Omdat jij niet laat merken dat je er nog steeds mee zit denken mensen dat het goed met je gaat...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:15 schreef SaskiaR het volgende:
Nog maar eens dan.
Ik voel me nog steeds klote. Het is nu al 2,5 maand uit, maar ik ben gewoon nog steeds zo verliefd op hem als toen we een relatie kregen. Ik heb de hele tijd vervelende dromen; soms droom ik dat hij het goed wil maken - dat is dus naar wakker worden. Andere keren droom ik dat hij een nieuwe vriendin heeft- dat is nog naarder wakker worden, want dat lijkt me echt het ergste wat zou kunnen gebeuren.
Mijn hele zelfvertrouwen is gewoon weg; ik had er vroeger ook niet zoveel van, maar toen ik een vriend had had ik het gevoel de hele wereld aan te kunnen. Nu is dat helemaal over, en ik voel me de hele tijd vreselijk rot.
Het ergste is nog wel dat bijna niemand het doorheeft dat ik me zo rot voel. Er is niemand die me uit zichzelf vraagt hoe het met me gaat; als ik erover wil praten, moet ik zelf mensen opbellen. En dat doe ik dan maar liever niet, want als zij mij niet bellen, hebben ze kennelijk geen behoefte mijn verhaal aan te horen. Dus praat ik met niemand, terwijl ik dat toch wel graag wil. Ik heb niet eens zozeer behoefte aan 'een vriend', maar aan vrienden, die me kunnen helpen met alles.
Alles wat negatief uitgelegd zou kunnen worden vat ik meteen negatief op (als iemand kortaf doet op msn, of iets leuks gaat doen en mij daar niet voor uitnodigt, ook al zou diegene dat anders toch ook niet doen). En als iemand iets positiefs zegt geloof ik niet dat hij/zij het meent.
Wat moet ik nu denken/doen? Ik ben al de hele tijd leuke dingen aan het doen, en aan het zorgen dat ik het druk heb, zodat ik maar niet alleen hoef te zijn. Maar dat kan ik toch niet altijd blijven doen!
Ik zie die van mij ook nog iedere zaterdag de hele dag, op het werk... en 's avonds soms, met uitgaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 07:04 schreef Radjwantie het volgende:
Hoe vergeet je iemand die je nog wekelijks ziet? Ik zie mijn ex best regelmatig en kan daardoor ook niet over hem heen komen. Ook al heeft hij erge dingen gedaan en gezegd, ik kan hem niet loslaten. Ik word er helemaal gek van. Ik denk aan hem, wat doet hij, waar is hij? Mijn ex is gewoon verder gegaan met zijn leven, ik wou dat ik dat ook kon..![]()
Heeft iemand met wat meer 'ervaring' raad voor mij?
Dat heb jij echt zelf gedaan hoor. Dat je dat gedaan hebt maakt echt niet dat jij nu ergens recht op hebt, hoe lullig dat ook is.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:58 schreef navi het volgende:
BrightEyes>Als je eens wist wat voor energie ik in haar gestoken heb om haar te ontwikkelen dan snap je dat ik hier heel erg kapot van ben.
Ja, er zijn altijd uitzonderingen en ik kan het je ook niet kwalijk nemen dat je het geprobeerd hebt, maar 'mijn ervaring' leert me dat dit soort relaties vaak toch wel gedoemd zijn te mislukken.quote:We hadden namelijk ook te maken met een groot leeftijdsverschil (ik 31,zij 18) maar het ging hartstikke goed. Nu hoor ik je misschien denken van ja maar dit gebeurd wel vaker op die leeftijd. Hiermee ben ik het absoluut niet mee eens want vreemdgaan in een relatie kan nou eenmaal niet.
Goed dat je je dat bedenkt, want naar het klinkt wil zij ook geen relatie meer met jou.quote:Ik heb voor mezelf besloten dat ik geen relatie meer met haar wil omdat ze me dus bedrogen heeft.
Oh, dus je wil eigenlijk toch nog wel een relatie met haar?quote:Of ze zou echt alles op alles moeten zetten.
Dat snap ik, natuurlijk wil je wel eens van haar horen hoe ze erover denkt enzo.quote:Wel hoop ik dat ik nog eens met haar kan praten over dit gebeuren want ik wil haar mening ook weleens horen. Helaas denk ik dat dit dan toch een ver-van-mn-bed show wordt.
Nee, jij wil toch met haar praten? Waarom dan aan haar nichtje vragen.quote:Wat ik nog wel wil proberen is aan haar nichtje vragen of zij misschien met haar wil gaan praten. Is dit verstandig of niet?
Ik vind dat ze nu al alles op alles heeft gezet om jou te laten merken dat ze niet op een volwassen, respectvolle wijze een relatie kan beëindigen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:58 schreef navi het volgende:
Of ze zou echt alles op alles moeten zetten.
De reden waarom ik het aan aan nichtje wil vragen is om haar te laten merken dat anderen het ook niet eens zijn hoe zij gehandeld heeft. Daar leren sommigen nog weleens van en dan hoop ik dat ze gaat beseffen wat ze gedaan heeft.quote:Nee, jij wil toch met haar praten? Waarom dan aan haar nichtje vragen.
Maar wat zou je daar dan meer mee willen bereiken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:04 schreef navi het volgende:
De reden waarom ik het aan aan nichtje wil vragen is om haar te laten merken dat anderen het ook niet eens zijn hoe zij gehandeld heeft. Daar leren sommigen nog weleens van en dan hoop ik dat ze gaat beseffen wat ze gedaan heeft.
Ik weet waarom je dit zegt, deze gedachten zijn wel normaal hoor, het komt omdat je in hetbegin van je verwerking zit... je wil nu nog het gevoel hebben dat jij er alles aan hebt gedaan om het weer goed te laten komen... voor je eigen gemoedsrust wil je niet het idee hebben dat je daarin een steekje hebt laten vallen, je zoekt bovendien naar bevestigingen. Ik begrijp het maar probeer zulke acties niet te doen, probeer jezelf er van te weerhouden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:58 schreef navi het volgende:
BrightEyes>Als je eens wist wat voor energie ik in haar gestoken heb om haar te ontwikkelen dan snap je dat ik hier heel erg kapot van ben. We hadden namelijk ook te maken met een groot leeftijdsverschil (ik 31,zij 18) maar het ging hartstikke goed. Nu hoor ik je misschien denken van ja maar dit gebeurd wel vaker op die leeftijd. Hiermee ben ik het absoluut niet mee eens want vreemdgaan in een relatie kan nou eenmaal niet. Ik heb voor mezelf besloten dat ik geen relatie meer met haar wil omdat ze me dus bedrogen heeft.Of ze zou echt alles op alles moeten zetten. Wel hoop ik dat ik nog eens met haar kan praten over dit gebeuren want ik wil haar mening ook weleens horen. Helaas denk ik dat dit dan toch een ver-van-mn-bed show wordt.
Wat ik nog wel wil proberen is aan haar nichtje vragen of zij misschien met haar wil gaan praten. Is dit verstandig of niet?
Dat het een gok is weet ik. Het gaat me nu niet zo zeer om de relatie maar wel om dat ze voelt dat zo niet met mensen om mag omgaan. Het is me in het verleden al vaker overkomen dat ze bij me terugkwam nadat anderen haar op de feiten hadden gedrukt. Toen hadden we nog geen relatieproblemen ofzo. Het bleef toen bij dat ze vond dat ik teveel voor haar deed en dat wilde ze niet. Het is een heel verlegen meisje dat bijna niks wil en kan accepteren. Door mij is ze hierin wel wat sterker geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar wat zou je daar dan meer mee willen bereiken?
En je hebt trouwens een goede kans dat dat averechts gaat werken. Beetje hakken in het zand principe. Hoe harder mensen roepen dat je fout bezig bent, des te meer jij jezelf ervan gaat overtuigen dat het wel goed. 'Zij zijn stom, en ik niet'.
Onthou wel, en dit zeg ik niet om je te pesten zij is nu verliefd op een ander en handelt vanuit dat gevoel... en dan lijkt dat vaak heel juist te zijn...
Het lijkt me, dat als ze een paar keer bij je weg gegaan is dat je dan wel degelijk een probleem hebt...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:03 schreef navi het volgende:
Dat het een gok is weet ik. Het gaat me nu niet zo zeer om de relatie maar wel om dat ze voelt dat zo niet met mensen om mag omgaan. Het is me in het verleden al vaker overkomen dat ze bij me terugkwam nadat anderen haar op de feiten hadden gedrukt. Toen hadden we nog geen relatieproblemen ofzo.
Ik krijg een heel eng en beklemmend gevoel bij alles wat je schrijft, dus ik kan me wel iets voorstellen bij wat je zegt dat zij toen zei...quote:Het bleef toen bij dat ze vond dat ik teveel voor haar deed en dat wilde ze niet. Het is een heel verlegen meisje dat bijna niks wil en kan accepteren. Door mij is ze hierin wel wat sterker geworden.
Het woord opvoeden vind ik geen goed woord. Ik heb ook niet het gevoel dat het om die reden uit is gegaan. De hoofdreden blijft nog altijd dat ze een andere vriend heeft. Als je mn allereerste post goed had gelezen dan las je dat het op 2 januari nog hartstikke goed ging en een dag later helemaal niks meer voorstelde. Daar heb ik niet voor gekozen. Ik heb haar altijd met allerlei dingen geholpen, liefde gegeven en goed bedoeld adviezen gegeven. Nu wordt ik dus daarvoor gestraft als ik jouw post goed begrijp. Dat is gewoon erg oneerlijk vind je ook niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Navi... je was haar vriend... niet haar opvoeder, en nu ben je haar ex, en dus al helemaal haar opvoeder niet meer...
Ik zou als je uberhaupt al enige kans wil maken een hele grote stap terug doen en haar even helemaal met rust laten, want als ik het zo lees zit zij gewoon niet meer op inmenging van jou te wachten.
Let go, let go! En move on! Of probeer dat althans... begin daarmee...
Ik snap dit wel, maar dit heb jij zelf gedaan. Zij heeft het zich aan laten leunen, tuurlijk en dat ze nu zo bot van je af stapt is ook niet kosher.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:38 schreef navi het volgende:
Het omgaan met iemand waarbij je alles moet trekken om het leven voor haar zo mooi mogelijk te maken is geen eenvoudige klus maar ik had het voor haar over.
Ik denk dat dat wel mee valt. Ik denk dat het wat haar betreft gewoon over was. En dat heeft ze wel op een hele lulllige manier kenbaar gemaakt, maar of dat nou straffen voor je goede bedoelingen is... Denk het niet.quote:Ik blijf er dan ook bij dat ik dus gestraft ben voor mijn goede bedoelingen.
Tsja, wat is diep gaan... Voor iemand willen zorgen, om iemand geven en alles voor iemand willen doen is toch heel normaal in een relatie waarin je van elkaar houdt. Dat is nou ook weer niet zo heel bijzonder... Hoe je dat brengt is weer een ander verhaal.quote:Ik twijfel nu wel aan mezelf of ik ooit nog zo diep zou gaan in een relatie.
Liefde is geven en nemen. Ik heb veel gegeven maar er dan toch te weinig voor teruggekregen denk ik Dat vind ik erg jammer want het had nooit zover hoeven komen als je samen knokt voor je relatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap dit wel, maar dit heb jij zelf gedaan. Zij heeft het zich aan laten leunen, tuurlijk en dat ze nu zo bot van je af stapt is ook niet kosher.
Maar ik krijg een beetje een 'voor wat, hoort wat' gevoel bij jouw verhaal en daar krijg ik een beetje een raar gevoel bij, maar mss lees ik het wel verkeerd.![]()
Als het een tijdje minder gaat in een relatie of alles wordt zo gewoon is dat een reden om er dan met een ander van door te gaan? Of zou je kiezen om de spanning weer terug te brengen? Ik zou voor het laatste gekozen hebben. Of dat lukt weet je natuurlijk nooit, maar je kunt er altijd op gokken.quote:Ik denk dat dat wel mee valt. Ik denk dat het wat haar betreft gewoon over was. En dat heeft ze wel op een hele lulllige manier kenbaar gemaakt, maar of dat nou straffen voor je goede bedoelingen is... Denk het niet.
Alleen kan ik me wel heel goed voorstellen dat jouw goede bedoelingen beklemmend over hebben kunnen komen op haar. Zeker als ik dan lees dat ze het daarom al eerder een paar keer (bijna) uitgemaakt heeft.
Met jouw mening ben ik erg blij en je mag altijd reageren op me. Ik heb al gemerkt dat we soms niet helemaal op een lijn zitten maar ik heb wel geleerd van je postings. Adviezen zijn dan ook meer dan welkom. Ik begrijp best dat het ook voor jou soms moeilijk in te schatten is hoe de situatie werkelijk is. Eigenlijk zou je dan echt heel de relatie op het forum moeten gaan zetten om een goed beeld te krijgen. Dit is niet te doen en er zitten natuurlijk ook dingen in waar niemand iets mee te maken heeft.quote:]Maar goed, ik ga even stoppen met reageren op je, want nu krijg je alleen mijn mening op je verhaal en daar lijk je iig niet blijer van te worden, misschien zien anderen het anders. Sterkte ermee!
Ok dan! Ik kon het sowieso toch niet laten hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:41 schreef navi het volgende:
Dus blijf gewoon lekker reageren want ik vind het wel leuk hier ook al zijn dit geen makkelijke onderwerpen![]()
Maar zou 'geven' in de liefde niet onbaatzuchtig moeten zijn?quote:Liefde is geven en nemen. Ik heb veel gegeven maar er dan toch te weinig voor teruggekregen denk ik Dat vind ik erg jammer want het had nooit zover hoeven komen als je samen knokt voor je relatie.
Maar... ehm... als zij al een paar keer eerder er mee heeft willen stoppen, denk je dan niet dat zij het die kans allang gegeven heeft? Nogmaals, dat zij er nu met een ander vandoor gaat zonder dat ze dit netjes afgerond heeft is niet kosher, maar als ik jouw stukjes naast elkaar leg heeft zij tijdens jullie relatie al een paar keer op het punt gestaan ermee te stoppen. Dat heeft ze teruggedraaid, geprobeerd er nog iets van te maken... En dat is dus blijkbaar niet gelukt.quote:Als het een tijdje minder gaat in een relatie of alles wordt zo gewoon is dat een reden om er dan met een ander van door te gaan? Of zou je kiezen om de spanning weer terug te brengen? Ik zou voor het laatste gekozen hebben. Of dat lukt weet je natuurlijk nooit, maar je kunt er altijd op gokken.
Precies, zolang wij beiden (en anderen die mee lezen/posten) zich maar realiseren dat reacties hier gegeven worden op basis van het verhaal dat hier staat.quote:Met jouw mening ben ik erg blij en je mag altijd reageren op me. Ik heb al gemerkt dat we soms niet helemaal op een lijn zitten maar ik heb wel geleerd van je postings. Adviezen zijn dan ook meer dan welkom. Ik begrijp best dat het ook voor jou soms moeilijk in te schatten is hoe de situatie werkelijk is. Eigenlijk zou je dan echt heel de relatie op het forum moeten gaan zetten om een goed beeld te krijgen. Dit is niet te doen en er zitten natuurlijk ook dingen in waar niemand iets mee te maken heeft.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
[quote]Ok dan! Ik kon het sowieso toch niet laten hoor!
Hoe lang de relatie duurt weegt niet af tegen hoe stabiel de relatie is. Dat is hij niet helemaal geweest omdat ik elke keer moest vechten tegen haar pet. Was ze het ene moment heel vrolijk was ze het andere moment heel afstandelijk en moest ze van niemand iets hebben. En ik maar praten als Brugman om haar weer uit die dip te halen. Steeds opnieuw lukte het weer. Zelfs anderen begrepen haar downs niet en gingen ook op haar inpraten omdat het mij niet lukte en steeds kwam er weer uit dat ik toch heel erg lief moest zijn.quote:Maar zou 'geven' in de liefde niet onbaatzuchtig moeten zijn?
Wat jij er nu voor teruggekregen hebt is een relatie, het enige dat jij zou willen is dat je er een langere relatie voor terug had gekregen...
Het antwoord wat ik hierop ga schrijven heeft de zelfde strekking als wat ik hier boven heb geschreven. Een papagaai ben ik niet dus herhalen doe ik niet aanquote:Maar... ehm... als zij al een paar keer eerder er mee heeft willen stoppen, denk je dan niet dat zij het die kans allang gegeven heeft? Nogmaals, dat zij er nu met een ander vandoor gaat zonder dat ze dit netjes afgerond heeft is niet kosher, maar als ik jouw stukjes naast elkaar leg heeft zij tijdens jullie relatie al een paar keer op het punt gestaan ermee te stoppen. Dat heeft ze teruggedraaid, geprobeerd er nog iets van te maken... En dat is dus blijkbaar niet gelukt.
Als de liefde er niet meer zou zijn had ik het moeten aan zien komen. Dat is niet gebeurd. Bestaat er eigenlijk ook een theorie dat als de een vreemdgaat dat ze erachter komen hoe erg ze de ex missen? En dan uiteindelijk terugkomen? Ik wil geen valse hoop bij mezelf los maken maar ik vind dat ik best realistisch kan denken en alle mogelijkheden niet uit mag sluiten. Of een hernieuwde relatie kans van slagen heeft kan niet gezegd worden. Voorlopig ben ik al blij als ze teminste iets tegen me wil zeggen.quote:Eens houdt het op, als de liefde over is dan kan je het blijven proberen, maar soms is het het gewoon niet...
En dan kan je een verliefdheidje op een ander aangrijpen als reden om alsnog die knoop door te hakken...
quote:Precies, zolang wij beiden (en anderen die mee lezen/posten) zich maar realiseren dat reacties hier gegeven worden op basis van het verhaal dat hier staat.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... ehm... als zij al een paar keer eerder er mee heeft willen stoppen, denk je dan niet dat zij het die kans allang gegeven heeft? Nogmaals, dat zij er nu met een ander vandoor gaat zonder dat ze dit netjes afgerond heeft is niet kosher, maar als ik jouw stukjes naast elkaar leg heeft zij tijdens jullie relatie al een paar keer op het punt gestaan ermee te stoppen. Dat heeft ze teruggedraaid, geprobeerd er nog iets van te maken... En dat is dus blijkbaar niet gelukt.
Eens houdt het op, als de liefde over is dan kan je het blijven proberen, maar soms is het het gewoon niet...
Niet lullig bedoeld, maar misschien moet je toch even de schellen van je ogen halen, navi... Dit is tenslotte niet van de een op de andere dag gebeurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:09 schreef navi het volgende:
Het antwoord wat ik hierop ga schrijven heeft de zelfde strekking als wat ik hier boven heb geschreven. Een papagaai ben ik niet dus herhalen doe ik niet aan
(...)
Als de liefde er niet meer zou zijn had ik het moeten aan zien komen. Dat is niet gebeurd.
Sorry maar ik snap niet helemaal waar je dit vandaan haalt. Tijdens haar dips is er nooit sprake geweest van enige ruzie of wat dan ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:22 schreef Copycat het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar misschien moet je toch even de schellen van je ogen halen, navi... Dit is tenslotte niet van de een op de andere dag gebeurd.
Is rot om te beseffen, maar lijkt mij overduidelijk.
Sterkte.
Nee ik snap t ook allemaal niet meer. Daarom proberen we het hier een beetje gezellig te maken zodat je even je zorgen kunt vergeten door erover te praten wat je dwars zit. Pas als ik dit forum weer afsluit voel ik me dus weer k.t.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:16 schreef sir21 het volgende:
shit he ik voel me kut, waarom is liefde zo verwarrend. Tijdje terug aan een meisje verteld dat ik verliefd op haar was. resultaat: keiharde afwijzing. zegt ze later: ja ik weet niet wat ik voel, zullen we wat gaan drinken binnenkort? ik zo: oke... zij: we zien wel hoe het loopt. Ik ben in de war.
ik begrijp er allemaal niks meer van.
Wie legt me de taal van vrouwen uit???
Goh leef je nog? Mail ontvangen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:16 schreef sir21 het volgende:
shit he ik voel me kut, waarom is liefde zo verwarrend. Tijdje terug aan een meisje verteld dat ik verliefd op haar was. resultaat: keiharde afwijzing. zegt ze later: ja ik weet niet wat ik voel, zullen we wat gaan drinken binnenkort? ik zo: oke... zij: we zien wel hoe het loopt. Ik ben in de war.
ik begrijp er allemaal niks meer van.
Wie legt me de taal van vrouwen uit???
Oh jawel hoor... dat kan wel... hoe hard het ook is. Zij heeft gewoon niet gedurfd om definitief de knoop door te hakken en is daarom doorgegaan zoals het was. Tot ze de uiteindelijke beslissing genomen had en het feit dat ze jou helemaal niet meer wilde spreken geeft volgens mij wel aan dat ze het niet echt makkelijk gevonden heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:19 schreef navi het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap niet helemaal waar je dit vandaan haalt. Tijdens haar dips is er nooit sprake geweest van enige ruzie of wat dan ook.
Ik wil best geloven als ze zou zeggen "van er is niks meer" maar je kunt niet van de een op de andere dag eerst fijn uitgebreid afscheid nemen op het station. en daarna is er niks meer. Dat kan er bij mij niet in.
Snap je t nog? Ik niet meer..![]()
Zou ze dan 10 maanden een relatie met me hebben gehad zonder van me te houden? Ze zal het misschien niet makkelijk gevonden hebben, maar dit neemt niet weg dat je er niet over kunt praten. En dat is niet gebeurd. Verklaar me dan maar eens waarom ze dan van een mug een olifant kan maken en dat ik dit alleen zie. Zelfs haar ouders krijgen geen grip op haar want ze weet alles zo goed weg te stoppen en alles bij elkaar te liegen. Totdat ze dus een paar keer thuis flauw gevallen was. Zelfs daar wisten haar ouders niks vanaf dat ze dit mankeerde. Als ik iets heb dan bel ik mijn moeder en vraag ik om advies. Dat doet zij niet. Ze kropt alles op en accepteert geen hulp. Uiteindelijk na veel moeite kon ik haar er dan weer bovenop helpen (heel soms met hulp van anderen, maar het meeste deed ik alleen) En voor al die krachtsinspanningen krijg ik nu toch de rekening gepresenteerd. Dat is het oneerlijke.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jawel hoor... dat kan wel... hoe hard het ook is. Zij heeft gewoon niet gedurfd om definitief de knoop door te hakken en is daarom doorgegaan zoals het was. Tot ze de uiteindelijke beslissing genomen had en het feit dat ze jou helemaal niet meer wilde spreken geeft volgens mij wel aan dat ze het niet echt makkelijk gevonden heeft.
Ze heeft in 10 maanden tijd dit twee keer geroepen op msn. Ik denk dat dit in elke relatie wel een keertje voorkomt dus zo schokkend is dit niet.quote:Maar ik vind je heel erg naief als je blijft vol houden dat dit 'van de ene op de andere dag is' als je zelf aan geeft dat ze eerder al een paar keer op het punt van verbreken gestaan heeft.
Ik probeer de dingen realitisch te bekijken. Iedereen heeft zijn eigen mening, het is alleen triest als je geen eigen mening hebt. Ik probeer er achter te komen waarom deze dingen gebeurd zijn alleen dan heb ik wel haar verhaal nodig en dat zal ik waarschijnlijk nooit meer krijgen. Of ze moet wel in een heel diep gat storten. Dan mag ik weer haar problemen gaan oplossen en is het cirkeltje weer rond....quote:Sorry, I've tried it the nice way... Maar je bent echt jezelf voor de gek aan het houden...
Dank je wel, je had m kunnen laten staan maar ik ben voor een goed leesbare discussie. Heb al veel ervaring met het schrijven op forums dus vandaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heb je post op je verzoek verwijderd, navi.
Maar ben wel heel benieuwd naar je reply....
quote:Droomde over een meisje. Ik droom nooit over meisjes, droom altijd over rare dingen (avonturen) of voetbal. Maar meisjes?Nou, vandaag is daar dus voor eens en altijd verandering ingekomen.
ops: :blozen:
Terwijl wij samen gingen badmintonnenquote:Badminton, geen idee man. Nooit gedaan. Of ja, met gym ooit.
Ik weet hoe je je voelt... snap niet goed dat ze dat doen. Gewoon alles wat is gebeurd volledig ontkennen... Waarom toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:31 schreef Radjwantie het volgende:
Ik ben er ook achter gekomen dat mijn hele relatie 1 grote leugen was. En dat komt ook hard aan.![]()
Ik zit trouwens ook op een ander forum en daar komt hij ook. Hij weet dat en hij post nu zulke gemene dingen. Ik vind het in ieder geval niet leuk. Zoals dit:
Terwijl wij samen gingen badmintonnen![]()
Echt van die kleine dingen, maar ze raken me wel!![]()
Ja.. het begint er wel op te lijken he. Ik denk dat ik het nog maar even afwacht en dan gewoon dit verhaal aan hem vertel, ik heb toch niks meer te verliezen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Alsgeenander... als ik jouw verhaal zo lees, blijkt daar voor mij uit dat jouw ex langzaam maar zeker het contact het laten verwateren is. Het lijkt erop dat jij niet meer zo'n behoefte heeft aan de vriendschap of het contact.
Dus ik denk eigenlijk dat je helemaal geen keuze meer hebt, maar gewoon moet accepteren dat het helemaal over en uit is en dat jullie ook heel weinig contact zullen hebben...
Lullig en vervelend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |