn probleem is dat ik tijdens deze relatie besefte dat het daarvoor nooit goed was geweest! Niet dat ik elke dag depressief ben, omdat ik heel heel zelfverzekerd ben van mijn kwaliteiten. Maar er heeft altijd iets gemist en ik ben nu weer terug bij af.quote:Kortom: het komt allemaal wel weer goed met me, het heeft even zijn tijd nodig.
Ik vind berusting in de gedachte dat we geestelijk heel goed bij elkaar passen, maar dat zij niet in staat was geestelijke vermogens te koppelen aan daadwerkelijk gedrag. Helaas was ze dus in dat opzicht er nog niet klaar voor, hoe hard ze dat ook riep. Ik had dat wellicht eerder onder ogen moeten zien, maar kon niet over mijn eigen verliefdheid/liefde voor haar heen kijken. Al met al is het voor mij iets wat ik weer mee heb in mijn koffertje. Ik had het gevoel dat we prima bij elkaar pasten, maar gewoon niet op dit moment in haar en mijn leven.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:07 schreef Tarot het volgende:
[..]
Als je het voor elkaar krijgt om haar los te laten, dan heb je blijkbaar het idee dat zij toch niet helemaal die persoon is die je zoekt. Het heeft ook met je levensinstelling te maken. Als jij denkt dat er iemand is die nog op die manier bij je past, dan zul je er wel sneller overheen komen.
[..]
Ik ben blij dat je er nog zo nuchter over kunt denken. Mijn probleem is dat ik tijdens deze relatie besefte dat het daarvoor nooit goed was geweest! Niet dat ik elke dag depressief ben, omdat ik heel heel zelfverzekerd ben van mijn kwaliteiten. Maar er heeft altijd iets gemist en ik ben nu weer terug bij af.
En nu ik dit besef zal geen enkele vrouw een kans krijgen bij mij, omdat ze gewoon niet aan dat perfecte beeld voldoet. En als er zo nu en dan ééntje komt, die een potentiele kanshebber kan zijn, schrik ik haar waarschijnlijk sterk af door het enorm hoge voetstuk waarop ik haar zal plaatsen.
Ik weet dat het ongezond is om zo te denken, maar het is sterker dan de ratio.
Ik weet precies hoe je je voelt kerel, want ik heb precies hetzelfde. Als je ooit de oplossing voor dit probleem hebt gevonden hoor ik het van je...quote:Op zondag 30 januari 2005 00:27 schreef Tarot het volgende:
meer dan 1 jaar en 3 maanden geleden ging het uit... en vanavond voel ik me weer even verschrikkelijk alleen en dan denk ik weer aan hoe zij als enige ooit in mijn leven dat gevoel van eenzaamheid wist op te lossen. Vind zoiets nog maar eens terug .....
En je hebt werkelijk waar geen enkel idee waar dit vandaan komt?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:23 schreef Eenzaam het volgende:
Krijg een sms'je met de tekst dat ze me nooit weer wil zien.
Wist ik het maar... Ik kan me niet herrinneren dat ik iets verkeerds heb gezegd waardoor ze dit zou doen. Tuurlijk, we hebben wel eens een meningsverschil maar dat is vaak binnen een half uurtje opgelost.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je hebt werkelijk waar geen enkel idee waar dit vandaan komt?
Ja, zo zwartgallig ga je met zulke tegenslagen ook denken, terwijl je rationeel waarschijnlijk zelf uiteindelijk ook wel beter weet...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:11 schreef Eenzaam het volgende:
Maakt mij niet meer uit, alles beter dan dit... Ik heb toch niks meer te verliezen
Zolang je denkt dat zij de liefde van je leven is, lijkt het mij verstandig om niet op te geven: Blijf liefdes-brieven sturen, blijf berichten achterlaten op haar antwoordt apparaat dat je haar wil spreken, stuur veel bloemen.... hang een spandoek op aan de overkant van haar huis: "[.....] ik hou van je"quote:Op maandag 31 januari 2005 00:23 schreef Eenzaam het volgende:
Wanneer je onze achtergrond en relatie niet kent is het moeilijk voor te stellen maar ik heb echt niks meer om voor te leven, behalve haar...
Ga er dan heen en eis uitleg. Jezus man dit is toch niet normaal! En laat je niet als een dweil behandelen. Je hebt recht op een verklaring.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:00 schreef Eenzaam het volgende:
Vandaag nog een keer ingesproken op haar voicemail maar weer geen reactie, ze is wel thuis want ik zag licht branden in haar flatje. Het is zo deprimerend om te weten dat ze mijn berichtjes wel krijgt maar niets van zich laat horen.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als ze niks van zich laat horen is er een groot probleem. En ik spreek uit ervaring....quote:Op maandag 31 januari 2005 17:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Ga er dan heen en eis uitleg. Jezus man dit is toch niet normaal! En laat je niet als een dweil behandelen. Je hebt recht op een verklaring.
Als het licht brand dan weet je dat ze er is en kan je er toch heen? En anders die vrienden lastig gaan vallen.quote:Op maandag 31 januari 2005 21:19 schreef navi het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als ze niks van zich laat horen is er een groot probleem. En ik spreek uit ervaring....
Dan zijn het geen vrienden. En dan gewoon weigeren weg te gaan voor haar deur. Je hebt toch het recht te weten wat er aan de hand is?!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:30 schreef Eenzaam het volgende:
Ik heb al een paar keer bij haar aangebeld maar ze doet de deur niet open, onze vrienden (we hebben dezelfde vriendenkring) kunen/willen me niks vertellen.
Ik begrijp je dillema..maar deze situatie is te zot voor woorden..ik zou toch nog eens bij die vrienden informeren,..quote:Op maandag 31 januari 2005 23:56 schreef Eenzaam het volgende:
Iemand tegen me in het harnas jagen heb ik te vaak gedaan, ik kan wel een partij moeilijk gaan doen maar daar schiet ik niet veel mee op.
Vandaag ben ik weer bij "mijn" psycholoog geweest. Hij adviseerde me ook om even rustig aan te doen en op te schrijven wat er allemaal aan de hand kon zijn. Zo kunnen we afstrepen wat het niet is.
ze heeft een nieuwe vriend, waarom zou ze weer contact met je opnemen? En de botte manier waarop ze het uitgemaakt heeft, maakt wel duidelijk dat je niet bepaald nog nodig heeft als gewone vriend ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:24 schreef navi het volgende:
Eigenlijk had ik dit gisterenmiddag willen posten maar er ging wat fout met het forum en ik had de tekst alleen op mn werk in een tekstbestandje staan dus alsnog bij deze
Uitmaken met sms is sowieso een ramp, ik heb het zelf meegemaakt (zie bladzijde 1). Het zit me nog steeds niet lekker en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Wel heb ik haar een aantal keren gesmst om dr even te laten merken dat het leven zeer oneerlijk is. Zo was ik afgelopen vrijdag vrij en had ik deze vrije dag geregeld op 31 december toen er nog niks aan de hand was. Dat doet pijn en dat laat ik haar ook weten ook. Natuurlijk krijg ik hierop geen antwoord dat was wel een beetje te verwachten. Waarschijnlijk omdat ze gewoon of niet durft of weet dat ze fout zit. Ik heb nu maar besloten om te proberen iets te maken van mn leven en ik verwacht wel dat ze wel contact opneemt over een paar maanden. Het cirkeltje is dan wel weer rond. Een nieuwe relatie is voor mij voorlopig niet mogelijk of er moet wel heel veel gebeuren.
Heb inmiddels ook wat dingen bedacht hoe ik ga reageren mocht ze ineens op de stoep staan. Zeg maar een zgn noodplan.Ze moet van ver komen maar bij haar weet je maar nooit wat ze precies gaat doen dus moet ik me er goed op voorbereiden.
Als ik het lees heb ik zo'n idee wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:17 schreef Eenzaam het volgende:
Net een telefoontje gekregen, ze heeft mijn smsjes enz wel ontvangen maar wou even alleen zijn. Wel vroeg ze me of ik vanmiddag even langs wou komen omdat er iets belangrijks te bespreken is.
Wat dat is zou ik nog steeds niet weten maar voor mij is het al heel belangrijk dat ze nog contact met me wil hebben.
Ik dacht eigenlijk meteen aan *zwanger*...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:43 schreef Tranceptor het volgende:
*gokje*
Zwanger van Eenzaam of van dat andere walletje?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eigenlijk meteen aan *zwanger*...
N-Joy, jouw sex-appeal zit niet alleen maar in je haar hoor! (haar hoor ... hehe, leuke combinatie)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:34 schreef N-joy het volgende:
[....] Ik slaap beter, ik eet meer, ik heb een fijn nieuw kapsel (al mis ik mijn sex-appeal een beetje met mijn korte koppie) en ik pieker een stuk minder. [...]
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:00 schreef Tarot het volgende:
[..]
N-Joy, jouw sex-appeal zit niet alleen maar in je haar hoor! (haar hoor ... hehe, leuke combinatie)
Jouw hele profiel en manier van schrijven is leuk![]()
Tja je hebt het maar te accepteren..je bent een gezellig sexy beest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |